Ik hoop het ook voor je.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn slaapritme zich tegen die tijd wel hersteld heeft eigenlijk
Ik voel me prima, maar was dan ook niet zo beneveldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik voel me goed hoor, geen kater zelfs
Jij dan?
Upskirt pics!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me voor vandaag geen prachtig plan. Al weet ik zeker dat ik rond een uur of 2 opbloei. Maar ik heb gemerkt dat deze jurk eigenlijk ook iets te kort is
Ik moest dit vier keer lezen. Voor ik het begreep. Maar ja ik moet gewoon naar de studie he, voor dat soort momenten zijn campingpakken eigenlijk wel goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat jurkje geen riem hoeft te noemen is er toch niks aan de hand?
Ah, ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moest dit vier keer lezen. Voor ik het begreep. Maar ja ik moet gewoon naar de studie he, voor dat soort momenten zijn campingpakken eigenlijk wel goed.
Ik was ook volledig bij bewustzijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik voel me prima, maar was dan ook niet zo beneveld
[..]
Upskirt pics!
Sure?quote:
ik lig nog :$quote:
In je geboortepak?quote:
Trustenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:38 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen, ik ga mijn bed maar eens in, nachtdienst
![]()
.
Volgens mij is dat niet ongezondquote:
Dank jequote:
Bestwel ongezond. Gemaakt van zetmeel, vetten en garnalenpulp.quote:
Klinkt niet lekker zoals jij het doet vertellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bestwel ongezond. Gemaakt van zetmeel, vetten en garnalenpulp.
http://www.goeievraag.nl/(...)ezond-kroepoek.27127
thnxquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bestwel ongezond. Gemaakt van zetmeel, vetten en garnalenpulp.
http://www.goeievraag.nl/(...)ezond-kroepoek.27127
Ik ga het ook niet lekkerder maken. Want dat is gewoon simpelweg waar kroepoek uit bestaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker zoals jij het doet vertellen
Kloptquote:
Snoep klinkt ook niet meer lekker als je het vermalen varkensbotten met kleur-, geur- en smaakstoffen noemtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet lekkerder maken. Want dat is gewoon simpelweg waar kroepoek uit bestaat
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Snoep klinkt ook niet meer lekker als je het vermalen varkensbotten met kleur-, geur- en smaakstoffen noemt
Kaas is sowieso ongezond. Maar het smelten zorgt ervoor dat vetten in de kaas zich uitzetten, waardoor het vetgehalte iets toeneemt. Maar dat is verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die denken dat gesmoltenkaas ongezonder is dan een plakje kaas
Ik begrijp dat niet, je verhit toch gewoon dat plakje, er is toch niks anders aan de samenstelling...
maar in een zak chips zit meer inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar net zo ongezond als chips
Nee, té veel kaas is ongezond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaas is sowieso ongezond. Maar het smelten zorgt ervoor dat vetten in de kaas zich uitzetten, waardoor het vetgehalte iets toeneemt. Maar dat is verwaarloosbaar.
Kloptquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar in een zak chips zit meer indus als je een zak kroepoek eet of een zak chips. Dan is de kroepoek dus wel "gezonder" omdat je minder duiveltjes binnenkrijgt.
Kaas valt niet onder de gezonde productenquote:
Iers is altijd goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Guinneesszo weinig mensen maar die dit weten te waarderen
Neuh, als je geen oude kaas eet - dus niet erg zout - en je eet 1 plakje 30+ plus kaas per dag is het absoluut niet ongezond hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaas valt niet onder de gezonde producten![]()
Verder geldt dat voor alles, als je er téveel van eet, is het ongezond.
In dat geval, vanavond maar eens aan de amfetaminenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
Oftewel, alles is ongezond en je gaat overal dood van.
Leven ga je dood van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
Oftewel, alles is ongezond en je gaat overal dood van.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neuh, als je geen oude kaas eet - dus niet erg zout - en je eet 1 plakje 30+ plus kaas per dag is het absoluut niet ongezond hoor.
quote:Kaas is een zuivelproduct gemaakt van melk. Kaas levert belangrijke voedingsstoffen, maar het bevat ook veel verzadigd vet. Dit vergroot het risico op hart- en vaatziekten. Het hoge zoutgehalte in kaas vergroot de kans op een hoge bloeddruk.
Als je gewoon milde kaas eet is er niks aan de hand, mensen hebben vele eeuwen spek, kaas en boter gegeten zonder dat we er hart- en vaatellende van kregen.quote:
Verhitting doet niet altijd goed. Kijk maar bijvoorbeeld naar veel soorten oliequote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp dat niet, je verhit toch gewoon dat plakje, er is toch niks anders aan de samenstelling...
Alles met te is slecht. Behalve tevredenquote:
voor een plakje maakt dat niets uit, als je hele hompen gaat verhitten wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verhitting doet niet altijd goed. Kijk maar bijvoorbeeld naar veel soorten olie
Ik zeg toch ook niet dat kaas eten gelijk staat aan het krijgen van die ellende?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je gewoon milde kaas eet is er niks aan de hand, mensen hebben vele eeuwen spek, kaas en boter gegeten zonder dat we er hart- en vaatellende van kregen.
dat poste ik gister ookquote:
Net als een tosti en een boterham.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Je zegt wel dat het ongezond is. Maar dat is niet zo, als je gewoon milde kaas eet, en 1 boterham per dag, dan is het niet ongezond. Er zitten ook goede voedingsstoffen in. Ik als vegetarier "moet" zelfs kaas eten van mijn adviseur.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat kaas eten gelijk staat aan het krijgen van die ellende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |