Ja iddquote:
Wat is er met je aan de hand blije hufter.quote:
Geilquote:
Wacht maar tot je er geluid bij hebt.quote:
Eeuwig vrolijk ding! Zeg ut! Vertel ut ons!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand blije hufter.
Oh, niks bijzonders hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand blije hufter.
Ik heb ze hier thuis ook gehad, ik ken het..quote:
Krolse poesjes? 1 of meerdere tegelijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ze hier thuis ook gehad, ik ken het..
gossiepossie internet liefde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders hoor![]()
Alleen dat ik in juli naar Amerika ga naar een leuke dame toe
Ik had er twee tegelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Krolse poesjes? 1 of meerdere tegelijk?
1, die amper een jaar oud werd voor het eerst krol werd, het huis ontglipte en na een goeie gangbang bezwangerd terug kwam en een nestje van 6 kittens opleverde...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Krolse poesjes? 1 of meerdere tegelijk?
Beetje naief denk je niet?quote:
Ik heb zo'n fat ass kater hier lopen, ballen eraf! Hoppaaaa! Niks meer mee te doenquote:
Oh ja! We hadden het vd week al over die slettebak gehad. Waardeloos ding!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1, die amper een jaar oud werd voor het eerst krol werd, het huis ontglipte en na een goeie gangbang bezwangerd terug kwam en een nestje van 6 kittens opleverde...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:05 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fat ass kater hier lopen, ballen eraf! Hoppaaaa! Niks meer mee te doen
Deze werd het na het castreren, net als de meeste kerels. Huge! met een big ass kop en zo'n hangbuik wat heen en weer zwiept als ie rent. Hij snurkt overigens wel. Das dan minder, maar ach.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:07 schreef Raene het volgende:
[..]!!! Oh mijn broer heeft zo'n dikke kat... en ik wil dat stiekem ook
! Ik wil zo'n kleine vetzak die amper kan lopen en die je de hele dag kan knuffelen
.
Maar mijn kat word maar niet dik.
Klopt jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:06 schreef sjerren het volgende:
[..]
Oh ja! We hadden het vd week al over die slettebak gehad. Waardeloos ding!
Ochgerm! Dás pás liefde!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt ja
Daarna is ze gesteriliseerd en er loopt nog een Exotic rond, ook zonder ballen. Nu liggen ze in harmonie tegen elkaar naast me op de bank te slapen
Mijn hondje snurkt als een mofoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:08 schreef sjerren het volgende:
[..]
Deze werd het na het castreren, net als de meeste kerels. Huge! met een big ass kop en zo'n hangbuik wat heen en weer zwiept als ie rent. Hij snurkt overigens wel. Das dan minder, maar ach.
Ja, dit zijn echt vriendjes van elkaar. Zo leuk om ze samen te zienquote:
Mooi printje.quote:
Heb je een savannahquote:
truste.quote:
FUCKING VETquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn 2 ras bengalen klasse F4
Dit is de ander
[ afbeelding ]
Dankquote:
Lekker slapen!quote:
Werd tijd ook!quote:
Zeg dat wel, Heel de dag regen is niet tof.quote:
En als we straks wakker worden mogen we weer!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg dat wel, Heel de dag regen is niet tof.
In de nacht mogen vrouwen wel nat zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:54 schreef sjerren het volgende:
[..]
En als we straks wakker worden mogen we weer!
Mijn biertje is het iig wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de nacht mogen vrouwen wel nat zijn.
Proost.quote:
Thanks!quote:
Hoeveel heb je er al op?quote:
Heb mn vierde net open.quote:
Nog gekke klanten gehad?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef sjerren het volgende:
[..]
Heb mn vierde net open.
Had taxi dienst
LOLLL, joa, elke donderdag! Standaard.quote:
Ha op die manier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:16 schreef sjerren het volgende:
[..]
LOLLL, joa, elke donderdag! Standaard.
Vaders moet dan worden opgehaald = taxidienst haha
En wat kijk je?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit heel de avond al netflix te kijken.
Momenteel een documentaire over Snoop Dogg,quote:
Is Snoop Dogg dan niet het andere uiterste?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel een documentaire over Snoop Dogg,
Maar dat is eigenlijk omdat ik nu niet in staat ben om geconcentreerd een serie in me op te nemen. Dan kijk ik wel maar ben ik te moe en mis de helft.
Is prima voor op de achtergrond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:28 schreef sjerren het volgende:
[..]
Is Snoop Dogg dan niet het andere uiterste?
Ikzelf kijk geen netflix, maar ook geen Snoop Dogg, die series daarentegenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is prima voor op de achtergrond.
qua series kijk ik oa Hannibal , The Walking Dead , Fargo
Ik heb pas vrij recentelijk netflix dus ben echt nog aan het kijken wat erop staat.
Dan zal ik maar geen goedemorgen zeggen.quote:
Oh ben nu al beter wakker hoor. Hoiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar geen goedemorgen zeggen.
Ok dan. Goedemorgen.quote:
Guinneessquote:
Een goden drank.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Guinneesszo weinig mensen maar die dit weten te waarderen
Wel erg duur, 2 euro voor een blikje (zij het van 0,5L) Volgende keer op de boot van engeland terug toch maar een tree mee nemenquote:
quote:
Het is prijzig ja. Maar zo heerlijk om ijskoud te drinken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel erg duur, 2 euro voor een blikje (zij het van 0,5L) Volgende keer op de boot van engeland terug toch maar een tree mee nemen
Ik zou serieus nog een uur of twee kunnen slapen. Maar ik wil eigenlijk sporten.quote:
Nou doe dat danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou serieus nog een uur of twee kunnen slapen. Maar ik wil eigenlijk sporten.
Maar ik ben moe.quote:
Dan moet je weer in bedje kruipen. Dan doe ik dat ook, en dan liggen we in gedachten bij elkaar oke?quote:
Oh, helemaal vergeten te posten om 0700 uur....quote:
Toen was ik net aan de gangquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten te posten om 0700 uur....
Weekend!!!
quote:
ook niet als je moe bent?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen cursus. Training
En ik slaap gewoon niet heel goed zonder wiet
In een campingsmoking in de trein?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef Tamashii het volgende:
Brak brak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak in mijn ns stoelvak.
Slapen na een jointje is zo vet. Ik heb dan nooit nachtmerries en zonder welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen cursus. Training
En ik slaap gewoon niet heel goed zonder wiet
Neuh hoor gewoon jurkje. Wel met bontjas erover want tokkie. En moe.quote:
Pics van jou in dat jurkje dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh hoor gewoon jurkje. Wel met bontjas erover want tokkie. En moe.
Zonder slaap ik gewoon alleen de 'broodnodige' uren. Met slaap ik gewoon minstens de volle 8 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Slapen na een jointje is zo vet. Ik heb dan nooit nachtmerries en zonder wel
En hoe voel je je verder?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh hoor gewoon jurkje. Wel met bontjas erover want tokkie. En moe.
Dan slaap jij maar een uurtje ofzo per dag als jij over 60 jaar bejaard bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder slaap ik gewoon alleen de 'broodnodige' uren. Met slaap ik gewoon minstens de volle 8 uur
Ik hoop dat mijn slaapritme zich tegen die tijd wel hersteld heeft eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan slaap jij maar een uurtje ofzo per dag als jij over 60 jaar bejaard bent.
Lijkt me voor vandaag geen prachtig plan. Al weet ik zeker dat ik rond een uur of 2 opbloei. Maar ik heb gemerkt dat deze jurk eigenlijk ook iets te kort isquote:
Ik voel me goed hoor, geen kater zelfsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En hoe voel je je verder?
Goedemorgen all
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me voor vandaag geen prachtig plan. Al weet ik zeker dat ik rond een uur of 2 opbloei. Maar ik heb gemerkt dat deze jurk eigenlijk ook iets te kort is
Dan moet je 's nachts heel vaak naar de wcquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn slaapritme zich tegen die tijd wel hersteld heeft eigenlijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moet je 's nachts heel vaak naar de wc
Als je dat jurkje geen riem hoeft te noemen is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me voor vandaag geen prachtig plan. Al weet ik zeker dat ik rond een uur of 2 opbloei. Maar ik heb gemerkt dat deze jurk eigenlijk ook iets te kort is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |