Ik heb precies hetzelfde, maar ik post het niet zo vaak als jijquote:
Maakt toch niks uit? Ik gok dat John de Mol er bijvoorbeeld echt wel voor zorgt dat Linda presenteert.quote:
Op welk forum zit Buurman dan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
De echte kenners delen dat soort info natuurlijk niet op een openbaar forum
F de goden, wij gaan winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Nee hoor, Greys durft nog niet te vertrouwen, nog niet helemaal. Maar ze wil wel!! Iets met 'de Goden verzoeken', enzo...
Laat die ver wegblijven graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Ik gok dat John de Mol er bijvoorbeeld echt wel voor zorgt dat Linda presenteert.
En het erge is, op het moment dat ik op 'invoeren' klik wéét ik hoe schijtirritant ik bezig benquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, maar ik post het niet zo vaak als jijIk herken het wel heel erg.
Ligt aan het contract.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Ik gok dat John de Mol er bijvoorbeeld echt wel voor zorgt dat Linda presenteert.
518 euro als Denemarken wintquote:
Ik vind het nog steeds een slaapverwekkend nummer.. wel geinig dat veel mensen het mooi vinden, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef TLC het volgende:
Toch leuk dat we tegenwoordig eens trots mogen uitkijken naar een Nederlandse inzending ipv je kapot te schamen dat er bv een draaiorgel op het podium staat
quote:Netherlands is a triumph of staging and keeping things simple. It's all about the emotional tension between Waylon & Ilse. #Eurovision
quote:just to let you know, Molly totally stole the show. 10/10 vocal. 10/10 staging. 10/10 for everything! #Eurovision #JoinUs
quote:Jesus Christ everyone was on their feet by the end of the UK. Molly just blew them out the park.
Shut up!! Ga een psijker op het toneel zoeken, en het is ook verboden te fluiten in de kleedkamer, en je MOET nu een kilo zout over je linkerschouder gooien, ja!!! JA??????quote:
Sylvie en Chantal samenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die kan ook nog Deutsch. Oh mijn hemel, straks vliegen ze Sylvie in![]()
Ik heb gistreren vlak voor de uitslag nog van Israel Top tien uit kunnen komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
518 euro als Denemarken wint
Ik kon er niet op tijd uit komen
Is ook al genoemd vandaagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die kan ook nog Deutsch. Oh mijn hemel, straks vliegen ze Sylvie in![]()
Netjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb gistreren vlak voor de uitslag nog van Israel Top tien uit kunnen komen
In Spanje brengt dat ongeluk, zout verspillen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Shut up!! Ga een psijker op het toneel zoeken, en het is ook verboden te fluiten in de kleedkamer, en je MOET nu een kilo zout over je linkerschouder gooien, ja!!! JA??????
Heb je er ook guldens op genaaid?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
Mijn vertrouwen blijkt toch wel een béétje uit het feit dat ik er speciaal een Waylonhoed voor heb aangeschaft?
Robert Jensen zou ook een goede keuze 1 van de weinig Nederlandse presentatoren die vlekkeloos in het Engels kan presenterenquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Op welk forum zit Buurman dan tegenwoordig?
Pics van je hoedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
Mijn vertrouwen blijkt toch wel een béétje uit het feit dat ik er speciaal een Waylonhoed voor heb aangeschaft?
Dat zijn jouw woorden. IK heb daar geen last vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En het erge is, op het moment dat ik op 'invoeren' klik wéét ik hoe schijtirritant ik bezig ben![]()
Maar kan het niet helpen.
Helpt het als ik ook nog even hard MACBETH roep?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Shut up!! Ga een psijker op het toneel zoeken, en het is ook verboden te fluiten in de kleedkamer, en je MOET nu een kilo zout over je linkerschouder gooien, ja!!! JA??????
Ik kijk niet mee met de stream, dan komen de emoties hier keihard aan. Ik kreeg spontaan een hart verzakking en beelden over mislukte recaps, piepende microfoons en andere ramp scenario's.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef Greys het volgende:
Hm, die commentaren over de UK zijn wel erg positief he?
Chantal mag van mij wel. Sylvie vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan de neiging om mezelf in m'n voeten te schieten
Een week Dikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
Is het lang geleden, is het lang geleden..
Die heb ik op 798quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
518 euro als Denemarken wint
Ik kon er niet op tijd uit komen
Op een toneel in Spanje niet hoor. Misschien overal elders wel, maar zeker niet op een toneel. Universele bijgeloofcodes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
In Spanje brengt dat ongeluk, zout verspillen.
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je er ook guldens op genaaid?
Oh dan is het goed. Ik geloof je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op een toneel in Spanje niet hoor. Misschien overal elders wel, maar zeker niet op een toneel. Universele bijgeloofcodes.
Vandaar dat je zo opgewonden raakt van de wenkbrauw?quote:
Dan heb ik echt zoveel liever dat Conchita wintquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef grazz het volgende:
[..]ik denk 1.Uk en daarna oostenrijk of NL op 2
Ik denk dat de Britten er heel veel last van gaan hebben dat ze als allerlaatste moeten. Het is niet voor niets zo, dat de nummer laatst nooit echt top scoort. Het is na dat nummer toch een beetje alsof daarna de ballon is leeggelopen. Normaal gesproken denk je nog wel even over een nummer na, als je die gehoord hebt. Maar na Molly krijg je gelijk de presentatoren, waardoor je gedachten toch al ergens anders naartoe gaan.quote:
Geen idee, probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als ik ook nog even hard MACBETH roep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |