Zoet of zout?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
Welke series kijk je allemaal ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:55 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ikzelf kijk geen netflix, maar ook geen Snoop Dogg, die series daarentegen
Lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben je wel. En het was dat iemand me er gisteren op wees, anders was het me wellicht niet eens opgevallen![]()
Mierenneuker ben je in ieder geval wel
Kijk maar uit hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
Is het niet wat vroeg voor popcorn.quote:
Nee? ik ook niet, ik vind het niet lekker. Sommige mensen smeren echt overal boter onder.quote:
Nee. Ik eet wel boter verwerkt in producten. Maar al die Hollanders die van die margarine op elke boterham smeren.quote:
Dan steek ik zo even een jointje op.quote:
Heb jij ook zo'n mooie voedselfoto van een frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik eet wel boter verwerkt in producten. Maar al die Hollanders die van die margarine op elke boterham smeren.
of het blijft in je darmen plakken. En dan krijg je op een gegevenmoment overloop diaree.quote:
Ik weet niet of dat vreemd is maar ik smeer ook nooit boter op mijn brood.quote:
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee? ik ook niet, ik vind het niet lekker. Sommige mensen smeren echt overal boter onder.
Zonder boter is toch droge meuk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.
Onder de pindakaas bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |