Ja iddquote:
Wat is er met je aan de hand blije hufter.quote:
Geilquote:
Wacht maar tot je er geluid bij hebt.quote:
Eeuwig vrolijk ding! Zeg ut! Vertel ut ons!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand blije hufter.
Oh, niks bijzonders hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand blije hufter.
Ik heb ze hier thuis ook gehad, ik ken het..quote:
Krolse poesjes? 1 of meerdere tegelijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ze hier thuis ook gehad, ik ken het..
gossiepossie internet liefde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders hoor![]()
Alleen dat ik in juli naar Amerika ga naar een leuke dame toe
Ik had er twee tegelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Krolse poesjes? 1 of meerdere tegelijk?
1, die amper een jaar oud werd voor het eerst krol werd, het huis ontglipte en na een goeie gangbang bezwangerd terug kwam en een nestje van 6 kittens opleverde...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Krolse poesjes? 1 of meerdere tegelijk?
Beetje naief denk je niet?quote:
Ik heb zo'n fat ass kater hier lopen, ballen eraf! Hoppaaaa! Niks meer mee te doenquote:
Oh ja! We hadden het vd week al over die slettebak gehad. Waardeloos ding!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1, die amper een jaar oud werd voor het eerst krol werd, het huis ontglipte en na een goeie gangbang bezwangerd terug kwam en een nestje van 6 kittens opleverde...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:05 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fat ass kater hier lopen, ballen eraf! Hoppaaaa! Niks meer mee te doen
Deze werd het na het castreren, net als de meeste kerels. Huge! met een big ass kop en zo'n hangbuik wat heen en weer zwiept als ie rent. Hij snurkt overigens wel. Das dan minder, maar ach.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:07 schreef Raene het volgende:
[..]!!! Oh mijn broer heeft zo'n dikke kat... en ik wil dat stiekem ook
! Ik wil zo'n kleine vetzak die amper kan lopen en die je de hele dag kan knuffelen
.
Maar mijn kat word maar niet dik.
Klopt jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:06 schreef sjerren het volgende:
[..]
Oh ja! We hadden het vd week al over die slettebak gehad. Waardeloos ding!
Ochgerm! Dás pás liefde!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt ja
Daarna is ze gesteriliseerd en er loopt nog een Exotic rond, ook zonder ballen. Nu liggen ze in harmonie tegen elkaar naast me op de bank te slapen
Mijn hondje snurkt als een mofoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef sjerren het volgende:
[..]
Deze werd het na het castreren, net als de meeste kerels. Huge! met een big ass kop en zo'n hangbuik wat heen en weer zwiept als ie rent. Hij snurkt overigens wel. Das dan minder, maar ach.
Ja, dit zijn echt vriendjes van elkaar. Zo leuk om ze samen te zienquote:
Mooi printje.quote:
Heb je een savannahquote:
truste.quote:
FUCKING VETquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn 2 ras bengalen klasse F4
Dit is de ander
[ afbeelding ]
Dankquote:
Lekker slapen!quote:
Werd tijd ook!quote:
Zeg dat wel, Heel de dag regen is niet tof.quote:
En als we straks wakker worden mogen we weer!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel, Heel de dag regen is niet tof.
In de nacht mogen vrouwen wel nat zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:54 schreef sjerren het volgende:
[..]
En als we straks wakker worden mogen we weer!
Mijn biertje is het iig wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de nacht mogen vrouwen wel nat zijn.
Proost.quote:
Thanks!quote:
Hoeveel heb je er al op?quote:
Heb mn vierde net open.quote:
Nog gekke klanten gehad?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef sjerren het volgende:
[..]
Heb mn vierde net open.
Had taxi dienst
LOLLL, joa, elke donderdag! Standaard.quote:
Ha op die manier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:16 schreef sjerren het volgende:
[..]
LOLLL, joa, elke donderdag! Standaard.
Vaders moet dan worden opgehaald = taxidienst haha
En wat kijk je?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit heel de avond al netflix te kijken.
Momenteel een documentaire over Snoop Dogg,quote:
Is Snoop Dogg dan niet het andere uiterste?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel een documentaire over Snoop Dogg,
Maar dat is eigenlijk omdat ik nu niet in staat ben om geconcentreerd een serie in me op te nemen. Dan kijk ik wel maar ben ik te moe en mis de helft.
Is prima voor op de achtergrond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:28 schreef sjerren het volgende:
[..]
Is Snoop Dogg dan niet het andere uiterste?
Ikzelf kijk geen netflix, maar ook geen Snoop Dogg, die series daarentegenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is prima voor op de achtergrond.
qua series kijk ik oa Hannibal , The Walking Dead , Fargo
Ik heb pas vrij recentelijk netflix dus ben echt nog aan het kijken wat erop staat.
Dan zal ik maar geen goedemorgen zeggen.quote:
Oh ben nu al beter wakker hoor. Hoiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen goedemorgen zeggen.
Ok dan. Goedemorgen.quote:
Guinneessquote:
Een goden drank.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Guinneesszo weinig mensen maar die dit weten te waarderen
Wel erg duur, 2 euro voor een blikje (zij het van 0,5L) Volgende keer op de boot van engeland terug toch maar een tree mee nemenquote:
quote:
Het is prijzig ja. Maar zo heerlijk om ijskoud te drinken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel erg duur, 2 euro voor een blikje (zij het van 0,5L) Volgende keer op de boot van engeland terug toch maar een tree mee nemen
Ik zou serieus nog een uur of twee kunnen slapen. Maar ik wil eigenlijk sporten.quote:
Nou doe dat danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou serieus nog een uur of twee kunnen slapen. Maar ik wil eigenlijk sporten.
Maar ik ben moe.quote:
Dan moet je weer in bedje kruipen. Dan doe ik dat ook, en dan liggen we in gedachten bij elkaar oke?quote:
Oh, helemaal vergeten te posten om 0700 uur....quote:
Toen was ik net aan de gangquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten te posten om 0700 uur....
Weekend!!!
quote:
ook niet als je moe bent?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen cursus. Training
En ik slaap gewoon niet heel goed zonder wiet
In een campingsmoking in de trein?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef Tamashii het volgende:
Brak brak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak in mijn ns stoelvak.
Slapen na een jointje is zo vet. Ik heb dan nooit nachtmerries en zonder welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen cursus. Training
En ik slaap gewoon niet heel goed zonder wiet
Neuh hoor gewoon jurkje. Wel met bontjas erover want tokkie. En moe.quote:
Pics van jou in dat jurkje dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh hoor gewoon jurkje. Wel met bontjas erover want tokkie. En moe.
Zonder slaap ik gewoon alleen de 'broodnodige' uren. Met slaap ik gewoon minstens de volle 8 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Slapen na een jointje is zo vet. Ik heb dan nooit nachtmerries en zonder wel
En hoe voel je je verder?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh hoor gewoon jurkje. Wel met bontjas erover want tokkie. En moe.
Dan slaap jij maar een uurtje ofzo per dag als jij over 60 jaar bejaard bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder slaap ik gewoon alleen de 'broodnodige' uren. Met slaap ik gewoon minstens de volle 8 uur
Ik hoop dat mijn slaapritme zich tegen die tijd wel hersteld heeft eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan slaap jij maar een uurtje ofzo per dag als jij over 60 jaar bejaard bent.
Lijkt me voor vandaag geen prachtig plan. Al weet ik zeker dat ik rond een uur of 2 opbloei. Maar ik heb gemerkt dat deze jurk eigenlijk ook iets te kort isquote:
Ik voel me goed hoor, geen kater zelfsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En hoe voel je je verder?
Goedemorgen all
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me voor vandaag geen prachtig plan. Al weet ik zeker dat ik rond een uur of 2 opbloei. Maar ik heb gemerkt dat deze jurk eigenlijk ook iets te kort is
Dan moet je 's nachts heel vaak naar de wcquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn slaapritme zich tegen die tijd wel hersteld heeft eigenlijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moet je 's nachts heel vaak naar de wc
Als je dat jurkje geen riem hoeft te noemen is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me voor vandaag geen prachtig plan. Al weet ik zeker dat ik rond een uur of 2 opbloei. Maar ik heb gemerkt dat deze jurk eigenlijk ook iets te kort is
Ik hoop het ook voor je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn slaapritme zich tegen die tijd wel hersteld heeft eigenlijk
Ik voel me prima, maar was dan ook niet zo beneveldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik voel me goed hoor, geen kater zelfs
Jij dan?
Upskirt pics!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moest dit vier keer lezen. Voor ik het begreep. Maar ja ik moet gewoon naar de studie he, voor dat soort momenten zijn campingpakken eigenlijk wel goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat jurkje geen riem hoeft te noemen is er toch niks aan de hand?
Ah, ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moest dit vier keer lezen. Voor ik het begreep. Maar ja ik moet gewoon naar de studie he, voor dat soort momenten zijn campingpakken eigenlijk wel goed.
Ik was ook volledig bij bewustzijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik voel me prima, maar was dan ook niet zo beneveld
[..]
Upskirt pics!
Sure?quote:
ik lig nog :$quote:
In je geboortepak?quote:
Trustenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:38 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen, ik ga mijn bed maar eens in, nachtdienst
![]()
.
Volgens mij is dat niet ongezondquote:
Dank jequote:
Bestwel ongezond. Gemaakt van zetmeel, vetten en garnalenpulp.quote:
Klinkt niet lekker zoals jij het doet vertellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bestwel ongezond. Gemaakt van zetmeel, vetten en garnalenpulp.
http://www.goeievraag.nl/(...)ezond-kroepoek.27127
thnxquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bestwel ongezond. Gemaakt van zetmeel, vetten en garnalenpulp.
http://www.goeievraag.nl/(...)ezond-kroepoek.27127
Ik ga het ook niet lekkerder maken. Want dat is gewoon simpelweg waar kroepoek uit bestaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker zoals jij het doet vertellen
Kloptquote:
Snoep klinkt ook niet meer lekker als je het vermalen varkensbotten met kleur-, geur- en smaakstoffen noemtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet lekkerder maken. Want dat is gewoon simpelweg waar kroepoek uit bestaat
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Snoep klinkt ook niet meer lekker als je het vermalen varkensbotten met kleur-, geur- en smaakstoffen noemt
Kaas is sowieso ongezond. Maar het smelten zorgt ervoor dat vetten in de kaas zich uitzetten, waardoor het vetgehalte iets toeneemt. Maar dat is verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die denken dat gesmoltenkaas ongezonder is dan een plakje kaas
Ik begrijp dat niet, je verhit toch gewoon dat plakje, er is toch niks anders aan de samenstelling...
maar in een zak chips zit meer inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar net zo ongezond als chips
Nee, té veel kaas is ongezond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaas is sowieso ongezond. Maar het smelten zorgt ervoor dat vetten in de kaas zich uitzetten, waardoor het vetgehalte iets toeneemt. Maar dat is verwaarloosbaar.
Kloptquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar in een zak chips zit meer indus als je een zak kroepoek eet of een zak chips. Dan is de kroepoek dus wel "gezonder" omdat je minder duiveltjes binnenkrijgt.
Kaas valt niet onder de gezonde productenquote:
Iers is altijd goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Guinneesszo weinig mensen maar die dit weten te waarderen
Neuh, als je geen oude kaas eet - dus niet erg zout - en je eet 1 plakje 30+ plus kaas per dag is het absoluut niet ongezond hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaas valt niet onder de gezonde producten![]()
Verder geldt dat voor alles, als je er téveel van eet, is het ongezond.
In dat geval, vanavond maar eens aan de amfetaminenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
Oftewel, alles is ongezond en je gaat overal dood van.
Leven ga je dood van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
Oftewel, alles is ongezond en je gaat overal dood van.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neuh, als je geen oude kaas eet - dus niet erg zout - en je eet 1 plakje 30+ plus kaas per dag is het absoluut niet ongezond hoor.
quote:Kaas is een zuivelproduct gemaakt van melk. Kaas levert belangrijke voedingsstoffen, maar het bevat ook veel verzadigd vet. Dit vergroot het risico op hart- en vaatziekten. Het hoge zoutgehalte in kaas vergroot de kans op een hoge bloeddruk.
Als je gewoon milde kaas eet is er niks aan de hand, mensen hebben vele eeuwen spek, kaas en boter gegeten zonder dat we er hart- en vaatellende van kregen.quote:
Verhitting doet niet altijd goed. Kijk maar bijvoorbeeld naar veel soorten oliequote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp dat niet, je verhit toch gewoon dat plakje, er is toch niks anders aan de samenstelling...
Alles met te is slecht. Behalve tevredenquote:
voor een plakje maakt dat niets uit, als je hele hompen gaat verhitten wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verhitting doet niet altijd goed. Kijk maar bijvoorbeeld naar veel soorten olie
Ik zeg toch ook niet dat kaas eten gelijk staat aan het krijgen van die ellende?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je gewoon milde kaas eet is er niks aan de hand, mensen hebben vele eeuwen spek, kaas en boter gegeten zonder dat we er hart- en vaatellende van kregen.
dat poste ik gister ookquote:
Net als een tosti en een boterham.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Je zegt wel dat het ongezond is. Maar dat is niet zo, als je gewoon milde kaas eet, en 1 boterham per dag, dan is het niet ongezond. Er zitten ook goede voedingsstoffen in. Ik als vegetarier "moet" zelfs kaas eten van mijn adviseur.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat kaas eten gelijk staat aan het krijgen van die ellende?
Met te ervoor danquote:
tetetten?quote:
So aliiiikequote:
Oke, mevrouw de mierenneuker, laat ik het dan zo zeggen; mij is altijd verteld dat kaas ongezonder is dan men denkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zegt wel dat het ongezond is. Maar dat is niet zo, als je gewoon milde kaas eet, en 1 boterham per dag, dan is het niet ongezond. Er zitten ook goede voedingsstoffen in. Ik als vegetarier "moet" zelfs kaas eten van mijn adviseur.
Waarom noem je me nu ineens een mierenneukerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, mevrouw de mierenneuker, laat ik het dan zo zeggen; mij is altijd verteld dat kaas ongezonder is dan men denkt.
Precies, voor we allemaal wegrotten.quote:
Omdat je elke post van mij mierenneukt. Al sinds je hier meepost. Het begint een beetje irritant te wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom noem je me nu ineens een mierenneukerjammer.
Ja, dat het ongezonder is dan men denkt dat is zo ja. Omdat mensen denken dat ze een pak kaas per dag kunnen opvreten omdat het uit een koe komt.
Maar dat neemt niet weg dat het prima/best gezond is als je per dag ongv 20gr kaas binnenkrijgt.
Is ook wel zo hoor maar hedendaagse problematiek met voeding zit hem vooral in het gewijzigde leefritme. Men vreet meer en beweegt minder. Wanneer je de gehele dag actief ben kan je vreten wat je wil, hoeveel vet of iets dergelijks er ook in zit. Alleen met zout en suikers moet eigenlijk altijd opgepast worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, mevrouw de mierenneuker, laat ik het dan zo zeggen; mij is altijd verteld dat kaas ongezonder is dan men denkt.
Ik heb mijn nichtje eens wijsgemaakt dat er ook kippenkaas bestaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Komijnekaas
Pittige kaas
Inb4: konijnenkaas
Brandnetelkaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Komijnekaas
Pittige kaas
Inb4: konijnenkaas
Helemaal niet, ik geef gewoon mijn mening, en als je dat niet kan hebben dan reageer je maar niet op mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je elke post van mij mierenneukt. Al sinds je hier meepost. Het begint een beetje irritant te worden
Ik die van mij over kopkaas. Ze schrok toen ik het liet zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtje eens wijsgemaakt dat er ook kippenkaas bestaat
Jaaaa, dàt is lekker.quote:
Helemaal welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik geef gewoon mijn mening, en als je dat niet kan hebben dan reageer je maar niet op mij
Zelfs orale seks is niet goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
Zuivel is ook ongezond. En dit is ongezond en dat is ongezond. Kogelvis is ook niet zo gezond. Rattengif ook niet trouwens.
En kaas is lekkeren chips ook. En een frikandel speciaal ook. En bier
Ik ben helemaal niet negatief naar jou, ik reageer gewoon op wat jij zegt. En niet naar jou persoonlijk want ik ken je niet eensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal welHeeft ook niets met mening te maken
![]()
Ik weet niet wát ik je heb misdaan, maar sinds je hier meespost doe je zwaar negatief tegen me. Beetje jammer
Kogelvis, dat zou ik nog weleens willen proberen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
Zuivel is ook ongezond. En dit is ongezond en dat is ongezond. Kogelvis is ook niet zo gezond. Rattengif ook niet trouwens.
En kaas is lekkeren chips ook. En een frikandel speciaal ook. En bier
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtje eens wijsgemaakt dat er ook kippenkaas bestaat
Dat ben je wel. En het was dat iemand me er gisteren op wees, anders was het me wellicht niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief naar jou, ik reageer gewoon op wat jij zegt. En niet naar jou persoonlijk want ik ken je niet eens![]()
Als iemand anders had gezegd dat kaas ongezond IS dan had ik gewoon hetzelfde gezegd, niet zo huilen hoor, je ziet spoken.
Zoet of zout?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
Welke series kijk je allemaal ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:55 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ikzelf kijk geen netflix, maar ook geen Snoop Dogg, die series daarentegen
Lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben je wel. En het was dat iemand me er gisteren op wees, anders was het me wellicht niet eens opgevallen![]()
Mierenneuker ben je in ieder geval wel
Kijk maar uit hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
Is het niet wat vroeg voor popcorn.quote:
Nee? ik ook niet, ik vind het niet lekker. Sommige mensen smeren echt overal boter onder.quote:
Nee. Ik eet wel boter verwerkt in producten. Maar al die Hollanders die van die margarine op elke boterham smeren.quote:
Dan steek ik zo even een jointje op.quote:
Heb jij ook zo'n mooie voedselfoto van een frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik eet wel boter verwerkt in producten. Maar al die Hollanders die van die margarine op elke boterham smeren.
of het blijft in je darmen plakken. En dan krijg je op een gegevenmoment overloop diaree.quote:
Ik weet niet of dat vreemd is maar ik smeer ook nooit boter op mijn brood.quote:
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee? ik ook niet, ik vind het niet lekker. Sommige mensen smeren echt overal boter onder.
Zonder boter is toch droge meuk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.
Onder de pindakaas bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.
Nee, wel van een broodje kroket.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooie voedselfoto van een frikandel speciaal?
Nee hoor, ligt er maar net aan wat je erop doet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder boter is toch droge meuk?
Of onder de stroopquote:
Dat is een vrij kleine toch dikke kroket. Niet erg smakelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, wel van een broodje kroket.
[ afbeelding ]
Waar is de mosterd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het niet overal onder. Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder. Maar een boterham met hagelslag, daar moet boter onder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt er maar net aan wat je erop doet.
Lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag laatst iemand die het onder de jam deedquote:
Wijze vrouwquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder.
Roomboter, niet van die nepboterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe het niet overal onder. Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder. Maar een boterham met hagelslag, daar moet boter onder.
Pindakaas past daar ook onderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe het niet overal onder. Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder. Maar een boterham met hagelslag, daar moet boter onder.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of het blijft in je darmen plakken. En dan krijg je op een gegevenmoment overloop diaree.
Nee inderdaad, het is lekker als je zo'n lange smalle kroket hebt. Zodat je alleen korst zit te eten en geen vulling.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een vrij kleine toch dikke kroket. Niet erg smakelijk
Gek dat de mensen steeds dikker worden...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zag laatst iemand die het onder de jam deeden daar ging dan nog kaas op.
Roomboterquote:
Huh? Pindakaas doe ik geen boter onderquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is lekker als je zo'n lange smalle kroket hebt. Zodat je alleen korst zit te eten en geen vulling.
Dat is gelijk weer het andere uiterste maar deze ziet er toch een beetje vreemd uit qua vorm.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is lekker als je zo'n lange smalle kroket hebt. Zodat je alleen korst zit te eten en geen vulling.
Nee, pindakaas met hagelslag bedoel ik. Zonder boterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huh? Pindakaas doe ik geen boter onder
Nee, onder hagelslag doe je pindakaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Myraela het volgende:
Hagelslag is het enige waar boter onder moet. En dan zo dun mogelijk.
Nee! Een laagje eronder, niet te dik, niet te dun. En een laagje eroverheenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen die kaas op brood plakken met 2 lepels mayo, en dan maar klagen dat ze dik zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, pindakaas met hagelslag bedoel ik. Zonder boter
Zelfs daar doe ik geen boter onderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er geen last van eigenlijk. Natuurlijk kan er altijd nog iets af, maar ik ben verre van dikquote:
Ik weeg al 15 jaar hetzelfde geloof ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van eigenlijk. Natuurlijk kan er altijd nog iets af, maar ik ben verre van dik
Hollandser kan haast nietquote:
Vrijwel dagelijks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eten jullie nog vaak hagelslag dat eet ik al sinds mijn kindertijd niet meer.
Op kaas moet curry.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die kaas op brood plakken met 2 lepels mayo, en dan maar klagen dat ze dik zijnDoe normaal.
Of boterhammen eten met suiker.Koekkoek.
Nooit gesnapt. Vind dat echt ranzigquote:
Vanmorgen nogquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eten jullie nog vaak hagelslag dat eet ik al sinds mijn kindertijd niet meer.
Op kaas moet tomaatquote:
Ik eet het ook nooit(meer) Ik was vroeger dol op ritzels. ( kent iemand dat nog ) Maar hagelslag eet ik eigenlijk nooit, als ik zoet op mijn brood doe, dan is het appelstroop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet het nooit, want ik houd niet van zoet beleg.Maar daar zou ik het wel onder doen.
Dat heb ik dan niet. Toen ik ging studeren ging ik van 80 langzaam richting de 90-95, inmiddels zit ik weer op 89 maar is dat meer spiermassa dan vet (wat het tijdens mijn studietijd wel was)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weeg al 15 jaar hetzelfde geloof ik
Dat is lekker al eet ik vaak de variant met komkommer ipv van tomaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op kaas moet tomaatGewoon een boterhammetje met kaas en tomaat
Dude, wat ranzig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die kaas op brood plakken met 2 lepels mayo, en dan maar klagen dat ze dik zijnDoe normaal.
Of boterhammen eten met suiker.Koekkoek.
Ik ken zo'n persoon, heeft nu een maagring.quote:
Je ex?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken zo'n persoon, heeft nu een maagring.
Als het te duur is kan je ook een cockring proberenquote:
Dat snap ik ook niet, Al is dat in België gewoon de standaard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die mayo op hun broodje gezond doen_!!!!
Ik bestel het nooit, want eiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, Al is dat in België gewoon de standaard.
op een smosh zit altijd mayonaise.
Belgen zijn dan ook dikker dan Nederlanders. Wel gezelliger overigens over het algemeen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, Al is dat in België gewoon de standaard.
op een smosh zit altijd mayonaise.
Dit, beetje dressing is oke, maar echt klodders mayo, al begreep ik dat yofresh mayo minder vet was dan normale mayo omdat het op basis van magere yoghurt is. Maar dat heb ik zelf nog niet onderzocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die mayo op hun broodje gezond doen_!!!!
jaquote:
Bij mijn ex is dat vergoed (volledig) door de verzekering omdat ze in de gevarenzone zat.quote:
Je kunt ook zonder ei bestellen.quote:
Is hier onderzoek naar gedaan? Is mij niet opgevallen toen ik daar 3,5 jaar woonde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:29 schreef yats het volgende:
[..]
Belgen zijn dan ook dikker dan Nederlanders. Wel gezelliger overigens over het algemeen.
Preciesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit, beetje dressing is oke, maar echt klodders mayo, al begreep ik dat yofresh mayo minder vet was dan normale mayo omdat het op basis van magere yoghurt is. Maar dat heb ik zelf nog niet onderzocht.
[..]
ja
Ja, ik vind het altijd lastig om te kiezen, en kies uit gemak vaak voor hetzelfde. Daarna kijk ik pas op mijn gemak, en dan denk ik "oh de volgende keer wil ik dàt" en dat blijft zich herhalen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal zijn er nog meer lekkere dingen
Ik ga ook nog dikker worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mijn ex is dat vergoed (volledig) door de verzekering omdat ze in de gevarenzone zat.
Ik meen ooit zoiets gelezen te hebben. Toen ik in België woonde viel het me wel op overigens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is hier onderzoek naar gedaan? Is mij niet opgevallen toen ik daar 3,5 jaar woonde.
Hoezo ga jij nog dikker worden dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ook nog dikker worden.![]()
Ik zou best een maagband, verkleining of ballon willen hebben. Maar een bmi van 40 kom ik echt nooit aan.
Oh waar in Belgie zat jij dan? Interessant dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen ooit zoiets gelezen te hebben. Toen ik in België woonde viel het me wel op overigens.
Best herkenbaar jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het altijd lastig om te kiezen, en kies uit gemak vaak voor hetzelfde. Daarna kijk ik pas op mijn gemak, en dan denk ik "oh de volgende keer wil ik dàt" en dat blijft zich herhalen.
Een klein dorp tussen Maastricht en Genk, waar heb jij gewoond?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh waar in Belgie zat jij dan? Interessant dit.
Dorpje onder Antwerpen en een dorpje in de gemeente Sint Gillis Waas. ( oost vlaanderen )quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:37 schreef yats het volgende:
[..]
Een klein dorp tussen Maastricht en Genk, waar heb jij gewoond?
Hoe ben je daar nu weer verzeild? Bij mij was t puur vanwege de studie + lagere huurprijs dan in de stad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dorpje onder Antwerpen en een dorpje in de gemeente Sint Gillis Waas. ( oost vlaanderen )
Zodat ik het ook vergoed krijg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo ga jij nog dikker worden dan?
Volgens mij moet je ook eerst aantonen dat je diverse dieten gedaan hebt. Althans zij wel. Maar ze is Belg, wellicht is het daar anders.
Ze zei wel dat ie maagdband best pijn doet. Plus ze kan ook sommige dingen niet meer verdragen zoals brood, dan gaat ze kotsen tot het eruit is.
Studie stage en relatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ben je daar nu weer verzeild? Bij mij was t puur vanwege de studie + lagere huurprijs dan in de stad.
Maar een dieet volgen werkt dan dus niet bij jou? of hoe moet ik het zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodat ik het ook vergoed krijg.
Ik zou de pijn er best voor over hebben. Dingen niet meer kunnen verdragen ook.
Ach, niets mis met België. Ik zou er zo weer kunnen wonen (mits ik er een baan zou hebben).quote:
Ik ben gek op Belgie, zou graag terug willen. Maar ja, een baan ja, zoals je zegt. Ik heb nog een tijdje gezocht daar, maar dat lukte helaas niet. Had toen ook nog geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, niets mis met België. Ik zou er zo weer kunnen wonen (mits ik er een baan zou hebben).
Ik was met alle liefde in België of Zuid-Limburg gebleven, maar ja, er is gewoon geen werk en dan houd het snel op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben gek op België, zou graag terug willen. Maar ja, een baan ja, zoals je zegt. Ik heb nog een tijdje gezocht daar, maar dat lukte helaas niet. Had toen ook nog geen rijbewijs.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was met alle liefde in België of Zuid-Limburg gebleven, maar ja, er is gewoon geen werk en dan houd het snel op.
Ik heb een eetstoornis. Zodra ik het woord dieet in mijn hoofd krijg stop ik met eten. Als dat een keer niet lukt, dan raak ik in paniek. Vroeger ging het er dan gewoon weer uit, daar ben ik mee gestopt. Maar de paniek gaat niet meer weg. Dus voel ik me mislukt en ga ik maar gewoon weer vreten want het is toch hopeloos. En zo gaat het rondje telkens door.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar een dieet volgen werkt dan dus niet bij jou? of hoe moet ik het zien
Oh dat is inderdaad wel erg klote, maar kunnen ze jou dan om die reden geen maagband geven of zo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een eetstoornis. Zodra ik het woord dieet in mijn hoofd krijg stop ik met eten. Als dat een keer niet lukt, dan raak ik in paniek. Vroeger ging het er dan gewoon weer uit, daar ben ik mee gestopt. Maar de paniek gaat niet meer weg. Dus voel ik me mislukt en ga ik maar gewoon weer vreten want het is toch hopeloos. En zo gaat het rondje telkens door.
Ja maar maar oude kaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neuh, als je geen oude kaas eet - dus niet erg zout - en je eet 1 plakje 30+ plus kaas per dag is het absoluut niet ongezond hoor.
Mijn bmi is er niet hoog genoeg voor verwacht ik. Heb er nooit om gevraagd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad wel erg klote, maar kunnen ze jou dan om die reden geen maagband geven of zo?
zoiets had mijn ex ook. Dan was ze super fanatiek bezig, en als ze dan op de weegschaal ging staan en er was een gram bij, dan aten we savonds gewoon friet, en nam ze 3 snacks. "emo voer" noemde ze dat.
In...?quote:
Keiharde kontseks onder invloed van 3 soorten stimulerende middelen natuurlijkquote:
Godver jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar maar oude kaasen dan vooral die hele oude die uitelkaar brokkelt!
Wie heeft dat nu niet?quote:
Ai, dat klinkt niet goed, snel even bellen dan maar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn bmi is er niet hoog genoeg voor verwacht ik. Heb er nooit om gevraagd.
Ga binnenkort wel een keer naar de huisarts omdat ik elke dag maagpijn heb. Misschien gooi ik het wel eens in de groep.
Er zijn vast mensen die daar nu geen zin in hebben.quote:
Oh. Yats wil ook wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij wil me niet meer, weetjenog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |