Zo moeilijk is dat toch niet, heeft ongetwijfeld met rechten te maken,quote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Fierce. het volgende:
Staat die niet op Amerikaanse Netflix? Dat vind ik ook zo vaag: sommige 'oudere' films of series staan wel op de Amerikaanse Netflix, maar niet op de Nederlandse. Waarom.
U heeft goede smaak merk ik :-)quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe dat met een film zit, ik wacht op homefrontJason Statham
![]()
![]()
[..]
Fargo it isZag Kate Walsh ook in de trailer, wát een vrouw dat
Excited!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef donroyco het volgende:
Orange Is The New Black is renewed voor een derde seizoen, nog voordat seizoen 2 begint.
woensdag, net als fargoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef Aethereal het volgende:
De nieuwe From Dusk Till Dawn komt op dinsdag toch?
Fargo en From Dusk Til Dawn zijn niet op de Amerikaanse netflix te bekijken omdat ze in amerika op andere zenders worden uitgezonden.quote:
unblock-us heeft een week gratis proberen. Werkt op DNS-basis, dus ook op PS3.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef Schunckelstar het volgende:
is er een gratis manier om de amerikaanse netflix op de ps3 te krijgen?
unlocator is niet meer gratis zie ik![]()
ik hoef maar 1 film te kijken, daarna gaat ie weer terug op de nederlandse dus teveel moeite om daar extra een paypal account voor te maken
Ja hèquote:
Nee staat daar ook niet op, heb overal al gekeken, zelfs de canadesequote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Fierce. het volgende:
Staat die niet op Amerikaanse Netflix? Dat vind ik ook zo vaag: sommige 'oudere' films of series staan wel op de Amerikaanse Netflix, maar niet op de Nederlandse. Waarom.
Heb even op verschillende servers gekeken maar zie de serie er nergens tussen staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Jelmer80 het volgende:
Weet iemand ook of de serie One Piece ergens op Netflix staat? Of als deze op Netflix komt..?
Had het eigenlijk aangeschaft zodat ik niet meer hoef te downloaden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef JimmyJames het volgende:
Tja ze kunnen niet alles hebben. En GOT is momenteel met afstand de nummer één serie van HBO, een concurrent van netflix.
of de Zweedse, maar daar hebben ze maar 2 seizoenenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Ori het volgende:
Walking Dead is te vinden in de amerikaanse catalogus
Goed voorbereid ook wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had het eigenlijk aangeschaft zodat ik niet meer hoef te downloaden.
Netflix is meer een alternatief voor het aanschaffen van dvd's dan voor downloaden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat zijn de series die ik momenteel volg en die staan er dus allemaal niet op.
Vermaak me er nog wel mee daar niet van..
Verveelde me wil series kijken en lees en hoor overal dat Netflix de hemel qua series kijken is.quote:
Dan had je op zn minst wel even kunnen bedenken dat series van de grootste concurrent (HBO) er niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat zijn de series die ik momenteel volg en die staan er dus allemaal niet op.
Vermaak me er nog wel mee daar niet van..
Staan nog wel meer series niet tussen en vaak ook alleen oudere seizoenen van series (kortom: Netflix is leuk, maar zeker geen hemel op dit gebied).quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan had je op zn minst wel even kunnen bedenken dat series van de grootste concurrent (HBO) er niet tussen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |