Nee, wel van een broodje kroket.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooie voedselfoto van een frikandel speciaal?
Nee hoor, ligt er maar net aan wat je erop doet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder boter is toch droge meuk?
Of onder de stroopquote:
Dat is een vrij kleine toch dikke kroket. Niet erg smakelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, wel van een broodje kroket.
[ afbeelding ]
Waar is de mosterd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het niet overal onder. Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder. Maar een boterham met hagelslag, daar moet boter onder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt er maar net aan wat je erop doet.
Lekkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag laatst iemand die het onder de jam deedquote:
Wijze vrouwquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder.
Roomboter, niet van die nepboterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe het niet overal onder. Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder. Maar een boterham met hagelslag, daar moet boter onder.
Pindakaas past daar ook onderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe het niet overal onder. Alles wat je sowieso al smeert, daar doe ik geen boter onder. Maar een boterham met hagelslag, daar moet boter onder.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of het blijft in je darmen plakken. En dan krijg je op een gegevenmoment overloop diaree.
Nee inderdaad, het is lekker als je zo'n lange smalle kroket hebt. Zodat je alleen korst zit te eten en geen vulling.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een vrij kleine toch dikke kroket. Niet erg smakelijk
Gek dat de mensen steeds dikker worden...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zag laatst iemand die het onder de jam deeden daar ging dan nog kaas op.
Roomboterquote:
Huh? Pindakaas doe ik geen boter onderquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is lekker als je zo'n lange smalle kroket hebt. Zodat je alleen korst zit te eten en geen vulling.
Dat is gelijk weer het andere uiterste maar deze ziet er toch een beetje vreemd uit qua vorm.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is lekker als je zo'n lange smalle kroket hebt. Zodat je alleen korst zit te eten en geen vulling.
Nee, pindakaas met hagelslag bedoel ik. Zonder boterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huh? Pindakaas doe ik geen boter onder
Nee, onder hagelslag doe je pindakaasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Myraela het volgende:
Hagelslag is het enige waar boter onder moet. En dan zo dun mogelijk.
Nee! Een laagje eronder, niet te dik, niet te dun. En een laagje eroverheenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen die kaas op brood plakken met 2 lepels mayo, en dan maar klagen dat ze dik zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, pindakaas met hagelslag bedoel ik. Zonder boter
Zelfs daar doe ik geen boter onderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er geen last van eigenlijk. Natuurlijk kan er altijd nog iets af, maar ik ben verre van dikquote:
Ik weeg al 15 jaar hetzelfde geloof ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van eigenlijk. Natuurlijk kan er altijd nog iets af, maar ik ben verre van dik
Hollandser kan haast nietquote:
Vrijwel dagelijks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eten jullie nog vaak hagelslag dat eet ik al sinds mijn kindertijd niet meer.
Op kaas moet curry.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die kaas op brood plakken met 2 lepels mayo, en dan maar klagen dat ze dik zijnDoe normaal.
Of boterhammen eten met suiker.Koekkoek.
Nooit gesnapt. Vind dat echt ranzigquote:
Vanmorgen nogquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eten jullie nog vaak hagelslag dat eet ik al sinds mijn kindertijd niet meer.
Op kaas moet tomaatquote:
Ik eet het ook nooit(meer) Ik was vroeger dol op ritzels. ( kent iemand dat nog ) Maar hagelslag eet ik eigenlijk nooit, als ik zoet op mijn brood doe, dan is het appelstroop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet het nooit, want ik houd niet van zoet beleg.Maar daar zou ik het wel onder doen.
Dat heb ik dan niet. Toen ik ging studeren ging ik van 80 langzaam richting de 90-95, inmiddels zit ik weer op 89 maar is dat meer spiermassa dan vet (wat het tijdens mijn studietijd wel was)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weeg al 15 jaar hetzelfde geloof ik
Dat is lekker al eet ik vaak de variant met komkommer ipv van tomaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op kaas moet tomaatGewoon een boterhammetje met kaas en tomaat
Dude, wat ranzig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen die kaas op brood plakken met 2 lepels mayo, en dan maar klagen dat ze dik zijnDoe normaal.
Of boterhammen eten met suiker.Koekkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |