BAN!quote:
OK!. En nu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Vanochtend overigens de meest grote poep ever gedaan voor wie het wil weten. Het bleef maar komen. Ik lanceerde mezelf bijna de lucht in.
Ik niet, wellicht die witte scooter waar je op zat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetniet. Nu zijn jullie geschokt?
Geschokt...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je "full of shit" bent?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
oeehhh pun intended :pquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat je "full of shit" bent?
Neuh niet echt.
Inkoppertje.quote:
Nope. Geen meer info.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef AchJa het volgende:
Iemand meer info? :DEF / Defensie Nieuws Topic #19
Lijkt me meer een gevalletje van bezuinigen, want mocht dit waar zijn dan vrees ik voor de stoters inclusief Assen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
Gevalletje ruilhandel? BW mag LMB hebben, en wij krijgen neue kampfpanzers?
twitter:GeneraaldeKruif twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:26:36'Hol.Fallschirmjaeger verstaerken Bundeswehr'. Van samenwerking naar integratie, in vredestijd en bij inzet. Zie: http://t.co/RUyczXp0UH. reageer retweet
Was ook als grap bedoeld, maar lijkt mij toch juist niet dat het gevaar voor de stoters zou opleveren, want in het artikel wordt genoemd dat LMB zal aanklikken met 4500 man, m.a.w. als je 1/3 slagkracht weghaalt komt LMB echt niet meer in de buurt van die 4500 man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gevalletje van bezuinigen, want mocht dit waar zijn dan vrees ik voor de stoters inclusief Assen.
Vertrouw de politiek nooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Was ook als grap bedoeld, maar lijkt mij toch juist niet dat het gevaar voor de stoters zou opleveren, want in het artikel wordt genoemd dat LMB zal aanklikken met 4500 man, m.a.w. als je 1/3 slagkracht weghaalt komt LMB echt niet meer in de buurt van die 4500 man.
Aan beide kanten he, ook DLD moet fors bezuinigen. Een brigade van 9000 man lijkt mij een iets te positieve gedachte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Was ook als grap bedoeld, maar lijkt mij toch juist niet dat het gevaar voor de stoters zou opleveren, want in het artikel wordt genoemd dat LMB zal aanklikken met 4500 man, m.a.w. als je 1/3 slagkracht weghaalt komt LMB echt niet meer in de buurt van die 4500 man.
Ben benieuwd hoe de reacties vanuit de media en politiek den haag zal zijn, zoals het artikel het alleen al brengt dat de BW versterkt wordt, en dat NLDEF dus nog verder verzwakt wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertrouw de politiek nooit![]()
Stel hypocrieten daaro in Den Haag.
Wat zeg je? Ik versta je niet want er zit een banaan in mijn oor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh jee, hep je hem ook weer
[ afbeelding ]
Mijn naam is haas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
NWS / Docent geschorst na 'aanranden' leerlinge met banaan Is dit een bekende van jou?
Ik ben helaas niet zo perfect afgeleverd als jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar moet je toch minstens 60 jaar oud voor zijn? Zelfs ik heb me daar nog nooit vertoond...
Het was ook niet voor jou bedoeldquote:
Don't bring a knife to a gunfightquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
De neuk... NWS / Urgent, man onthoofdt in London
Belooft een goed topic te worden als de dader een moslim blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
De neuk... NWS / Urgent, man onthoofdt in London
Fysio is overrated ondertussen, iedereen met een pijntje hier of daar rent naar de fysio. Als je goed in de kreukels zit okee. Maar komop.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo perfect afgeleverd als jou
Hij gaat nu al hardquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Belooft een goed topic te worden als de dader een moslim blijkt te zijn.
Ik moest afreageren, zal dus wel voor mij zijn.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moest afreageren, zal dus wel voor mij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |