Oh zo. Nee, dat is inderdaad in euro's. Scheelt je 2,25 per maand.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef redboyke het volgende:
ik hoop dat ik niet in euro's aangerekend word maar in USD da's toch wel een verschil vind ik
of is dat in nederland ook in USD?
http://computertotaal.nl/(...)naar-nederland-61849quote:In theorie krijg je vrij eenvoudig toegang tot het Amerikaanse aanbod van Netflix door een Amerikaans account aan te maken. In de praktijk blijkt het echter best lastig, aangezien je een Amerikaanse creditcard nodig hebt én een Amerikaans adres. Ook moet je een proxysite zoeken die bij het aanmelden je internetverkeer via de VS omleidt. Wellicht een goede optie als je vrienden of kennissen in de Verenigde Staten hebt.
Jazeker, heel eigen verhaal is het, wel met dezelfde sfeer. Dus als je de film leuk vond, vind je de serie ook leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:52 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is de serie Fargo de moeite waard om te kijken als je de film nog maar net een paar maanden geleden hebt gezien?
Ik vond de originele al tegenvallen, net als The Killing, dus ik pas voor de Amerikaanse remake.quote:
had het over de originelequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond de originele al tegenvallen, net als The Killing, dus ik pas voor de Amerikaanse remake.
Nog twee afleveringen van Vikings te gaan.
Amerikaanse remake? Het origineel, Bron/Broen (staat ook op Netflix?) vond ik heel erg goed, vooral het tweede seizoen!quote:
Toen ik het keek had ik Netflix nog niet, maar NL en UK hebben iig alleen het 1e seizoen zag ik...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
staat het 2e seizoen eigenlijk ook (al?) op NF?
Klopt. Vond het een erg goede serie. Heb het eerste seizoen gevolgd toen het op Sundance werd uitgezonden. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar of zo uitgezonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:20 schreef Forbry het volgende:
Zelf nog niet gezien, maar Les revenants (TV Series 2012– ) - IMDb (The Returned) schijnt wel een aanrader te zijn... Te vinden op Netflix UK, US en IRE (met Engelse ondertiteling).
Resurrection is die Amerikaanse remake of...? (In verwarring door de "en" in de tweede alinea).quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Klopt. Vond het een erg goede serie. Heb het eerste seizoen gevolgd toen het op Sundance werd uitgezonden. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar of zo uitgezonden.
Ook wel grappig is dat Resurrection op hetzelfde verhaal is gebaseerd, en er amerikaanse remake van de Franse serie aan de gang zou zijn.
Resurrection begin ik niet eens aan, want ik gok dat ik alleen maar teleurgesteld ga worden omdat de Franse serie zo fantastisch is.
De Franse serie is gebaseerd op de Franse film, Les Revenants. Een amerikaanse remake van de Franse serie komt er geloof ik aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Resurrection is die Amerikaanse remake of...? (In verwarring door de "en" in de tweede alinea).
Tenzij het origineel Chinees of iets dergelijks is (ben ik nooit zo weg van), vind ik Amerikaanse remakes meestal minder dan het origineel, dus als ik ga kijken wordt het 100% zeker de Franse versie!
Duidelijk nu, thnx!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef OMG het volgende:
[..]
De Franse serie is gebaseerd op de Franse film, Les Revenants. Een amerikaanse remake van de Franse serie komt er geloof ik aan.
Resurrection is een serie gebaseerd op een boek getiteld The Returned, wat niks te maken heeft net de franse serie, maar waarvan het plot er heel er op lijkt.
Top apparaatje hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
ben ook aan het denken om zoiets aan te schaffen voor mijn moeder maar zolang netflix nog niet officieel in belgie is zal het niet werken denk ik weet niet of er nederlandse dns servers zijn voor netflix of dat je die op het apparaat kunt aanpassen
Een simpele en goedkope Chromecast voldoet niet of .. ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef MAHL het volgende:
Iemand die een goede mediaspeler weet waarmee ik netflix op de TV kan bekijken?
Vikings staat er niet op neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond de originele al tegenvallen, net als The Killing, dus ik pas voor de Amerikaanse remake.
Nog twee afleveringen van Vikings te gaan.
Jawel, op Netflix Mexico en Brazilië.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |