quote:Op zondag 4 mei 2014 21:01 schreef Erasmo het volgende:
Verrassend weinig witte nummerplaten in de stad vandaag
Tja...........Zoveel is een militair dus waardquote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef AchJa het volgende:
Even een eye opener voor de mensen die denken dat militairen slapend rijk worden op missie:
[ afbeelding ]
Prodef
Ik vind het walgelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:39 schreef Pumatje het volgende:
herdenkung!
geslosschen für deutchers stond op een auto gekalkt zag ik vandaag
idioten in dit land maar ik moest erom lachen.
Dit dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk.
Sorry dat ik het zeg.
wat hij zegt.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk.
Sorry dat ik het zeg.
is het ook, zijn idioten.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk.
Sorry dat ik het zeg.
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom de neuk wordt mijn "gm" verwijderd. Wtf ouwe, ik jank toch ook niet als je een bak koffie neerplempt
Bal gehaktquote:Op maandag 5 mei 2014 12:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jaa diegene die zich nu aangesproken voelt. Godver hey
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom de neuk wordt mijn "gm" verwijderd. Wtf ouwe, ik jank toch ook niet als je een bak koffie neerplempt
Dan moet je niet achter je ramplank zitten maar wat gaan eten.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
frikandel zak patat en nu heb ik honger
ik lig in bed en kom er de komende 20 uur niet uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet je niet achter je ramplank zitten maar wat gaan eten.
Dan moet je ook niet klagenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik lig in bed en kom er de komende 20 uur niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |