Ik denk dat ik dan papa dingen doe, anders was ik daar wel geweest. Mn SM staat dr wel bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
10 mei beëdiging in Franeker van een van onze DEF SC leden, ik moet peppie in DT staan van ons peloton. Komt u?
wie danquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan papa dingen doe, anders was ik daar wel geweest. Mn SM staat dr wel bij.
Ah jammer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan papa dingen doe, anders was ik daar wel geweest. Mn SM staat dr wel bij.
De naam van een collega hier posten heeft meerwaarde omdat....? En als bonus waarom wil jij dat weten? Stickers nodig ofzo?quote:
ja, ik wil mn stickerboek compleet. En denk ff na aubquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:59 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
De naam van een collega hier posten heeft meerwaarde omdat....? En als bonus waarom wil jij dat weten? Stickers nodig ofzo?
Even voor de duidelijkheid: met lief en leed bedoel je ''anaal heeft uitgewoond'' toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:24 schreef Rave_NL het volgende:
Ja Bouke, oordeel niet zo.
Het is toch hartstikke gezellig als het een van de vele SM's blijkt te zijn met wie hij lief en leed gedeeld heeft op die blauwe maandag dat hij op school zat. Ouwe jongens krentenbrood jeweetz.
Neen, hij heeft nooit de AMO gedaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: met lief en leed bedoel je ''anaal heeft uitgewoond'' toch?
Ja klopt, maar is inmiddels verwerkt tot een trouwjurkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Of ik mijn reserve parachute vergeten was in te leveren whehe
Je moest eens weten. Als je ergens een grote speelbal wil zijn moet je oof bij de natres worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk dat ik wel onderofficier wil worden bij de natres ipv officier
?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Mag me nu tot de zeer prestigieuze Club van 100 rekenen. Top spel
Nou jij bent een kut dus je mening telt niet meequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind dat er tegenwoordig te weinig gebaggerd wordt in de DEF SC
Nou jij bent een lul dus je mening telt nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Nou jij bent een kut dus je mening telt niet mee
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou jij bent een lul dus je mening telt niet
Stel dan duidelijke vragen kut.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, ik wil mn stickerboek compleet. En denk ff na aub
Pff niet die SMde gene die beedigt wordt
moet je eens met een diemaco doenquote:
Ik heb een kerel in de gym rondlopen die precies Trevor is. In z'n doen en laten, manier van praten, gezichtsuitdrukkingen etc.quote:
Doe je ook ekte oefeningen bij die vereniging joh?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker toch? Heb dat ook eens meegemaakt tijdens een oefening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |