Ben benieuwd hoe de reacties vanuit de media en politiek den haag zal zijn, zoals het artikel het alleen al brengt dat de BW versterkt wordt, en dat NLDEF dus nog verder verzwakt wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertrouw de politiek nooit![]()
Stel hypocrieten daaro in Den Haag.
Wat zeg je? Ik versta je niet want er zit een banaan in mijn oor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh jee, hep je hem ook weer
[ afbeelding ]
Mijn naam is haas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
NWS / Docent geschorst na 'aanranden' leerlinge met banaan Is dit een bekende van jou?
Ik ben helaas niet zo perfect afgeleverd als jouquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar moet je toch minstens 60 jaar oud voor zijn? Zelfs ik heb me daar nog nooit vertoond...
Het was ook niet voor jou bedoeldquote:
Don't bring a knife to a gunfightquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
De neuk... NWS / Urgent, man onthoofdt in London
Belooft een goed topic te worden als de dader een moslim blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:03 schreef AchJa het volgende:
De neuk... NWS / Urgent, man onthoofdt in London
Fysio is overrated ondertussen, iedereen met een pijntje hier of daar rent naar de fysio. Als je goed in de kreukels zit okee. Maar komop.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo perfect afgeleverd als jou
Hij gaat nu al hardquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Belooft een goed topic te worden als de dader een moslim blijkt te zijn.
Ik moest afreageren, zal dus wel voor mij zijn.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik moest afreageren, zal dus wel voor mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |