waarom doe je het werk danquote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef AchJa het volgende:
Even een eye opener voor de mensen die denken dat militairen slapend rijk worden op missie:
[ afbeelding ]
Prodef
Omdat ik dat wil, maar daar gaat het niet om. Half Nederland is er van overtuigd dat militairen bakken met geld binnenharken op uitzending, terwijl de werkelijkheid net iets anders is.quote:
Ik vond t best een mooi bedrag wat ik kreeg, maar komt ook omdat je niet veel opmaaktquote:Op zondag 4 mei 2014 11:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat ik dat wil, maar daar gaat het niet om. Half Nederland is er van overtuigd dat militairen bakken met geld binnenharken op uitzending, terwijl de werkelijkheid net iets anders is.
Dat, en dan gaat dit om een uitzending... Bij oefening/ varen kun je het bedrag gerust halveren bij een gelijke werkdruk.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:59 schreef Bouke-p het volgende:
Nee dat bedrag is ook niet vervelend. Maar reken t eens terug naar een bedrag per uur
Vooral oefeningquote:Op zondag 4 mei 2014 12:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, en dan gaat dit om een uitzending... Bij oefening/ varen kun je het bedrag gerust halveren bij een gelijke werkdruk.
Oh absoluut, maar vaartoelage is nog minder dan oefening.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:14 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Vooral oefeningEn toch kies je er weer voor
Precies, zie ook de opmerking hier van PassThatShit een paar berichten eerder.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:01 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb na zo'n opmerking al vaak uitgelegd hoeveel we nou verdienen etc.
Dan zie je mensen toch wel ff bedenkelijk kijken.... ow ik dacht dat jullie zoveel verdienen? Il zie altijd die jonge jongens in grote auto's rijden!
Ja.... als je veel oefeningen draait en bij pa en ma woont kan dat idd. Dan leg ik ook nog ff uit wat paresto tegenwoordig kost en dan krijg je elje keer ook weer de vraag waarom ik dan nog militair ben? En dat snappen ze dan ook weer niet...
nummer 718 is gewoon correct en tevens juist.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef Kostertjuh het volgende:
Uiteraard is dit nummer #719, helaas ben ik nog niet zo goed met topics
En daarom ben jij mod en ik nietquote:Op zondag 4 mei 2014 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nummer 718 is gewoon correct en tevens juist.
Volgens mij storing, is al een paar dagen overigens.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Waarom staan de MP-bundels niet meer online? Die waren tot voor kort gewoon online in te zien.
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:01 schreef Erasmo het volgende:
Verrassend weinig witte nummerplaten in de stad vandaag
Tja...........Zoveel is een militair dus waardquote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef AchJa het volgende:
Even een eye opener voor de mensen die denken dat militairen slapend rijk worden op missie:
[ afbeelding ]
Prodef
Ik vind het walgelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:39 schreef Pumatje het volgende:
herdenkung!
geslosschen fr deutchers stond op een auto gekalkt zag ik vandaag
idioten in dit land maar ik moest erom lachen.
Dit dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk.
Sorry dat ik het zeg.
wat hij zegt.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk.
Sorry dat ik het zeg.
is het ook, zijn idioten.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk.
Sorry dat ik het zeg.
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom de neuk wordt mijn "gm" verwijderd. Wtf ouwe, ik jank toch ook niet als je een bak koffie neerplempt
Bal gehaktquote:Op maandag 5 mei 2014 12:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jaa diegene die zich nu aangesproken voelt. Godver hey
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom de neuk wordt mijn "gm" verwijderd. Wtf ouwe, ik jank toch ook niet als je een bak koffie neerplempt
Dan moet je niet achter je ramplank zitten maar wat gaan eten.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
frikandel zak patat en nu heb ik honger
ik lig in bed en kom er de komende 20 uur niet uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet je niet achter je ramplank zitten maar wat gaan eten.
Dan moet je ook niet klagenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik lig in bed en kom er de komende 20 uur niet uit.
Bestellen.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik lig in bed en kom er de komende 20 uur niet uit.
10 uurquote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bestellen.
En je bent sowieso te vroeg wakker geworden
Welkom terug. Was een schietwedstrijd toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Ich bin wieder zurck uit Liverpool
Royal Marine Commando reservisten hebben wat prijzen in de wacht gesleept en het Estse reservistenteam (oud commando's) de prijs voor beste buitenlandse team
Dankuquote:Op maandag 5 mei 2014 14:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welkom terug. Was een schietwedstrijd toch?
Ook mogen schieten met de SA-80?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Danku
Nee, was een vaardigheidswedstrijd. Schieten met Glock 17, march to shoot (geforceerde mars/speedmars naar de schietbaan) met de SA 80 waren wel onderdeel inderdaad. Maar verder waren er nog 18 andere onderdelen: assault course met brancard sprint op het einde, counter IED, vehicle checkpoint, enz.
Niet echt een verrassing.quote:
Echt een wapen voor debielen, nog meer dan de Diemaco. Stroeve, groffe trekker, cheapo plastic (hele korte) handbeschermer, cheapo metaal, je zit superdicht op de oogdop, safety aan en safety uit moet je respectievelijk met je linker- en rechterhand bedienen i.p.v. met 1 hand zoals op de diemaco, etc.quote:
En toch blijven de Britten aan dat wapen vasthouden.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:07 schreef samthegreat5 het volgende:
http://rationalgun.blogsp(...)in-data-on-sa80.html
FALquote:Op maandag 5 mei 2014 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echt een wapen voor debielen, nog meer dan de Diemaco. Stroeve, groffe trekker, cheapo plastic (hele korte) handbeschermer, cheapo metaal, je zit superdicht op de oogdop, safety aan en safety uit moet je respectievelijk met je linker- en rechterhand bedienen i.p.v. met 1 hand zoals op de diemaco, etc.
Diemaco
even na gewogen? Want het hoeft geen nepperij te zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 17:05 schreef Erasmo het volgende:
Ik trek even een doosje diepvriestuinbonen van de Jumbo open
[ afbeelding ]
Doei Jumbo
Tuinbonen...quote:Op maandag 5 mei 2014 17:05 schreef Erasmo het volgende:
Ik trek even een doosje diepvriestuinbonen van de Jumbo open
[ afbeelding ]
Doei Jumbo
Het gewicht klopt wel maar stop het gewoon in kleiner doosje, dit is gewoon materiaalverspilling.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
even na gewogen? Want het hoeft geen nepperij te zijn
Bullpup he... Is ff wennen en NIET voor linkshandigen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echt een wapen voor debielen, nog meer dan de Diemaco. Stroeve, groffe trekker, cheapo plastic (hele korte) handbeschermer, cheapo metaal, je zit superdicht op de oogdop, safety aan en safety uit moet je respectievelijk met je linker- en rechterhand bedienen i.p.v. met 1 hand zoals op de diemaco, etc.
Diemaco
Misschien dezelfde gedachtegang als bij chips?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het gewicht klopt wel maar stop het gewoon in kleiner doosje, dit is gewoon materiaalverspilling.
Nou... wees er gelukkig mee...quote:Op maandag 5 mei 2014 17:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Geheel in thema dusVerse tuinbonen uit eigen tuin zijn echt
Ik vind die wapenhandelingen wel geinig, wel verfrissend om over dat wapen te moeten grijpen de hele tijd. En dat je als je linkshandig was gewoon rechtshandig moest schieten zeiden ze er inderdaad ook heel duidelijk bij, tenzij je niet zoveel geeft om je gebit en ogenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bullpup he... Is ff wennen en NIET voor linkshandigen.
?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:21 schreef Erasmo het volgende:
Test: กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิ
Nice.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:31 schreef Thaboel het volgende:
US Army bedankt! In een taxi met een Amerikaanse majoor die naar kazerne moet voor market garden besprekingen. En hij zo: ja als jij de taxi regeld dan betaal ik.
Heldquote:Op maandag 5 mei 2014 19:31 schreef Thaboel het volgende:
US Army bedankt! In een taxi met een Amerikaanse majoor die naar kazerne moet voor market garden besprekingen. En hij zo: ja als jij de taxi regeld dan betaal ik.
Vanaf '94 zijn die apparaten bij de KL ingevoerd, in 2006 zijn ze begonnen met de studie om het wapen aan te passen. Dus pak-en-beet een grove 15-20 jaar denk ik zo. De FAL heeft dienst gedaan van '61 tot in de jaren 90. (als het niet later is)quote:Op maandag 5 mei 2014 17:32 schreef Thaboel het volgende:
Hoelang moet de diemaco nog mee na het vernieuwen?
Voor market garden is ie wel mooi op tijdquote:Op maandag 5 mei 2014 19:31 schreef Thaboel het volgende:
Wat is 70 jaar nu op een mensenleven?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Voor market garden is ie wel mooi op tijd
Bij de Marine waren ze nog later met vervangen(2006). De laatste FAL's gaan er dit jaar uitquote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vanaf '94 zijn die apparaten bij de KL ingevoerd, in 2006 zijn ze begonnen met de studie om het wapen aan te passen. Dus pak-en-beet een grove 15-20 jaar denk ik zo. De FAL heeft dienst gedaan van '61 tot in de jaren 90. (als het niet later is)
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Voor market garden is ie wel mooi op tijd
Pneumatische toestanden. Wat precies weet ik niet, zit twee jaar aan wal dus ik zit niet echt meer in die loop.quote:
Ach, eerst maar kijken of er rond die tijd nog wel twee tegelijkertijd operationeel inzetbaar zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pneumatische toestanden. Wat precies weet ik niet, zit twee jaar aan wal dus ik zit niet echt meer in die loop.
De sterke rechterarm. Volgens mij gaan ze om die reden ook weer vrouwen aan boord verbieden.quote:
jou pc ouwe, niet office.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Fucking Microft Office, ben je een artikel aan het typen in Word loopt je hele shit vast.@##%^@#
door je slome pc liep word vasD. <<<quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
jouw*
En Word liep vast, niet mijn PC.
i5 2500k @ 4 Ghz, 16 GB DDR3quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
door je slome pc liep word vasD. <<<
i5 2500k @ 4.5 Ghzquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
i5 2500k @ 4 Ghz, 16 GB DDR3
Kom haten dan.
Had ik ook, maar gedownclocked naar 4.0 omdat het moest van m.k. (nee, omdat niet zo veel meer performance winst en wel meer levensduurquote:
AMD A10 6800K @ 4,10Ghz, 16GB DDR3 met GTX 670 en een 120GB SDD,quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
i5 2500k @ 4 Ghz, 16 GB DDR3
Kom haten dan.
AMD A10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
AMD A10 6800K @ 4,10Ghz, 16GB DDR3 met GTX 670 en een 120GB SDD,
Oh en te clocken tot 4,4Ghz
Kom dan
en dan heb je een A10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jaloezie
Zit voor 1000 euro aan spul in man![]()
Ik heb twee videokaartenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
SDD en videokaart zijn niet bepaald goedkoop
godver 30 euroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Dit is wel wat voor jou ER. Kun je vanaf september elke dag dan wel aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Hoef ik niet te kopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou ER. Kun je vanaf september elke dag dan wel aan.
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
quote:
Niet nodig joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Anders heb ik ook nog wel een setje voor je in een pluba.
Dat geloof ik graag ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet nodig joh.
Bij de DT kisten zat met ouwe meuk.
En vast Win7 x86....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
AMD A10 6800K @ 4,10Ghz, 16GB DDR3 met GTX 670 en een 120GB SDD,
Oh en te clocken tot 4,4Ghz
Kom dan
Omdat 8086...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waarom klinkt x86 eigenlijk beter dan x64
Op 0.02 someone shit in his pants.quote:
Nvidia oder AMD?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nvidia oder AMD?
Oh, en 16GBWant dat is net zo keihard nodig tegenwoordig, net als 8GB op je graka.
2 maal HD6950 2GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kende ik niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Erasmo het volgende:
Gvd iodl is zo traag als bevroren stront in door een trechter.
Achja kende je deze al? http://www.iphoneclub.nl/(...)t-heijn-dwarszitten/
Heb deze pc nu al 3 jaar, nooit problemen mee gehad. Alles draait perfectquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nog problemen mee gehad? Of draait het allemaal goed?
Wat staat er op het programma?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb deze pc nu al 3 jaar, nooit problemen mee gehad. Alles draait perfectDit jaar maar eens een nieuwe halen
10 mei bediging in Franeker van een van onze DEF SC leden, ik moet peppie in DT staan van ons peloton. Komt u?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Het is alleen niet aan jou besteed... (winter olie...)
Neen, door de week heb ik al een broertje dood aan beedigingen, laat staan in het weekend...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
10 mei bediging in Franeker van een van onze DEF SC leden, ik moet peppie in DT staan van ons peloton. Komt u?
Geen idee, mijne was in Nijverdal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef Kostertjuh het volgende:
In fucking Franeker ook of all Placeszit daar het Home of the Reserves? Ik mocht het hele schurfteind naar Vught, ik vind het wel een goede ontwikkeling dat ze het meer openbaar doen tegenwoordig
Ah, die van mij ligt naast de WUL.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is evenredig aan het defensiebudget wegbezuinigd.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Vanochtend overigens de meest grote poep ever gedaan voor wie het wil weten. Het bleef maar komen. Ik lanceerde mezelf bijna de lucht in.
Je stekkie in de hal ziet er goed uit ER.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je stekkie in de hal ziet er goed uit ER.
Ik denk dat ik dan papa dingen doe, anders was ik daar wel geweest. Mn SM staat dr wel bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
10 mei bediging in Franeker van een van onze DEF SC leden, ik moet peppie in DT staan van ons peloton. Komt u?
wie danquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan papa dingen doe, anders was ik daar wel geweest. Mn SM staat dr wel bij.
Ah jammer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan papa dingen doe, anders was ik daar wel geweest. Mn SM staat dr wel bij.
De naam van een collega hier posten heeft meerwaarde omdat....? En als bonus waarom wil jij dat weten? Stickers nodig ofzo?quote:
ja, ik wil mn stickerboek compleet. En denk ff na aubquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:59 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
De naam van een collega hier posten heeft meerwaarde omdat....? En als bonus waarom wil jij dat weten? Stickers nodig ofzo?
Even voor de duidelijkheid: met lief en leed bedoel je ''anaal heeft uitgewoond'' toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:24 schreef Rave_NL het volgende:
Ja Bouke, oordeel niet zo.
Het is toch hartstikke gezellig als het een van de vele SM's blijkt te zijn met wie hij lief en leed gedeeld heeft op die blauwe maandag dat hij op school zat. Ouwe jongens krentenbrood jeweetz.
Neen, hij heeft nooit de AMO gedaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: met lief en leed bedoel je ''anaal heeft uitgewoond'' toch?
Ja klopt, maar is inmiddels verwerkt tot een trouwjurkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Of ik mijn reserve parachute vergeten was in te leveren whehe
Je moest eens weten. Als je ergens een grote speelbal wil zijn moet je oof bij de natres worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk dat ik wel onderofficier wil worden bij de natres ipv officier
?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Mag me nu tot de zeer prestigieuze Club van 100 rekenen. Top spel
Nou jij bent een kut dus je mening telt niet meequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind dat er tegenwoordig te weinig gebaggerd wordt in de DEF SC
Nou jij bent een lul dus je mening telt nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Nou jij bent een kut dus je mening telt niet mee
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou jij bent een lul dus je mening telt niet
Stel dan duidelijke vragen kut.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, ik wil mn stickerboek compleet. En denk ff na aub
Pff niet die SMde gene die beedigt wordt
moet je eens met een diemaco doenquote:
Ik heb een kerel in de gym rondlopen die precies Trevor is. In z'n doen en laten, manier van praten, gezichtsuitdrukkingen etc.quote:
Doe je ook ekte oefeningen bij die vereniging joh?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker toch? Heb dat ook eens meegemaakt tijdens een oefening.
Nou poe hequote:
Freikorps.quote:
Stelt geen ruk voor. Maak er nog maar wat van door de 2x5 kliks allebij onder de 50 min te lopen.quote:
25KG op de rug toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:55 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Stelt geen ruk voor. Maak er nog maar wat van door de 2x5 kliks allebij onder de 50 min te lopen.
Ben je gek. 10kg uit mn hoofd.quote:
ooooohquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ben je gek. 10kg uit mn hoofd.
Bij de 1e 5km: opsvest,butsmuts en wapen. 2e 5km: opsvest, butsmuts, wapen en rugzak(18kg ofzo?)quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ben je gek. 10kg uit mn hoofd.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_het_corps__.html
Ik zit nog steeds op veva hoor? Iets met sportles.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik snap echt niks meer van jou..
Waarom doe je de FIT-test?
Zou ook bang van mij worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Das fit 3(of 4).quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:47 schreef Kostertjuh het volgende:
Wij moesten gewoon 1x5 en op t end 1x10 km lopen hoorEn nog die speedmars tussen door en al die andere wazige meuk. Gelukkig plande ze het bij ons altijd op mooi-weer-dagen, wat een kontdag
Het is niet alleen maar scouting hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Doe je ook ekte oefeningen bij die vereniging joh?
k**luiquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Maarja Drunen is geen Amstuhjrdam dus not a single fuck was given that dayquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is niet alleen maar scouting hoor!!
http://www.bd.nl/regio/de(...)e-oefening-1.4234938
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maarja Drunen is geen Amstuhjrdam dus not a single fuck was given that day
Ik vermoed in de stabiele zijligging terwijl hij zijn kontvingerarm afknelt voor de spanning terwijl hij een ballgag in zn mond heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Nibb-it, kontvinger jij jezelf liever in de zijligging of in de buikligging?
Ik ga morgen camera's in zijn kamer ophangen, we zullen er weldra achterkomen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ik vermoed in de stabiele zijligging terwijl hij zijn kontvingerarm afknelt voor de spanning terwijl hij een ballgag in zn mond heeft.
Romeo Delta bij je foef dan. Heeft altijd een stapeltje liggen hier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag ook weer SLD2, heb geen SLD1 DT ROTs
Hmm, FaceBook koppelen aan de krijgsmacht? Statusupdate tijdens het rijden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:41 schreef hcwp het volgende:
Voor de tankers onder ons:
http://www.tu.no/tutv/for(...)le-using-oculus-rift
* Kostertje @enemy #PowRightInTheKisser #winningquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:54 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hmm, FaceBook koppelen aan de krijgsmacht? Statusupdate tijdens het rijden?
Deze vent heeft in actieve dienst gezeten..dus in de zin van paraat?quote:
Hij heeft zijn Turkse dienstplicht gedaan en is daarna bij de KL gegaan waar hij nooit gepromoveerd is tot Sld1, hij zegt zelf dat hij +- 2 maanden voor die promotie vertrokken is. Tijdens de IFO dus?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Deze vent heeft in actieve dienst gezeten..dus in de zin van paraat?
Of enkel opleiding en als Sld2 de KL uitgeduwd?
Mike Tyson? :-Pquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:48 schreef Pumatje het volgende:
Die vent met die hangerover 1 tattoo bestaat gewoon nog echt ook.
Damn
En die heet Yilmaz?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Pumatje het volgende:
Aha, in mijn lichting is er dus iemand vertrokken als sld3 ( begin je mee ) en die lijkt wel erg veel op hem....
Beter dat die drol niet te Pagn-opleiding heeft gevolgd, anders gaat er nog gevaarlijke kennis die kant op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:53 schreef Pumatje het volgende:
Ehm.. het is al een tijdje terug.
We noemden hem altijd Nafaz of iets dergelijks...
omfg
Ziet er best gezond uitquote:
Alleen als je je bevorderbeschikking+handtekening cc bij je hebt(iig bij mn oude en huidige nieuwe onderdeel)quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Romeo Delta bij je foef dan. Heeft altijd een stapeltje liggen hier.
Over nbcd gesproken ik zit ook weer in het treintjequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:54 schreef Pumatje het volgende:
Als het hem is, Geen zorgen Nederland... we hadden 4 cbrn lessen gehad en een lesexercitie toen ie 'm al peerde.
Hij is toch al bevorderd, heeft blijkbaar alleen zn DT strepen nog niet gekregen. Maar wat je zegt klopt. Heb inmiddels mn OLK-portfolio al paar weken klaar, maar moet nog ff wachten op goedkeuring en het eerste Cie-appel voor ik daadwerkelijk mn nieuwe strepen krijg. Tot die tijd nog ff zonder de geweertjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Alleen als je je bevorderbeschikking+handtekening cc bij je hebt(iig bij mn oude en huidige nieuwe onderdeel)
Omdat gefuseerd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren afscheid genomen van mijn dienstvak
[..]
Over nbcd gesproken ik zit ook weer in het treintje
Pff geen NBC meer voor mij. Ver van mijn bed show en mijn conclusie is dat ik dat ding op m'n knar zet zodra ik het niet vertrouw en tegen de tijd dat het hier atoombommen regent of de gehele atmosfeer is vervangen door een giftige substantie is het leven toch al voorbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren afscheid genomen van mijn dienstvak
[..]
Over nbcd gesproken ik zit ook weer in het treintje
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Klasgenoten marsen in GVT in vrije tijd
Moet prima kunnen imho. Zolang ze maar wel weten dat er dan wel wat van ze verwacht wordt mocht er wat gebeuren, en dat er naar ze gekeken wordt. Zijn die gasten al helemaal ZHKH opgeleid?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Klasgenoten marsen in GVT in vrije tijd
Ik zie het probleem niet? Dat ze hun baret ophouden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ben nu al meerdere keren op de snelweg KL paxen tegengekomen in hun burgerbakkie, met vol GVT achter het stuur met baret opwat is dit?
Nee, gaat geheid foutquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:00 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Moet prima kunnen imho. Zolang ze maar wel weten dat er dan wel wat van ze verwacht wordt mocht er wat gebeuren. Zijn die gasten al helemaal ZHKH opgeleid?
[..]
Ik zie het probleem niet? Dat ze hun baret ophouden?
Ja, sowieso die baret is m.i. gewoon peppie doen op de weg. Waarom er in GVT gereisd moet worden is een andere discussie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:00 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Ik zie het probleem niet? Dat ze hun baret ophouden?
Dan horen ze dat niet te doen. Wij mochten in principe pas op eigen initiatief in GVT van het kasteelterrein af toen we ZHKH opgeleid waren staat mij bij.quote:
Je kent het principe garnizoensstad e.d.? En soms vergeet ik m ook gewoon af te zetten in de auto. Krijg je met zo'n licht ding op je schedel. Maar zet m normaal gewoon af in burgervoertuig buiten de kazerne.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, sowieso die baret is m.i. gewoon peppie doen op de weg. Waarom er in GVT gereisd moet worden is een andere discussie.
VeVa mag uberhaupt niet in GVT zijn zonder instructeur/begeleider buiten school/bivak, wordt je betrapt moet je van de opleiding af, maar er wordt vaak een oogje dichtgeknepen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:02 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Dan horen ze dat niet te doen. Wij mochten in principe pas op eigen initiatief in GVT van het kasteelterrein af toen we ZHKH opgeleid waren staat mij bij.
Mwah zo'n ding dat je halve linkeroog dichtplakt valt echt wel op hoor. En verder dient men zich dan wel bewust te zijn van de verantwoordelijkheden en dat gaat nog wel eens mis. lees 20 te hard en bumperkleven in een verlaagd Golfjequote:Op donderdag 8 mei 2014 18:03 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Je kent het principe garnizoensstad e.d.? En soms vergeet ik m ook gewoon af te zetten in de auto. Krijg je met zo'n licht ding op je schedel. Maar zet m normaal gewoon af in burgervoertuig buiten de kazerne.
Dat is het normaal ook niet. Heeft zo'n pak niet zo heel veel mee te makken denk ik. Nou zal ik ook niet zeggen dat ik altijd netjes op snelheid zit als ik naar de kazerne of terug rijdt, maargoed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En als je zo'n pak aanhebt op de openbare weg is het niet handig als je 20 te hard rijdt en bumperkleeft
Geef dat gewoon aan dan. Of vinden ze dat al matenaaierij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VeVa mag uberhaupt niet in GVT zijn zonder instructeur/begeleider buiten school/bivak, wordt je betrapt moet je van de opleiding af, maar er wordt vaak een oogje dichtgeknepen.
En dan nog wil ik wel zien wat er gebeurd als je ZHKH toepast in een stad. Als het goed gaat zul je niemand horen...maar...quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:02 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Dan horen ze dat niet te doen. Wij mochten in principe pas op eigen initiatief in GVT van het kasteelterrein af toen we ZHKH opgeleid waren staat mij bij.
Nee, normaal ook niet, maar met zo'n pak aan zou je beter moeten weten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Dat is het normaal ook niet. Heeft zo'n pak niet zo heel veel mee te makken denk ik. Nou zal ik ook niet zeggen dat ik altijd netjes op snelheid zit als ik naar de kazerne of terug rijdt, maargoed.
Je bent sowieso verplicht iets te doen, zelfs als burger. Er zal echter ten aller tijde eerste naar de geniformeerden worden gekeken. En het meeste van ZHKH is toch common sense. Veel kan je vaak toch niet meer kapotter maken dan het al is. Tenzij je random tourniquets om ledematen gaat zetten bij een schaafwondje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En dan nog wil ik wel zien wat er gebeurd als je ZHKH toepast in een stad. Als het goed gaat zul je niemand horen...maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |