Speed vind ik troep, zal ik nooit nemen. Coke, tsja vind het zelf echt niks omdat ik alleen hartkloppingen krijg en thats it. Je voelt je wel ok maar dat is het geld niet waard....quote:
Wat is er mis met hardcore?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Serieus je kan er zo voor door.quote:
Nee, maar ik ken je ook niet heel goed verder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui?
Nee, ik schijn toen iets gesloopt te hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ga je dan willekeurige mensen berijden?
ja, dan mag Pip niet in de buurt komen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je weleens catnip bij Lenny geprobeerd?Dat lijkt me echt briljant.
Dan nog zie ik geen voordeel om zoiets te doen.quote:
Uhm. Wat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Speed vind ik troep, zal ik nooit nemen. Coke, tsja vind het zelf echt niks omdat ik alleen hartkloppingen krijg en thats it. Je voelt je wel ok maar dat is het geld niet waard....
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is er mis met hardcore?Ik vind hardcore niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen happy hardcore is leuk
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
best wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het soort meisje dat omgaat met dat soort lui?
Kortzichtigheid, bah.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie m'n AT. Topic over genaaid door vriendin oid.
The fuck vroeg je dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uhm. Wat?
Ik vroeg niet naar je mening over die middelen?
Sorry.quote:
Mwhoa, ik vind het op zijn tijd nog wel lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Speed vind ik troep, zal ik nooit nemen.
Coke > speed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mwhoa, ik vind het op zijn tijd nog wel lekker moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je me gedmd had?
[..]
Hehehe. Heb je een filmpje?
ik stikte in mijn boterham met komijne... godver Fasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ga je dan willekeurige mensen berijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |