Hij komt van de UK. Maar het gaat dus tussen Zweden, Oostenrijk en Nederland, aldus de beste man.twitter:JLucas86 twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:06:42After watching everything I think it's going to be Sweden or the UK, or possibly a shock win for The Netherlands or Austria. #eurovision reageer retweet
Blik van Ilse en een Wenkbrauw Goodbey blik van Waylon in die recap en het maakt echt niet meer uit wat je wel of niet hoort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Euh, recap hoor je ze amper
Da's wel HEEL KALM hoor...
Ik heb destijds ook met haar gedate iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het modschap gewoon wordt geregeld dmv een 'date' met Yvonne.
Maakt niks uit. Nummer is kwaliteit daarom gaan mensen stemmenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik wil realistisch blijven.
Want kom, wees eerlijk, in de recap vielen we TOTAAL weg...
Vind ik niet juist onderscheidend tussen twee typische songfestivalnummers, bovendien zien we er die prachtige beelden er niet bijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Plus enige support uit Malta en San Marinoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het modschap gewoon wordt geregeld dmv een 'date' met Yvonne.
Je hebt realistisch en je hebt overal de meest rampzalige scenario's in zien. Jij doet dat laatstequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
"Shock win" voor Nederland of Oostenrijk, maar UK dan niet een shock win noemenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Fossieltje het volgende:
Hij komt van de UK. Maar het gaat dus tussen Zweden, Oostenrijk en Nederland, aldus de beste man.twitter:JLucas86 twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:06:42After watching everything I think it's going to be Sweden or the UK, or possibly a shock win for The Netherlands or Austria. #eurovision reageer retweet
Komt omdat je het geluid zachter had gezet vanwege Het Wicht.quote:
Nee echt niet, ik heb ook genoeg gejubeld tussendoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt realistisch en je hebt overal de meest rampzalige scenario's in zien. Jij doet dat laatste
Britten vinden hun eigen inzendingen altijd briljant, dus dat ziet hij inderdaad niet als shock winquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Shock win" voor Nederland of Oostenrijk, maar UK dan niet een shock win noemen
natuurlijk welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Britten kunnen helemaal niet stemmen morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |