Goede films ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kill Bill 1 en 2 gekeken vandaag op Netflix. Ben het wel eens met de lof die deze films krijgen.
Vond de kill bills wel het minst van hem.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Goede films ja.
Tarantino sowieso vind ik
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Shadeauw het volgende:
Ben nu Limitless aan het kijken, maar ik heb enorme last van witte ruis/strepen over het gehele beeldscherm.
Beetje jammer dit. Is dit bij meerdere films het geval?
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Shadeauw het volgende:
Ben nu Limitless aan het kijken, maar ik heb enorme last van witte ruis/strepen over het gehele beeldscherm.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm
[ afbeelding ]
Verdwijnen af en toe. Licentierechten.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:45 schreef Oksel het volgende:
Ik was net fijn Weeds aan het kijken op Netflix. Nu lijkt het alsof hij er niet meer opstaat.. ligt dit aan mij , of verdwijnen er series af en toe?
Verwijder anders even je browsergeschiedenis en cookies op je PC.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Oksel het volgende:
Hm. Op laptop is hij er wel.. op PC niet, zelfde account. Strange.
Zelfde locatie?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Oksel het volgende:
Hm. Op laptop is hij er wel.. op PC niet, zelfde account. Strange.
Heeft de VPRO zoiets niet ook gemaakt in Nederland? Het concept komt me in ieder geval bekend voor.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
Tip Netflix USA: de laatste aflevering uit de "7 Up" serie van Micheal Apted. Voor degenen die de serie kennen, behoeft dit geen uitleg.
Micheal Apted volgt 14 in 1956/57 geboren kinderen met tussenpozen van 7 jaar, beginnend in 1964.
In de laatste aflevering uit 2012 zijn zij rond de 56.
Zou kunnen, iig staat me iets bij van iets soortgelijks...quote:Op maandag 5 mei 2014 01:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heeft de VPRO zoiets niet ook gemaakt in Nederland? Het concept komt me in ieder geval bekend voor.
Ik had dat idd ook bij limitless...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Shadeauw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had dat idd ook bij limitless...
Na 3 afleveringen alweer Suits moe, ik kijk nu The Lone Ranger, daarna weer een serie uitzoeken dan maar...Fargo kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het seizoen af is. En dan bingen.quote:
Ben ook wel benieuwd hoe dat met een film zit, ik wacht op homefrontquote:Op maandag 5 mei 2014 20:52 schreef Fierce. het volgende:
Ik ben na vier afleveringen ook Suits moe, maar ik vind die Louis met die hazentanden wel lachwekkend. Maakt het nog enigszins aantrekkelijk.
Weten jullie hoe lang het duurt totdat een serie op Netflix staat nadat de serie helemaal is getoond op TV? Duurt dat dan nog weer weken/maanden?
Fargo it isquote:
Zo moeilijk is dat toch niet, heeft ongetwijfeld met rechten te maken,quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Fierce. het volgende:
Staat die niet op Amerikaanse Netflix? Dat vind ik ook zo vaag: sommige 'oudere' films of series staan wel op de Amerikaanse Netflix, maar niet op de Nederlandse. Waarom.
U heeft goede smaak merk ik :-)quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe dat met een film zit, ik wacht op homefrontJason Statham
![]()
![]()
[..]
Fargo it isZag Kate Walsh ook in de trailer, wát een vrouw dat
Excited!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef donroyco het volgende:
Orange Is The New Black is renewed voor een derde seizoen, nog voordat seizoen 2 begint.
woensdag, net als fargoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef Aethereal het volgende:
De nieuwe From Dusk Till Dawn komt op dinsdag toch?
Fargo en From Dusk Til Dawn zijn niet op de Amerikaanse netflix te bekijken omdat ze in amerika op andere zenders worden uitgezonden.quote:
unblock-us heeft een week gratis proberen. Werkt op DNS-basis, dus ook op PS3.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef Schunckelstar het volgende:
is er een gratis manier om de amerikaanse netflix op de ps3 te krijgen?
unlocator is niet meer gratis zie ik![]()
ik hoef maar 1 film te kijken, daarna gaat ie weer terug op de nederlandse dus teveel moeite om daar extra een paypal account voor te maken
Ja hèquote:
Nee staat daar ook niet op, heb overal al gekeken, zelfs de canadesequote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Fierce. het volgende:
Staat die niet op Amerikaanse Netflix? Dat vind ik ook zo vaag: sommige 'oudere' films of series staan wel op de Amerikaanse Netflix, maar niet op de Nederlandse. Waarom.
Heb even op verschillende servers gekeken maar zie de serie er nergens tussen staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Jelmer80 het volgende:
Weet iemand ook of de serie One Piece ergens op Netflix staat? Of als deze op Netflix komt..?
Had het eigenlijk aangeschaft zodat ik niet meer hoef te downloaden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef JimmyJames het volgende:
Tja ze kunnen niet alles hebben. En GOT is momenteel met afstand de nummer één serie van HBO, een concurrent van netflix.
of de Zweedse, maar daar hebben ze maar 2 seizoenenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Ori het volgende:
Walking Dead is te vinden in de amerikaanse catalogus
Goed voorbereid ook wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had het eigenlijk aangeschaft zodat ik niet meer hoef te downloaden.
Netflix is meer een alternatief voor het aanschaffen van dvd's dan voor downloaden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat zijn de series die ik momenteel volg en die staan er dus allemaal niet op.
Vermaak me er nog wel mee daar niet van..
Verveelde me wil series kijken en lees en hoor overal dat Netflix de hemel qua series kijken is.quote:
Dan had je op zn minst wel even kunnen bedenken dat series van de grootste concurrent (HBO) er niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat zijn de series die ik momenteel volg en die staan er dus allemaal niet op.
Vermaak me er nog wel mee daar niet van..
Staan nog wel meer series niet tussen en vaak ook alleen oudere seizoenen van series (kortom: Netflix is leuk, maar zeker geen hemel op dit gebied).quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan had je op zn minst wel even kunnen bedenken dat series van de grootste concurrent (HBO) er niet tussen staan.
Ik zeg ook, op zn minst... Er is nog genoeg te verbeteren aan Netflix. Als je fervent downloader was van series gaat Netflix gewoon tegenvallen. Maar dat had je ook al wel ergens kunnen lezen in de gebruikerservaringen die er zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Staan nog wel meer series niet tussen en vaak ook alleen oudere seizoenen van series (kortom: Netflix is leuk, maar zeker geen hemel op dit gebied).
Ik wilde met Firefly of Rome beginnen... Rome helemaal geen ondertiteling, Firefly alleen ondertiteling in hoofdletters (wat ik echt vreselijk storend lezen vind), bij/van beide vond ik het beeld ook niet zo denderend (geen HD iig)Misschien eindelijk Derek maar eens proberen dan...
Eens, ook met laatste zinquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zeg ook, op zn minst... Er is nog genoeg te verbeteren aan Netflix. Als je fervent downloader was van series gaat Netflix gewoon tegenvallen. Maar dat had je ook al wel ergens kunnen lezen in de gebruikerservaringen die er zijn
Oh mooi!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de unblockers, Wolf of Wall Street op MEX/BRA.
Oh en Blue Jasmine in Canada.
Wolf ga ik dit weekend zeker even kijken iig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh mooi!
Wolf wilde ik wel een keer zien en Blue Jasmine wil ik graag nog een keer zien.
Cool!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Wolf ga ik dit weekend zeker even kijken iig.
Zag trouwens dat seizoen 1 van Vikings ook beschikbaar is op MEX/BRA
Kijk nu ook White Collar... Aardig maar Suits of House of Cards vind ik vele malen beter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef Blik het volgende:
Ik ben maar begonnen met White Collar, Fargo wacht ik even totdat die er voor een groot gedeelte opstaat en dan ga ik die samen met mijn vriendin kijken
Die heb ik beiden al helemaal gezien. Alleen ga ik Suits opnieuw kijken, maar dan met vriendinquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk nu ook White Collar... Aardig maar Suits of House of Cards vind ik vele malen beter.
Is het ook. Door Netflix heb ik al zoveel series gezienquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verveelde me wil series kijken en lees en hoor overal dat Netflix de hemel qua series kijken is.
Ik herkende alles totdat hij zijn vrouw vermoord, lijkt me deze:quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef UnicornFarts het volgende:
Fargo!!!![]()
![]()
![]()
Wilde gisteren niet stoppen met kijken ook al was het al half 1 en moest ik vroeg op, lig nu al in bed met laptop om verder te gaan tot vannacht
De eerste aflevering doet me denken aan een film die ik recent heb gezien, ik kan alleen niet op de naam komen. Nerdy man die op zijn werk en thuis word gekleineerd en over zich heen laat komen. Uiteindelijk pikt hij het niet langer en gaat met een shotgun (geloof ik) naar buiten, vanuit zijn auto beschiet hij mensen en dat lucht op. Hij vermoord uiteindelijk ook zijn vrouw en kinderen, hij was al een dochtertje verloren door zijn schuld. Zijn vrouw nam hem dat nog altijd kwalijk..
Wie helpt?
Aaaarghhh nee dat is hem ook niet maar hij lijkt er zó erg op.. hij is alleen nieuwer.. ik ga straks de hele tijd in bed liggen draaien omdat ik het nu MOET wetenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik herkende alles totdat hij zijn vrouw vermoord, lijkt me deze:
Falling Down (1993) - IMDb
Lijkt op een aflevering van de serie Criminal Minds. Op het eind bleek dat de man al een paar dagen in een ernstige psychose zat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef UnicornFarts het volgende:
Fargo!!!![]()
![]()
![]()
Wilde gisteren niet stoppen met kijken ook al was het al half 1 en moest ik vroeg op, lig nu al in bed met laptop om verder te gaan tot vannacht
De eerste aflevering doet me denken aan een film die ik recent heb gezien, ik kan alleen niet op de naam komen. Nerdy man die op zijn werk en thuis word gekleineerd en over zich heen laat komen. Uiteindelijk pikt hij het niet langer en gaat met een shotgun (geloof ik) naar buiten, vanuit zijn auto beschiet hij mensen en dat lucht op. Hij vermoord uiteindelijk ook zijn vrouw en kinderen, hij was al een dochtertje verloren door zijn schuld. Zijn vrouw nam hem dat nog altijd kwalijk..
Wie helpt?
Meerdere seizoenen op Netflix?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
Vikings is een boeiende serie. Alleen zou bij dat zware Scandinavische accent van sommige acteurs Engelse ondertiteling prettig zijn.
Maar daar is overheen te komen.
Ja, dat was hem! dankjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef billie112 het volgende:
[..]
Lijkt op een aflevering van de serie Criminal Minds. Op het eind bleek dat de man al een paar dagen in een ernstige psychose zat.
Prima, voor 9 euro is het nog steeds een prikkie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Krijg net een mail. De maandelijkse prijs gaat omhoog naar 8,99 voor nieuwe leden. Voor mensen die al lid zijn blijft het voorlopig 7,99.
En dat voorlopig is in ieder geval de eerstkomende twee jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Krijg net een mail. De maandelijkse prijs gaat omhoog naar 8,99 voor nieuwe leden. Voor mensen die al lid zijn blijft het voorlopig 7,99.
En laat ik nou net toevallig een abonnement afgesloten hebben, hehequote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb er gisteren vier afleveringen doorheen gejaagd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:53 schreef Soohr het volgende:
Mooi dat Vikings te vinden is,
kreeg gisteren een tip dat ik die serie heel leuk zou vinden.
scheelt weer downloaden.
Ik denk dat ze de prijzen simpelweg op -,99 willen houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:22 schreef SosuaCafe het volgende:
En in amerika 1a 2 dollar. Gb 1 pond. Typische prijsverschillen.
quote:USA
Back in the Day (Comedy)
Badges of Fury (Action, Marital Arts, Foreign)
Behind the Scenes: Orange is the New Black
Best Night Ever (Comedy)
Bitten Season 1 (TV, Drama, Fantasy)
Cocaine Cowboys Reloaded (Documentary, Social)
Finding Normal (Indie, Romantic, Comedy)
Josh: Against the Grain (Drama, Foreign)
Lost in Thailand (Action, Comedy, Foreign)
Madrid, 1987 (Drama, Foreign)
The Adventurer: The Curse of the Midas Box (Family, Adventure)
The Anonymous People (Documentary, Social)
The Trials of Muhammad Ali (Documentary, Biographical)
Canada:
Batman: The Animated Series (TV, Kids)
Murdoch Mysteries Season 7 (TV, Drama)
Scooby-Doo Where Are You! Season 1-2 ('69, TV, Kids)
Thanks for Sharing (Indie, Romantic, Drama)
The Fresh Prince of Bel-Air Season 1- 3 (TV, Comedy)
The Man Nobody Knew: In Search of My Father CIA Spymaster William Colby (Documentary, Biographical)
The West Wing Season 1-7 (TV, Drama)
Veronica Mars Season 1-3 (TV, Drama)
Sweden:
Matilda (Family, Comedy)
Real Steel (Action)
UK:
Aliens of the Deep (Documentary, Nature)
Atlas Shrugged: Part 1 (Drama)
Camp 14: Total Control Zone (Documentary, Cultural)
Nothing But the Truth (Thriller)
Mexico:
American Wedding (Comedy)
Battleship (Action)
Cowboys & Aliens (Action, SciFi)
Stargate SG-1 (TV, Drama, SciFi)
Titus (Drama)
vind ik wel netjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dat voorlopig is in ieder geval de eerstkomende twee jaar.
[ afbeelding ]
Hoe kom je op de internationale kanalen?quote:
www.unblock-us.comquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kom je op de internationale kanalen?
Dit ga ik vanavond even uitvolgelen dank u.quote:
Je kan het een week gratis uitproberen en daarna kost het 5 dollar per maand. Money well spent, imo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit ga ik vanavond even uitvolgelen dank u.
Hmmn bovenop die 8euro of ipv?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan het een week gratis uitproberen en daarna kost het 5 dollar per maand. Money well spent, imo.
Bovenop. Het is een losstaande dienst.quote:
Ongeveer 3,50 eu extra voor honderden/duizenden extra titels.quote:
Haha inderdaad. De eerste 2 accounts die ik registreerde liepen wel af, maar nu al 2 weken niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel mooi dat Mediahint gewoon nog te gebruiken is zelfs al is je trialperiode afgelopen, soort van winrarlicense idee
Bij mij is hij gewoon verlopen en doet hij het niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel mooi dat Mediahint gewoon nog te gebruiken is zelfs al is je trialperiode afgelopen, soort van winrarlicense idee
minix x7 vind ik wel fijn, maar dat is veel meer dan een mediaspeler en vergt wat meer werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef MAHL het volgende:
Iemand die een goede mediaspeler weet waarmee ik netflix op de TV kan bekijken?
Wat kan deze zoal meer dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
minix x7 vind ik wel fijn, maar dat is veel meer dan een mediaspeler en vergt wat meer werk.
Oh dat is wel nicequote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:08 schreef DragonFodder het volgende:
is een complete android mini pc. dus alle apps uit de play store kun je erop zetten. en xbmc enzo ook.
jup. ik heb een airmouse eraan hangen met toetsenbord. Werkt als een tierelier. gewone muis trouwens ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dat is wel nicezie dat er ook USB op zit, kan je er dan ook toetsenbord op aansluiten voor bij YouTube app etc?
Heb er wat meer over opgezocht, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jup. ik heb een airmouse eraan hangen met toetsenbord. Werkt als een tierelier. gewone muis trouwens ook.
WD TV Livequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef MAHL het volgende:
Indien PC: Hola of Zenmate (allebei gratis).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kom je op de internationale kanalen?
Hola heb ik al nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Indien PC: Hola of Zenmate (allebei gratis).
ben ook aan het denken om zoiets aan te schaffen voor mijn moeder maar zolang netflix nog niet officieel in belgie is zal het niet werken denk ik weet niet of er nederlandse dns servers zijn voor netflix of dat je die op het apparaat kunt aanpassenquote:
Zenmate is ook gratis dienst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Aether het volgende:
Update voor de OP.
Iemand nog aanvullingen?
[ afbeelding ]
Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.
Hoeveel kost het?
Netflix kost ¤ 8,99 per maand.
Voor dit bedrag kun je op twee apparaten gelijktijdig onbeperkt films kijken.
Voor ¤ 11,99 is dit uit te breiden tot vier gelijktijdige apparaten.
De eerste maand is gratis.
Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.
Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal
Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.
Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality
Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld.
Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD.
Daarnaast dient de provider Super HD te ondersteunen.
Problemen
• Frequent bufferen of laden tijdens streaming
• Fout: Kan geen verbinding maken met Netflix
Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type
• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
• Android 2.2+
• Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
• Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
• iPad (480p)
• iPhone (480p)
• iPod Touch (480p)
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
• XBOX One (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn op alle apparaten of browsers te gebruiken.
• www.unblock-us.com ♦ kost US$ 4,99 per maand. Via de website kunnen diverse landen gekozen worden voor de VPN-verbinding. Ook ondersteuning voor andere diensten. De eerste week is gratis. Betaling is mogelijk via credit card of PayPal.
• www.mediahint.com ♦ US$ 3,95/maand; US$ 39,50/jaar; eerste week gratis
• www.unlocator.com ♦ ¤ 6,19/maand; ¤ 34,38/halfjaar; ¤ 62,44/jaar; eerste week gratis
• www.hola.org ♦ gratis
Is in Nederland ook. Je kunt je account dus delen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef redboyke het volgende:
netflix fail[ afbeelding ]
toch blij dat ik een Us account heb
Dan moet je Kill your Darlings eens kijken ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Iand anders al "a young doctors notebook" gezien ? 4 afleveringen. Wel fascinerend, weet alleen niet waarom het er maar 4 zijn. Wel leuk om te zien dat Radcliffe een beetje potter ontgroeid.
ik hoop dat ik niet in euro's aangerekend word maar in USD da's toch wel een verschil vind ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is in Nederland ook. Je kunt je account dus delen.
Oh zo. Nee, dat is inderdaad in euro's. Scheelt je 2,25 per maand.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef redboyke het volgende:
ik hoop dat ik niet in euro's aangerekend word maar in USD da's toch wel een verschil vind ik
of is dat in nederland ook in USD?
http://computertotaal.nl/(...)naar-nederland-61849quote:In theorie krijg je vrij eenvoudig toegang tot het Amerikaanse aanbod van Netflix door een Amerikaans account aan te maken. In de praktijk blijkt het echter best lastig, aangezien je een Amerikaanse creditcard nodig hebt én een Amerikaans adres. Ook moet je een proxysite zoeken die bij het aanmelden je internetverkeer via de VS omleidt. Wellicht een goede optie als je vrienden of kennissen in de Verenigde Staten hebt.
Jazeker, heel eigen verhaal is het, wel met dezelfde sfeer. Dus als je de film leuk vond, vind je de serie ook leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is de serie Fargo de moeite waard om te kijken als je de film nog maar net een paar maanden geleden hebt gezien?
Ik vond de originele al tegenvallen, net als The Killing, dus ik pas voor de Amerikaanse remake.quote:
had het over de originelequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond de originele al tegenvallen, net als The Killing, dus ik pas voor de Amerikaanse remake.
Nog twee afleveringen van Vikings te gaan.
Amerikaanse remake? Het origineel, Bron/Broen (staat ook op Netflix?) vond ik heel erg goed, vooral het tweede seizoen!quote:
Toen ik het keek had ik Netflix nog niet, maar NL en UK hebben iig alleen het 1e seizoen zag ik...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
staat het 2e seizoen eigenlijk ook (al?) op NF?
Klopt. Vond het een erg goede serie. Heb het eerste seizoen gevolgd toen het op Sundance werd uitgezonden. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar of zo uitgezonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:
Zelf nog niet gezien, maar Les revenants (TV Series 2012– ) - IMDb (The Returned) schijnt wel een aanrader te zijn... Te vinden op Netflix UK, US en IRE (met Engelse ondertiteling).
Resurrection is die Amerikaanse remake of...? (In verwarring door de "en" in de tweede alinea).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Klopt. Vond het een erg goede serie. Heb het eerste seizoen gevolgd toen het op Sundance werd uitgezonden. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar of zo uitgezonden.
Ook wel grappig is dat Resurrection op hetzelfde verhaal is gebaseerd, en er amerikaanse remake van de Franse serie aan de gang zou zijn.
Resurrection begin ik niet eens aan, want ik gok dat ik alleen maar teleurgesteld ga worden omdat de Franse serie zo fantastisch is.
De Franse serie is gebaseerd op de Franse film, Les Revenants. Een amerikaanse remake van de Franse serie komt er geloof ik aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Resurrection is die Amerikaanse remake of...? (In verwarring door de "en" in de tweede alinea).
Tenzij het origineel Chinees of iets dergelijks is (ben ik nooit zo weg van), vind ik Amerikaanse remakes meestal minder dan het origineel, dus als ik ga kijken wordt het 100% zeker de Franse versie!
Duidelijk nu, thnx!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef OMG het volgende:
[..]
De Franse serie is gebaseerd op de Franse film, Les Revenants. Een amerikaanse remake van de Franse serie komt er geloof ik aan.
Resurrection is een serie gebaseerd op een boek getiteld The Returned, wat niks te maken heeft net de franse serie, maar waarvan het plot er heel er op lijkt.
Top apparaatje hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
ben ook aan het denken om zoiets aan te schaffen voor mijn moeder maar zolang netflix nog niet officieel in belgie is zal het niet werken denk ik weet niet of er nederlandse dns servers zijn voor netflix of dat je die op het apparaat kunt aanpassen
Een simpele en goedkope Chromecast voldoet niet of .. ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef MAHL het volgende:
Vikings staat er niet op neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond de originele al tegenvallen, net als The Killing, dus ik pas voor de Amerikaanse remake.
Nog twee afleveringen van Vikings te gaan.
Jawel, op Netflix Mexico en Brazilië.quote:
Kan ik helemaal beamen (niet biemen maar be-amen lolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Into the Universe with Stephen Hawking is indrukwekkend, ik kan (origineel aflevering 1 maar op Netflix aflevering 2) The Story of Everything echt aanraden.
Er zitten wat moeilijke theorieen in en daar krijg je dan soms weer een beetje te simpele uitleg-voorbeelden voor, maar echt... indrukwekkend.
Jep, echt goed gemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Kan ik helemaal beamen (niet biemen maar be-amen lol), heb de aflevering net gekeken. Schitterend in beeld gebracht met de animaties en enorm interessant!
Nu zijn er wel 5, geen idee wanneer die op netflix staat.quote:Op zondag 11 mei 2014 07:33 schreef _Dido_ het volgende:
Wilde ep 5 van Fargo gaan kijken, waren er maar 4
Volgens mij op woensdag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:11 schreef Badr_Harry het volgende:
Op welke dag wordt de nieuwe aflevering van fargo meestal toegevoegd?
Fringe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:49 schreef DutchMan0211 het volgende:
Zo. Afgelopen tijd (maanden) 4400, Lost, Prison Break en Breaking bad gekeken. Van die laatste heb ik gisteravond de laatste aflevering gezien. Kan nu gewoon echt geen keuze maken welke serie ik nu wil kijken
![]()
Iemand tips?
Fringe zag ik net inderdaad voorbij komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:52 schreef Ori het volgende:
[..]
Fringe.
Net X-Files, maar dan wetenschappelijk
Ach ja, de seizoenen die op Netflix staan lekker zo kijken en de rest even downloaden. Ik vind het nooit zo erg allemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
Fringe zag ik net inderdaad voorbij komenZag dat daar gelukkig ook alle seizoenen van op Netflix staan. Dit is iets dat ik ALTIJD controlleer. Helaas komt het gewoon te veel voor dat er maar halve seizoenen van series op Netflix staan.
Thanks voor de tip!
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal wel/niet hebt gezien, maar wat mij betreft zijn dit wel (Netflix-)aanraders:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:49 schreef DutchMan0211 het volgende:
Zo. Afgelopen tijd (maanden) 4400, Lost, Prison Break en Breaking bad gekeken. Van die laatste heb ik gisteravond de laatste aflevering gezien. Kan nu gewoon echt geen keuze maken welke serie ik nu wil kijken
![]()
Iemand tips?
In elk geval niets uit dat rijtje. Ik wil Fargo inderdaad ook nog zien. Alleen vind ik het jammer dat ik elke week moet wachten op een nieuwe aflevering. Ik kijk graag series achter elkaar. Anders kijk ik er iets anders doorheen en dan ben ik weer helemaal uit de serie. Dus ik wacht ff tot er wat meer afleveringen beschikbaar zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal wel/niet hebt gezien, maar wat mij betreft zijn dit wel (Netflix-)aanraders:
Twin Peaks
Spartacus
Battlestar Galactica
Bron/Broen/The Bridge
Sherlock
Black Mirror
Orphan Black
Fargo
Dan weet ik naast "4400, Lost, Prison Break en Breaking bad" (als je die al goed vondquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]
In elk geval niets uit dat rijtje. Ik wil Fargo inderdaad ook nog zien. Alleen vind ik het jammer dat ik elke week moet wachten op een nieuwe aflevering. Ik kijk graag series achter elkaar. Anders kijk ik er iets anders doorheen en dan ben ik weer helemaal uit de serie. Dus ik wacht ff tot er wat meer afleveringen beschikbaar zijn
O.k., heel veel plezier met Twin Peaks gewenst in dat geval (en laat nog even weten wat je er van vond)!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef DutchMan0211 het volgende:
Spartacus boeit me niet zo heel erg denk ik. Maar ik hou wel van mysterieus inderdaad.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., heel veel plezier met Twin Peaks gewenst in dat geval (en laat nog even weten wat je er van vond)!![]()
wordt alleen maar beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef Badr_Harry het volgende:
Bezig met seizoen 2 van justified, opzich een vermakelijke serie
Fargo is echt een topserie inderdaad! En House of Cards is trouwens weer een stap beterquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Fargo is goedBij tot en met ep 5. Nu begonnen met House of Cards.
ik ben belg en ik gebruik hola met netflix.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hola werkt prima alleen jammer dat ik het dan via de laptop moet kijken.
Ik had trouwens nog een vraagje werkt hola ook in België?
Normaal gezien wel of niet.
Ben ook direct lid geworden en iedere maand is gewoon afgeschreven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even benieuwd of jullie er ervaring mee hebben.
Ik ben netflix lid vanaf het eerste uur dat het in Nl beschikbaar is maar zie net op afschriften dat alleen de eerste 2 maanden ooit zijn afgeschreven. Daarna nooit meer maar wel heb ik nog steeds toegang.
heb je creditcard aan je paypal gekoppeld mss moet je daar eens kijken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even benieuwd of jullie er ervaring mee hebben.
Ik ben netflix lid vanaf het eerste uur dat het in Nl beschikbaar is maar zie net op afschriften dat alleen de eerste 2 maanden ooit zijn afgeschreven. Daarna nooit meer maar wel heb ik nog steeds toegang.
Nope, geen cc, paypal of wat dan ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb je creditcard aan je paypal gekoppeld mss moet je daar eens kijken?
quote:Ca$h (Action, Thriller)
Free Birds (Family, Animation, Comedy)
Is the Man Who Is Tall Happy? (Documentary, Social)
Like Someone in Love (Drama, Foreign)
Men at Lunch (Documentary, Cultural)
Stranger by the Lake (Indie, Thriller, Gay & Lesbian, Foreign)
The End of Time (Documentary, Science)
Die stond er toch allang op? Heb ik 2 weken terug ofzo nog zitten kijken op Netflix NLquote:
ow, bij mij stond die bovenaan bij onlangs toegevoegd, waar die de voorbije weken nog niet tussenstondquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die stond er toch allang op? Heb ik 2 weken terug ofzo nog zitten kijken op Netflix NL
Ja vind die sfeer zo goed in die serie. Moet me wel elke keer inhouden om niet even snel de film te kijken voor t einde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef perro. het volgende:
from dusk till dawn. wát een gave serie.![]()
diosa satanico pandemonium.
![]()
fargo is ook goed maar ik ben niet zo lyrisch dan anderen kennelijk wel zijn.
quote:Added today:
Boss Season 1-2 (TV, Drama)
Cloudy with a Chance of Meatballs 2 (Family, Animation)
Dark Girls (Documentary, Cultural)
Eddie Murphy: Delirious (Standup)
Evidence (Horror, Thriller)
Frozen Ground (Thriller)
Good Guys Wear Black (Action, Martial Arts)
Jesus of Nazareth ('77, Faith)
Last Love (Indie, Romantic, Drama)
Magic Journey to Africa (Family, Drama)
Miss Pettigrew Lives for a Day (Romantic, Comedy)
Never Sleep Again: The Elm Street Legacy (Documentary, Cultural)
Resolved (Documentary, Social)
Sanctum (Thriller)
The Baseball Chronicles (Documentary, Sports)
Tiger Eyes (Indie, Drama)
Net klaar met seizoen 2quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
wordt alleen maar beter![]()
seizoen is zeker voor de helft van seizoen 1 een soort case of the week, dat verandert zeker vanaf seizoen 2 naar een groot verhaal per seizoen
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "het einde"? Fargo de serie staat los van de film in de zin dat de gebeurtenissen van de serie gebeuren na de gebeurtenissen in de film. Je kan dus gerust de film kijken. Raad het je zelfs aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ja vind die sfeer zo goed in die serie. Moet me wel elke keer inhouden om niet even snel de film te kijken voor t einde.
hij heeft het over 'from dusk till dawn', niet over 'fargo'.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:47 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "het einde"? Fargo de serie staat los van de film in de zin dat de gebeurtenissen van de serie gebeuren na de gebeurtenissen in de film. Je kan dus gerust de film kijken. Raad het je zelfs aan.
Ha ik haal steeds topics door elkaar door die titelquote:Op zondag 18 mei 2014 15:17 schreef perro. het volgende:
[..]
hij heeft het over 'from dusk till dawn', niet over 'fargo'.
Zodra je je aanmeldt, kun je er gebruik van maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:46 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Als Netflix-newbie heb ik een vraagje.
Als ik vanaf 10 juni via mijn AppleTV gebruik wil maken van netflix, hoe ver van te voren moet of kan ik de gratis maand aanvragen? Dan ben ik ruim een week vrij, en wil, ik het eens uitproberen.
Eerder heb ik toch amper tijd ivm werk, school, scriptie en Pinkpop.
ik had direct toegang na een account aan te maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:46 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Als Netflix-newbie heb ik een vraagje.
Als ik vanaf 10 juni via mijn AppleTV gebruik wil maken van netflix, hoe ver van te voren moet of kan ik de gratis maand aanvragen? Dan ben ik ruim een week vrij, en wil, ik het eens uitproberen.
Eerder heb ik toch amper tijd ivm werk, school, scriptie en Pinkpop.
Had het over From Dusk Till Dawnquote:Op zondag 18 mei 2014 11:47 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "het einde"? Fargo de serie staat los van de film in de zin dat de gebeurtenissen van de serie gebeuren na de gebeurtenissen in de film. Je kan dus gerust de film kijken. Raad het je zelfs aan.
Uit de OP gehaald. Is dit veranderd? Ik had namelijk een account voor 8 euro per maand en dat was HD + 2 apparaten kijkenquote:Hoeveel kost het?
♦ ¤ 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ ¤ 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
Ja, daar heb je als het goed is een mail over gehad. Voor huidige abonnees gaat de prijs pas over 2 jaar met een euro omhoog.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit de OP gehaald. Is dit veranderd? Ik had namelijk een account voor 8 euro per maand en dat was HD + 2 apparaten kijken
Dat is de tweede uit het lijstje. Prijs voor nieuwe abonnee's is naar 8,99 gegaanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit de OP gehaald. Is dit veranderd? Ik had namelijk een account voor 8 euro per maand en dat was HD + 2 apparaten kijken
The Help stond wel op Netflix, tot 1 april oid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind het filmaanbod nog wel tegenvallen. Zat me gisteren tijdens The Help te ergeren aan de reclames, dus dacht, drie jaar oude film, staat vast op netflix, maar nope. En dat is al de vierde keer ofzo dat me dat gebeurt. Het zijn echt alleen de films die geen geld meer verdienen lijkt het. Netflix is voor mij toch een gemakkelijke serie service, maar het vervangt het downloaden nog niet.
(Totdat ze hulu voor smart tv's uitvinden tenminste)
Oh ja planet earth staat ook in de planning, nice!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, echt goed gemaakt.
Als je daarna ook nog Planet Earth kijkt is alles echt zo verbijsterend...
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind het filmaanbod nog wel tegenvallen. Zat me gisteren tijdens The Help te ergeren aan de reclames, dus dacht, drie jaar oude film, staat vast op netflix, maar nope. En dat is al de vierde keer ofzo dat me dat gebeurt. Het zijn echt alleen de films die geen geld meer verdienen lijkt het. Netflix is voor mij toch een gemakkelijke serie service, maar het vervangt het downloaden nog niet.
(Totdat ze hulu voor smart tv's uitvinden tenminste)
quote:[img]http://i.fokzin[img=260,194]http://www.boredwrestlingfan.com/wp-content/uploads/2014/05/4883191+_3986780f434f11a5ea0dc94a555b705c.jpg[/img]e.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
The Help stond wel op Netflix, tot 1 april oid.
Ik heb daar nu een paar afleveringen van gezien, maar het kan me niet echt boeien.quote:
Walking Dead is een prima serie, geen topmateriaal maar zeker wel beter dan de clusterfuck Lost.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb daar nu een paar afleveringen van gezien, maar het kan me niet echt boeien.
Krijg er een beetje een Lost-gevoel bij, en als er een serie zichzelf imo kwijtraakte en verzandde in een flauwe deceptie, is het Lost.
Ik denk dat ik binnenkort eens ga beginnen aan The West Wing. Maar vanavond eerst een Fargootje doen.
haha echt niet. Er zit veel meer diepgang in het verhaal van Lost.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Walking Dead is een prima serie, geen topmateriaal maar zeker wel beter dan de clusterfuck Lost.
Sowieso, zombies.
Lost is 1 van de slechtste ''grote'' series ooit, in mijn optiek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha echt niet. Er zit veel meer diepgang in het verhaal van Lost.
lost rulezzz
ik vind het nog wel te pruimen, acteerwerk is wat minder maar de cinematografie is best mooi ... zit pas in seizoen 2 hoor. Had al wel de game gespeeld op de PS3. Ook met Supernatural bezig en dat type series qua opbouw is toch een stuk minder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb daar nu een paar afleveringen van gezien, maar het kan me niet echt boeien.
Krijg er een beetje een Lost-gevoel bij, en als er een serie zichzelf imo kwijtraakte en verzandde in een flauwe deceptie, is het Lost.
Ik denk dat ik binnenkort eens ga beginnen aan The West Wing. Maar vanavond eerst een Fargootje doen.
Doe normaal!quote:
TR gemacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lost is 1 van de slechtste ''grote'' series ooit, in mijn optiek.
Precies dat ja, die schrijvers hadden echt geen enkel idee meer waar ze mee bezig waren en raffelden toen een boel af wat door verstokte fans nog werd geslikt als ''mysterieus'' ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe normaal!
Begon heel aardig, maar raakte zichzelf volledig kwijt. Het was overduidelijk dat de schrijvers absoluut niet meer wisten welke kant ze op wilden gaan. Wat een rommeltje werd dat.
Mooi hoe smaken kunnen verschillen. Een der beste wat mij betreft. Wel af en toe lastig om er doorheen te maken maar wat een verhaal. Dat het einde een deceptie is voor vele kan ik me voorstellen overigens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat verhaal is DE reden dat ik het zo slecht vind.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi hoe smaken kunnen verschillen. Een der beste wat mij betreft. Wel af en toe lastig om er doorheen te maken maar wat een verhaal. Dat het einde een deceptie is voor vele kan ik me voorstellen overigens.
ik vond het fantastisch, met een eigen lostpedia met alle open vragen gewoon leuk discussieren over een serie wat toen vrij nieuw was ... tsja het eind was op zich wel war ze naartoe gingen werken dat ze niet de tijd kregen het goed af te maken is wel minder... duurde idd 1-2 seizoenen te lang maar ik heb me er prima mee vermaakt (en Fringe, en nu PoI... Revolution ben ik mee gestopt maar die kijk ik nog wel een keertje af als er niets anders meer is)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe normaal!
Begon heel aardig, maar raakte zichzelf volledig kwijt. Het was overduidelijk dat de schrijvers absoluut niet meer wisten welke kant ze op wilden gaan. Wat een rommeltje werd dat.
Jaja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat verhaal is DE reden dat ik het zo slecht vind.
Ah zie! er stond me iets van bij. Maar die hebben ze dus weer weggehaald om een of andere reden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
The Help stond wel op Netflix, tot 1 april oid.
Vervallende licentie die niet verlengd werd, gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah zie! er stond me iets van bij. Maar die hebben ze dus weer weggehaald om een of andere reden?
Thanks voor de tip, inderdaad erg vermakelijkquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef SosuaCafe het volgende:
An idiot abroad is echt een leuke docu. Op us netflix.
Jaa hoe zet je dat erop, zonder console of appletvquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef Ori het volgende:
Zoveel mogelijkheden
ingebouwde app op smart-tv, chromecast, AppleTV, PS3, Blu-ray app, Wii (U)
Misschien is het handig om te zeggen welke tv je dan wel hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:42 schreef warp995 het volgende:
[..]
Jaa hoe zet je dat erop, zonder console of appletv
Ik heb een: sony kdl-26ex550quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is het handig om te zeggen welke tv je dan wel hebt.
http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-26EX550quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef planethugo het volgende:
2x kloppen op de tv, 3 seconden wachten, 1x aan en uit zetten en dan installeert netflix zich vanzelf. Bij elke tv hetzelfde
Bedankt! Zal is effe kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-26EX550
Staat zelfs een handleiding bij die je kunt downloaden.
Paar seizoenen ging het wel maar op een gegeven moment komt er zo'n "huh" seizoen en dan is het tijd om te stoppenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fargo nieuwe episodes komen op Woensdag geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Paar seizoenen ging het wel maar op een gegeven moment komt er zo'n "huh" seizoen en dan is het tijd om te stoppen![]()
Op welke dag komen de nieuwe Fargo afleveringen?
Ik kijk nu Orphan Black op aanraden van mijn broer, vind het tot nu toe nog erg interessant!
Ik wilde over de vloer kruipen en huilen "Nee niet zo langquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fargo nieuwe episodes komen op Woensdag geloof ik.
Ik lig in m'n bed hardop te lachen. Zo flauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat Zal dat voor je doet. Better call Zal!
Zijn er nog providers met datalimieten in België?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef redboyke het volgende:
whoohoo: netflix komt einde van dit jaar naar belgie
http://tweakers.net/nieuw(...)n-frankrijk-aan.html
ja ik heb telenet whoppa die heeft een limiet van 300GB als je enkel tijdens de piekuren downloadquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn er nog providers met datalimieten in België?
crocodile dundy ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Copycat het volgende:
Ik ben best wel benieuwd naar het aanbod dat een Netflix Australië of Nieuw-Zeeland zou bieden. Wie weet volgen die ook binnenkort.
Een HD-film is meen ik 2 GB/uur bij Netflix -- misschien om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ik heb telenet whoppa die heeft een limiet van 300GB als je enkel tijdens de piekuren download
maar download vooral snachts:
Dag 17 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 347,12 GB (Laatste update gebeurde op 21/05/2014 om 14:06).
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 504,25 GB en 1132,78 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
netflix op mijn tablet verbruikt 27MB per minuut zat toen effe wat op mobiel internet te kijken was dus ook ineens de laatste keer dat ik dat doe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Een HD-film is meen ik 2 GB/uur bij Netflix -- misschien om rekening mee te houden
En wat kost dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef OMG het volgende:
Ik verwachtte al geen HBO programma's op Netflix, maar blijkbaar heeft Amazon 1 of andere deal heeft afgesloten met HBO waardoor Amazon Prime members gratis HBO series (zoals The Sopranos, The Wire, maar geen Game of Thrones) kunnen streamen. Zo begint Amazon Prime / Instant Video toch nog een echte concurrent voor Netflix te worden.
De prijs is dit jaar hier in de VS van $79 naar $99 per jaar gegaan. En daar zit dan ook gratis 2-day shipping voor alle producten die in aanmerking komen als je ze bestelt (en dat zijn bijna alle dingen die ik bestel).quote:
Om dan vervolgens stekkers los te moeten trekken en alles wat ik al geprobeerd heb nog een keer te moeten proberen zeker?quote:
Zij kunnen waarschijnlijk wel zien wat die foutcode inhoudt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Om dan vervolgens stekkers los te moeten trekken en alles wat ik al geprobeerd heb nog een keer te proberen zeker?
Ik begin het vermoeden te krijgen dat ze van ICT een policy hebben gezet op Netflix. Zakelijke laptop.
Dit heb je al gevonden neem ik aan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fuck! Ineens werkt Netflix niet meer op mijn laptop. Het werkte eerst prima, maar sinds maandag krijg ik de volgende melding bij het starten van een film of serie:
[ afbeelding ]
Zowel in Firefox als IE.
Ik heb flink gegoogled en heb echt al van alles geprobeerd:
- Browser cache geleegd
- Router gereset
- Cookies + geschiedenis gewist
- Silverlight cache weggegooid
- Silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox altijd als admin uitvoeren ingesteld
- Vandaag met laptop ingelogd via bedrijfsnetwerk
Niets van dit alles heeft gewerkt. De error blijft verschijnen.
Iemand nog een idee?
Die foutcode is een vrij ruim genomen foutcode, ben ik achter. Zeker gezien de probeersels die ze je voorschotelen via onderstaande link, welke ik inderdaad ook al gevonden had.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij kunnen waarschijnlijk wel zien wat die foutcode inhoudt.
Of check het eerst bij ICT van je werk.
Yupquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit heb je al gevonden neem ik aan?
https://help.netflix.com/nl/node/120
Geloof dat het alleen gaat om alles wat meer dan 3 jaar oud is. Dus bij de meeste shows loop je drie jaar achter en Entourage, Sex and the City en Curb your Enthousiasm zitten er sowieso niet bij. Uiteindelijk vind ik het dan niet zo'n meerwaarde hebben, naast dat het hier natuurlijk niet beschikbaar is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef OMG het volgende:
Ik verwachtte al geen HBO programma's op Netflix, maar blijkbaar heeft Amazon 1 of andere deal heeft afgesloten met HBO waardoor Amazon Prime members gratis HBO series (zoals The Sopranos, The Wire, maar geen Game of Thrones) kunnen streamen. Zo begint Amazon Prime / Instant Video toch nog een echte concurrent voor Netflix te worden.
Ja, dat is idd een heel leuke serie. Heb er van genoten.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb Last tango in Halifax gekeken en dat was maar een seizoen:( Die serie was leuk
Pretty Little Liars?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef MissJ het volgende:
Netflix![]()
Net laatste aflevering van Gossip girl gekeken, in net geen 2 maanden tijd alle seizoenen gezien. Vond het een fantastische serie![]()
Wat zal ik nu gaan kijken? Iemand een tip?
Heb op Gossip girl en SATC na, nog geen enkele andere serie gezien. Ik hou dus van series als Gossip girl en SATC, dus iets soortgelijks zou erg leuk zijn, maar hou ook van thrillers, horror en dat soort dingen.
quote:
dank voor de tip!quote:
Goede film is dat ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zojuist From Dusk Till Dawn gezien (serie)
Het begint heel tof maar opeens veranderd het van toffe serie over bankovervallers naar een soort Walking Dead2.0, Toch nog wel leuk om te kijken maar een rare overgang is het wel.
Ah, treinen maken volgens mij gebruik van een buitenlands netwerk, want er word dan ook altijd gevraagd of ik Google in [instert random taal] wil gebruiken. Misschien dat daarom en The Office US aangeboden werd, en er geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar was.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:24 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heeft The Office US nooit op de Nederlandse Netflix gestaan. Ik heb 'm via USA gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |