Rare mensenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die daar nu geen zin in hebben.
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'quote:
Ook datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef yats het volgende:
[..]
Rare mensen
[..]
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemdquote:
Echt? heb je dr gebatststst?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemd
Eh, neequote:
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet goed, snel even bellen dan maar?
Dit doet mij er trouwens aan denken, ga je nog die studie volgen?
Jammer, wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee
Maar het is meer dat ik teveel met die crush in gedachten zit om iemand anders te gaan batsen![]()
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baalquote:
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.quote:
Je moet niks maar is wel handig als je wil dat er wat gebeurdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Nee, vrouwen willen graag duidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baal
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Dat is ook wel erg interessantquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.
Je hoeft niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
God, gaan we dit weer beginnen? Je weet wat je moet doen, je doet het niet. Niet zeiken totdat je iets gedaan hebt.
Gewoon kijken wat in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand nog goedkope groentes?
Ik ben de spinazie en Broccoli van de laatste weken een beetje beu.
Toch vaak groentes die in deze van het jaar geoogst worden die goedkoper zijn. Geen idee welke dat zijn maargoed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door Koningsdag, Bevrijdingsdag en moederdag moet ik echt zuinig gaan doen tot het vakantiegeld binnen is.quote:
Ja, normaal krijg ik niet snel gevoelens voor iemand. Dat dit nu na een paar gezellige avonden en twee dates wel zo is en ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan is frustrerend.quote:
Mannen idem dito. Andersom krijg ik wisselende signalen en daarom twijfel ik dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, vrouwen willen graag duidelijkheid.Althans, de gene die ik ken.
Wat had je ook alweer gestudeerd? Communicatie heeft natuurlijk wel redelijk veel potentiële baanopties, maar is het niet prijzig om een nieuwe studie te gaan doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door Koningsdag, Bevrijdingsdag en moederdag moet ik echt zuinig gaan doen tot het vakantiegeld binnen is.
Dit. En dan bakjes in de vriezerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.
Ik bepaal niets, maar dat betekend niet dat ik er niets over mag zeggen. Dus ga jij lekker ergens anders de moraalridder uit hangen, saaie lul.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij over welk onderwerp we het wel en niet hebben hier dan?
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.
Chili con carne? Heb je alleen bonen, gehakt en uien voor nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.
Hmmn i like that idea eens kijken of dat in mijn fokke en sukke kookboek staat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Chili con carne? Heb je alleen bonen, gehakt en uien voor nodig
Duidelijkheid is anders ook niet altijd handig hoor. Maar dat ligt net aan de persoon die je voor je hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, normaal krijg ik niet snel gevoelens voor iemand. Dat dit nu na een paar gezellige avonden en twee dates wel zo is en ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan is frustrerend.
[..]
Mannen idem dito. Andersom krijg ik wisselende signalen en daarom twijfel ik dus.
[..]
Wat had je ook alweer gestudeerd? Communicatie heeft natuurlijk wel redelijk veel potentiële baanopties, maar is het niet prijzig om een nieuwe studie te gaan doen?
Blijkbaar wel aangezien het zeiken is. En daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bepaal niets, maar dat betekend niet dat ik er niets over mag zeggen. Dus ga jij lekker ergens anders de moraalridder uit hangen, saaie lul.
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.
Ik denk dat als ik op kamers ga je blog mij best wel een end weg gaat helpenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.
Zelf wraps maken kost bijvoorbeeld geen tering. Grote pan roti maken. Drumsticks (aanbieding AH nu) marineren. Aanbakken in een grote pan met wat kruiden en een blikje tomatenpuree, water erbij doen en een uurtje op laten staan. Aardappels erbij doen, nog een kwartier laten staan. Sperziebonen erbij doen. nog eens 10 minuten laten staan.
Gekookt eitje erbij is lekker.
koken als ik er de tijd voor neem hou ik wel van ja, Wraps maak ik dan ook regelmatig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.
Zelf wraps maken kost bijvoorbeeld geen tering. Grote pan roti maken. Drumsticks (aanbieding AH nu) marineren. Aanbakken in een grote pan met wat kruiden en een blikje tomatenpuree, water erbij doen en een uurtje op laten staan. Aardappels erbij doen, nog een kwartier laten staan. Sperziebonen erbij doen. nog eens 10 minuten laten staan.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Als het niet wederzijds is zal ik me enorm klote voelen maar kan ik wel verder, mocht het wel wederzijds zijn, tja, dan denk ik dat ik hier voorlopig weinig zal postenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Duidelijkheid is anders ook niet altijd handig hoor. Maar dat ligt net aan de persoon die je voor je hebt.
Honger gekregenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewoon een zakje gekruide krieltjes in mijn roti gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
koken als ik er de tijd voor neem hou ik wel van ja, Wraps maak ik dan ook regelmatig.
Al schil ik pas sinds kort weer echt zelf de aardappels daarvoor haalde ik altijd van die voorgeschilde omdat ik lui ben.
bloemkool?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
wowquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand schreef "uberhoudt"ik moest echt 4 keer lezen ....
Diegene hield dingen overquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand schreef "uberhoudt"ik moest echt 4 keer lezen ....
Bedoel meer dat ook niet iedereen die duidelijkheid waardeert maar inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Als het niet wederzijds is zal ik me enorm klote voelen maar kan ik wel verder, mocht het wel wederzijds zijn, tja, dan denk ik dat ik hier voorlopig weinig zal posten
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit ook zwaar te twijfelen om te stoppen met roken.
Al kan ik dan echt een tijdje niks hebben en mijn huisgenoot heeft bijna dagelijks zijn idioten vrienden over de vloer.
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al kan ik dan echt een tijdje niks hebben en mijn huisgenoot heeft bijna dagelijks zijn idioten vrienden over de vloer.
Mijn moeder rookt dat ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.
Nicotine gehalte kun je zelf bepalen. Ik vond het echt een uitkomst, je mag overal roken en je bent nooit meer aanstekers kwijt.![]()
Nu ik zwanger ben, ben ik helemaal gestopt met roken, en ook niet van plan om weer te beginnen.
Dus zeg maar als je het wil hebben, stuur ik het naar je op.
Succes met die idioten daarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef yats het volgende:
Zo, nu eerst even voor een klant een incassokantoor de huid vol schelden
Soms hou ik echt van dit soort opdrachten/klanten
Je kan toch vragen of hij er een beetje rekening mee houdt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Interessant dat elektrische roken wil ik al een tijdje proberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.
Nicotine gehalte kun je zelf bepalen. Ik vond het echt een uitkomst, je mag overal roken en je bent nooit meer aanstekers kwijt.![]()
Nu ik zwanger ben, ben ik helemaal gestopt met roken, en ook niet van plan om weer te beginnen.
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.
Dat dacht ik ook. Een tijdje geledenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktEn no fucking way dat ik stop met blowen
Doe ik elke keer maar mijn huisgenoot is een iets te rijke autistische jongen die over zich heen laat lopen. Ik kan ook niet teveel klagen want door hem woon ik in een betere buurt dan waar ik eigenlijk hoor te zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Succes met die idioten daar
[..]
Je kan toch vragen of hij er een beetje rekening mee houdt?
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt dat ook.Ruikt ook echt veel frisser in haar huis daardoor.
Ben jij gestopt met beide?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een tijdje geleden
Je kan slecht tegen groepsdruk om dan niet mee te doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktEn no fucking way dat ik stop met blowen
Ik geniet wel heel erg van die paar keren per jaar dat ik sigaretten rookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.
Toch weer gestopt na de vakantie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een tijdje geleden
Als ik veel drink, dan is een sigaretje gewoon lekker. Voelt altijd alsof ik daar weer een beetje nuchter van word.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jep.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toch weer gestopt na de vakantie?
http://www.goritchy.nl/liqua/liqua.html hier kocht ik altijd mijn spullen. Goede levering, zeer tevreden. Deze lekt ook niet. En kan je opladen terwijl je rookt. USB is het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interessant dat elektrische roken wil ik al een tijdje proberen.
Goed bezig ik wil eigenlijk ook stoppen met blowen maar gezien ik maar twee dagen in de week werk en verder niks doe gaat me het moeilijk af.quote:
Dan aan die vrienden vragen als je ze toevallig ziet. Als je er last van hebt zal je toch wat moeten lijkt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe ik elke keer maar mijn huisgenoot is een iets te rijke autistische jongen die over zich heen laat lopen. Ik kan ook niet teveel klagen want door hem woon ik in een betere buurt dan waar ik eigenlijk hoor te zitten.
Werkte dat echt? Wat voor soort is dat? Zo'n elektrische sigaret doet t em iig niet voor mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh neuh. Die groep oefent alles behalve druk uit. Maar maakt het wel lastiger. Als er 4 zitten te roken en jij hebt stiekem ook wel zinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan slecht tegen groepsdruk om dan niet mee te doen?
Dat werkt, en enorm goed. http://www.goritchy.nl/liqua/liqua.htmlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Werkte dat echt? Wat voor soort is dat? Zo'n elektrische sigaret doet t em iig niet voor mij
Toevallig van de week had ik een aanvaring mat een van die gasten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan aan die vrienden vragen als je ze toevallig ziet. Als je er last van hebt zal je toch wat moeten lijkt me.
Of negeren maar of je daar uiteindelijk prettig van wordt.
Als je pas helemaal gestopt bent lijkt me dat eerst nog geen goed plan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga wel sporadisch roken/blowen. Dus zoals Myr zegt, met wat alcohol op een sigaretjeGewoon op het terras ofzo
En zo min mogelijk maar af en toe blowen
Alcohol en nicotine zijn gemaakt voor elkaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik veel drink, dan is een sigaretje gewoon lekker. Voelt altijd alsof ik daar weer een beetje nuchter van word.
Eigenlijk is roken het enige wat een geweldige combinatie is met alcohol jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alcohol en nicotine zijn gemaakt voor elkaar
Ik ben sinds juli gestopt met roken en sinds maart gestopt met blowen. Alleen heb ik vorige week enorm veel geblowd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je pas helemaal gestopt bent lijkt me dat eerst nog geen goed plan.
Dat eerste zou kunnen. In het slechtste geval ben ik daardoor een vriendin waar het gezellig mee is kwijt. Al heeft zij zelf af en toe wat autistische trekjes waardoor duidelijkheid misschien juist goed is. En voor wat betreft signalen van haar, het wisselt enorm. Zo kwam zij zelf met het voorstel om met zijn tweeën een dagje Groningen te doen en was het daar gewoon erg gezellig. Maar als ik dan een hint geef dat ik het vooral leuk vind om dit soort dingen te doen omdat het met haar is komt er weinig reactie buiten dat ze het een leuke dag vond. En zo zijn er legio voorbeelden waarop ze eerst ergens op in gaat, om daarna toch weer terughoudender te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ook niet iedereen die duidelijkheid waardeert maar inderdaad.
Gelijk heb je.
Heeft ze inmiddels wel wat laten doorschemeren of dat niet echt. (nog het zelfde afstandelijke doen)
Dat komt wel goed. Ik weet nu al dat ze met wetteksten gaan gooien om mijn ongelijk aan te tonen. Beetje jammer voor hen dat ik met mijn WO rechten net even wat meer weet dan zij met hun HBO-rechten.quote:
Ik kan zo moeilijk slapen zonderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik kan eigenlijk prima zonder wiet zolang ik maar iets te doen heb.
Uit verveling haal ik het toch elke keer weer.
Hmm op die manier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh neuh. Die groep oefent alles behalve druk uit. Maar maakt het wel lastiger. Als er 4 zitten te roken en jij hebt stiekem ook wel zin
Gezellig dat soort figuren, vooral als ze te gast zijn en denken dat ze daardoor alles maar kunnen doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toevallig van de week had ik een aanvaring mat een van die gasten.
Hij spoot deodorant in heel het huis god weet waarom ik was niet thuis.
maar toen ik dus thuiskwam en er iets van zei dat het stonk kreeg ik een grote bek terug.
Ik ging maar op de ouderlijke toer en zei dat ik geen weerwoord diende.
Omg inderdaad, dat gevoel heb ik dus niet met iets anders dan gauloises. Maar ok ga dit wel proberen. Thanks!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat werkt, en enorm goed. http://www.goritchy.nl/liqua/liqua.html
voor mij althans. Heb ook andere getest, dat was het voor mij ook niet omdat je geen keelgevoel had bij die andere. Hier wel.
Dat heb ik ook. Maar ik wil niet meer afhankelijk zijn.quote:
Als je een beetje ziekjes bent en het smaakt niet, je sigaret en een uur later steek je beter weten in er nog een op, dan ben je verslaafdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm op die manier.
Heb nooit gerookt dus misschien dat ik te makkelijk erover denk.
Ik vind het ook wel vervelend, nu moet ik bijvoorbeeld 6 weken naar het buitenland en dan heb je niets om op terug te vallen als je eens een uitzichtloze slapeloze nacht hebt, daar zie ik eigenlijk nog best wel tegenopquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik wil niet meer afhankelijk zijn.
Ik kan niet draaienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb gisteren uit nood even snel een voorgedraaide joint gehaald. Niet te pruimen qua smaak en achteraf net zo nuchter als voor.
Geen probleemquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg inderdaad, dat gevoel heb ik dus niet met iets anders dan gauloises. Maar ok ga dit wel proberen. Thanks!
Ik ben godse blij dat ik daar geen last van heb. Maar ik blow ook niet dagelijks. 3 keer in de week ofzo en daar houd ik het bij.quote:
Dat heb ik ook eens gedaan, toen moest ik huilen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef Fascination het volgende:
M'n moeder is het gelukt te stoppen met roken door ongeveer te berekenen hoeveel geld dat per jaar bespaart.
Hij was stil en begon vervolgens in de kamer zodat ik net het kon horen te zeuren over mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm op die manier.
Heb nooit gerookt dus misschien dat ik te makkelijk erover denk.
[..]
Gezellig dat soort figuren, vooral als ze te gast zijn en denken dat ze daardoor alles maar kunnen doen
En dat hielp wel?
Wow.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder is gestopt met roken omdat haar vader eraan is overleden en haar vroeg of ze ermee wilde stoppen zodat ze niet net zo zou eindigen als hij.
Ja, precies. Daarom ben ik nu maar gestopt. Volgend weekend naar een stiltehuis in de hoop dat ik de boel op een rijtje krijg en dan sowieso wat beter kan slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vervelend, nu moet ik bijvoorbeeld 6 weken naar het buitenland en dan heb je niets om op terug te vallen als je eens een uitzichtloze slapeloze nacht hebt, daar zie ik eigenlijk nog best wel tegenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |