Rare mensenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die daar nu geen zin in hebben.
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'quote:
Ook datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef yats het volgende:
[..]
Rare mensen
[..]
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemdquote:
Echt? heb je dr gebatststst?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemd
Eh, neequote:
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet goed, snel even bellen dan maar?
Dit doet mij er trouwens aan denken, ga je nog die studie volgen?
Jammer, wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee
Maar het is meer dat ik teveel met die crush in gedachten zit om iemand anders te gaan batsen![]()
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baalquote:
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.quote:
Je moet niks maar is wel handig als je wil dat er wat gebeurdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Nee, vrouwen willen graag duidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baal
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Dat is ook wel erg interessantquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.
Je hoeft niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
God, gaan we dit weer beginnen? Je weet wat je moet doen, je doet het niet. Niet zeiken totdat je iets gedaan hebt.
Gewoon kijken wat in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand nog goedkope groentes?
Ik ben de spinazie en Broccoli van de laatste weken een beetje beu.
Toch vaak groentes die in deze van het jaar geoogst worden die goedkoper zijn. Geen idee welke dat zijn maargoed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door Koningsdag, Bevrijdingsdag en moederdag moet ik echt zuinig gaan doen tot het vakantiegeld binnen is.quote:
Ja, normaal krijg ik niet snel gevoelens voor iemand. Dat dit nu na een paar gezellige avonden en twee dates wel zo is en ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan is frustrerend.quote:
Mannen idem dito. Andersom krijg ik wisselende signalen en daarom twijfel ik dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, vrouwen willen graag duidelijkheid.Althans, de gene die ik ken.
Wat had je ook alweer gestudeerd? Communicatie heeft natuurlijk wel redelijk veel potentiële baanopties, maar is het niet prijzig om een nieuwe studie te gaan doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door Koningsdag, Bevrijdingsdag en moederdag moet ik echt zuinig gaan doen tot het vakantiegeld binnen is.
Dit. En dan bakjes in de vriezerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.
Ik bepaal niets, maar dat betekend niet dat ik er niets over mag zeggen. Dus ga jij lekker ergens anders de moraalridder uit hangen, saaie lul.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij over welk onderwerp we het wel en niet hebben hier dan?
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.
Chili con carne? Heb je alleen bonen, gehakt en uien voor nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.
Hmmn i like that idea eens kijken of dat in mijn fokke en sukke kookboek staat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Chili con carne? Heb je alleen bonen, gehakt en uien voor nodig
Duidelijkheid is anders ook niet altijd handig hoor. Maar dat ligt net aan de persoon die je voor je hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, normaal krijg ik niet snel gevoelens voor iemand. Dat dit nu na een paar gezellige avonden en twee dates wel zo is en ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan is frustrerend.
[..]
Mannen idem dito. Andersom krijg ik wisselende signalen en daarom twijfel ik dus.
[..]
Wat had je ook alweer gestudeerd? Communicatie heeft natuurlijk wel redelijk veel potentiële baanopties, maar is het niet prijzig om een nieuwe studie te gaan doen?
Blijkbaar wel aangezien het zeiken is. En daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bepaal niets, maar dat betekend niet dat ik er niets over mag zeggen. Dus ga jij lekker ergens anders de moraalridder uit hangen, saaie lul.
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.
Ik denk dat als ik op kamers ga je blog mij best wel een end weg gaat helpenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.
Zelf wraps maken kost bijvoorbeeld geen tering. Grote pan roti maken. Drumsticks (aanbieding AH nu) marineren. Aanbakken in een grote pan met wat kruiden en een blikje tomatenpuree, water erbij doen en een uurtje op laten staan. Aardappels erbij doen, nog een kwartier laten staan. Sperziebonen erbij doen. nog eens 10 minuten laten staan.
Gekookt eitje erbij is lekker.
koken als ik er de tijd voor neem hou ik wel van ja, Wraps maak ik dan ook regelmatig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.
Zelf wraps maken kost bijvoorbeeld geen tering. Grote pan roti maken. Drumsticks (aanbieding AH nu) marineren. Aanbakken in een grote pan met wat kruiden en een blikje tomatenpuree, water erbij doen en een uurtje op laten staan. Aardappels erbij doen, nog een kwartier laten staan. Sperziebonen erbij doen. nog eens 10 minuten laten staan.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Als het niet wederzijds is zal ik me enorm klote voelen maar kan ik wel verder, mocht het wel wederzijds zijn, tja, dan denk ik dat ik hier voorlopig weinig zal postenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Duidelijkheid is anders ook niet altijd handig hoor. Maar dat ligt net aan de persoon die je voor je hebt.
Honger gekregenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewoon een zakje gekruide krieltjes in mijn roti gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
koken als ik er de tijd voor neem hou ik wel van ja, Wraps maak ik dan ook regelmatig.
Al schil ik pas sinds kort weer echt zelf de aardappels daarvoor haalde ik altijd van die voorgeschilde omdat ik lui ben.
bloemkool?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
wowquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand schreef "uberhoudt"ik moest echt 4 keer lezen ....
Diegene hield dingen overquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand schreef "uberhoudt"ik moest echt 4 keer lezen ....
Bedoel meer dat ook niet iedereen die duidelijkheid waardeert maar inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Als het niet wederzijds is zal ik me enorm klote voelen maar kan ik wel verder, mocht het wel wederzijds zijn, tja, dan denk ik dat ik hier voorlopig weinig zal posten
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit ook zwaar te twijfelen om te stoppen met roken.
Al kan ik dan echt een tijdje niks hebben en mijn huisgenoot heeft bijna dagelijks zijn idioten vrienden over de vloer.
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al kan ik dan echt een tijdje niks hebben en mijn huisgenoot heeft bijna dagelijks zijn idioten vrienden over de vloer.
Mijn moeder rookt dat ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.
Nicotine gehalte kun je zelf bepalen. Ik vond het echt een uitkomst, je mag overal roken en je bent nooit meer aanstekers kwijt.![]()
Nu ik zwanger ben, ben ik helemaal gestopt met roken, en ook niet van plan om weer te beginnen.
Dus zeg maar als je het wil hebben, stuur ik het naar je op.
Succes met die idioten daarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef yats het volgende:
Zo, nu eerst even voor een klant een incassokantoor de huid vol schelden
Soms hou ik echt van dit soort opdrachten/klanten
Je kan toch vragen of hij er een beetje rekening mee houdt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Interessant dat elektrische roken wil ik al een tijdje proberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.
Nicotine gehalte kun je zelf bepalen. Ik vond het echt een uitkomst, je mag overal roken en je bent nooit meer aanstekers kwijt.![]()
Nu ik zwanger ben, ben ik helemaal gestopt met roken, en ook niet van plan om weer te beginnen.
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.
Dat dacht ik ook. Een tijdje geledenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktEn no fucking way dat ik stop met blowen
Doe ik elke keer maar mijn huisgenoot is een iets te rijke autistische jongen die over zich heen laat lopen. Ik kan ook niet teveel klagen want door hem woon ik in een betere buurt dan waar ik eigenlijk hoor te zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Succes met die idioten daar
[..]
Je kan toch vragen of hij er een beetje rekening mee houdt?
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt dat ook.Ruikt ook echt veel frisser in haar huis daardoor.
Ben jij gestopt met beide?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een tijdje geleden
Je kan slecht tegen groepsdruk om dan niet mee te doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktEn no fucking way dat ik stop met blowen
Ik geniet wel heel erg van die paar keren per jaar dat ik sigaretten rookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.
Toch weer gestopt na de vakantie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een tijdje geleden
Als ik veel drink, dan is een sigaretje gewoon lekker. Voelt altijd alsof ik daar weer een beetje nuchter van word.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jep.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toch weer gestopt na de vakantie?
http://www.goritchy.nl/liqua/liqua.html hier kocht ik altijd mijn spullen. Goede levering, zeer tevreden. Deze lekt ook niet. En kan je opladen terwijl je rookt. USB is het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interessant dat elektrische roken wil ik al een tijdje proberen.
Goed bezig ik wil eigenlijk ook stoppen met blowen maar gezien ik maar twee dagen in de week werk en verder niks doe gaat me het moeilijk af.quote:
Dan aan die vrienden vragen als je ze toevallig ziet. Als je er last van hebt zal je toch wat moeten lijkt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe ik elke keer maar mijn huisgenoot is een iets te rijke autistische jongen die over zich heen laat lopen. Ik kan ook niet teveel klagen want door hem woon ik in een betere buurt dan waar ik eigenlijk hoor te zitten.
Werkte dat echt? Wat voor soort is dat? Zo'n elektrische sigaret doet t em iig niet voor mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh neuh. Die groep oefent alles behalve druk uit. Maar maakt het wel lastiger. Als er 4 zitten te roken en jij hebt stiekem ook wel zinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan slecht tegen groepsdruk om dan niet mee te doen?
Dat werkt, en enorm goed. http://www.goritchy.nl/liqua/liqua.htmlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Werkte dat echt? Wat voor soort is dat? Zo'n elektrische sigaret doet t em iig niet voor mij
Toevallig van de week had ik een aanvaring mat een van die gasten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan aan die vrienden vragen als je ze toevallig ziet. Als je er last van hebt zal je toch wat moeten lijkt me.
Of negeren maar of je daar uiteindelijk prettig van wordt.
Als je pas helemaal gestopt bent lijkt me dat eerst nog geen goed plan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga wel sporadisch roken/blowen. Dus zoals Myr zegt, met wat alcohol op een sigaretjeGewoon op het terras ofzo
En zo min mogelijk maar af en toe blowen
Alcohol en nicotine zijn gemaakt voor elkaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik veel drink, dan is een sigaretje gewoon lekker. Voelt altijd alsof ik daar weer een beetje nuchter van word.
Eigenlijk is roken het enige wat een geweldige combinatie is met alcohol jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alcohol en nicotine zijn gemaakt voor elkaar
Ik ben sinds juli gestopt met roken en sinds maart gestopt met blowen. Alleen heb ik vorige week enorm veel geblowd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je pas helemaal gestopt bent lijkt me dat eerst nog geen goed plan.
Dat eerste zou kunnen. In het slechtste geval ben ik daardoor een vriendin waar het gezellig mee is kwijt. Al heeft zij zelf af en toe wat autistische trekjes waardoor duidelijkheid misschien juist goed is. En voor wat betreft signalen van haar, het wisselt enorm. Zo kwam zij zelf met het voorstel om met zijn tweeën een dagje Groningen te doen en was het daar gewoon erg gezellig. Maar als ik dan een hint geef dat ik het vooral leuk vind om dit soort dingen te doen omdat het met haar is komt er weinig reactie buiten dat ze het een leuke dag vond. En zo zijn er legio voorbeelden waarop ze eerst ergens op in gaat, om daarna toch weer terughoudender te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ook niet iedereen die duidelijkheid waardeert maar inderdaad.
Gelijk heb je.
Heeft ze inmiddels wel wat laten doorschemeren of dat niet echt. (nog het zelfde afstandelijke doen)
Dat komt wel goed. Ik weet nu al dat ze met wetteksten gaan gooien om mijn ongelijk aan te tonen. Beetje jammer voor hen dat ik met mijn WO rechten net even wat meer weet dan zij met hun HBO-rechten.quote:
Ik kan zo moeilijk slapen zonderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik kan eigenlijk prima zonder wiet zolang ik maar iets te doen heb.
Uit verveling haal ik het toch elke keer weer.
Hmm op die manier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh neuh. Die groep oefent alles behalve druk uit. Maar maakt het wel lastiger. Als er 4 zitten te roken en jij hebt stiekem ook wel zin
Gezellig dat soort figuren, vooral als ze te gast zijn en denken dat ze daardoor alles maar kunnen doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toevallig van de week had ik een aanvaring mat een van die gasten.
Hij spoot deodorant in heel het huis god weet waarom ik was niet thuis.
maar toen ik dus thuiskwam en er iets van zei dat het stonk kreeg ik een grote bek terug.
Ik ging maar op de ouderlijke toer en zei dat ik geen weerwoord diende.
Omg inderdaad, dat gevoel heb ik dus niet met iets anders dan gauloises. Maar ok ga dit wel proberen. Thanks!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat werkt, en enorm goed. http://www.goritchy.nl/liqua/liqua.html
voor mij althans. Heb ook andere getest, dat was het voor mij ook niet omdat je geen keelgevoel had bij die andere. Hier wel.
Dat heb ik ook. Maar ik wil niet meer afhankelijk zijn.quote:
Als je een beetje ziekjes bent en het smaakt niet, je sigaret en een uur later steek je beter weten in er nog een op, dan ben je verslaafdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm op die manier.
Heb nooit gerookt dus misschien dat ik te makkelijk erover denk.
Ik vind het ook wel vervelend, nu moet ik bijvoorbeeld 6 weken naar het buitenland en dan heb je niets om op terug te vallen als je eens een uitzichtloze slapeloze nacht hebt, daar zie ik eigenlijk nog best wel tegenopquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik wil niet meer afhankelijk zijn.
Ik kan niet draaienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb gisteren uit nood even snel een voorgedraaide joint gehaald. Niet te pruimen qua smaak en achteraf net zo nuchter als voor.
Geen probleemquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg inderdaad, dat gevoel heb ik dus niet met iets anders dan gauloises. Maar ok ga dit wel proberen. Thanks!
Ik ben godse blij dat ik daar geen last van heb. Maar ik blow ook niet dagelijks. 3 keer in de week ofzo en daar houd ik het bij.quote:
Dat heb ik ook eens gedaan, toen moest ik huilen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder is het gelukt te stoppen met roken door ongeveer te berekenen hoeveel geld dat per jaar bespaart.
Hij was stil en begon vervolgens in de kamer zodat ik net het kon horen te zeuren over mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm op die manier.
Heb nooit gerookt dus misschien dat ik te makkelijk erover denk.
[..]
Gezellig dat soort figuren, vooral als ze te gast zijn en denken dat ze daardoor alles maar kunnen doen
En dat hielp wel?
Wow.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder is gestopt met roken omdat haar vader eraan is overleden en haar vroeg of ze ermee wilde stoppen zodat ze niet net zo zou eindigen als hij.
Ja, precies. Daarom ben ik nu maar gestopt. Volgend weekend naar een stiltehuis in de hoop dat ik de boel op een rijtje krijg en dan sowieso wat beter kan slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vervelend, nu moet ik bijvoorbeeld 6 weken naar het buitenland en dan heb je niets om op terug te vallen als je eens een uitzichtloze slapeloze nacht hebt, daar zie ik eigenlijk nog best wel tegenop
De eerste nacht is dan vaak wel een hel, Daarna gaat het steeds een beetje beter.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vervelend, nu moet ik bijvoorbeeld 6 weken naar het buitenland en dan heb je niets om op terug te vallen als je eens een uitzichtloze slapeloze nacht hebt, daar zie ik eigenlijk nog best wel tegenop
Hopelijk lukt dat jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom ben ik nu maar gestopt. Volgend weekend naar een stiltehuis in de hoop dat ik de boel op een rijtje krijg en dan sowieso wat beter kan slapen
Dat heb ik ook. Onrust in mn hoofd. Teveel onverwerkte 'problemen'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat je
Zelf heb ik een beetje last van overactiviteit/onrustigheid in mijn hoofd, dus sporten voor het slapengaan werkt ook wel goed, maar daar ben ik veel te lui voor
Hehe, luiwammes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat je
Zelf heb ik een beetje last van overactiviteit/onrustigheid in mijn hoofd, dus sporten voor het slapengaan werkt ook wel goed, maar daar ben ik veel te lui voor
Dat zou ook echt wat voor mij zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn beste vriend kon niet slapen zonder te blowen. Omdat hij zonder vreselijke nachtmerries kreeg. Al vanaf zijn 15e. Maar omdat het zo slecht met zijn longen ging moest hij wel stoppen. Nu heeft hij van een arts een of ander systeem gekregen, en moet hij elke avond even "borrelen" zoals hij dat noemt.
Ik weet niet precies wat voor apparaat dat is, maar daar zit vast een stofje in met waterdamp wat een zelfde effect geeft. Maar dan gezond(er).
Ik wil eigenlijk ook wel graag zo'n vaporizer, om de longen te sparen. Want eigenlijk heb ik verder niet zoveel last van negatieve gevolgen van blowen, ik vind het het geld eigenlijk wel waard, het werkt veel beter dan slaapmedicatie enzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn beste vriend kon niet slapen zonder te blowen. Omdat hij zonder vreselijke nachtmerries kreeg. Al vanaf zijn 15e. Maar omdat het zo slecht met zijn longen ging moest hij wel stoppen. Nu heeft hij van een arts een of ander systeem gekregen, en moet hij elke avond even "borrelen" zoals hij dat noemt.
Ik weet niet precies wat voor apparaat dat is, maar daar zit vast een stofje in met waterdamp wat een zelfde effect geeft. Maar dan gezond(er).
Dat had ik ook. Maar ik wil toch niet meer afhankelijk zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel graag zo'n vaporizer, om de longen te sparen. Want eigenlijk heb ik verder niet zoveel last van negatieve gevolgen van blowen, ik vind het het geld eigenlijk wel waard, het werkt veel beter dan slaapmedicatie enzo.
Als je medische redenen hebt vergoeden ze blijkbaar zo'n ding. Weet niet of je daarvoor in aanmerking komt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag zo'n vaporizer, om de longen te sparen. Want eigenlijk heb ik verder niet zoveel last van negatieve gevolgen van blowen, ik vind het het geld eigenlijk wel waard, het werkt veel beter dan slaapmedicatie enzo.
quote:
Ja ok maar dat wil niet meteen zeggen dat duidelijkheid een pre isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste zou kunnen. In het slechtste geval ben ik daardoor een vriendin waar het gezellig mee is kwijt. Al heeft zij zelf af en toe wat autistische trekjes waardoor duidelijkheid misschien juist goed is. En voor wat betreft signalen van haar, het wisselt enorm. Zo kwam zij zelf met het voorstel om met zijn tweeën een dagje Groningen te doen en was het daar gewoon erg gezellig. Maar als ik dan een hint geef dat ik het vooral leuk vind om dit soort dingen te doen omdat het met haar is komt er weinig reactie buiten dat ze het een leuke dag vond. En zo zijn er legio voorbeelden waarop ze eerst ergens op in gaat, om daarna toch weer terughoudender te zijn.
[..]
Dat komt wel goed. Ik weet nu al dat ze met wetteksten gaan gooien om mijn ongelijk aan te tonen. Beetje jammer voor hen dat ik met mijn WO rechten net even wat meer weet dan zij met hun HBO-rechten.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een beetje ziekjes bent en het smaakt niet, je sigaret en een uur later steek je beter weten in er nog een op, dan ben je verslaafd
Nouja dat scheelt, hij is dan niet een complete retardquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was stil en begon vervolgens in de kamer zodat ik net het kon horen te zeuren over mij.
Later stuurde hij een appje dat hij er spijt van had. Rare gasten deze gast heeft ook nog eens een goed rijke papa en is heel zijn leven al gewend te krijgen wat hij wil. Moet je mijn beïnvloedbare huisgenoot ernaast zetten en je hebt een gouden koppel.
Haha, dat werkt niet bij mij, dan duurt het nog wel een uurtje voor de rust is teruggekeerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, luiwammes.
Ik merk voor mezelf dat ik veel rustiger slaap, en veel uitgeruster ben, als ik klaarkom voordat ik ga slapen.
Vaak is het ook niet zozeer het blowen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom ben ik nu maar gestopt. Volgend weekend naar een stiltehuis in de hoop dat ik de boel op een rijtje krijg en dan sowieso wat beter kan slapen
Lekker badend in zweet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van klaarkomen word ik vaak juist wakkerder
Na seks kan ik vaak wel heerlijk slapen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk het niet, ben nu niet onder behandeling daarvoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je medische redenen hebt vergoeden ze blijkbaar zo'n ding. Weet niet of je daarvoor in aanmerking komt?
Idem hier. Ik krijg daar juist energie van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is spijtig, zo'n ding zal vast niet goedkoop zijn neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ben nu niet onder behandeling daarvoor.
Bijna alle mannen zeggen dat dat goed werkt jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na seks kan ik vaak wel heerlijk slapen.
Dat ging snel... gaat sneller dan als je als particulier beltquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef yats het volgende:
En daar ging weer een vordering van 700 euro door de shredder. Ik ben weer trots op mezelf.
Dat is het ook. Mijn slaapproblemen zijn bij mij voortgekomen uit mijn depressie. Een soort PTSS zonder genoeg symptomen om het PTSS te noemenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak is het ook niet zozeer het blowen.
Maar lijkt het me dat er iets achter zit wat dat dan weer wegneemt.
Hopelijk helpt dat een beetje inderdaad
Voor 50-100 euro heb je wel een redelijke, volgens mij. Maar ze zijn ook veel efficiënter in gebruik, dus dat haal je er ook wel weer uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is spijtig, zo'n ding zal vast niet goedkoop zijn nee
Ik belde namens een klant van me als jurist. Dus of er echt verschil in zit? Maar ze zaten ook gewoon fout. Als het bedrijf waar de vordering van is al schriftelijk toegezegd heeft hun vordering te laten vallen in ruil voor het laten vallen van mijn tegenvordering, wat wil een incassobedrijf dan nog doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ging snel... gaat sneller dan als je als particulier belt
Als ze leuk is kan je toch vragen of je een 'handje' kan helpenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovenbuuf is nu nonstop aan het kreunen zou ik voor de grap eens aanbellen of het wat zachter kan.
Dat heb ik dus ook meestalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Soms neemt de geilheid niet af bij mij na het klaarkomen, da's wel irritant.
Een wat gezette vrouw tussen de 30 en 40 jaar nee bedankt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze leuk is kan je toch vragen of je een 'handje' kan helpen
Ook vrouwen slapen na seks toch beter? Al duurt het misschien wat langer voordat ze weer 'tot rust' gekomen zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna alle mannen zeggen dat dat goed werkt ja
Leuke buurvrouw? Anders gewoon vragen of je haar even moet helpen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovenbuuf is nu nonstop aan het kreunen zou ik voor de grap eens aanbellen of het wat zachter kan.
Hopelijk komt er wat uit dan inderdaad dat dat straks niet meer nodig isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het ook. Mijn slaapproblemen zijn bij mij voortgekomen uit mijn depressie. Een soort PTSS zonder genoeg symptomen om het PTSS te noemenEn mijn huisarts heeft me het blowen toen aangeraden. Ik doe dit stoppen en het blowen af en toe ook in overleg met de huisarts.
En dat stiltehuis was mijn eigen idee, maar zowel mijn huisarts als mijn therapeut (ben niet meer in therapie maar kan wel met vragen altijd nog hem bellen) denken dat het goed voor me is
Verschil tussen mannen en vrouwen, zeggen ze wel eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, dat werkt niet bij mij, dan duurt het nog wel een uurtje voor de rust is teruggekeerd
Niet alleen onbewustquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hopelijk komt er wat uit dan inderdaad dat dat straks niet meer nodig is
Onbewust zal je nog wel ergens mee zitten.
Klopt, dan loop ik er nog een dag of wat mee. Bij mij gaat het alleen weg als een ander mij laat komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Mwah. Intensievere vormen van beweging helpen toch een stuk beter dan seks, heb ik het ideequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ook vrouwen slapen na seks toch beter? Al duurt het misschien wat langer voordat ze weer 'tot rust' gekomen zijn?
Seks is bij mij eigenlijk altijd intensief. Of nou ja, vaak.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Intensievere vormen van beweging helpen toch een stuk beter dan seks, heb ik het idee
Dat heb ik ook soms. Als het na de seks is, is dat niet zo erg, dan kun je altijd nog voor een 'tweede/derde etc ronde' gaan, maar als het door masturberen komt vind ik dat altijd zo hinderlijk. Dan heb ik echt geen zin om verder te gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Seks werkt bij mij beter. Dat is meestal vrij intensief omdat ik (helaas) niet snel klaar kom.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Intensievere vormen van beweging helpen toch een stuk beter dan seks, heb ik het idee
Zo ben ik nu nog opgewonden van afgelopen nacht. Och och och, wat een ellende.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, dan loop ik er nog een dag of wat mee. Bij mij gaat het alleen weg als een ander mij laat komen...
Als ik eenmaal slaap, komt er ook een uur of 5 geen beweging meer inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschil tussen mannen en vrouwen, zeggen ze wel eens.
Ik ben dan gelijk apenmoe.
Maar ik slaap sowieso erg slecht en licht. Ik ben 10 keer per avond wakker.
Liggen, draaien, rollen. Ineens mijn broek kwijt.
Slapen is kut.
Geilquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ben ik nu nog opgewonden van afgelopen nacht. Och och och, wat een ellende.
Sommige stalken je letterlijk dagelijks (voor 6maanden) terwijl een vordering onterecht is. (I-J) Sommige proberen het wel gewoon lijkt me, helemaal voor zon bedrag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik belde namens een klant van me als jurist. Dus of er echt verschil in zit? Maar ze zaten ook gewoon fout. Als het bedrijf waar de vordering van is al schriftelijk toegezegd heeft hun vordering te laten vallen in ruil voor het laten vallen van mijn tegenvordering, wat wil een incassobedrijf dan nog doen?
Dat is dan weer een te foute MIquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een wat gezette vrouw tussen de 30 en 40 jaar nee bedankt.
Tenzij het van nog een verdieping hoger komt daar woont een moeder met drie tienerdochters.
Oh...quote:
Ik eerst ook niet, maar ik kwam op een housewarming aanzetten met voorgedraaid spul en dat is haast direct weggegooidquote:
Ik vind toch dat het het niet haalt bij dingen als een stuk hard lopen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Seks is bij mij eigenlijk altijd intensief. Of nou ja, vaak.
Meekreunen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
De buurvrouw begint ooh ja ooh ja ooh ja te kreunen en ik hoor nog steeds geen vent die is zichzelf aan het verwennen. Hoe ga ik die beleefd laten merken dat ik thuis ben?
Nee joh. Vrouwen willen ieder moment keihard gepaald worden door Amsterdammertjes. Het liefst 2 of 3 tegelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht vroeger als puber altijd dat vrouwen alleen maar zoet sappige liefdes sex wilde.
Volgens mij heb ik me nog nooit zo vergist. Nu begin ik te twijfelen of er wel vrouwen bestaan die houden van rustige sex.
Even wat metal opzetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
De buurvrouw begint ooh ja ooh ja ooh ja te kreunen en ik hoor nog steeds geen vent die is zichzelf aan het verwennen. Hoe ga ik die beleefd laten merken dat ik thuis ben?
Je zegt het nu ironisch maar die indruk krijg ik wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Vrouwen willen ieder moment keihard gepaald worden door Amsterdammertjes. Het liefst 2 of 3 tegelijk.
Ik hou er eigenlijk wel van, ik vind het als het wat rustiger gaat vaak intenser voelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht vroeger als puber altijd dat vrouwen alleen maar zoet sappige liefdes sex wilde.
Volgens mij heb ik me nog nooit zo vergist. Nu begin ik te twijfelen of er wel vrouwen bestaan die houden van rustige sex.
Daar heb ik ook ervaring mee. Maar geloof me, zo'n simpel titeltje als mr. voor je naam doet wonderen. Plus dat ik ook gewoon dreig met tegenvorderingen, aangetekende brieven etc. Dat vinden zij zelf ook irritant en dus geven ze je sneller gelijk om dan vervolgens een ander lastig te gaan vallen die wel sneller betaald als ze dreigen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige stalken je letterlijk dagelijks (voor 6maanden) terwijl een vordering onterecht is. (I-J) Sommige proberen het wel gewoon lijkt me, helemaal voor zon bedrag.
Ik begin me een beetje zorgen te maken over wat zij kan horen als ik hier bezig ben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:58 schreef S95Sedan het volgende:
Hoewel als het een voyeur type is dan vindt ze dat wellicht wel leuk, wetende dat je dat hoort
En Rotterdamse vrouwen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Vrouwen willen ieder moment keihard gepaald worden door Amsterdammertjes. Het liefst 2 of 3 tegelijk.
Ik vind een vaporizer helemaal niks, totaal ander effect, ik rook wel gewoon mijn jointje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel graag zo'n vaporizer, om de longen te sparen. Want eigenlijk heb ik verder niet zoveel last van negatieve gevolgen van blowen, ik vind het het geld eigenlijk wel waard, het werkt veel beter dan slaapmedicatie enzo.
De voordeur iets te hard dichtslaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit knetter stoned de beste intieme sex van mij leven gehad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou er eigenlijk wel van, ik vind het als het wat rustiger gaat vaak intenser voelen
Maar afwisseling is key
Never tried. XTC wel, maar seks met XTC niet.quote:
Wat is dan ongeveer het verschil? Ik rook nu eigenlijk bijna altijd hasj uit een pijpje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind een vaporizer helemaal niks, totaal ander effect, ik rook wel gewoon mijn jointje.
Zelf trouwens hooguit de 1e nacht last als ik even stop, daarna nergens last meer van.
Ondervind ook amper tot geen negatieve effecten van blowen.
Aanradertjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Never tried. XTC wel, maar seks met XTC niet.
Moeilijk uit te leggen, gewoon een heel ander soort high, daarbij mis ik ook gewoon het roken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is dan ongeveer het verschil? Ik rook nu eigenlijk bijna altijd hasj uit een pijpje.
Het is lekker maar het is gelukkig geen vereiste .quote:
Dat is sowieso een meesterlijk goede combinatiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit knetter stoned de beste intieme sex van mij leven gehad.
Was ook gelijk de eerste keer dat ik stoned sex had dat was wel een beleving.
Ik denk dat het zeker het verschil tussen particulier bellen of als persoon voor iemand wel scheelt. Dat kan ook tegen je werken, hou het liever bij dingen die ik gewoon zwart op wit heb en die haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ervaring mee. Maar geloof me, zo'n simpel titeltje als mr. voor je naam doet wonderen. Plus dat ik ook gewoon dreig met tegenvorderingen, aangetekende brieven etc. Dat vinden zij zelf ook irritant en dus geven ze je sneller gelijk om dan vervolgens een ander lastig te gaan vallen die wel sneller betaald als ze dreigen.
Wie weet wat ze al allemaal gehoord hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begin me een beetje zorgen te maken over wat zij kan horen als ik hier bezig ben.
Als ik haar nu kan horen werkt dat vast ook de andere kant op.
quote:En mensen met een open relatie. Ik hoop echt dat die goddeloze meuk van jullie helemaal naar de verdommenis gaat. Slappelingeninboorlingen mentaliteit. Ranzig.
Vage mannetjes aanspreken die zich verschuilen achter de plaatselijke gamma of bij een verlaten parkeerplaats.quote:
Of gewoon naar een housefeestje gaan en iemand aanspreken die als een bezetene staat te dansen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vage mannetjes aanspreken die zich verschuilen achter de plaatselijke gamma of bij een verlaten parkeerplaats.
Ken je mensen die regelmatig naar hardstyle/hardcore feesten gaan? Vraag hunquote:
Nou, je hoort het, JB, je bent een inboorling.quote:
Ik heb het één keer gedaan, toen het al grotendeels was uitgewerkt. Nog nooit zoiets meegemaakt, hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit gedaan, lijkt me ook heel vreemd haha
Dat lijkt me echt apart. Dat je sex hebt en je sexpartner er opeens uitziet als een alien of een kabouter terwijl de muren van kleur veranderen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan, toen het al grotendeels was uitgewerkt. Nog nooit zoiets meegemaakt, haha
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan, toen het al grotendeels was uitgewerkt. Nog nooit zoiets meegemaakt, haha
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt apart. Dat je sex hebt en je sexpartner er opeens uitziet als een alien of een kabouter terwijl de muren van kleur veranderen.
Oooooh ik moet er niet aan denken!quote:
Het was al een beetje uitgewerkt, dus het was vooral emotioneel heel heftig, zo'n intens gevoel van verbondenheid enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt apart. Dat je sex hebt en je sexpartner er opeens uitziet als een alien of een kabouter terwijl de muren van kleur veranderen.
Weleens zo ver weg geweest dat ik het gevoel had dat mijn complete opvoeding, de gehele maatschappij, eigenlijk alles gewoon helemaal verdwenen was. Kon me amper nog voorstellen dat ik een mens was.quote:
één van de mooiste dingen uit je leven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit gedaan, lijkt me ook heel vreemd haha
Vraag het in het xtc topic!!1!1!!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je mensen die regelmatig naar hardstyle/hardcore feesten gaan? Vraag hun
Serieus?quote:
Datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf niet al die drugs te doen want pussy
1 keer molly gehad. Alle conditionering van de samenleving was bullshit ineensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weleens zo ver weg geweest dat ik het gevoel had dat mijn complete opvoeding, de gehele maatschappij, eigenlijk alles gewoon helemaal verdwenen was. Kon me amper nog voorstellen dat ik een mens was.
En als je dan een dag later ''weer op aarde'' bent, man wat een inzichten haha
Oh wacht, we hadden het over een ander soort trippen. Ik dacht x.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
één van de mooiste dingen uit je leven.
Nou die ben ik dan al vergetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weleens zo ver weg geweest dat ik het gevoel had dat mijn complete opvoeding, de gehele maatschappij, eigenlijk alles gewoon helemaal verdwenen was. Kon me amper nog voorstellen dat ik een mens was.
En als je dan een dag later ''weer op aarde'' bent, man wat een inzichten haha
Molly? Ah MDMA..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 keer molly gehad. Alle conditionering van de samenleving was bullshit ineens
Ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wacht, we hadden het over een ander soort trippen. Ik dacht x.
Dat halen ze weg. Ik probeer wel eens subtiel te hinten dat ik er nergens aan kan komen. Maar nog niemand heeft me aangeboden.quote:
Op paddenstoelen lijkt het me niet prettig, ik voel me dan lichamelijk niet helemaal oké meestal, en alles wordt een beetje onstuurbaar en chaotischquote:
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:
Oké.quote:
Waarvan waarschijnlijk 99,9% niet waar was.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
LSD lijkt me niets, al te veel rare verhalen over gehoord.
LSD is de meest 'gezonde' drug die er is, het is niet neurotoxisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ik blijf wel saai, niet voor niets dat die bende zulke werkingen heeft.
Kan niet goed zijn voor je lichaam
Je moet maar net een beetje de contacten hebben. En die heb ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen kan wel wat regelen, soms zelfs dichterbij dan je denkt
mja, je moet dat dus wel weten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen kan wel wat regelen, soms zelfs dichterbij dan je denkt
Dan nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
LSD is de meest 'gezonde' drug die er is, het is niet neurotoxisch.
JB heeft contacten in de onderwereld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zelf nooit drugs gebruikt
Alleen n keer per ongeluk n stukje spacecake en ephedra.
Maar ik kan er dus wel aan komen. Erg eigenlijk
LSD is niet totaal niet slecht voor je lichaam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ik blijf wel saai, niet voor niets dat die bende zulke werkingen heeft.
Kan niet goed zijn voor je lichaam
Yes, yes you doquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet maar net een beetje de contacten hebben. En die heb ik niet.
Diekman terrein vanaf 11:30quote:
Dat vind ik ook het enige enge aan drugs. Zorgen dat je mentaal gewoon in een goede mood bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
LSD is niet totaal niet slecht voor je lichaam.
Je moet er alleen voor zorgen dat je het mentaal aankunt, dat is de enige manier waarop je er ongewenste dingen aan kunt overhouden.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die langharige bij jou op t werk ziet er wel uit alsof hij eraan kan komen fas!
goede plek om te beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]!!11 Gvd, zeg. Denk dat hij meer een typje voor hasj/wiet is.
Dan vind ik het risico te groot aangezien je dat nooit van te voren weet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet er alleen voor zorgen dat je het mentaal aankunt, dat is de enige manier waarop je er ongewenste dingen aan kunt overhouden.
Kan best een kern van waarheid inzitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
LSD is vroeger ook gebruikt in experimenten. Een wetenschapper zweerde dat het goed is voor je hersenen en goed voor het onderwijs.
Het heeft geen bijwerkingen, het richt geen enkele schade aan in je lichaam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog.
Zelfde geld kan ik er niet tegen en heeft het bijwerkingen of iets dergelijks.
Er zal vast verschil zijn, maar zo groot zal dat toch niet zijn? Sowieso is zwart op wit hebben een must. Negeren werkt immers niet altijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk dat het zeker het verschil tussen particulier bellen of als persoon voor iemand wel scheelt. Dat kan ook tegen je werken, hou het liever bij dingen die ik gewoon zwart op wit heb en die haalbaar zijn.
Maar ik heb ze uiteindelijk gewoon genegeerd, nooit meer wat van gehoord
Wat let je?quote:
Is JB ook een jurist?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
JB heeft contacten in de onderwereld.
ik heb ooit een kat op LSD gezien. Dat heeft ertoe geleid dat ik denk dat je beter kan blijven zitten/liggen als je het gebruiktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
LSD is vroeger ook gebruikt in experimenten. Een wetenschapper zweerde dat het goed is voor je hersenen en goed voor het onderwijs.
En daarom doe ik het niet. Wil je een overdosis nemen moet je een fucking krant opetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
en niet veel te veel nemen omdat je niet goed weet hoe sterk het is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een keer afschuwelijk fout gegaan op paddo's, dacht dat er dingen in brand stonden en dat er bloed uit mijn handen stroomde en dat soort dingen. Dat kwam doordat ik tijdens het trippen een aanval kreeg van een aandoening aan mijn maag, en toen niet in staat was mijn medicatie te vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het enige enge aan drugs. Zorgen dat je mentaal gewoon in een goede mood bent.
Oké, zal eens een gesprek aanknopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goede plek om te beginnen![]()
Ik denk dat hij in zijn jonge jaren wel heeft gebruikt en t nu nog wel weet te vinden als t moet
Dat weet je bij geen enkele drug.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vind ik het risico te groot aangezien je dat nooit van te voren weet.
Dat ik niet weet bij wie ik het moet regelen en ik niet alleen wil zijn als ik het probeer.quote:
Oh dat is wel eng.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een keer afschuwelijk fout gegaan op paddo's, dacht dat er dingen in brand stonden en dat er bloed uit mijn handen stroomde en dat soort dingen. Dat kwam doordat ik tijdens het trippen een aanval kreeg van een aandoening aan mijn maag, en toen niet in staat was mijn medicatie te vinden
Altijd met iemand doen die ervaring heeftquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik niet weet bij wie ik het moet regelen en ik niet alleen wil zijn als ik het probeer.
Heb je weleens catnip bij Lenny geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, JB komt uit n achterstandswijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een keer afschuwelijk fout gegaan op paddo's, dacht dat er dingen in brand stonden en dat er bloed uit mijn handen stroomde en dat soort dingen. Dat kwam doordat ik tijdens het trippen een aanval kreeg van een aandoening aan mijn maag, en toen niet in staat was mijn medicatie te vinden
Hehehe. Heb je een filmpje?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ooit een kat op LSD gezien. Dat heeft ertoe geleid dat ik denk dat je beter kan blijven zitten/liggen als je het gebruikt
Vind ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van bad trips leer je ook veel
Niet dat het daarom aan te raden is, maar toch
Zeker, als je aan de psychedelica gaat voor het eerst dan moet je in mijn optiek iemand erbij hebben die weet wat het is en die het liefste nuchter blijft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd met iemand doen die ervaring heeft
Vorige keer was ik de weg kwijt. Overal patronen en licht. Alsof een soort kermisattractie heel hard gaat. En ik dacht dat ik jennifer garner was. En lachkick van een uur. Conclusie: dingen meer waarderen. Dat is namelijk wat ik die avond triljoen keer gezegd heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zal het bij mij weinig vatbaarheid hebben dus. Maar omdat je wel eens dingen hoort van mensen die er last van hebben zelfs nadat het uitgewerkt is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het heeft geen bijwerkingen, het richt geen enkele schade aan in je lichaam.
Alleen kan het je beeld van de realiteit dusdanig veranderen dat je wel sterk in je schoenen moet staan, als je onzeker of labiel bent bijvoorbeeld is het geen aanrader.
I know.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd met iemand doen die ervaring heeft
Broodje Aap verhalen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
Maar omdat je wel eens dingen hoort van mensen die er last van hebben zelfs nadat het uitgewerkt is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik niet weet bij wie ik het moet regelen en ik niet alleen wil zijn als ik het probeer.
Nouja bij alcohol weet je t een beetje. Maar bij een joint kan het ook misgaan.quote:
Net nog op mn krabpaal gedaan. Gelijk helemaal lijp op de krabpaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je weleens catnip bij Lenny geprobeerd?Dat lijkt me echt briljant.
Ja, de eerste anderhalf uur gingen uitstekend, en toen liep ineens alles in het honderd, ik heb nog twee nachten niet in slaap kunnen komen door terug te denken aan die beeldenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je me gedmd had?
coke speed?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja bij alcohol weet je t een beetje. Maar bij een joint kan het ook misgaan.
Haha.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net nog op mn krabpaal gedaan. Gelijk helemaal lijp op de krabpaal
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, JB komt uit n achterstandswijk
Geen kennissen die regelmatig maar techno/harcorefeesten gaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat soorten effecten horen er ook bij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vorige keer was ik de weg kwijt. Overal patronen en licht. Alsof een soort kermisattractie heel hard gaat. En ik dacht dat ik jennifer garner was. En lachkick van een uur. Conclusie: dingen meer waarderen. Dat is namelijk wat ik die avond triljoen keer gezegd heb.
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef yats het volgende:
[..]
Geen kennissen die regelmatig maar techno/harcorefeesten gaan?
Zelf heb ik ook nog wel wat drugs op het 'wil ik ooit proberen' lijstje staan. En dan met name LSD en paddo's. XTC valt bij mij niet goed weet ik uit ervaring.
Daarna nog een keertje gedaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de eerste anderhalf uur gingen uitstekend, en toen liep ineens alles in het honderd, ik heb nog twee nachten niet in slaap kunnen komen door terug te denken aan die beelden
Toevallig, ik ook.. denk dat het ook nog wel even gaat duren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ben ik nu nog opgewonden van afgelopen nacht. Och och och, wat een ellende.
thatsthejoke.gifquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ja, ik weet jouw mening over coke onderhand wel.
Nopequote:
Je zou wel een hardcore chickie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui? :")
Wat dan? Ga je dan willekeurige mensen berijden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef yats het volgende:
XTC valt bij mij niet goed weet ik uit ervaring.
Qua zweet soms wel. Maar ik begrijp je punt wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind toch dat het het niet haalt bij dingen als een stuk hard lopen en dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zou wel een hardcore chickie kunnen zijn.
Wie zegt dit?quote:
Speed vind ik troep, zal ik nooit nemen. Coke, tsja vind het zelf echt niks omdat ik alleen hartkloppingen krijg en thats it. Je voelt je wel ok maar dat is het geld niet waard....quote:
Wat is er mis met hardcore?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Serieus je kan er zo voor door.quote:
Nee, maar ik ken je ook niet heel goed verder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui?
Nee, ik schijn toen iets gesloopt te hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ga je dan willekeurige mensen berijden?
ja, dan mag Pip niet in de buurt komen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je weleens catnip bij Lenny geprobeerd?Dat lijkt me echt briljant.
Dan nog zie ik geen voordeel om zoiets te doen.quote:
Uhm. Wat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Speed vind ik troep, zal ik nooit nemen. Coke, tsja vind het zelf echt niks omdat ik alleen hartkloppingen krijg en thats it. Je voelt je wel ok maar dat is het geld niet waard....
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is er mis met hardcore?Ik vind hardcore niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen happy hardcore is leuk
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
best wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui?
Kortzichtigheid, bah.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie m'n AT. Topic over genaaid door vriendin oid.
The fuck vroeg je dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uhm. Wat?
Ik vroeg niet naar je mening over die middelen?
Sorry.quote:
Mwhoa, ik vind het op zijn tijd nog wel lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Speed vind ik troep, zal ik nooit nemen.
Coke > speed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mwhoa, ik vind het op zijn tijd nog wel lekker moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je me gedmd had?
[..]
Hehehe. Heb je een filmpje?
ik stikte in mijn boterham met komijne... godver Fasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ga je dan willekeurige mensen berijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |