Ziet er best gezond uitquote:
Alleen als je je bevorderbeschikking+handtekening cc bij je hebt(iig bij mn oude en huidige nieuwe onderdeel)quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Romeo Delta bij je foef dan. Heeft altijd een stapeltje liggen hier.
Over nbcd gesproken ik zit ook weer in het treintjequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:54 schreef Pumatje het volgende:
Als het hem is, Geen zorgen Nederland... we hadden 4 cbrn lessen gehad en een lesexercitie toen ie 'm al peerde.
Hij is toch al bevorderd, heeft blijkbaar alleen zn DT strepen nog niet gekregen. Maar wat je zegt klopt. Heb inmiddels mn OLK-portfolio al paar weken klaar, maar moet nog ff wachten op goedkeuring en het eerste Cie-appel voor ik daadwerkelijk mn nieuwe strepen krijg. Tot die tijd nog ff zonder de geweertjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Alleen als je je bevorderbeschikking+handtekening cc bij je hebt(iig bij mn oude en huidige nieuwe onderdeel)
Omdat gefuseerd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren afscheid genomen van mijn dienstvak
[..]
Over nbcd gesproken ik zit ook weer in het treintje
Pff geen NBC meer voor mij. Ver van mijn bed show en mijn conclusie is dat ik dat ding op m'n knar zet zodra ik het niet vertrouw en tegen de tijd dat het hier atoombommen regent of de gehele atmosfeer is vervangen door een giftige substantie is het leven toch al voorbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren afscheid genomen van mijn dienstvak
[..]
Over nbcd gesproken ik zit ook weer in het treintje
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Klasgenoten marsen in GVT in vrije tijd
Moet prima kunnen imho. Zolang ze maar wel weten dat er dan wel wat van ze verwacht wordt mocht er wat gebeuren, en dat er naar ze gekeken wordt. Zijn die gasten al helemaal ZHKH opgeleid?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Klasgenoten marsen in GVT in vrije tijd
Ik zie het probleem niet? Dat ze hun baret ophouden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ben nu al meerdere keren op de snelweg KL paxen tegengekomen in hun burgerbakkie, met vol GVT achter het stuur met baret opwat is dit?
Nee, gaat geheid foutquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:00 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Moet prima kunnen imho. Zolang ze maar wel weten dat er dan wel wat van ze verwacht wordt mocht er wat gebeuren. Zijn die gasten al helemaal ZHKH opgeleid?
[..]
Ik zie het probleem niet? Dat ze hun baret ophouden?
Ja, sowieso die baret is m.i. gewoon peppie doen op de weg. Waarom er in GVT gereisd moet worden is een andere discussie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:00 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Ik zie het probleem niet? Dat ze hun baret ophouden?
Dan horen ze dat niet te doen. Wij mochten in principe pas op eigen initiatief in GVT van het kasteelterrein af toen we ZHKH opgeleid waren staat mij bij.quote:
Je kent het principe garnizoensstad e.d.? En soms vergeet ik m ook gewoon af te zetten in de auto. Krijg je met zo'n licht ding op je schedel. Maar zet m normaal gewoon af in burgervoertuig buiten de kazerne.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, sowieso die baret is m.i. gewoon peppie doen op de weg. Waarom er in GVT gereisd moet worden is een andere discussie.
VeVa mag uberhaupt niet in GVT zijn zonder instructeur/begeleider buiten school/bivak, wordt je betrapt moet je van de opleiding af, maar er wordt vaak een oogje dichtgeknepen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:02 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Dan horen ze dat niet te doen. Wij mochten in principe pas op eigen initiatief in GVT van het kasteelterrein af toen we ZHKH opgeleid waren staat mij bij.
Mwah zo'n ding dat je halve linkeroog dichtplakt valt echt wel op hoor. En verder dient men zich dan wel bewust te zijn van de verantwoordelijkheden en dat gaat nog wel eens mis. lees 20 te hard en bumperkleven in een verlaagd Golfjequote:Op donderdag 8 mei 2014 18:03 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Je kent het principe garnizoensstad e.d.? En soms vergeet ik m ook gewoon af te zetten in de auto. Krijg je met zo'n licht ding op je schedel. Maar zet m normaal gewoon af in burgervoertuig buiten de kazerne.
Dat is het normaal ook niet. Heeft zo'n pak niet zo heel veel mee te makken denk ik. Nou zal ik ook niet zeggen dat ik altijd netjes op snelheid zit als ik naar de kazerne of terug rijdt, maargoed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En als je zo'n pak aanhebt op de openbare weg is het niet handig als je 20 te hard rijdt en bumperkleeft
Geef dat gewoon aan dan. Of vinden ze dat al matenaaierij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VeVa mag uberhaupt niet in GVT zijn zonder instructeur/begeleider buiten school/bivak, wordt je betrapt moet je van de opleiding af, maar er wordt vaak een oogje dichtgeknepen.
En dan nog wil ik wel zien wat er gebeurd als je ZHKH toepast in een stad. Als het goed gaat zul je niemand horen...maar...quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:02 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Dan horen ze dat niet te doen. Wij mochten in principe pas op eigen initiatief in GVT van het kasteelterrein af toen we ZHKH opgeleid waren staat mij bij.
Nee, normaal ook niet, maar met zo'n pak aan zou je beter moeten weten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Dat is het normaal ook niet. Heeft zo'n pak niet zo heel veel mee te makken denk ik. Nou zal ik ook niet zeggen dat ik altijd netjes op snelheid zit als ik naar de kazerne of terug rijdt, maargoed.
Je bent sowieso verplicht iets te doen, zelfs als burger. Er zal echter ten aller tijde eerste naar de geüniformeerden worden gekeken. En het meeste van ZHKH is toch common sense. Veel kan je vaak toch niet meer kapotter maken dan het al is. Tenzij je random tourniquets om ledematen gaat zetten bij een schaafwondje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En dan nog wil ik wel zien wat er gebeurd als je ZHKH toepast in een stad. Als het goed gaat zul je niemand horen...maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |