www.unblock-us.comquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kom je op de internationale kanalen?
Dit ga ik vanavond even uitvolgelen dank u.quote:
Je kan het een week gratis uitproberen en daarna kost het 5 dollar per maand. Money well spent, imo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit ga ik vanavond even uitvolgelen dank u.
Hmmn bovenop die 8euro of ipv?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan het een week gratis uitproberen en daarna kost het 5 dollar per maand. Money well spent, imo.
Bovenop. Het is een losstaande dienst.quote:
Ongeveer 3,50 eu extra voor honderden/duizenden extra titels.quote:
Haha inderdaad. De eerste 2 accounts die ik registreerde liepen wel af, maar nu al 2 weken niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel mooi dat Mediahint gewoon nog te gebruiken is zelfs al is je trialperiode afgelopen, soort van winrarlicense idee
Bij mij is hij gewoon verlopen en doet hij het niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel mooi dat Mediahint gewoon nog te gebruiken is zelfs al is je trialperiode afgelopen, soort van winrarlicense idee
minix x7 vind ik wel fijn, maar dat is veel meer dan een mediaspeler en vergt wat meer werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef MAHL het volgende:
Iemand die een goede mediaspeler weet waarmee ik netflix op de TV kan bekijken?
Wat kan deze zoal meer dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
minix x7 vind ik wel fijn, maar dat is veel meer dan een mediaspeler en vergt wat meer werk.
Oh dat is wel nicequote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:08 schreef DragonFodder het volgende:
is een complete android mini pc. dus alle apps uit de play store kun je erop zetten. en xbmc enzo ook.
jup. ik heb een airmouse eraan hangen met toetsenbord. Werkt als een tierelier. gewone muis trouwens ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dat is wel nicezie dat er ook USB op zit, kan je er dan ook toetsenbord op aansluiten voor bij YouTube app etc?
Heb er wat meer over opgezocht, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jup. ik heb een airmouse eraan hangen met toetsenbord. Werkt als een tierelier. gewone muis trouwens ook.
WD TV Livequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:48 schreef MAHL het volgende:
Iemand die een goede mediaspeler weet waarmee ik netflix op de TV kan bekijken?
Indien PC: Hola of Zenmate (allebei gratis).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kom je op de internationale kanalen?
Hola heb ik al nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Indien PC: Hola of Zenmate (allebei gratis).
ben ook aan het denken om zoiets aan te schaffen voor mijn moeder maar zolang netflix nog niet officieel in belgie is zal het niet werken denk ik weet niet of er nederlandse dns servers zijn voor netflix of dat je die op het apparaat kunt aanpassenquote:
Zenmate is ook gratis dienst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Aether het volgende:
Update voor de OP.
Iemand nog aanvullingen?
[ afbeelding ]
Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.
Hoeveel kost het?
Netflix kost ¤ 8,99 per maand.
Voor dit bedrag kun je op twee apparaten gelijktijdig onbeperkt films kijken.
Voor ¤ 11,99 is dit uit te breiden tot vier gelijktijdige apparaten.
De eerste maand is gratis.
Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.
Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal
Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.
Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality
Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld.
Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD.
Daarnaast dient de provider Super HD te ondersteunen.
Problemen
• Frequent bufferen of laden tijdens streaming
• Fout: Kan geen verbinding maken met Netflix
Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type
• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
• Android 2.2+
• Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
• Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
• iPad (480p)
• iPhone (480p)
• iPod Touch (480p)
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
• XBOX One (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn op alle apparaten of browsers te gebruiken.
• www.unblock-us.com ♦ kost US$ 4,99 per maand. Via de website kunnen diverse landen gekozen worden voor de VPN-verbinding. Ook ondersteuning voor andere diensten. De eerste week is gratis. Betaling is mogelijk via credit card of PayPal.
• www.mediahint.com ♦ US$ 3,95/maand; US$ 39,50/jaar; eerste week gratis
• www.unlocator.com ♦ ¤ 6,19/maand; ¤ 34,38/halfjaar; ¤ 62,44/jaar; eerste week gratis
• www.hola.org ♦ gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |