Rare mensenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die daar nu geen zin in hebben.
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'quote:
Ook datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef yats het volgende:
[..]
Rare mensen
[..]
Ik woon ook niet echt 'in de buurt'
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemdquote:
Echt? heb je dr gebatststst?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben immers ook heel exclusief natuurlijk, dat is niet voor foksters bestemd
Eh, neequote:
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet goed, snel even bellen dan maar?
Dit doet mij er trouwens aan denken, ga je nog die studie volgen?
Jammer, wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, er schijnen bijna geen banen in te zijn.
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee
Maar het is meer dat ik teveel met die crush in gedachten zit om iemand anders te gaan batsen![]()
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baalquote:
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je neemt wel actie richting je crush neem ik aan?
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.quote:
Je moet niks maar is wel handig als je wil dat er wat gebeurdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Nee, vrouwen willen graag duidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja lach maar, alsof ik daar niet van baal
[..]
Het zal toch een keer moeten ja. Zoals het nu gaat schiet het ook niet op. Hints en halve uitspraken waren blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Dat is ook wel erg interessantquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.
Je hoeft niet te reageren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
God, gaan we dit weer beginnen? Je weet wat je moet doen, je doet het niet. Niet zeiken totdat je iets gedaan hebt.
Gewoon kijken wat in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand nog goedkope groentes?
Ik ben de spinazie en Broccoli van de laatste weken een beetje beu.
Toch vaak groentes die in deze van het jaar geoogst worden die goedkoper zijn. Geen idee welke dat zijn maargoed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door Koningsdag, Bevrijdingsdag en moederdag moet ik echt zuinig gaan doen tot het vakantiegeld binnen is.quote:
Ja, normaal krijg ik niet snel gevoelens voor iemand. Dat dit nu na een paar gezellige avonden en twee dates wel zo is en ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan is frustrerend.quote:
Mannen idem dito. Andersom krijg ik wisselende signalen en daarom twijfel ik dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, vrouwen willen graag duidelijkheid.Althans, de gene die ik ken.
Wat had je ook alweer gestudeerd? Communicatie heeft natuurlijk wel redelijk veel potentiële baanopties, maar is het niet prijzig om een nieuwe studie te gaan doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuisstudie communicatie waarschijnlijk. Of ik moet al een toffe baan kunnen vinden en zo groeien.
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door Koningsdag, Bevrijdingsdag en moederdag moet ik echt zuinig gaan doen tot het vakantiegeld binnen is.
Dit. En dan bakjes in de vriezerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.
Ik bepaal niets, maar dat betekend niet dat ik er niets over mag zeggen. Dus ga jij lekker ergens anders de moraalridder uit hangen, saaie lul.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij over welk onderwerp we het wel en niet hebben hier dan?
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, dan maak ik gewoon een enorme pan nasi/pasta/erwtensoep of zoiets simpels.
Chili con carne? Heb je alleen bonen, gehakt en uien voor nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.
Hmmn i like that idea eens kijken of dat in mijn fokke en sukke kookboek staat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Chili con carne? Heb je alleen bonen, gehakt en uien voor nodig
Duidelijkheid is anders ook niet altijd handig hoor. Maar dat ligt net aan de persoon die je voor je hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, normaal krijg ik niet snel gevoelens voor iemand. Dat dit nu na een paar gezellige avonden en twee dates wel zo is en ik niet weet hoe ik daar mee om moet gaan is frustrerend.
[..]
Mannen idem dito. Andersom krijg ik wisselende signalen en daarom twijfel ik dus.
[..]
Wat had je ook alweer gestudeerd? Communicatie heeft natuurlijk wel redelijk veel potentiële baanopties, maar is het niet prijzig om een nieuwe studie te gaan doen?
Blijkbaar wel aangezien het zeiken is. En daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bepaal niets, maar dat betekend niet dat ik er niets over mag zeggen. Dus ga jij lekker ergens anders de moraalridder uit hangen, saaie lul.
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel maar heb vandaag echt geen zin in pasta ofzo.
Ik denk dat als ik op kamers ga je blog mij best wel een end weg gaat helpenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.
Zelf wraps maken kost bijvoorbeeld geen tering. Grote pan roti maken. Drumsticks (aanbieding AH nu) marineren. Aanbakken in een grote pan met wat kruiden en een blikje tomatenpuree, water erbij doen en een uurtje op laten staan. Aardappels erbij doen, nog een kwartier laten staan. Sperziebonen erbij doen. nog eens 10 minuten laten staan.
Gekookt eitje erbij is lekker.
koken als ik er de tijd voor neem hou ik wel van ja, Wraps maak ik dan ook regelmatig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je wel een beetje van koken? Want dan zijn er wel meer opties, die zijn alleen meer werk.
Zelf wraps maken kost bijvoorbeeld geen tering. Grote pan roti maken. Drumsticks (aanbieding AH nu) marineren. Aanbakken in een grote pan met wat kruiden en een blikje tomatenpuree, water erbij doen en een uurtje op laten staan. Aardappels erbij doen, nog een kwartier laten staan. Sperziebonen erbij doen. nog eens 10 minuten laten staan.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Als het niet wederzijds is zal ik me enorm klote voelen maar kan ik wel verder, mocht het wel wederzijds zijn, tja, dan denk ik dat ik hier voorlopig weinig zal postenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Duidelijkheid is anders ook niet altijd handig hoor. Maar dat ligt net aan de persoon die je voor je hebt.
Honger gekregenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewoon een zakje gekruide krieltjes in mijn roti gedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
koken als ik er de tijd voor neem hou ik wel van ja, Wraps maak ik dan ook regelmatig.
Al schil ik pas sinds kort weer echt zelf de aardappels daarvoor haalde ik altijd van die voorgeschilde omdat ik lui ben.
bloemkool?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
wowquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand schreef "uberhoudt"ik moest echt 4 keer lezen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |