Morgenavond weer graagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zowel vanmiddag als vanavond belandde de confetti midden in haar gezicht en microfoon![]()
En dat kwam ook nog in de recap
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Greys? Moet je niet doen hoor, die heeft alles fout
Noem jij mij nu oud?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen nuquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Henno het volgende:
damn waarom had ik een paar weken geleden niet gewoon een paar tientjes op NL ingezet
Sabotage !quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zowel vanmiddag als vanavond belandde de confetti midden in haar gezicht en microfoon![]()
En dat kwam ook nog in de recap
Nee, die andere.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
De echte kenners delen dat soort info natuurlijk niet op een openbaar forumquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
Waarom maken jullie allemaal van die 'zekere' voorspellingen? Als iemand van jullie echt zulke gaves had, zou die persoon héél rijk zijn geworden met weddenschappen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Nee hoor, Greys durft nog niet te vertrouwen, nog niet helemaal. Maar ze wil wel!! Iets met 'de Goden verzoeken', enzo...
Jaja Azerbaijan 26e, Finland 14e, Spanje 8e om maar even een paar te noemen. De eerste gaat veel hoger eindigen, de andere twee flink lager.quote:
Oh nee! Ik weet niet hoe oud je bent maar je ziet er in alle gevallen 20 jaar jonger uitquote:
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Vuige bitch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chantal Janzen, nee. Stom mens die zichzelf helemaal geweldig vindt.
De echte kenners roepen nu keihard dat het beslist is en de UK gaat winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
De echte kenners delen dat soort info natuurlijk niet op een openbaar forum
Die komt pas aan als het al 2016 isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chantal Janzen, nee. Stom mens die zichzelf helemaal geweldig vindt.
Doe mij maar Lucille Werner (no kidding).
*proest*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
De echte kenners delen dat soort info natuurlijk niet op een openbaar forum
Ze zit bij RTLquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch niet dat Chantal presenteert. Dat zou betekenen dat ik niet kan kijken![]()
*aai*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee! Ik weet niet hoe oud je bent maar je ziet er in alle gevallen 20 jaar jonger uitEn je bent intelligent en leuk en lief en zorgzaam!
Oh, dat klinkt goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, die andere.![]()
Was laatst ergens een stukje over een oude dame die de afgelopen jaren alle winnaars goed voorspelde. Soort menselijke WK octopus. Die hoorde onze inzending op de radio en zei: Dit gaat hem worden.
Dus.
560 Oostenrijk hieroquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
650 euro als Nederland morgen wint.
Ik heb ook nog altijd spijt dat ik geen godsvermogen heb gezet op de voorspelling dat er geen standbeeld zou komen van Bassie & Adriaan in Vlaardingen.. wedden is niet voor mietjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Henno het volgende:
damn waarom had ik een paar weken geleden niet gewoon een paar tientjes op NL ingezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |