De eerste nacht is dan vaak wel een hel, Daarna gaat het steeds een beetje beter.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vervelend, nu moet ik bijvoorbeeld 6 weken naar het buitenland en dan heb je niets om op terug te vallen als je eens een uitzichtloze slapeloze nacht hebt, daar zie ik eigenlijk nog best wel tegenop
Hopelijk lukt dat jequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom ben ik nu maar gestopt. Volgend weekend naar een stiltehuis in de hoop dat ik de boel op een rijtje krijg en dan sowieso wat beter kan slapen
Dat heb ik ook. Onrust in mn hoofd. Teveel onverwerkte 'problemen'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat je
Zelf heb ik een beetje last van overactiviteit/onrustigheid in mijn hoofd, dus sporten voor het slapengaan werkt ook wel goed, maar daar ben ik veel te lui voor
Hehe, luiwammes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat je
Zelf heb ik een beetje last van overactiviteit/onrustigheid in mijn hoofd, dus sporten voor het slapengaan werkt ook wel goed, maar daar ben ik veel te lui voor
Dat zou ook echt wat voor mij zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn beste vriend kon niet slapen zonder te blowen. Omdat hij zonder vreselijke nachtmerries kreeg. Al vanaf zijn 15e. Maar omdat het zo slecht met zijn longen ging moest hij wel stoppen. Nu heeft hij van een arts een of ander systeem gekregen, en moet hij elke avond even "borrelen" zoals hij dat noemt.
Ik weet niet precies wat voor apparaat dat is, maar daar zit vast een stofje in met waterdamp wat een zelfde effect geeft. Maar dan gezond(er).
Ik wil eigenlijk ook wel graag zo'n vaporizer, om de longen te sparen. Want eigenlijk heb ik verder niet zoveel last van negatieve gevolgen van blowen, ik vind het het geld eigenlijk wel waard, het werkt veel beter dan slaapmedicatie enzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn beste vriend kon niet slapen zonder te blowen. Omdat hij zonder vreselijke nachtmerries kreeg. Al vanaf zijn 15e. Maar omdat het zo slecht met zijn longen ging moest hij wel stoppen. Nu heeft hij van een arts een of ander systeem gekregen, en moet hij elke avond even "borrelen" zoals hij dat noemt.
Ik weet niet precies wat voor apparaat dat is, maar daar zit vast een stofje in met waterdamp wat een zelfde effect geeft. Maar dan gezond(er).
Dat had ik ook. Maar ik wil toch niet meer afhankelijk zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel graag zo'n vaporizer, om de longen te sparen. Want eigenlijk heb ik verder niet zoveel last van negatieve gevolgen van blowen, ik vind het het geld eigenlijk wel waard, het werkt veel beter dan slaapmedicatie enzo.
Als je medische redenen hebt vergoeden ze blijkbaar zo'n ding. Weet niet of je daarvoor in aanmerking komt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag zo'n vaporizer, om de longen te sparen. Want eigenlijk heb ik verder niet zoveel last van negatieve gevolgen van blowen, ik vind het het geld eigenlijk wel waard, het werkt veel beter dan slaapmedicatie enzo.
quote:
Ja ok maar dat wil niet meteen zeggen dat duidelijkheid een pre isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste zou kunnen. In het slechtste geval ben ik daardoor een vriendin waar het gezellig mee is kwijt. Al heeft zij zelf af en toe wat autistische trekjes waardoor duidelijkheid misschien juist goed is. En voor wat betreft signalen van haar, het wisselt enorm. Zo kwam zij zelf met het voorstel om met zijn tweeën een dagje Groningen te doen en was het daar gewoon erg gezellig. Maar als ik dan een hint geef dat ik het vooral leuk vind om dit soort dingen te doen omdat het met haar is komt er weinig reactie buiten dat ze het een leuke dag vond. En zo zijn er legio voorbeelden waarop ze eerst ergens op in gaat, om daarna toch weer terughoudender te zijn.
[..]
Dat komt wel goed. Ik weet nu al dat ze met wetteksten gaan gooien om mijn ongelijk aan te tonen. Beetje jammer voor hen dat ik met mijn WO rechten net even wat meer weet dan zij met hun HBO-rechten.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een beetje ziekjes bent en het smaakt niet, je sigaret en een uur later steek je beter weten in er nog een op, dan ben je verslaafd
Nouja dat scheelt, hij is dan niet een complete retardquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was stil en begon vervolgens in de kamer zodat ik net het kon horen te zeuren over mij.
Later stuurde hij een appje dat hij er spijt van had. Rare gasten deze gast heeft ook nog eens een goed rijke papa en is heel zijn leven al gewend te krijgen wat hij wil. Moet je mijn beïnvloedbare huisgenoot ernaast zetten en je hebt een gouden koppel.
Haha, dat werkt niet bij mij, dan duurt het nog wel een uurtje voor de rust is teruggekeerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, luiwammes.
Ik merk voor mezelf dat ik veel rustiger slaap, en veel uitgeruster ben, als ik klaarkom voordat ik ga slapen.
Vaak is het ook niet zozeer het blowen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom ben ik nu maar gestopt. Volgend weekend naar een stiltehuis in de hoop dat ik de boel op een rijtje krijg en dan sowieso wat beter kan slapen
Lekker badend in zweet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van klaarkomen word ik vaak juist wakkerder
Na seks kan ik vaak wel heerlijk slapen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk het niet, ben nu niet onder behandeling daarvoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je medische redenen hebt vergoeden ze blijkbaar zo'n ding. Weet niet of je daarvoor in aanmerking komt?
Idem hier. Ik krijg daar juist energie van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is spijtig, zo'n ding zal vast niet goedkoop zijn neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ben nu niet onder behandeling daarvoor.
Bijna alle mannen zeggen dat dat goed werkt jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na seks kan ik vaak wel heerlijk slapen.
Dat ging snel... gaat sneller dan als je als particulier beltquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef yats het volgende:
En daar ging weer een vordering van 700 euro door de shredder. Ik ben weer trots op mezelf.
Dat is het ook. Mijn slaapproblemen zijn bij mij voortgekomen uit mijn depressie. Een soort PTSS zonder genoeg symptomen om het PTSS te noemenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak is het ook niet zozeer het blowen.
Maar lijkt het me dat er iets achter zit wat dat dan weer wegneemt.
Hopelijk helpt dat een beetje inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |