Dat vind ik ook het enige enge aan drugs. Zorgen dat je mentaal gewoon in een goede mood bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
LSD is niet totaal niet slecht voor je lichaam.
Je moet er alleen voor zorgen dat je het mentaal aankunt, dat is de enige manier waarop je er ongewenste dingen aan kunt overhouden.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die langharige bij jou op t werk ziet er wel uit alsof hij eraan kan komen fas!
goede plek om te beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]!!11 Gvd, zeg. Denk dat hij meer een typje voor hasj/wiet is.
Dan vind ik het risico te groot aangezien je dat nooit van te voren weet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet er alleen voor zorgen dat je het mentaal aankunt, dat is de enige manier waarop je er ongewenste dingen aan kunt overhouden.
Kan best een kern van waarheid inzitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
LSD is vroeger ook gebruikt in experimenten. Een wetenschapper zweerde dat het goed is voor je hersenen en goed voor het onderwijs.
Het heeft geen bijwerkingen, het richt geen enkele schade aan in je lichaam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog.
Zelfde geld kan ik er niet tegen en heeft het bijwerkingen of iets dergelijks.
Er zal vast verschil zijn, maar zo groot zal dat toch niet zijn? Sowieso is zwart op wit hebben een must. Negeren werkt immers niet altijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk dat het zeker het verschil tussen particulier bellen of als persoon voor iemand wel scheelt. Dat kan ook tegen je werken, hou het liever bij dingen die ik gewoon zwart op wit heb en die haalbaar zijn.
Maar ik heb ze uiteindelijk gewoon genegeerd, nooit meer wat van gehoord
Wat let je?quote:
Is JB ook een jurist?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
JB heeft contacten in de onderwereld.
ik heb ooit een kat op LSD gezien. Dat heeft ertoe geleid dat ik denk dat je beter kan blijven zitten/liggen als je het gebruiktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
LSD is vroeger ook gebruikt in experimenten. Een wetenschapper zweerde dat het goed is voor je hersenen en goed voor het onderwijs.
En daarom doe ik het niet. Wil je een overdosis nemen moet je een fucking krant opetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
en niet veel te veel nemen omdat je niet goed weet hoe sterk het is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een keer afschuwelijk fout gegaan op paddo's, dacht dat er dingen in brand stonden en dat er bloed uit mijn handen stroomde en dat soort dingen. Dat kwam doordat ik tijdens het trippen een aanval kreeg van een aandoening aan mijn maag, en toen niet in staat was mijn medicatie te vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het enige enge aan drugs. Zorgen dat je mentaal gewoon in een goede mood bent.
Oké, zal eens een gesprek aanknopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goede plek om te beginnen![]()
Ik denk dat hij in zijn jonge jaren wel heeft gebruikt en t nu nog wel weet te vinden als t moet
Dat weet je bij geen enkele drug.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vind ik het risico te groot aangezien je dat nooit van te voren weet.
Dat ik niet weet bij wie ik het moet regelen en ik niet alleen wil zijn als ik het probeer.quote:
Oh dat is wel eng.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een keer afschuwelijk fout gegaan op paddo's, dacht dat er dingen in brand stonden en dat er bloed uit mijn handen stroomde en dat soort dingen. Dat kwam doordat ik tijdens het trippen een aanval kreeg van een aandoening aan mijn maag, en toen niet in staat was mijn medicatie te vinden
Altijd met iemand doen die ervaring heeftquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik niet weet bij wie ik het moet regelen en ik niet alleen wil zijn als ik het probeer.
Heb je weleens catnip bij Lenny geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, JB komt uit n achterstandswijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een keer afschuwelijk fout gegaan op paddo's, dacht dat er dingen in brand stonden en dat er bloed uit mijn handen stroomde en dat soort dingen. Dat kwam doordat ik tijdens het trippen een aanval kreeg van een aandoening aan mijn maag, en toen niet in staat was mijn medicatie te vinden
Hehehe. Heb je een filmpje?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ooit een kat op LSD gezien. Dat heeft ertoe geleid dat ik denk dat je beter kan blijven zitten/liggen als je het gebruikt
Vind ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van bad trips leer je ook veel
Niet dat het daarom aan te raden is, maar toch
Zeker, als je aan de psychedelica gaat voor het eerst dan moet je in mijn optiek iemand erbij hebben die weet wat het is en die het liefste nuchter blijft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd met iemand doen die ervaring heeft
Vorige keer was ik de weg kwijt. Overal patronen en licht. Alsof een soort kermisattractie heel hard gaat. En ik dacht dat ik jennifer garner was. En lachkick van een uur. Conclusie: dingen meer waarderen. Dat is namelijk wat ik die avond triljoen keer gezegd heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |