'Met z'n Allen' als liedje 26 inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hennie kan anders ook onze inzending gelijk erbij doen. Het kost al genoeg.
Omdat dat hier kan zonder geld te verliezenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
Waarom maken jullie allemaal van die 'zekere' voorspellingen? Als iemand van jullie echt zulke gaves had, zou die persoon héél rijk zijn geworden met weddenschappen.
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:12:24Alle 26 landen hebben opgetreden. Nederlandse uitvoering opnieuw prima; Duitsland net als vanmiddag in de confettiproblemen reageer retweet
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:15:23Hongarije en VK beter dan vanmiddag. Oostenrijk weer sterk; Zweden iets minder. Armenië en Denemarken blijven ook kansrijk reageer retweet
Ik denk dat de uiteindelijke score zeer gaat verschillen van deze pers uitslag.quote:
Haha ach ja, met de kennis van toen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat hier kan zonder geld te verliezen
Ik heb dit jaar weer veel te vroeg gewed.
Op Hongarije![]()
Hongarijequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat hier kan zonder geld te verliezen
Ik heb dit jaar weer veel te vroeg gewed.
Op Hongarije![]()
Ik blijf graag realistisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
Waarom maken jullie allemaal van die 'zekere' voorspellingen? Als iemand van jullie echt zulke gaves had, zou die persoon héél rijk zijn geworden met weddenschappen.
Ik denk zo goed als niets afwijkendsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat de uiteindelijke score zeer gaat verschillen van deze pers uitslag.
Greys? Moet je niet doen hoor, die heeft alles foutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik blijf graag realistisch.
Daarom ga ik af op de woorden van de ESF-Moeder.
650 euro als Nederland morgen wint.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Strani het volgende:
Problemen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Susi het volgende:
Zijn er beelden van de Duitse confettiproblemen?
Lucille Wernerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chantal Janzen, nee. Stom mens die zichzelf helemaal geweldig vindt.
Doe mij maar Lucille Werner (no kidding).
Je zou er niet verder naast kunnen zitten, om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chantal Janzen, nee. Stom mens die zichzelf helemaal geweldig vindt.
Van Derde Rijk naar Confettiproblemen. Het kan gek lopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:19 schreef Susi het volgende:
Zijn er beelden van de Duitse confettiproblemen?
Zowel vanmiddag als vanavond belandde de confetti midden in haar gezicht en microfoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |