en dan heb je een A10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jaloezie
Zit voor 1000 euro aan spul in man![]()
Ik heb twee videokaartenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
SDD en videokaart zijn niet bepaald goedkoop
godver 30 euroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Dit is wel wat voor jou ER. Kun je vanaf september elke dag dan wel aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Hoef ik niet te kopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou ER. Kun je vanaf september elke dag dan wel aan.
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
quote:
Niet nodig joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Anders heb ik ook nog wel een setje voor je in een pluba.
Dat geloof ik graag ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet nodig joh.
Bij de DT kisten zat met ouwe meuk.
En vast Win7 x86....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
AMD A10 6800K @ 4,10Ghz, 16GB DDR3 met GTX 670 en een 120GB SDD,
Oh en te clocken tot 4,4Ghz
Kom dan
Omdat 8086...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waarom klinkt x86 eigenlijk beter dan x64
Op 0.02 someone shit in his pants.quote:
Nvidia oder AMD?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nvidia oder AMD?
Oh, en 16GBWant dat is net zo keihard nodig tegenwoordig, net als 8GB op je graka.
2 maal HD6950 2GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kende ik niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Erasmo het volgende:
Gvd iodl is zo traag als bevroren stront in door een trechter.
Achja kende je deze al? http://www.iphoneclub.nl/(...)t-heijn-dwarszitten/
Heb deze pc nu al 3 jaar, nooit problemen mee gehad. Alles draait perfectquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nog problemen mee gehad? Of draait het allemaal goed?
Wat staat er op het programma?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Awsom het volgende:
[..]
Heb deze pc nu al 3 jaar, nooit problemen mee gehad. Alles draait perfectDit jaar maar eens een nieuwe halen
10 mei beëdiging in Franeker van een van onze DEF SC leden, ik moet peppie in DT staan van ons peloton. Komt u?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Het is alleen niet aan jou besteed... (winter olie...)
Neen, door de week heb ik al een broertje dood aan beedigingen, laat staan in het weekend...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
10 mei beëdiging in Franeker van een van onze DEF SC leden, ik moet peppie in DT staan van ons peloton. Komt u?
Geen idee, mijne was in Nijverdal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef Kostertjuh het volgende:
In fucking Franeker ook of all Placeszit daar het Home of the Reserves? Ik mocht het hele schurfteind naar Vught, ik vind het wel een goede ontwikkeling dat ze het meer openbaar doen tegenwoordig
Ah, die van mij ligt naast de WUL.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is evenredig aan het defensiebudget wegbezuinigd.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Vanochtend overigens de meest grote poep ever gedaan voor wie het wil weten. Het bleef maar komen. Ik lanceerde mezelf bijna de lucht in.
Je stekkie in de hal ziet er goed uit ER.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je stekkie in de hal ziet er goed uit ER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |