O.k., heel veel plezier met Twin Peaks gewenst in dat geval (en laat nog even weten wat je er van vond)!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef DutchMan0211 het volgende:
Spartacus boeit me niet zo heel erg denk ik. Maar ik hou wel van mysterieus inderdaad.![]()
Dankjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., heel veel plezier met Twin Peaks gewenst in dat geval (en laat nog even weten wat je er van vond)!![]()
wordt alleen maar beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef Badr_Harry het volgende:
Bezig met seizoen 2 van justified, opzich een vermakelijke serie
Fargo is echt een topserie inderdaad! En House of Cards is trouwens weer een stap beterquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Fargo is goedBij tot en met ep 5. Nu begonnen met House of Cards.
ik ben belg en ik gebruik hola met netflix.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hola werkt prima alleen jammer dat ik het dan via de laptop moet kijken.
Ik had trouwens nog een vraagje werkt hola ook in België?
Normaal gezien wel of niet.
Ben ook direct lid geworden en iedere maand is gewoon afgeschreven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even benieuwd of jullie er ervaring mee hebben.
Ik ben netflix lid vanaf het eerste uur dat het in Nl beschikbaar is maar zie net op afschriften dat alleen de eerste 2 maanden ooit zijn afgeschreven. Daarna nooit meer maar wel heb ik nog steeds toegang.
heb je creditcard aan je paypal gekoppeld mss moet je daar eens kijken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even benieuwd of jullie er ervaring mee hebben.
Ik ben netflix lid vanaf het eerste uur dat het in Nl beschikbaar is maar zie net op afschriften dat alleen de eerste 2 maanden ooit zijn afgeschreven. Daarna nooit meer maar wel heb ik nog steeds toegang.
Nope, geen cc, paypal of wat dan ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb je creditcard aan je paypal gekoppeld mss moet je daar eens kijken?
quote:Ca$h (Action, Thriller)
Free Birds (Family, Animation, Comedy)
Is the Man Who Is Tall Happy? (Documentary, Social)
Like Someone in Love (Drama, Foreign)
Men at Lunch (Documentary, Cultural)
Stranger by the Lake (Indie, Thriller, Gay & Lesbian, Foreign)
The End of Time (Documentary, Science)
Die stond er toch allang op? Heb ik 2 weken terug ofzo nog zitten kijken op Netflix NLquote:
ow, bij mij stond die bovenaan bij onlangs toegevoegd, waar die de voorbije weken nog niet tussenstondquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die stond er toch allang op? Heb ik 2 weken terug ofzo nog zitten kijken op Netflix NL
Ja vind die sfeer zo goed in die serie. Moet me wel elke keer inhouden om niet even snel de film te kijken voor t einde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef perro. het volgende:
from dusk till dawn. wát een gave serie.![]()
diosa satanico pandemonium.
![]()
fargo is ook goed maar ik ben niet zo lyrisch dan anderen kennelijk wel zijn.
quote:Added today:
Boss Season 1-2 (TV, Drama)
Cloudy with a Chance of Meatballs 2 (Family, Animation)
Dark Girls (Documentary, Cultural)
Eddie Murphy: Delirious (Standup)
Evidence (Horror, Thriller)
Frozen Ground (Thriller)
Good Guys Wear Black (Action, Martial Arts)
Jesus of Nazareth ('77, Faith)
Last Love (Indie, Romantic, Drama)
Magic Journey to Africa (Family, Drama)
Miss Pettigrew Lives for a Day (Romantic, Comedy)
Never Sleep Again: The Elm Street Legacy (Documentary, Cultural)
Resolved (Documentary, Social)
Sanctum (Thriller)
The Baseball Chronicles (Documentary, Sports)
Tiger Eyes (Indie, Drama)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |