Wie zou liegen: de leraar of het meisje?quote:Een leraar uit Florida is drie dagen geschorst, nadat hij een studente met een banaan heeft betast.
Dat meldt Huffington Post woensdag.
Jonathan Hampton, voormalig 'Docent van het Jaar', wordt beschuldigd van het wrijven van een banaan over het hoofd en de nek van een meisje, terwijl hij een psychologieles gaf.
De intimidatie vond drie maanden geleden plaats op de North Marion High School en de ouders van het 'misbruikte' meisje hebben begin mei een klacht ingediend. Ze vinden dat Hampton over de scheef is gegaan.
De advocaat van Hampton, Mark Fiedelholtz, meldt dat de banaan onderdeel was van de lunch van de leraar en dat hij de studente er enkel mee tikte om haar aandacht te krijgen, meldt Huffington Post.
Walgelijk
Na de korte, onbetaalde schorsing, is Hampton dinsdag weer aan het werk gegaan. Niet iedereen is het daarmee eens. Dale Johnson, oma van een van de leerlingen op de school, zegt: ''Het is walgelijk. Heel erg walgelijk. Deze mensen horen geen les te geven. Hij hoort er niet zo makkelijk van af te komen.''
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit boeit mij dus echt helemaal niks hè
Ik vind dit echt typische Amerikaanse hysterie ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef Tropanzia het volgende:
5000 kilometer verder wrijft een mens een ander mens met een banaan over het hoofd en wij moeten dit lezen als nieuws???
Welnee man, dit is Fok, je leest gewoon wat je wilt lezen en over de rest scroll je gewoon heen, succes daarmeequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef Tropanzia het volgende:
5000 kilometer verder wrijft een mens een ander mens met een banaan over het hoofd en wij moeten dit lezen als nieuws???
En wat probeer jij nou te bereiken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee man, dit is Fok, je leest gewoon wat je wilt lezen en over de rest scroll je gewoon heen, succes daarmee
Beter dan dat er stond "over de schede is gegaan". Dan was de zaak net wat andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:47 schreef AthCom het volgende:
"Ze vinden dat Hampton over de scheef is gegaan."
nu.nl zeker? Daar kunnen ze nooit typen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan dat er stond "over de schede is gegaan". Dan was de zaak net wat anders
Inderdaad, er zijn wel interessantere dingen die je kunt doen met een banaan bij een meisjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef Disana het volgende:
Ik mis een link naar bron in de OP
En ik vind het maar een raar verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat een docent opgewonden raakt van het 'wrijven' met bananen over meisjeshoofden.
Waarschijnlijk de Huffington Post.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie zou liegen: de leraar of het meisje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |