Goede films ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kill Bill 1 en 2 gekeken vandaag op Netflix. Ben het wel eens met de lof die deze films krijgen.
Vond de kill bills wel het minst van hem.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Goede films ja.
Tarantino sowieso vind ik
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Shadeauw het volgende:
Ben nu Limitless aan het kijken, maar ik heb enorme last van witte ruis/strepen over het gehele beeldscherm.
Beetje jammer dit. Is dit bij meerdere films het geval?
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Shadeauw het volgende:
Ben nu Limitless aan het kijken, maar ik heb enorme last van witte ruis/strepen over het gehele beeldscherm.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm
[ afbeelding ]
Verdwijnen af en toe. Licentierechten.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:45 schreef Oksel het volgende:
Ik was net fijn Weeds aan het kijken op Netflix. Nu lijkt het alsof hij er niet meer opstaat.. ligt dit aan mij , of verdwijnen er series af en toe?
Verwijder anders even je browsergeschiedenis en cookies op je PC.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Oksel het volgende:
Hm. Op laptop is hij er wel.. op PC niet, zelfde account. Strange.
Zelfde locatie?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Oksel het volgende:
Hm. Op laptop is hij er wel.. op PC niet, zelfde account. Strange.
Heeft de VPRO zoiets niet ook gemaakt in Nederland? Het concept komt me in ieder geval bekend voor.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
Tip Netflix USA: de laatste aflevering uit de "7 Up" serie van Micheal Apted. Voor degenen die de serie kennen, behoeft dit geen uitleg.
Micheal Apted volgt 14 in 1956/57 geboren kinderen met tussenpozen van 7 jaar, beginnend in 1964.
In de laatste aflevering uit 2012 zijn zij rond de 56.
Zou kunnen, iig staat me iets bij van iets soortgelijks...quote:Op maandag 5 mei 2014 01:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heeft de VPRO zoiets niet ook gemaakt in Nederland? Het concept komt me in ieder geval bekend voor.
Ik had dat idd ook bij limitless...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Shadeauw het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had dat idd ook bij limitless...
Na 3 afleveringen alweer Suits moe, ik kijk nu The Lone Ranger, daarna weer een serie uitzoeken dan maar...Fargo kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het seizoen af is. En dan bingen.quote:
Ben ook wel benieuwd hoe dat met een film zit, ik wacht op homefrontquote:Op maandag 5 mei 2014 20:52 schreef Fierce. het volgende:
Ik ben na vier afleveringen ook Suits moe, maar ik vind die Louis met die hazentanden wel lachwekkend. Maakt het nog enigszins aantrekkelijk.
Weten jullie hoe lang het duurt totdat een serie op Netflix staat nadat de serie helemaal is getoond op TV? Duurt dat dan nog weer weken/maanden?
Fargo it isquote:
Zo moeilijk is dat toch niet, heeft ongetwijfeld met rechten te maken,quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Fierce. het volgende:
Staat die niet op Amerikaanse Netflix? Dat vind ik ook zo vaag: sommige 'oudere' films of series staan wel op de Amerikaanse Netflix, maar niet op de Nederlandse. Waarom.
U heeft goede smaak merk ik :-)quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe dat met een film zit, ik wacht op homefrontJason Statham
![]()
![]()
[..]
Fargo it isZag Kate Walsh ook in de trailer, wát een vrouw dat
Excited!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef donroyco het volgende:
Orange Is The New Black is renewed voor een derde seizoen, nog voordat seizoen 2 begint.
woensdag, net als fargoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef Aethereal het volgende:
De nieuwe From Dusk Till Dawn komt op dinsdag toch?
Fargo en From Dusk Til Dawn zijn niet op de Amerikaanse netflix te bekijken omdat ze in amerika op andere zenders worden uitgezonden.quote:
unblock-us heeft een week gratis proberen. Werkt op DNS-basis, dus ook op PS3.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef Schunckelstar het volgende:
is er een gratis manier om de amerikaanse netflix op de ps3 te krijgen?
unlocator is niet meer gratis zie ik![]()
ik hoef maar 1 film te kijken, daarna gaat ie weer terug op de nederlandse dus teveel moeite om daar extra een paypal account voor te maken
Ja hèquote:
Nee staat daar ook niet op, heb overal al gekeken, zelfs de canadesequote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Fierce. het volgende:
Staat die niet op Amerikaanse Netflix? Dat vind ik ook zo vaag: sommige 'oudere' films of series staan wel op de Amerikaanse Netflix, maar niet op de Nederlandse. Waarom.
Heb even op verschillende servers gekeken maar zie de serie er nergens tussen staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Jelmer80 het volgende:
Weet iemand ook of de serie One Piece ergens op Netflix staat? Of als deze op Netflix komt..?
Had het eigenlijk aangeschaft zodat ik niet meer hoef te downloaden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef JimmyJames het volgende:
Tja ze kunnen niet alles hebben. En GOT is momenteel met afstand de nummer één serie van HBO, een concurrent van netflix.
of de Zweedse, maar daar hebben ze maar 2 seizoenenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Ori het volgende:
Walking Dead is te vinden in de amerikaanse catalogus
Goed voorbereid ook wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had het eigenlijk aangeschaft zodat ik niet meer hoef te downloaden.
Netflix is meer een alternatief voor het aanschaffen van dvd's dan voor downloaden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat zijn de series die ik momenteel volg en die staan er dus allemaal niet op.
Vermaak me er nog wel mee daar niet van..
Verveelde me wil series kijken en lees en hoor overal dat Netflix de hemel qua series kijken is.quote:
Dan had je op zn minst wel even kunnen bedenken dat series van de grootste concurrent (HBO) er niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat zijn de series die ik momenteel volg en die staan er dus allemaal niet op.
Vermaak me er nog wel mee daar niet van..
Staan nog wel meer series niet tussen en vaak ook alleen oudere seizoenen van series (kortom: Netflix is leuk, maar zeker geen hemel op dit gebied).quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan had je op zn minst wel even kunnen bedenken dat series van de grootste concurrent (HBO) er niet tussen staan.
Ik zeg ook, op zn minst... Er is nog genoeg te verbeteren aan Netflix. Als je fervent downloader was van series gaat Netflix gewoon tegenvallen. Maar dat had je ook al wel ergens kunnen lezen in de gebruikerservaringen die er zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Staan nog wel meer series niet tussen en vaak ook alleen oudere seizoenen van series (kortom: Netflix is leuk, maar zeker geen hemel op dit gebied).
Ik wilde met Firefly of Rome beginnen... Rome helemaal geen ondertiteling, Firefly alleen ondertiteling in hoofdletters (wat ik echt vreselijk storend lezen vind), bij/van beide vond ik het beeld ook niet zo denderend (geen HD iig)Misschien eindelijk Derek maar eens proberen dan...
Eens, ook met laatste zinquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zeg ook, op zn minst... Er is nog genoeg te verbeteren aan Netflix. Als je fervent downloader was van series gaat Netflix gewoon tegenvallen. Maar dat had je ook al wel ergens kunnen lezen in de gebruikerservaringen die er zijn
Oh mooi!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de unblockers, Wolf of Wall Street op MEX/BRA.
Oh en Blue Jasmine in Canada.
Wolf ga ik dit weekend zeker even kijken iig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh mooi!
Wolf wilde ik wel een keer zien en Blue Jasmine wil ik graag nog een keer zien.
Cool!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Wolf ga ik dit weekend zeker even kijken iig.
Zag trouwens dat seizoen 1 van Vikings ook beschikbaar is op MEX/BRA
Kijk nu ook White Collar... Aardig maar Suits of House of Cards vind ik vele malen beter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef Blik het volgende:
Ik ben maar begonnen met White Collar, Fargo wacht ik even totdat die er voor een groot gedeelte opstaat en dan ga ik die samen met mijn vriendin kijken
Die heb ik beiden al helemaal gezien. Alleen ga ik Suits opnieuw kijken, maar dan met vriendinquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk nu ook White Collar... Aardig maar Suits of House of Cards vind ik vele malen beter.
Is het ook. Door Netflix heb ik al zoveel series gezienquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verveelde me wil series kijken en lees en hoor overal dat Netflix de hemel qua series kijken is.
Ik herkende alles totdat hij zijn vrouw vermoord, lijkt me deze:quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef UnicornFarts het volgende:
Fargo!!!![]()
![]()
![]()
Wilde gisteren niet stoppen met kijken ook al was het al half 1 en moest ik vroeg op, lig nu al in bed met laptop om verder te gaan tot vannacht
De eerste aflevering doet me denken aan een film die ik recent heb gezien, ik kan alleen niet op de naam komen. Nerdy man die op zijn werk en thuis word gekleineerd en over zich heen laat komen. Uiteindelijk pikt hij het niet langer en gaat met een shotgun (geloof ik) naar buiten, vanuit zijn auto beschiet hij mensen en dat lucht op. Hij vermoord uiteindelijk ook zijn vrouw en kinderen, hij was al een dochtertje verloren door zijn schuld. Zijn vrouw nam hem dat nog altijd kwalijk..
Wie helpt?
Aaaarghhh nee dat is hem ook niet maar hij lijkt er zó erg op.. hij is alleen nieuwer.. ik ga straks de hele tijd in bed liggen draaien omdat ik het nu MOET wetenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik herkende alles totdat hij zijn vrouw vermoord, lijkt me deze:
Falling Down (1993) - IMDb
Lijkt op een aflevering van de serie Criminal Minds. Op het eind bleek dat de man al een paar dagen in een ernstige psychose zat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef UnicornFarts het volgende:
Fargo!!!![]()
![]()
![]()
Wilde gisteren niet stoppen met kijken ook al was het al half 1 en moest ik vroeg op, lig nu al in bed met laptop om verder te gaan tot vannacht
De eerste aflevering doet me denken aan een film die ik recent heb gezien, ik kan alleen niet op de naam komen. Nerdy man die op zijn werk en thuis word gekleineerd en over zich heen laat komen. Uiteindelijk pikt hij het niet langer en gaat met een shotgun (geloof ik) naar buiten, vanuit zijn auto beschiet hij mensen en dat lucht op. Hij vermoord uiteindelijk ook zijn vrouw en kinderen, hij was al een dochtertje verloren door zijn schuld. Zijn vrouw nam hem dat nog altijd kwalijk..
Wie helpt?
Meerdere seizoenen op Netflix?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Copycat het volgende:
Vikings is een boeiende serie. Alleen zou bij dat zware Scandinavische accent van sommige acteurs Engelse ondertiteling prettig zijn.
Maar daar is overheen te komen.
Ja, dat was hem! dankjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef billie112 het volgende:
[..]
Lijkt op een aflevering van de serie Criminal Minds. Op het eind bleek dat de man al een paar dagen in een ernstige psychose zat.
Prima, voor 9 euro is het nog steeds een prikkie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Krijg net een mail. De maandelijkse prijs gaat omhoog naar 8,99 voor nieuwe leden. Voor mensen die al lid zijn blijft het voorlopig 7,99.
En dat voorlopig is in ieder geval de eerstkomende twee jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Krijg net een mail. De maandelijkse prijs gaat omhoog naar 8,99 voor nieuwe leden. Voor mensen die al lid zijn blijft het voorlopig 7,99.
En laat ik nou net toevallig een abonnement afgesloten hebben, hehequote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb er gisteren vier afleveringen doorheen gejaagd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:53 schreef Soohr het volgende:
Mooi dat Vikings te vinden is,
kreeg gisteren een tip dat ik die serie heel leuk zou vinden.
scheelt weer downloaden.
Ik denk dat ze de prijzen simpelweg op -,99 willen houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:22 schreef SosuaCafe het volgende:
En in amerika 1a 2 dollar. Gb 1 pond. Typische prijsverschillen.
quote:USA
Back in the Day (Comedy)
Badges of Fury (Action, Marital Arts, Foreign)
Behind the Scenes: Orange is the New Black
Best Night Ever (Comedy)
Bitten Season 1 (TV, Drama, Fantasy)
Cocaine Cowboys Reloaded (Documentary, Social)
Finding Normal (Indie, Romantic, Comedy)
Josh: Against the Grain (Drama, Foreign)
Lost in Thailand (Action, Comedy, Foreign)
Madrid, 1987 (Drama, Foreign)
The Adventurer: The Curse of the Midas Box (Family, Adventure)
The Anonymous People (Documentary, Social)
The Trials of Muhammad Ali (Documentary, Biographical)
Canada:
Batman: The Animated Series (TV, Kids)
Murdoch Mysteries Season 7 (TV, Drama)
Scooby-Doo Where Are You! Season 1-2 ('69, TV, Kids)
Thanks for Sharing (Indie, Romantic, Drama)
The Fresh Prince of Bel-Air Season 1- 3 (TV, Comedy)
The Man Nobody Knew: In Search of My Father CIA Spymaster William Colby (Documentary, Biographical)
The West Wing Season 1-7 (TV, Drama)
Veronica Mars Season 1-3 (TV, Drama)
Sweden:
Matilda (Family, Comedy)
Real Steel (Action)
UK:
Aliens of the Deep (Documentary, Nature)
Atlas Shrugged: Part 1 (Drama)
Camp 14: Total Control Zone (Documentary, Cultural)
Nothing But the Truth (Thriller)
Mexico:
American Wedding (Comedy)
Battleship (Action)
Cowboys & Aliens (Action, SciFi)
Stargate SG-1 (TV, Drama, SciFi)
Titus (Drama)
vind ik wel netjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dat voorlopig is in ieder geval de eerstkomende twee jaar.
[ afbeelding ]
Hoe kom je op de internationale kanalen?quote:
www.unblock-us.comquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kom je op de internationale kanalen?
Dit ga ik vanavond even uitvolgelen dank u.quote:
Je kan het een week gratis uitproberen en daarna kost het 5 dollar per maand. Money well spent, imo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit ga ik vanavond even uitvolgelen dank u.
Hmmn bovenop die 8euro of ipv?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan het een week gratis uitproberen en daarna kost het 5 dollar per maand. Money well spent, imo.
Bovenop. Het is een losstaande dienst.quote:
Ongeveer 3,50 eu extra voor honderden/duizenden extra titels.quote:
Haha inderdaad. De eerste 2 accounts die ik registreerde liepen wel af, maar nu al 2 weken niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel mooi dat Mediahint gewoon nog te gebruiken is zelfs al is je trialperiode afgelopen, soort van winrarlicense idee
Bij mij is hij gewoon verlopen en doet hij het niet meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel mooi dat Mediahint gewoon nog te gebruiken is zelfs al is je trialperiode afgelopen, soort van winrarlicense idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |