Voor 50-100 euro heb je wel een redelijke, volgens mij. Maar ze zijn ook veel efficiënter in gebruik, dus dat haal je er ook wel weer uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is spijtig, zo'n ding zal vast niet goedkoop zijn nee
Ik belde namens een klant van me als jurist. Dus of er echt verschil in zit? Maar ze zaten ook gewoon fout. Als het bedrijf waar de vordering van is al schriftelijk toegezegd heeft hun vordering te laten vallen in ruil voor het laten vallen van mijn tegenvordering, wat wil een incassobedrijf dan nog doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ging snel... gaat sneller dan als je als particulier belt
Als ze leuk is kan je toch vragen of je een 'handje' kan helpenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovenbuuf is nu nonstop aan het kreunen zou ik voor de grap eens aanbellen of het wat zachter kan.
Dat heb ik dus ook meestalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Soms neemt de geilheid niet af bij mij na het klaarkomen, da's wel irritant.
Een wat gezette vrouw tussen de 30 en 40 jaar nee bedankt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze leuk is kan je toch vragen of je een 'handje' kan helpen
Ook vrouwen slapen na seks toch beter? Al duurt het misschien wat langer voordat ze weer 'tot rust' gekomen zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna alle mannen zeggen dat dat goed werkt ja
Leuke buurvrouw? Anders gewoon vragen of je haar even moet helpen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovenbuuf is nu nonstop aan het kreunen zou ik voor de grap eens aanbellen of het wat zachter kan.
Hopelijk komt er wat uit dan inderdaad dat dat straks niet meer nodig isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het ook. Mijn slaapproblemen zijn bij mij voortgekomen uit mijn depressie. Een soort PTSS zonder genoeg symptomen om het PTSS te noemenEn mijn huisarts heeft me het blowen toen aangeraden. Ik doe dit stoppen en het blowen af en toe ook in overleg met de huisarts.
En dat stiltehuis was mijn eigen idee, maar zowel mijn huisarts als mijn therapeut (ben niet meer in therapie maar kan wel met vragen altijd nog hem bellen) denken dat het goed voor me is
Verschil tussen mannen en vrouwen, zeggen ze wel eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, dat werkt niet bij mij, dan duurt het nog wel een uurtje voor de rust is teruggekeerd
Niet alleen onbewustquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hopelijk komt er wat uit dan inderdaad dat dat straks niet meer nodig is
Onbewust zal je nog wel ergens mee zitten.
Klopt, dan loop ik er nog een dag of wat mee. Bij mij gaat het alleen weg als een ander mij laat komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Mwah. Intensievere vormen van beweging helpen toch een stuk beter dan seks, heb ik het ideequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ook vrouwen slapen na seks toch beter? Al duurt het misschien wat langer voordat ze weer 'tot rust' gekomen zijn?
Seks is bij mij eigenlijk altijd intensief. Of nou ja, vaak.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Intensievere vormen van beweging helpen toch een stuk beter dan seks, heb ik het idee
Dat heb ik ook soms. Als het na de seks is, is dat niet zo erg, dan kun je altijd nog voor een 'tweede/derde etc ronde' gaan, maar als het door masturberen komt vind ik dat altijd zo hinderlijk. Dan heb ik echt geen zin om verder te gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Seks werkt bij mij beter. Dat is meestal vrij intensief omdat ik (helaas) niet snel klaar kom.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. Intensievere vormen van beweging helpen toch een stuk beter dan seks, heb ik het idee
Zo ben ik nu nog opgewonden van afgelopen nacht. Och och och, wat een ellende.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, dan loop ik er nog een dag of wat mee. Bij mij gaat het alleen weg als een ander mij laat komen...
Als ik eenmaal slaap, komt er ook een uur of 5 geen beweging meer inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschil tussen mannen en vrouwen, zeggen ze wel eens.
Ik ben dan gelijk apenmoe.
Maar ik slaap sowieso erg slecht en licht. Ik ben 10 keer per avond wakker.
Liggen, draaien, rollen. Ineens mijn broek kwijt.
Slapen is kut.
Geilquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ben ik nu nog opgewonden van afgelopen nacht. Och och och, wat een ellende.
Sommige stalken je letterlijk dagelijks (voor 6maanden) terwijl een vordering onterecht is. (I-J) Sommige proberen het wel gewoon lijkt me, helemaal voor zon bedrag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik belde namens een klant van me als jurist. Dus of er echt verschil in zit? Maar ze zaten ook gewoon fout. Als het bedrijf waar de vordering van is al schriftelijk toegezegd heeft hun vordering te laten vallen in ruil voor het laten vallen van mijn tegenvordering, wat wil een incassobedrijf dan nog doen?
Dat is dan weer een te foute MIquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een wat gezette vrouw tussen de 30 en 40 jaar nee bedankt.
Tenzij het van nog een verdieping hoger komt daar woont een moeder met drie tienerdochters.
Oh...quote:
Ik eerst ook niet, maar ik kwam op een housewarming aanzetten met voorgedraaid spul en dat is haast direct weggegooidquote:
Ik vind toch dat het het niet haalt bij dingen als een stuk hard lopen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Seks is bij mij eigenlijk altijd intensief. Of nou ja, vaak.
Meekreunen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
De buurvrouw begint ooh ja ooh ja ooh ja te kreunen en ik hoor nog steeds geen vent die is zichzelf aan het verwennen. Hoe ga ik die beleefd laten merken dat ik thuis ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |