Momenteel een documentaire over Snoop Dogg,quote:
Is Snoop Dogg dan niet het andere uiterste?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel een documentaire over Snoop Dogg,
Maar dat is eigenlijk omdat ik nu niet in staat ben om geconcentreerd een serie in me op te nemen. Dan kijk ik wel maar ben ik te moe en mis de helft.
Is prima voor op de achtergrond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:28 schreef sjerren het volgende:
[..]
Is Snoop Dogg dan niet het andere uiterste?
Ikzelf kijk geen netflix, maar ook geen Snoop Dogg, die series daarentegenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is prima voor op de achtergrond.
qua series kijk ik oa Hannibal , The Walking Dead , Fargo
Ik heb pas vrij recentelijk netflix dus ben echt nog aan het kijken wat erop staat.
Dan zal ik maar geen goedemorgen zeggen.quote:
Oh ben nu al beter wakker hoor. Hoiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen goedemorgen zeggen.
Ok dan. Goedemorgen.quote:
Guinneessquote:
Een goden drank.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Guinneesszo weinig mensen maar die dit weten te waarderen
Wel erg duur, 2 euro voor een blikje (zij het van 0,5L) Volgende keer op de boot van engeland terug toch maar een tree mee nemenquote:
quote:
Het is prijzig ja. Maar zo heerlijk om ijskoud te drinken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel erg duur, 2 euro voor een blikje (zij het van 0,5L) Volgende keer op de boot van engeland terug toch maar een tree mee nemen
Ik zou serieus nog een uur of twee kunnen slapen. Maar ik wil eigenlijk sporten.quote:
Nou doe dat danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou serieus nog een uur of twee kunnen slapen. Maar ik wil eigenlijk sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |