Goede vraag, ik heb geen idee wat een origin account voor nodig is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb net mijn PS4 gehaald en Battlefield 4, jeujj !!!
Misschien een domme vraag maar waarom moest ik een account aanmaken bij EA/Origin om de multiplayer van Battlefield te kunnen gebruiken?
Daar moest ik ook een alias invoeren. Gebruiken Battlefield en alle andere games wel gewoon mijn gamertag die ik bij PS Network heb geregistreerd en waarmee ik me aanmeld?
EA heeft altijd registratie nodig voor multiplayer, een FIFA bv ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik heb net mijn PS4 gehaald en Battlefield 4, jeujj !!!
Misschien een domme vraag maar waarom moest ik een account aanmaken bij EA/Origin om de multiplayer van Battlefield te kunnen gebruiken?
Daar moest ik ook een alias invoeren. Gebruiken Battlefield en alle andere games wel gewoon mijn gamertag die ik bij PS Network heb geregistreerd en waarmee ik me aanmeld?
Ik vind Child of Light typisch zo'n game die over een half jaartje bij PS+ krijgt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef FerryNL86 het volgende:
Mystikvm heb je toegevoegd![]()
Nu nog wat games kopen.
Outlast wil ik zeker kopen. Twijfel toch een beetje over Child of Light. Het ziet er super uit, maar ik weet niet of ik hem wel echt leuk ga vinden.
Ohquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind Child of Light typisch zo'n game die over een half jaartje bij PS+ krijgt.
dat zal je ook niet hebben, tot de platinumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef janrad het volgende:
Infamous second son toch maar gehaald, tot nu toe geen spijt van.
Schitterend. Hopelijk dat die game snel onder de 30 euro gaat, en dat ze komende E3 beelden van een nieuw deel laten zien.quote:
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal je ook niet hebben, tot de platinum
ik weet niet of het op ps4 nog steeds zo is als op ps3: zet je systeemtaal op Engels.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.
Als ik thuis zou komen met een game die alleen in het Nederlands te spelen is, en ook niet via system settings om te switchen is naar Engels, dan zou ik verdomd woedend terug naar de winkel gaan...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen liever in het Engels spelen, Nederlands klinkt voor geen meter. Ik weet alleen niet hoe ik de taal kan veranderen.
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik thuis zou komen met een game die alleen in het Nederlands te spelen is, en ook niet via system settings om te switchen is naar Engels, dan zou ik verdomd woedend terug naar de winkel gaan...
Die mening mag je hebben, negen van de tien games zijn slecht vertaald of niet aan te horen in het Nederlands. Doe mij maar gewoon Engelsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!
Ik vond Uncharted ook zeer goed in het Nederlands. Maar over het algemeen speel ik liever games in de "originele" taal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft echt een kortzichtige blik, ik speel menig game gewoon in het Nederlands en ik erger me er zelden aan. Zeker een game als Uncharted doet het goed in het Nederlands. Verdomme Nate!
Staan er toch maar 4 op. Fifa 14 en 3 lego games. Dat vind ik wel jammer dat er zo weinig demo's zijn.quote:
Is maar een gokje natuurlijk hoor. Als je hem gaaf lijkt gewoon halen, hij is maar een paar eurootjes. De enige reden dat ik hem niet haal is dat ik nog zo'n enorme backlog heb. Op PS3 dan.quote:
Sorry voor de kortzichtiche blik dat onze moedertaal gewoon fucking lelijk is, buiten het feit dat onze stemacteurs niet kunnen acteren en je media (naar mijn mening) eigenlijk zo veel mogelijk in de oorspronkelijke taal zou moeten bekijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik wist nieteens dat ie in het nederlands kon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef janrad het volgende:
[..]
Niet, gewoon full games kopenquote:
Nee dan Infamous " ik wil een kind van je"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok even zoeken een andere keerquote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet, gewoon full games kopen
(maar nee, check de online store, dan heb je daar zn vinkje voor demo's. Das t makkelijkste en snelste
Beide eerste delen in NL gespeeld. Fantastisch!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef janrad het volgende:
[..]
Nee dan Infamous " ik wil een kind van je"
Was second son in het Nederlands? Niet standaard lijkt me, aangezien hij bij mij gewoon Engels is.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide eerste delen in NL gespeeld. Fantastisch!
Second Son was wat minder in het NL
Als mijn kind op zijn/haar 11de nog geen engels spreekt/verstaat, dan schoppen we het naar een weeshuis, want dan is het mijn kind niet meer...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tis lachwekkend maar wel leuk voor kinderen van 11 die nog geen Engels kunnen
Waarom ben je altijd zo opgefokt in je posts? Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als mijn kind op zijn/haar 11de nog geen engels spreekt/verstaat, dan schoppen we het naar een weeshuis, want dan is het mijn kind niet meer...
Ik ben altijd juist ontzettend rustig...quote:Op zondag 11 mei 2014 02:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo opgefokt in je posts? Je kunt ook overdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo opgefokt in je posts? Je kunt ook overdrijven.
Verschrikkelijkquote:
En dan niet alleen het spelquote:
okequote:Op zondag 11 mei 2014 11:00 schreef Massief het volgende:
Magere kut aanbod qua games. M'n ps4 staat echt stof te happen haha
Verdomme wat is dat stemmenspel tergend slecht.quote:
vond het Nederlandse (Uncharted, PS Vita) juist een verrijking tov de Engelse.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Idd leuk voor jonge kinderen, maar voor de rest maakt het van het van een absolute topgame (want dat is het nog steeds, de hele serie) net een soapserie of zo. Het doet gewoon enorm afbreuk aan de game en de game ervaring.
Ik zie trouwens enorm uit naar Uncharted 4
Dat commentaar ookquote:Op zondag 11 mei 2014 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme wat is dat stemmenspel tergend slecht.
En dan zit er ook nog een klapzak doorheen te ouwehoeren, die sprekend lijkt op Elger van der Wel.
Niet zo heel gek natuurlijk, aangezien de PS4 pas een kleine 6 maanden uit is. Over pakweg een jaar zal dat heel anders zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:00 schreef Massief het volgende:
duitsers welquote:Op zondag 11 mei 2014 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
We doen toch ook geen nasynchronisatie in films? Waarom dan wel in games?
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 11:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
vond het Nederlandse (Uncharted, PS Vita) juist een verrijking tov de Engelse.
Door het Nederlandse geeft het een overdreven\ over the top sausje. Daar waar de Engelse spraak toch te serieus leek. Weet niet, hoe ik het goed uit moet leggen maar voor mij werkte het perfect
Waarom dan de boze PIquote:Op zondag 11 mei 2014 11:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn PS4 avontuur is gister ook echt begonnen
Heb een beetje FIFA 14 en AC:black flag gespeeld
FIFA 14 speelt volgens mij toch iets soepeler dan op de PS3 heb ik het idee, en met AC vermaak ik mij ook wel ik had ooit een keertje AC 3 geprobeerd maar dat kon mij niet zo boeien.
Ik moet wel een beetje wennen dat de start options knop nu ergens anders zit
Ik heb zelf ervaren dat het verschil qua gameplay behoorlijk groot is. Ik heb zelf nog een ps3 maar na een weekendje de PS4 versie gespeeld te hebben valt het vies tegen om weer de eigen ps3 versie te spelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn PS4 avontuur is gister ook echt begonnen
Heb een beetje FIFA 14 en AC:black flag gespeeld
FIFA 14 speelt volgens mij toch iets soepeler dan op de PS3 heb ik het idee, en met AC vermaak ik mij ook wel ik had ooit een keertje AC 3 geprobeerd maar dat kon mij niet zo boeien.
Ik moet wel een beetje wennen dat de start options knop nu ergens anders zit
H2H seasons is wel echt een verbetering ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 versie van FIFA14 speelt echt VEEL beter dan de last-gen/PC versie van FIFA14. Die oudere versies die gebruiken een soort mislukte versie van dat nieuwe physics-systeem, en ik denk dat het mede daardoor gewoon een ongelooflijk frustrerende irritante game is.
Op de PS4 speelt het echt stukken soepeler en beter, en dus veel minder frustrerend. Toen ik de last-gen versies speelde, vond ik het echt een ongelooflijke kut-game, ene flinke achteruitgang na de vorige FIFA's, en nu ik de PS4 versie speel, vind ik het 1 van de beste FIFA's, met slechts enkele kleine minpuntjes.
Nette prijs toch? Kaal is de PS4 EUR 400,-quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)2&s2m_exaffid=623082
¤450 en niet eens een extra controller.
Nou.....OK.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nette prijs toch? Kaal is de PS4 EUR 400,-
Officieel is hij nog steeds niet uit in Nederland, maar omdat ze pallets vol onverkochte units in het buitenland hebben verschepen retailers ze toch naar hier.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nou.....OK.
Veel wachttijden bij leveringen,ondertussen is de Xbone overal vrij te koop.
Ik zit er ook niet aan te denken om een XbO te kopen. Waarom zou je meer betalen voor minder? Zelfs als de XbO gelijk geprijsd, of goedkoper was, dan had ik waarschijnlijk geen interesse.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nou.....OK.
Veel wachttijden bij leveringen,ondertussen is de Xbone overal vrij te koop.
LOLquote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Officieel is hij nog steeds niet uit in Nederland, maar omdat ze pallets vol onverkochte units in het buitenland hebben verschepen retailers ze toch naar hier.
PS4 KZ:SF bundel in Januari kopenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet aan te denken om een XbO te kopen. Waarom zou je meer betalen voor minder? Zelfs als de XbO gelijk geprijsd, of goedkoper was, dan had ik waarschijnlijk geen interesse.
Al ziet Sunset Overdrive er wel zeer tof uit.
Killzone lijkt me niet zoveel aan, maar komt ook omdat ik niet zo van FPS hou, tenzij Battlefield 1943.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
LOL
[..]
PS4 KZ:SF bundel in Januari kopen
Het is dat PS4 leukere indiegames heeft en in de toekomst leukere exclusives, nu is het namelijk erg mager wat betreft aanbod van games in vergelijking met de Xbox, vind ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet aan te denken om een XbO te kopen. Waarom zou je meer betalen voor minder? Zelfs als de XbO gelijk geprijsd, of goedkoper was, dan had ik waarschijnlijk geen interesse.
Al ziet Sunset Overdrive er wel zeer tof uit.
Klopt, al vind ik de XBO op DIT moment ook niet echt veel games hebben die ik echt zou willen spelen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dat PS4 leukere indiegames heeft en in de toekomst leukere exclusives, nu is het namelijk erg mager wat betreft aanbod van games in vergelijking met de Xbox, vind ik.
Het is sowieso schaars, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik de XBO op DIT moment ook niet echt veel games hebben die ik echt zou willen spelen, eerlijk gezegd.
Mjah, maar dat weet je bij een nieuwe generatie. Heb sowieso nog een flinke backlog voor 360/PS3/Vita/ etc etc, dus is ook geen groot probleem eerlijk gezegd.quote:
Hele goede game. Heb mij er heel goed mee vermaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef FerryNL86 het volgende:
Vanavond eens beginnen met Child of Light
mijn ps4 blaast het juist weg. Ding staat vaker aan dan de tv zelfs, want in mijn nest speel ik verder op vitaquote:Op zondag 11 mei 2014 11:00 schreef Massief het volgende:
Daar was ik me ook van bewust, toen ik achter de PS4 aanging. Maar ik heb maar beperkt tijd, en met een groter spel ben ik zo 1 of 2 maanden zoet. Voor mij hoeft er niet zo veel uit te komen of te zijn. Het komt vanzelf wel, en zoals iemand hier al opmerkte: veel goedkoper gaat de console voorlopig toch niet worden. Ik vind het prima zo. Dan koop ik ook geen spellen die vervolgens in de kast liggen te verstoffen. Hoeveel ik nog open heb staan van vorige Steam sales...Ik wil het niet weten.quote:
Jij speelt ook al die indiegamesquote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dat PS4 leukere indiegames heeft en in de toekomst leukere exclusives, nu is het namelijk erg mager wat betreft aanbod van games in vergelijking met de Xbox, vind ik.
Net begonnen en wow. Vind het nu al prachtig. Alleen die muziek is soms wel echt sadquote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hele goede game. Heb mij er heel goed mee vermaakt.
Wel veel. De meeste zijn ook best goed, en als ik een avondje niet naar de kroeg ga, kan ik ook wel een tientje aan een game uitgeven in plaats van aan bier.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij speelt ook al die indiegames
ja, gamen kost tegenwoordig toch niets. Als je een game op releasedag koopt kan je hem nadat je hem uitgespeeld hebt voor de helft weer verkopen. En als je zelf een paar weken na release een game overkoopt kan je hem vaak weer voor hetzelfde geld doorverkopen. Of ad infinitum ruilen voor andere games op fok.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel veel. De meeste zijn ook best goed, en als ik een avondje niet naar de kroeg ga, kan ik ook wel een tientje aan een game uitgeven in plaats van aan bier.
waarom is dat een nadeel je hebt er toch plezier aan beleefd? Als ik een spel koop voor 60 euro en ik heb er 50-60 uur spelplezier uitgehaald is dat meer dan het geld waard als zeg ik het zelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ja, gamen kost tegenwoordig toch niets. Als je een game op releasedag koopt kan je hem nadat je hem uitgespeeld hebt voor de helft weer verkopen. En als je zelf een paar weken na release een game overkoopt kan je hem vaak weer voor hetzelfde geld doorverkopen. Of ad infinitum ruilen voor andere games op fok.
En dat is gelijk het grootste nadeel van indie-games: van wat je ervoor betaald zie je nooit meer wat terug.
Ik vind het sowieso het geld meer dan waard. Maar (bijna) gratis gamen is nog leuker.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom is dat een nadeel je hebt er toch plezier aan beleefd? Als ik een spel koop voor 60 euro en ik heb er 50-60 uur spelplezier uitgehaald is dat meer dan het geld waard als zeg ik het zelf.
Op de grotere maps bak ik er ook weinig van daarom speel ik af en toe op metro en lockdown. Geeft je niet het echte Battlefield gevoel maar je kan er wel beter op scoren.quote:
Werkt niet, staat er.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als er nog iemand PSN tegoed zoekt: bij Wehkamp kan je nu 10 extra korting krijgen met de actiecode MEI
Tot woensdag geldig.
Zo begon ik ook. Nu heb ik makkelijk een KD ratio van 2. Vooral wisselen van wapens en equipment om je voorkeur te bepalen.quote:
Waarom zou dat niet zo zijn? (ja, dus)quote:Op maandag 12 mei 2014 01:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe speelt thief? Zijn de controls een beetje te doen?
Bak er ook weinig van... Nu weer erg lang niet gespeeld dus dat gaat ook niet bijdragen. Heb wel wat mensen in mijn lijst staan die het regelmatig doen, maar pak liever een potje Fifa. Nu ook tijdelijk weer druk met Diablo, kom dus niet echt toe aan BF.quote:Op maandag 12 mei 2014 06:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben dus niet de enige die opstart problemen heeft met BF.
Maar ik ben sowieso cod gewend dus dat zal ook wel meespelen (niet dat ik zo geweldig in cod ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |