Ze gaat nu naar de busquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef Greys het volgende:
Het geluid gaat even zachter met dit wicht...
quote:Netherlands is class from the staging to the vocal. Calm theme after the hosts is welcome. 3rd in betting & I predict Top 5. #eurovision
Maar ze moeten wel steeds even nadenken voordat ze het zich herinnerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoor zo vaak the Netherlands, dat ik de oranjebitter koud ga zetten
Dat komt doordat we vrij nieuw zijn in de hoogste regionenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel steeds even nadenken voordat ze het zich herinneren
Noemen steevast andere landen eerst.
Jarenlang louter kwaliteitsposts plaatsen ipv 125 lulposts in een dagquote:
Voor de televoter is het gewoon Lied 24quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat komt doordat we vrij nieuw zijn in de hoogste regionen
Mhh, ja he? Met de beelden erbij zal het wel goed zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Euh, recap hoor je ze amper
Da's wel HEEL KALM hoor...
Ik wil dit net typen, vallen compleet weg...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Jij wil ook overal iets negatiefs in zien hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel steeds even nadenken voordat ze het zich herinneren
Noemen steevast andere landen eerst.
125 alweer amai gertjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Jarenlang louter kwaliteitsposts plaatsen ipv 125 lulposts in een dag
Ja, maar we kijken nu naar de bloggers en die hebben al weken een standaard lijstje in hun hoofd, dus die moeten ff denken over Nederland, best logisch, geen slecht tekenquote:
Het gaat erom dat ze de kijkers thuis overtuigen, komt goed. Top 5. (helaas niet winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Greys het volgende:
Klaag de productie aanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
Wat een kut recap
Wordt dan ook die van morgen???
Nee, ik wil realistisch blijven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Jij wil ook overal iets negatiefs in zien he
Jij weet net zo goed als ik dat het modschap gewoon wordt geregeld dmv een 'date' met Yvonne.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Jarenlang louter kwaliteitsposts plaatsen ipv 125 lulposts in een dag
Oh wat zonde, dinsdag hadden ze zo'n perfecte!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
Wat een kut recap
Wordt dan ook die van morgen???
Nee liefje, echt niet. Sorryquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik wil realistisch blijven.
Want kom, wees eerlijk, in de recap vielen we TOTAAL weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |