tetetten?quote:
So aliiiikequote:
Oke, mevrouw de mierenneuker, laat ik het dan zo zeggen; mij is altijd verteld dat kaas ongezonder is dan men denkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zegt wel dat het ongezond is. Maar dat is niet zo, als je gewoon milde kaas eet, en 1 boterham per dag, dan is het niet ongezond. Er zitten ook goede voedingsstoffen in. Ik als vegetarier "moet" zelfs kaas eten van mijn adviseur.
Waarom noem je me nu ineens een mierenneukerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, mevrouw de mierenneuker, laat ik het dan zo zeggen; mij is altijd verteld dat kaas ongezonder is dan men denkt.
Precies, voor we allemaal wegrotten.quote:
Omdat je elke post van mij mierenneukt. Al sinds je hier meepost. Het begint een beetje irritant te wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom noem je me nu ineens een mierenneukerjammer.
Ja, dat het ongezonder is dan men denkt dat is zo ja. Omdat mensen denken dat ze een pak kaas per dag kunnen opvreten omdat het uit een koe komt.
Maar dat neemt niet weg dat het prima/best gezond is als je per dag ongv 20gr kaas binnenkrijgt.
Is ook wel zo hoor maar hedendaagse problematiek met voeding zit hem vooral in het gewijzigde leefritme. Men vreet meer en beweegt minder. Wanneer je de gehele dag actief ben kan je vreten wat je wil, hoeveel vet of iets dergelijks er ook in zit. Alleen met zout en suikers moet eigenlijk altijd opgepast worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, mevrouw de mierenneuker, laat ik het dan zo zeggen; mij is altijd verteld dat kaas ongezonder is dan men denkt.
Ik heb mijn nichtje eens wijsgemaakt dat er ook kippenkaas bestaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Komijnekaas
Pittige kaas
Inb4: konijnenkaas
Brandnetelkaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
Komijnekaas
Pittige kaas
Inb4: konijnenkaas
Helemaal niet, ik geef gewoon mijn mening, en als je dat niet kan hebben dan reageer je maar niet op mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je elke post van mij mierenneukt. Al sinds je hier meepost. Het begint een beetje irritant te worden
Ik die van mij over kopkaas. Ze schrok toen ik het liet zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtje eens wijsgemaakt dat er ook kippenkaas bestaat
Jaaaa, dàt is lekker.quote:
Helemaal welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik geef gewoon mijn mening, en als je dat niet kan hebben dan reageer je maar niet op mij
Zelfs orale seks is niet goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
Zuivel is ook ongezond. En dit is ongezond en dat is ongezond. Kogelvis is ook niet zo gezond. Rattengif ook niet trouwens.
En kaas is lekkeren chips ook. En een frikandel speciaal ook. En bier
Ik ben helemaal niet negatief naar jou, ik reageer gewoon op wat jij zegt. En niet naar jou persoonlijk want ik ken je niet eensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal welHeeft ook niets met mening te maken
![]()
Ik weet niet wát ik je heb misdaan, maar sinds je hier meespost doe je zwaar negatief tegen me. Beetje jammer
Kogelvis, dat zou ik nog weleens willen proberen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
Zuivel is ook ongezond. En dit is ongezond en dat is ongezond. Kogelvis is ook niet zo gezond. Rattengif ook niet trouwens.
En kaas is lekkeren chips ook. En een frikandel speciaal ook. En bier
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtje eens wijsgemaakt dat er ook kippenkaas bestaat
Dat ben je wel. En het was dat iemand me er gisteren op wees, anders was het me wellicht niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief naar jou, ik reageer gewoon op wat jij zegt. En niet naar jou persoonlijk want ik ken je niet eens![]()
Als iemand anders had gezegd dat kaas ongezond IS dan had ik gewoon hetzelfde gezegd, niet zo huilen hoor, je ziet spoken.
Zoet of zout?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
Welke series kijk je allemaal ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:55 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ikzelf kijk geen netflix, maar ook geen Snoop Dogg, die series daarentegen
Lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben je wel. En het was dat iemand me er gisteren op wees, anders was het me wellicht niet eens opgevallen![]()
Mierenneuker ben je in ieder geval wel
Kijk maar uit hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee popcorn pakt
JA DAT IS OOK ONGEZOND
Is het niet wat vroeg voor popcorn.quote:
Nee? ik ook niet, ik vind het niet lekker. Sommige mensen smeren echt overal boter onder.quote:
Nee. Ik eet wel boter verwerkt in producten. Maar al die Hollanders die van die margarine op elke boterham smeren.quote:
Dan steek ik zo even een jointje op.quote:
Heb jij ook zo'n mooie voedselfoto van een frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik eet wel boter verwerkt in producten. Maar al die Hollanders die van die margarine op elke boterham smeren.
of het blijft in je darmen plakken. En dan krijg je op een gegevenmoment overloop diaree.quote:
Ik weet niet of dat vreemd is maar ik smeer ook nooit boter op mijn brood.quote:
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee? ik ook niet, ik vind het niet lekker. Sommige mensen smeren echt overal boter onder.
Zonder boter is toch droge meuk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.
Onder de pindakaas bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook smerig. Als ik dan zie hoeveel boter een van mijn zusjes op een boterham smeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |