Diegene hield dingen overquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand schreef "uberhoudt"ik moest echt 4 keer lezen ....
Bedoel meer dat ook niet iedereen die duidelijkheid waardeert maar inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Als het niet wederzijds is zal ik me enorm klote voelen maar kan ik wel verder, mocht het wel wederzijds zijn, tja, dan denk ik dat ik hier voorlopig weinig zal posten
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit ook zwaar te twijfelen om te stoppen met roken.
Al kan ik dan echt een tijdje niks hebben en mijn huisgenoot heeft bijna dagelijks zijn idioten vrienden over de vloer.
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al kan ik dan echt een tijdje niks hebben en mijn huisgenoot heeft bijna dagelijks zijn idioten vrienden over de vloer.
Mijn moeder rookt dat ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.
Nicotine gehalte kun je zelf bepalen. Ik vond het echt een uitkomst, je mag overal roken en je bent nooit meer aanstekers kwijt.![]()
Nu ik zwanger ben, ben ik helemaal gestopt met roken, en ook niet van plan om weer te beginnen.
Dus zeg maar als je het wil hebben, stuur ik het naar je op.
Succes met die idioten daarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef yats het volgende:
Zo, nu eerst even voor een klant een incassokantoor de huid vol schelden
Soms hou ik echt van dit soort opdrachten/klanten
Je kan toch vragen of hij er een beetje rekening mee houdt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Interessant dat elektrische roken wil ik al een tijdje proberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga electrisch roken? Ik heb nog wel potjes vloeistof voor je(mag je zo hebben). nieuw zijn ze 3,95 per potje is gelijk aan 200 sigaretten.
Nicotine gehalte kun je zelf bepalen. Ik vond het echt een uitkomst, je mag overal roken en je bent nooit meer aanstekers kwijt.![]()
Nu ik zwanger ben, ben ik helemaal gestopt met roken, en ook niet van plan om weer te beginnen.
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.
Dat dacht ik ook. Een tijdje geledenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktEn no fucking way dat ik stop met blowen
Doe ik elke keer maar mijn huisgenoot is een iets te rijke autistische jongen die over zich heen laat lopen. Ik kan ook niet teveel klagen want door hem woon ik in een betere buurt dan waar ik eigenlijk hoor te zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Succes met die idioten daar
[..]
Je kan toch vragen of hij er een beetje rekening mee houdt?
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder rookt dat ook.Ruikt ook echt veel frisser in haar huis daardoor.
Ben jij gestopt met beide?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een tijdje geleden
Je kan slecht tegen groepsdruk om dan niet mee te doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En die twee gaan goed samen.Maar ik heb net iets te veel rokende vrienden wat het lastig maaktEn no fucking way dat ik stop met blowen
Ik geniet wel heel erg van die paar keren per jaar dat ik sigaretten rookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind roken zo zonde van het geld. Gezondheid lig ik niet wakker van, maar ik zou het het geld gewoon niet waard vinden. Overigens rook ik wel eens, maar net als met drinken. Gewoon soms eens.
Toch weer gestopt na de vakantie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Een tijdje geleden
Als ik veel drink, dan is een sigaretje gewoon lekker. Voelt altijd alsof ik daar weer een beetje nuchter van word.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jep.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toch weer gestopt na de vakantie?
http://www.goritchy.nl/liqua/liqua.html hier kocht ik altijd mijn spullen. Goede levering, zeer tevreden. Deze lekt ook niet. En kan je opladen terwijl je rookt. USB is het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Interessant dat elektrische roken wil ik al een tijdje proberen.
Goed bezig ik wil eigenlijk ook stoppen met blowen maar gezien ik maar twee dagen in de week werk en verder niks doe gaat me het moeilijk af.quote:
Dan aan die vrienden vragen als je ze toevallig ziet. Als je er last van hebt zal je toch wat moeten lijkt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe ik elke keer maar mijn huisgenoot is een iets te rijke autistische jongen die over zich heen laat lopen. Ik kan ook niet teveel klagen want door hem woon ik in een betere buurt dan waar ik eigenlijk hoor te zitten.
Werkte dat echt? Wat voor soort is dat? Zo'n elektrische sigaret doet t em iig niet voor mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh neuh. Die groep oefent alles behalve druk uit. Maar maakt het wel lastiger. Als er 4 zitten te roken en jij hebt stiekem ook wel zinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan slecht tegen groepsdruk om dan niet mee te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |