quote:Het kan ons alleen maar onnoemelijk veel plezier doen dat uitgerekend iemand als Ilse DeLange samen met Waylon verbaast met haar talent en een gewaagde kwaliteitssong. Het Nederlandse duo heeft hier nu al voor een klein mirakel gezorgd door op amper een goede week tijd vanuit de catacomben van de bookmakers op te klimmen tot de top 3. Maar da’s geen toeval. ‘Calm after the Storm’ wordt voorzien van een prachtige inkleding, maar staat ook poedelnaakt als een huis dankzij de schitterende vertolking. Onze Noorderburen zijn nu al de morele winnaars van dit festival. Of de televoter straks ook effectief zorgt voor de vijfde Nederlandse overwinning, valt af te wachten. Maar alleszins hebben Ilse & Waylon het Songfestival nu al een dienst van formaat bewezen door simpelweg terug te keren naar de essentie van wat een ‘liedjes’-wedstrijd moet zijn.
Op Spotify zie je De Wenkbrauw er niet bijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
oei.. http://www.volkskrant.nl/(...)de-achterhoede.dhtml
Dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen niet natives zulke slechte teksten bedacht
Zit er dik in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast op dat moment dat the crowd begon te loeien!
Welk site lees je dat, zijn andere commentaren dan onder de streamquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef grazz het volgende:
Denmark
The hosts on next with Basim singing a very simple catchy tune. It has elements of some 70′s pop tune but its highly infectious easy to sing-along to and extremely memorable. That makes it dangerous. It will be a big winner tonight and tomorrow and in the mix for a double victory. Possible 1-6th.
The Netherlands
Another big favourite who came from nowhere to 2nd favourite after their semi final. Its country music done well and simply staged. The staging of it is excellent and the double microphone allows them to face each other and the sweeping camera work around them look great. Its musically a great song sung really perfectly. This could well win tomorrow night and will get high jury votes tonight. Possible 1-4th.
En hoeveel eeuwen ga je daar over doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef APK het volgende:
Als Engeland wint vreet ik de Belgische inzending op
Ja de revival van de schoudervullingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef alors het volgende:
Misschien moet je dit met beeld zien, maar ik snap de hype niet zo.
Dan help ik je!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef APK het volgende:
Dat zei de Belgische inzending vorig jaar ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef APK het volgende:
Even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef APK het volgende:
Landen die erboven staan hebben ook meer inwoners etc. Nietszeggend artikel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef Pandaplint het volgende:
En hoe groot is Spotify in alle stemmende landen....
Dan zou ik morgen voor de zekerheid maar niet teveel eten als ik jou was. Dat is namelijk toch wel een flinke maaltijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef APK het volgende:
Klopt.. en ja idd iTunes vertrouw ik meer want daar kost het geld en mensen willen voor Nederland dus graag geld uitgeven en met YouTube staan we ook ergens hoog (met de halve-finale filmpjes).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Op Spotify zie je De Wenkbrauw er niet bij
Dankje voor de tipquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef grazz het volgende:
Vergeet niet over te schakelen naar SBS met KOOOOOOOOOOS
Waylon gaat naar ons knipogentwitter:mr_gerbear twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 22:51:05The Netherlands, perfect vocally, and the cinematography works. Waylon winks at the camera at one point. They're selling it. #Eurovision reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zei de Belgische inzending vorig jaar ook
http://eurovisionireland.(...)ay-may-9th-2100-cet/quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Welk site lees je dat, zijn andere commentaren dan onder de stream
Dit dus. Jullie maakte mij zo lekker hiervoor dat het enorm tegenviel en ik ben gestopt met kijken. Ik ga jullie ook niet meer volgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, wij maken het spannend terwijl we alleen naar een hoof kijken
Woehahahahahaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:58 schreef APK het volgende:
De tafel komt omhoog hier!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef Fossieltje het volgende:
Waylon gaat naar ons knipogentwitter:mr_gerbear twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 22:51:05The Netherlands, perfect vocally, and the cinematography works. Waylon winks at the camera at one point. They're selling it. #Eurovision reageer retweet
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef Fossieltje het volgende:
![]()
Topquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef grazz het volgende:
[..]
http://eurovisionireland.(...)ay-may-9th-2100-cet/
Succes morgen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef Keyos het volgende:
Mensen, ik wens jullie allen nog een hele prettige avond! Nu de nummers klaar zijn duik ik snel mijn bed in. Morgen vroeg in Amsterdam zijn voor een stomme Toefl toets, daarna in de avond genieten van de overwinning!
De wenkbrauw én een knipoog? De mensen thuis moeten er niet in blijven, ze moeten nog stemmen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef Fossieltje het volgende:
![]()
Wat ben je aan het spammen in die chat naast de streamquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ho!
Wacht!
Komt DE KNIPOOG in plááts van DE WENKBRAUW??
Of als extra??
MDMA dacht ik.quote:
Daar heb ik al een half uur niets meer getyptquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het spammen in die chat naast de stream
Je moet niet altijd luisteren naar het hoofdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:02 schreef Greys het volgende:
Zie, het hoofd is nu NL alweer vergeten om te noemen als mogelijk winnaar
Ohja k*t...geen knipoog dat is zo cliche..de wenkbrauw is vernieuwendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ho!
Wacht!
Of als extra??
nee morgenavondquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Jury uitslag is zodirect op die website te zien?
Als hij ze alle twee doet winnen we direct het volgende songfestival ook vanwege teveel punten die overvloeien naar volgend jaar!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ho!
Wacht!
Of als extra??
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef Fossieltje het volgende:
![]()
Na de finale morgen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Jury uitslag is zodirect op die website te zien?
Waarom niet tegelijkertijd, brauw met links, knipoog met rechts. En dan een traan laten vallen. Gelijk het record meeste dode kijkers (van ontroering) tijdens het ESF te pakken (wel nadat ze gestemd hebben uiteraard)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ho!
Wacht!
Of als extra??
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Henno het volgende:
[..]
Waarom niet tegelijkertijd, brauw met links, knipoog met rechts. En dan een traan laten vallen. Gelijk het record meeste dode kijkers (van ontroering) tijdens het ESF te pakken (wel nadat ze gestemd hebben uiteraard)
Nog beter?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef KoningPils het volgende:
24. The Netherlands
Matt: Here are two pros performing beautifully. Ilse seems to be smiling a whole lot more but it's appropriate and this may score big. Another flawless performance.
Ahmet: They look amicable; very professional and they look a whole lot more relaxed. It's getting better and better.
Val ervan in slaapquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik Noorwegen het mooiste nummer vind hebben, maar hij kan het gewoon niet
OMGquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef KoningPils het volgende:
24. The Netherlands
Matt: Here are two pros performing beautifully. Ilse seems to be smiling a whole lot more but it's appropriate and this may score big. Another flawless performance.
Ahmet: They look amicable; very professional and they look a whole lot more relaxed. It's getting better and better.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik moet bijna huilen.
Een knipoog is glad en cheesy
Ze gaan toch niet al de jury uitslag laten zien, voordat het programma is geweestquote:
Ja maar waarom word die website dan hier gepost?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet al de jury uitslag laten zien, voordat het programma is geweest
Rodrigo is die andere toch? Die is plassen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
Rodrigo Het Hoofd vindt UK stom.
En Duitsland heeft de slechtste recap ooit
Het hoofd 2.0quote:
Oh, ik keek hier en luisterde de streamquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rodrigo is die andere toch? Die is plassen?
Waarom post jij hier?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar waarom word die website dan hier gepost?
We hebben nu een geüpdatet Hoofd.quote:
Zweden wellicht, ik vind het een kunstmatig kweelnummer maar ze gaan gewoon veel punten krijgenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef Jif het volgende:
Oostenrijk gaat het niet beter doen dan Nederland, en ik zie verder geen andere serieuze concurrentie. Dus Nederland gaat morgen winnen
Ze gaat nu naar de busquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef Greys het volgende:
Het geluid gaat even zachter met dit wicht...
quote:Netherlands is class from the staging to the vocal. Calm theme after the hosts is welcome. 3rd in betting & I predict Top 5. #eurovision
Maar ze moeten wel steeds even nadenken voordat ze het zich herinnerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoor zo vaak the Netherlands, dat ik de oranjebitter koud ga zetten
Dat komt doordat we vrij nieuw zijn in de hoogste regionenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel steeds even nadenken voordat ze het zich herinneren
Noemen steevast andere landen eerst.
Jarenlang louter kwaliteitsposts plaatsen ipv 125 lulposts in een dagquote:
Voor de televoter is het gewoon Lied 24quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat komt doordat we vrij nieuw zijn in de hoogste regionen
Mhh, ja he? Met de beelden erbij zal het wel goed zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Euh, recap hoor je ze amper
Da's wel HEEL KALM hoor...
Ik wil dit net typen, vallen compleet weg...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Jij wil ook overal iets negatiefs in zien hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel steeds even nadenken voordat ze het zich herinneren
Noemen steevast andere landen eerst.
125 alweer amai gertjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Jarenlang louter kwaliteitsposts plaatsen ipv 125 lulposts in een dag
Ja, maar we kijken nu naar de bloggers en die hebben al weken een standaard lijstje in hun hoofd, dus die moeten ff denken over Nederland, best logisch, geen slecht tekenquote:
Het gaat erom dat ze de kijkers thuis overtuigen, komt goed. Top 5. (helaas niet winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Klaag de productie aanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
Wat een kut recap
Wordt dan ook die van morgen???
Nee, ik wil realistisch blijven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Jij wil ook overal iets negatiefs in zien he
Jij weet net zo goed als ik dat het modschap gewoon wordt geregeld dmv een 'date' met Yvonne.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Jarenlang louter kwaliteitsposts plaatsen ipv 125 lulposts in een dag
Oh wat zonde, dinsdag hadden ze zo'n perfecte!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
Wat een kut recap
Wordt dan ook die van morgen???
Nee liefje, echt niet. Sorryquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik wil realistisch blijven.
Want kom, wees eerlijk, in de recap vielen we TOTAAL weg...
Hij komt van de UK. Maar het gaat dus tussen Zweden, Oostenrijk en Nederland, aldus de beste man.twitter:JLucas86 twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:06:42After watching everything I think it's going to be Sweden or the UK, or possibly a shock win for The Netherlands or Austria. #eurovision reageer retweet
Blik van Ilse en een Wenkbrauw Goodbey blik van Waylon in die recap en het maakt echt niet meer uit wat je wel of niet hoort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb destijds ook met haar gedate iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het modschap gewoon wordt geregeld dmv een 'date' met Yvonne.
Maakt niks uit. Nummer is kwaliteit daarom gaan mensen stemmenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik niet juist onderscheidend tussen twee typische songfestivalnummers, bovendien zien we er die prachtige beelden er niet bijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Plus enige support uit Malta en San Marinoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het modschap gewoon wordt geregeld dmv een 'date' met Yvonne.
Je hebt realistisch en je hebt overal de meest rampzalige scenario's in zien. Jij doet dat laatstequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
"Shock win" voor Nederland of Oostenrijk, maar UK dan niet een shock win noemenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Fossieltje het volgende:
Hij komt van de UK. Maar het gaat dus tussen Zweden, Oostenrijk en Nederland, aldus de beste man.twitter:JLucas86 twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:06:42After watching everything I think it's going to be Sweden or the UK, or possibly a shock win for The Netherlands or Austria. #eurovision reageer retweet
Komt omdat je het geluid zachter had gezet vanwege Het Wicht.quote:
Nee echt niet, ik heb ook genoeg gejubeld tussendoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt realistisch en je hebt overal de meest rampzalige scenario's in zien. Jij doet dat laatste
Britten vinden hun eigen inzendingen altijd briljant, dus dat ziet hij inderdaad niet als shock winquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Shock win" voor Nederland of Oostenrijk, maar UK dan niet een shock win noemen
natuurlijk welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Britten kunnen helemaal niet stemmen morgen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Nederland wordt 6e of 7e.
Of 1e.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
BANquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Nederland gaat winnen.
Oostenrijk wordt 6e of 7e.
Maar Oostenrijk scoort nu hoger omdat gisteren semi2 werd uitgezonden. Wij stonden in veel meer landen na semi 1 en dat we nu nog steeds in 20 landen staan is echt wel knap en volgens mij een goed teken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Max23 het volgende:
Ik denk nog steeds Oostenrijk. iTunes nu: Oostenrijk nu in 27 landen, Armenië in 22 landen, Nederland in 20 landen.
Struikelen wordt sowieso moeilijk want ze bewegen amper, gelukkigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik heb ook genoeg gejubeld tussendoor
Dan zou ik denken dat ze vals zouden gaan morgen of struikelen, bij een rampscenario.
Ze gaan het prima doen, maar het gaat tegenvallen met de punten morgen
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lianquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Jan Kooijemans zit zich al warm te maken voor een presentatieklusje hoor volgend jaar! Jawel dames en heren
Wie eindigen er buiten Oostenrijk dan boven Nederland?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Chantal Janzen sowiesoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lian
hell noquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Dit was allemaal voor niets inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef APK het volgende:
Het Hoofd heeft overigens nauwelijks effect op de odds gehad.
quote:I have Austria, Netherlands, Denmark and UK in Top 5. I'm promoting Norway as I think it's the strongest of my 6-10th list #eurovision
Een paar waarvan we denken 'neeeeeeeeeeeeeeee' in elk geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie eindigen er buiten Oostenrijk dan boven Nederland?
Zal wel Jan Smit wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Shuup het volgende:
Ergens hoop ik dat Chantal Janzen/Nicolette van Dam het o.a. gaan presenteren als we winnen.
Ze hebben idd echt een blik Shady Ladies daarquote:
Liever niet breedbekkikker Nicolette.. is geen eye candyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Shuup het volgende:
Ergens hoop ik dat Chantal Janzen/Nicolette van Dam het o.a. gaan presenteren als we winnen.
Je bent al de tweede die het suggereert vandaag dus de odds voor Hennie Huisman gaan stijgen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hennie Huisman moet volgemd jaar gewoon doen. Met Bulletje in de green room.
365 dagen geledenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef ato het volgende:
Maar laten wij eerlijk zijn;
Hoe lang geleden was men positief over onze inzending..
Laten wij er van genieten..
En wij gaan winnen of worden net tweede...let maar op..
KLAP KLAP, even gewoon doen weer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Griekenland kan alle kanten op. Of mensen vinden het tof, maar kan ook flink laag eindigen. Ik denk eigenlijk ergens middenmoot.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar waarvan we denken 'neeeeeeeeeeeeeeee' in elk geval.
En verder Griekenland, Zweden, Armenië (ja, toch, alsnog), Hongarije.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die het suggereert vandaag dus de odds voor Hennie Huisman gaan stijgen!
En Jacques, waar is Jacques?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hennie Huisman moet volgend jaar gewoon doen. Met Bulletje in de green room.
Hennie kan anders ook onze inzending gelijk erbij doen. Het kost al genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die het suggereert vandaag dus de odds voor Hennie Huisman gaan stijgen!
Whehe met Barrie Stevens die bij de allerslechtste act alsnog zegt VOORAL DOORGAANquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hennie Huisman moet volgend jaar gewoon doen. Met Bulletje in de green room.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lian
'Met z'n Allen' als liedje 26 inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hennie kan anders ook onze inzending gelijk erbij doen. Het kost al genoeg.
Omdat dat hier kan zonder geld te verliezenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
Waarom maken jullie allemaal van die 'zekere' voorspellingen? Als iemand van jullie echt zulke gaves had, zou die persoon héél rijk zijn geworden met weddenschappen.
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:12:24Alle 26 landen hebben opgetreden. Nederlandse uitvoering opnieuw prima; Duitsland net als vanmiddag in de confettiproblemen reageer retweet
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:15:23Hongarije en VK beter dan vanmiddag. Oostenrijk weer sterk; Zweden iets minder. Armenië en Denemarken blijven ook kansrijk reageer retweet
Ik denk dat de uiteindelijke score zeer gaat verschillen van deze pers uitslag.quote:
Haha ach ja, met de kennis van toen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat hier kan zonder geld te verliezen
Ik heb dit jaar weer veel te vroeg gewed.
Op Hongarije![]()
Hongarijequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat hier kan zonder geld te verliezen
Ik heb dit jaar weer veel te vroeg gewed.
Op Hongarije![]()
Ik blijf graag realistisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
Waarom maken jullie allemaal van die 'zekere' voorspellingen? Als iemand van jullie echt zulke gaves had, zou die persoon héél rijk zijn geworden met weddenschappen.
Ik denk zo goed als niets afwijkendsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de uiteindelijke score zeer gaat verschillen van deze pers uitslag.
Greys? Moet je niet doen hoor, die heeft alles foutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik blijf graag realistisch.
Daarom ga ik af op de woorden van de ESF-Moeder.
650 euro als Nederland morgen wint.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
Problemen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Susi het volgende:
Zijn er beelden van de Duitse confettiproblemen?
Lucille Wernerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chantal Janzen, nee. Stom mens die zichzelf helemaal geweldig vindt.
Doe mij maar Lucille Werner (no kidding).
Je zou er niet verder naast kunnen zitten, om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van Derde Rijk naar Confettiproblemen. Het kan gek lopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Susi het volgende:
Zijn er beelden van de Duitse confettiproblemen?
Zowel vanmiddag als vanavond belandde de confetti midden in haar gezicht en microfoonquote:
Morgenavond weer graagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zowel vanmiddag als vanavond belandde de confetti midden in haar gezicht en microfoon![]()
En dat kwam ook nog in de recap
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Greys? Moet je niet doen hoor, die heeft alles fout
Noem jij mij nu oud?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen nuquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Henno het volgende:
damn waarom had ik een paar weken geleden niet gewoon een paar tientjes op NL ingezet
Sabotage !quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zowel vanmiddag als vanavond belandde de confetti midden in haar gezicht en microfoon![]()
En dat kwam ook nog in de recap
Nee, die andere.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
De echte kenners delen dat soort info natuurlijk niet op een openbaar forumquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Nee hoor, Greys durft nog niet te vertrouwen, nog niet helemaal. Maar ze wil wel!! Iets met 'de Goden verzoeken', enzo...
Jaja Azerbaijan 26e, Finland 14e, Spanje 8e om maar even een paar te noemen. De eerste gaat veel hoger eindigen, de andere twee flink lager.quote:
Oh nee! Ik weet niet hoe oud je bent maar je ziet er in alle gevallen 20 jaar jonger uitquote:
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Vuige bitch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
De echte kenners roepen nu keihard dat het beslist is en de UK gaat winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
De echte kenners delen dat soort info natuurlijk niet op een openbaar forum
Die komt pas aan als het al 2016 isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Doe mij maar Lucille Werner (no kidding).
*proest*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zit bij RTLquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch niet dat Chantal presenteert. Dat zou betekenen dat ik niet kan kijken![]()
*aai*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee! Ik weet niet hoe oud je bent maar je ziet er in alle gevallen 20 jaar jonger uitEn je bent intelligent en leuk en lief en zorgzaam!
Oh, dat klinkt goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, die andere.![]()
Was laatst ergens een stukje over een oude dame die de afgelopen jaren alle winnaars goed voorspelde. Soort menselijke WK octopus. Die hoorde onze inzending op de radio en zei: Dit gaat hem worden.
Dus.
560 Oostenrijk hieroquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
650 euro als Nederland morgen wint.
Ik heb ook nog altijd spijt dat ik geen godsvermogen heb gezet op de voorspelling dat er geen standbeeld zou komen van Bassie & Adriaan in Vlaardingen.. wedden is niet voor mietjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Henno het volgende:
damn waarom had ik een paar weken geleden niet gewoon een paar tientjes op NL ingezet
Ik heb precies hetzelfde, maar ik post het niet zo vaak als jijquote:
Maakt toch niks uit? Ik gok dat John de Mol er bijvoorbeeld echt wel voor zorgt dat Linda presenteert.quote:
Op welk forum zit Buurman dan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
F de goden, wij gaan winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Nee hoor, Greys durft nog niet te vertrouwen, nog niet helemaal. Maar ze wil wel!! Iets met 'de Goden verzoeken', enzo...
Laat die ver wegblijven graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Ik gok dat John de Mol er bijvoorbeeld echt wel voor zorgt dat Linda presenteert.
En het erge is, op het moment dat ik op 'invoeren' klik wéét ik hoe schijtirritant ik bezig benquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, maar ik post het niet zo vaak als jijIk herken het wel heel erg.
Ligt aan het contract.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Ik gok dat John de Mol er bijvoorbeeld echt wel voor zorgt dat Linda presenteert.
518 euro als Denemarken wintquote:
Ik vind het nog steeds een slaapverwekkend nummer.. wel geinig dat veel mensen het mooi vinden, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef TLC het volgende:
Toch leuk dat we tegenwoordig eens trots mogen uitkijken naar een Nederlandse inzending ipv je kapot te schamen dat er bv een draaiorgel op het podium staat
quote:Netherlands is a triumph of staging and keeping things simple. It's all about the emotional tension between Waylon & Ilse. #Eurovision
quote:just to let you know, Molly totally stole the show. 10/10 vocal. 10/10 staging. 10/10 for everything! #Eurovision #JoinUs
quote:Jesus Christ everyone was on their feet by the end of the UK. Molly just blew them out the park.
Shut up!! Ga een psijker op het toneel zoeken, en het is ook verboden te fluiten in de kleedkamer, en je MOET nu een kilo zout over je linkerschouder gooien, ja!!! JA??????quote:
Sylvie en Chantal samenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die kan ook nog Deutsch. Oh mijn hemel, straks vliegen ze Sylvie in![]()
Ik heb gistreren vlak voor de uitslag nog van Israel Top tien uit kunnen komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
518 euro als Denemarken wint
Ik kon er niet op tijd uit komen
Is ook al genoemd vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die kan ook nog Deutsch. Oh mijn hemel, straks vliegen ze Sylvie in![]()
Netjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb gistreren vlak voor de uitslag nog van Israel Top tien uit kunnen komen
In Spanje brengt dat ongeluk, zout verspillen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Shut up!! Ga een psijker op het toneel zoeken, en het is ook verboden te fluiten in de kleedkamer, en je MOET nu een kilo zout over je linkerschouder gooien, ja!!! JA??????
Heb je er ook guldens op genaaid?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
Mijn vertrouwen blijkt toch wel een béétje uit het feit dat ik er speciaal een Waylonhoed voor heb aangeschaft?
Robert Jensen zou ook een goede keuze 1 van de weinig Nederlandse presentatoren die vlekkeloos in het Engels kan presenterenquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Op welk forum zit Buurman dan tegenwoordig?
Pics van je hoedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
Mijn vertrouwen blijkt toch wel een béétje uit het feit dat ik er speciaal een Waylonhoed voor heb aangeschaft?
Dat zijn jouw woorden. IK heb daar geen last vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En het erge is, op het moment dat ik op 'invoeren' klik wéét ik hoe schijtirritant ik bezig ben![]()
Maar kan het niet helpen.
Helpt het als ik ook nog even hard MACBETH roep?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Shut up!! Ga een psijker op het toneel zoeken, en het is ook verboden te fluiten in de kleedkamer, en je MOET nu een kilo zout over je linkerschouder gooien, ja!!! JA??????
Ik kijk niet mee met de stream, dan komen de emoties hier keihard aan. Ik kreeg spontaan een hart verzakking en beelden over mislukte recaps, piepende microfoons en andere ramp scenario's.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef Greys het volgende:
Hm, die commentaren over de UK zijn wel erg positief he?
Chantal mag van mij wel. Sylvie vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan de neiging om mezelf in m'n voeten te schieten
Een week Dikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
Is het lang geleden, is het lang geleden..
Die heb ik op 798quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
518 euro als Denemarken wint
Ik kon er niet op tijd uit komen
Op een toneel in Spanje niet hoor. Misschien overal elders wel, maar zeker niet op een toneel. Universele bijgeloofcodes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
In Spanje brengt dat ongeluk, zout verspillen.
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je er ook guldens op genaaid?
Oh dan is het goed. Ik geloof je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op een toneel in Spanje niet hoor. Misschien overal elders wel, maar zeker niet op een toneel. Universele bijgeloofcodes.
Vandaar dat je zo opgewonden raakt van de wenkbrauw?quote:
Dan heb ik echt zoveel liever dat Conchita wintquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef grazz het volgende:
[..]ik denk 1.Uk en daarna oostenrijk of NL op 2
Ik denk dat de Britten er heel veel last van gaan hebben dat ze als allerlaatste moeten. Het is niet voor niets zo, dat de nummer laatst nooit echt top scoort. Het is na dat nummer toch een beetje alsof daarna de ballon is leeggelopen. Normaal gesproken denk je nog wel even over een nummer na, als je die gehoord hebt. Maar na Molly krijg je gelijk de presentatoren, waardoor je gedachten toch al ergens anders naartoe gaan.quote:
Geen idee, probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als ik ook nog even hard MACBETH roep?
Ik heb nog weinig mensen echt positief horen zijn over Zweden. Jullie wel?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ze zijn daar best negatief over Zweden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |