Vage mannetjes aanspreken die zich verschuilen achter de plaatselijke gamma of bij een verlaten parkeerplaats.quote:
Of gewoon naar een housefeestje gaan en iemand aanspreken die als een bezetene staat te dansen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vage mannetjes aanspreken die zich verschuilen achter de plaatselijke gamma of bij een verlaten parkeerplaats.
Ken je mensen die regelmatig naar hardstyle/hardcore feesten gaan? Vraag hunquote:
Nou, je hoort het, JB, je bent een inboorling.quote:
Ik heb het één keer gedaan, toen het al grotendeels was uitgewerkt. Nog nooit zoiets meegemaakt, hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit gedaan, lijkt me ook heel vreemd haha
Dat lijkt me echt apart. Dat je sex hebt en je sexpartner er opeens uitziet als een alien of een kabouter terwijl de muren van kleur veranderen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan, toen het al grotendeels was uitgewerkt. Nog nooit zoiets meegemaakt, haha
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gedaan, toen het al grotendeels was uitgewerkt. Nog nooit zoiets meegemaakt, haha
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt apart. Dat je sex hebt en je sexpartner er opeens uitziet als een alien of een kabouter terwijl de muren van kleur veranderen.
Oooooh ik moet er niet aan denken!quote:
Het was al een beetje uitgewerkt, dus het was vooral emotioneel heel heftig, zo'n intens gevoel van verbondenheid enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt apart. Dat je sex hebt en je sexpartner er opeens uitziet als een alien of een kabouter terwijl de muren van kleur veranderen.
Weleens zo ver weg geweest dat ik het gevoel had dat mijn complete opvoeding, de gehele maatschappij, eigenlijk alles gewoon helemaal verdwenen was. Kon me amper nog voorstellen dat ik een mens was.quote:
één van de mooiste dingen uit je leven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit gedaan, lijkt me ook heel vreemd haha
Vraag het in het xtc topic!!1!1!!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je mensen die regelmatig naar hardstyle/hardcore feesten gaan? Vraag hun
Serieus?quote:
Datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf niet al die drugs te doen want pussy
1 keer molly gehad. Alle conditionering van de samenleving was bullshit ineensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weleens zo ver weg geweest dat ik het gevoel had dat mijn complete opvoeding, de gehele maatschappij, eigenlijk alles gewoon helemaal verdwenen was. Kon me amper nog voorstellen dat ik een mens was.
En als je dan een dag later ''weer op aarde'' bent, man wat een inzichten haha
Oh wacht, we hadden het over een ander soort trippen. Ik dacht x.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
één van de mooiste dingen uit je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |