Dan zal het bij mij weinig vatbaarheid hebben dus. Maar omdat je wel eens dingen hoort van mensen die er last van hebben zelfs nadat het uitgewerkt is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het heeft geen bijwerkingen, het richt geen enkele schade aan in je lichaam.
Alleen kan het je beeld van de realiteit dusdanig veranderen dat je wel sterk in je schoenen moet staan, als je onzeker of labiel bent bijvoorbeeld is het geen aanrader.
I know.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd met iemand doen die ervaring heeft
Broodje Aap verhalen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
Maar omdat je wel eens dingen hoort van mensen die er last van hebben zelfs nadat het uitgewerkt is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik niet weet bij wie ik het moet regelen en ik niet alleen wil zijn als ik het probeer.
Nouja bij alcohol weet je t een beetje. Maar bij een joint kan het ook misgaan.quote:
Net nog op mn krabpaal gedaan. Gelijk helemaal lijp op de krabpaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je weleens catnip bij Lenny geprobeerd?Dat lijkt me echt briljant.
Ja, de eerste anderhalf uur gingen uitstekend, en toen liep ineens alles in het honderd, ik heb nog twee nachten niet in slaap kunnen komen door terug te denken aan die beeldenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je me gedmd had?
coke speed?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja bij alcohol weet je t een beetje. Maar bij een joint kan het ook misgaan.
Haha.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net nog op mn krabpaal gedaan. Gelijk helemaal lijp op de krabpaal
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, JB komt uit n achterstandswijk
Geen kennissen die regelmatig maar techno/harcorefeesten gaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik niet weet bij wie ik het moet regelen en ik niet alleen wil zijn als ik het probeer.
Maar dat soorten effecten horen er ook bij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vorige keer was ik de weg kwijt. Overal patronen en licht. Alsof een soort kermisattractie heel hard gaat. En ik dacht dat ik jennifer garner was. En lachkick van een uur. Conclusie: dingen meer waarderen. Dat is namelijk wat ik die avond triljoen keer gezegd heb.
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef yats het volgende:
[..]
Geen kennissen die regelmatig maar techno/harcorefeesten gaan?
Zelf heb ik ook nog wel wat drugs op het 'wil ik ooit proberen' lijstje staan. En dan met name LSD en paddo's. XTC valt bij mij niet goed weet ik uit ervaring.
Daarna nog een keertje gedaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de eerste anderhalf uur gingen uitstekend, en toen liep ineens alles in het honderd, ik heb nog twee nachten niet in slaap kunnen komen door terug te denken aan die beelden
Toevallig, ik ook.. denk dat het ook nog wel even gaat duren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ben ik nu nog opgewonden van afgelopen nacht. Och och och, wat een ellende.
thatsthejoke.gifquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ja, ik weet jouw mening over coke onderhand wel.
Nopequote:
Je zou wel een hardcore chickie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui? :")
Wat dan? Ga je dan willekeurige mensen berijden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef yats het volgende:
XTC valt bij mij niet goed weet ik uit ervaring.
Qua zweet soms wel. Maar ik begrijp je punt wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind toch dat het het niet haalt bij dingen als een stuk hard lopen en dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zou wel een hardcore chickie kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |