quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Nederland wordt 6e of 7e.
Of 1e.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
BANquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Nederland gaat winnen.
Oostenrijk wordt 6e of 7e.
Maar Oostenrijk scoort nu hoger omdat gisteren semi2 werd uitgezonden. Wij stonden in veel meer landen na semi 1 en dat we nu nog steeds in 20 landen staan is echt wel knap en volgens mij een goed teken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Max23 het volgende:
Ik denk nog steeds Oostenrijk. iTunes nu: Oostenrijk nu in 27 landen, Armenië in 22 landen, Nederland in 20 landen.
Struikelen wordt sowieso moeilijk want ze bewegen amper, gelukkigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik heb ook genoeg gejubeld tussendoor
Dan zou ik denken dat ze vals zouden gaan morgen of struikelen, bij een rampscenario.
Ze gaan het prima doen, maar het gaat tegenvallen met de punten morgen
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lianquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Jan Kooijemans zit zich al warm te maken voor een presentatieklusje hoor volgend jaar! Jawel dames en heren
Wie eindigen er buiten Oostenrijk dan boven Nederland?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Chantal Janzen sowiesoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lian
hell noquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Dit was allemaal voor niets inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef APK het volgende:
Het Hoofd heeft overigens nauwelijks effect op de odds gehad.
quote:I have Austria, Netherlands, Denmark and UK in Top 5. I'm promoting Norway as I think it's the strongest of my 6-10th list #eurovision
Een paar waarvan we denken 'neeeeeeeeeeeeeeee' in elk geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie eindigen er buiten Oostenrijk dan boven Nederland?
Zal wel Jan Smit wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Shuup het volgende:
Ergens hoop ik dat Chantal Janzen/Nicolette van Dam het o.a. gaan presenteren als we winnen.
Ze hebben idd echt een blik Shady Ladies daarquote:
Liever niet breedbekkikker Nicolette.. is geen eye candyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Shuup het volgende:
Ergens hoop ik dat Chantal Janzen/Nicolette van Dam het o.a. gaan presenteren als we winnen.
Je bent al de tweede die het suggereert vandaag dus de odds voor Hennie Huisman gaan stijgen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hennie Huisman moet volgemd jaar gewoon doen. Met Bulletje in de green room.
365 dagen geledenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef ato het volgende:
Maar laten wij eerlijk zijn;
Hoe lang geleden was men positief over onze inzending..
Laten wij er van genieten..
En wij gaan winnen of worden net tweede...let maar op..
KLAP KLAP, even gewoon doen weer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk gaat winnen.
Griekenland kan alle kanten op. Of mensen vinden het tof, maar kan ook flink laag eindigen. Ik denk eigenlijk ergens middenmoot.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar waarvan we denken 'neeeeeeeeeeeeeeee' in elk geval.
En verder Griekenland, Zweden, Armenië (ja, toch, alsnog), Hongarije.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die het suggereert vandaag dus de odds voor Hennie Huisman gaan stijgen!
En Jacques, waar is Jacques?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hennie Huisman moet volgend jaar gewoon doen. Met Bulletje in de green room.
Hennie kan anders ook onze inzending gelijk erbij doen. Het kost al genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die het suggereert vandaag dus de odds voor Hennie Huisman gaan stijgen!
Whehe met Barrie Stevens die bij de allerslechtste act alsnog zegt VOORAL DOORGAANquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hennie Huisman moet volgend jaar gewoon doen. Met Bulletje in de green room.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Linda de Mol, Johnny de Mol en eh... een van die TROS-schapen of Kim-Lian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |