Nou die ben ik dan al vergetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weleens zo ver weg geweest dat ik het gevoel had dat mijn complete opvoeding, de gehele maatschappij, eigenlijk alles gewoon helemaal verdwenen was. Kon me amper nog voorstellen dat ik een mens was.
En als je dan een dag later ''weer op aarde'' bent, man wat een inzichten haha
Molly? Ah MDMA..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 keer molly gehad. Alle conditionering van de samenleving was bullshit ineens
Ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wacht, we hadden het over een ander soort trippen. Ik dacht x.
Dat halen ze weg. Ik probeer wel eens subtiel te hinten dat ik er nergens aan kan komen. Maar nog niemand heeft me aangeboden.quote:
Op paddenstoelen lijkt het me niet prettig, ik voel me dan lichamelijk niet helemaal oké meestal, en alles wordt een beetje onstuurbaar en chaotischquote:
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:
Oké.quote:
Waarvan waarschijnlijk 99,9% niet waar was.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
LSD lijkt me niets, al te veel rare verhalen over gehoord.
LSD is de meest 'gezonde' drug die er is, het is niet neurotoxisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ik blijf wel saai, niet voor niets dat die bende zulke werkingen heeft.
Kan niet goed zijn voor je lichaam
Je moet maar net een beetje de contacten hebben. En die heb ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen kan wel wat regelen, soms zelfs dichterbij dan je denkt
mja, je moet dat dus wel weten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen kan wel wat regelen, soms zelfs dichterbij dan je denkt
Dan nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
LSD is de meest 'gezonde' drug die er is, het is niet neurotoxisch.
JB heeft contacten in de onderwereld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zelf nooit drugs gebruikt
Alleen n keer per ongeluk n stukje spacecake en ephedra.
Maar ik kan er dus wel aan komen. Erg eigenlijk
LSD is niet totaal niet slecht voor je lichaam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ik blijf wel saai, niet voor niets dat die bende zulke werkingen heeft.
Kan niet goed zijn voor je lichaam
Yes, yes you doquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet maar net een beetje de contacten hebben. En die heb ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |