SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanaf nu ga ik ook alleen nog zo denkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker kampioen, volgend jaar CL en nieuwe talenten in aantocht.
Kan slechter zo![]()
![]()
Op naar de Johan Cruijff Schaal tegen PEC.
Overigens, dit jaar kampioen geworden en de Cruijff Schaal gewonnen. Da's ook een unicum![]()
![]()
CL, 100 miljoen miljard op de bank, kampioen x4 en dat allemaal met kutvoetbal en matige elftallenPrima zo, nu nog ff beter voetbal realiseren en volgend jaar ben je in november al kampioen met al die G-elftallen om ons heen.
![]()
We moeten positief blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik ook alleen nog zo denken
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:
CL, 100 miljoen miljard op de bank, kampioen x4 en dat allemaal met kutvoetbal en matige elftallenPrima zo, nu nog ff beter voetbal realiseren en volgend jaar ben je in november al kampioen met al die G-elftallen om ons heen.
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja hopelijk nooit meer Sigthorsson in een Ajax shirt![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Enige jammere is de verloren bekerfinale. Het was PEC wel gegund hoor, die blijdschap enzo, maar de manier die finale werd gespeeld was echt Ajax-onwaardig.
Spelers die weg moeten bij Ajax: Sigthorsson, Bojan, Duarte, Van der Hoorn
Spelers die weg mogen bij Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Denswil, Fischer
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
Enige jammere is de verloren bekerfinale. Het was PEC wel gegund hoor, die blijdschap enzo, maar de manier die finale werd gespeeld was echt Ajax-onwaardig.
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.![]()
Krijgen talenten geen eens meer een kans als ze een dipje hebben?
Oh.![]()
Je moet meer dan 11 spelers hebben hè.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.
Van mij mogen Duarte, Van der Hoorn, Vermeer, Van Rhijn, Denswil en zeker Fischer blijven dus.![]()
Goed lezen, ze mogen weg, ze moeten niet weg. Ze mogen dus ook blijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Krijgen talenten geen eens meer een kans als ze een dipje hebben?Duarte en Van der Hoorn zijn niet genoeg voor Ajax en zullen dat nooit worden. Kansloos om die erbij te houden. Bij Duarte was het trouwens al te voorspellen toen hij bij Heracles speelde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Je moet meer dan 11 spelers hebben hè.
Van mij mogen Duarte, Van der Hoorn, Vermeer, Van Rhijn, Denswil en zeker Fischer blijven dus.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zal Tete volgend seizoen wel langzaam van Rhijn uit de basis spelen. Van der Hoorn vond ik vandaag best goed spelen.
Oh.![]()
Ik heb nooit gepretendeerd dat ik dat wel hebquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we hier nogmaals de bevestiging dat Shreyas geen verstand van voetbal heeft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja dan mag iedereen wel weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goed lezen, ze mogen weg, ze moeten niet weg. Ze mogen dus ook blijven.
Oh.![]()
Ja, tegen NECquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk zal Tete volgend seizoen wel langzaam van Rhijn uit de basis spelen. Van der Hoorn vond ik vandaag best goed spelen.
![]()
Trouwens Sana moet ook weg, die was ik vergeten in het lijstje.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg ook niet dat van der Hoorn perse moet blijven. Vind hem ook tekort komen voor Ajax, maar hij is wel nodig voor de breedte van de selectie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, tegen NEC![]()
Trouwens Sana moet ook weg, die was ik vergeten in het lijstje.
Sanaatje zal wel vertrekken ja. Misschien kan je er nog 5 ton voor krijgen.Oh.![]()
Nee, Cillessen, Moisander, Veltman, Serero, Klaassen, Blind, Kishna, de Jong, Schöne en Boilesen zijn belangrijk voor Ajax. De laatst genoemde mits hij fit kan blijven. Als hij zoals dit seizoen maar 10 wedstrijden kan spelen heb je er ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen eigen goal van Mikey trouwensToch een wereldprestatie afgeleverd door die prutser.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Van dat rijtje zullen er ook wel een paar vertrekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Cillessen, Moisander, Veltman, Serero, Klaassen, Blind, Kishna, de Jong, Schöne en Boilesen zijn belangrijk voor Ajax. De laatst genoemde mits hij fit kan blijven. Als hij zoals dit seizoen maar 10 wedstrijden kan spelen heb je er ook niet veel aan.Oh.![]()
Zonder Cillessen en Schöne ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
Verder geen haat naar Ajax toe maar zonder Frank was Ajax nooit kampioen geworden.
Maar ja zonder Pelle was Feyenoord geen tweede geworden.
Zonder Tadic was Twente geen derde geworden
Zonder Depay was PSV geen vierde geworden, zonder Cocu ook niet trouwens, dan zouden ze in de top 3 zijn geëindigd.
Zo kun je wel doorgaanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Open deur van heb ik me jou daar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
Verder geen haat naar Ajax toe maar zonder Frank was Ajax nooit kampioen geworden.Oh.![]()
De tering zat op een vak met letterlijk 20 NEC-ers achter me. Juichen enz. kan blijkbaar gewoon.
Sigga wat ben je slecht.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
sowieso is nl poverty tegenwoordigquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de slechtste kampioen
kampioen van de armoede xdRED ONS HENNIEGOD![]()
De hele Nederlandse competitie bereikte een dieptepunt dit seizoenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de slechtste kampioen
kampioen van de armoede xdOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En jij gaf ze niet een paar klappen of wat?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:24 schreef Planga het volgende:
De tering zat op een vak met letterlijk 20 NEC-ers achter me. Juichen enz. kan blijkbaar gewoon.
Sigga wat ben je slecht.
2-2 boeide geen fuck trouwens...wij zaten echt te hopen dat de match snel afgelopen was..zo slecht was het.,![]()
Dit keer wel toptoptalenten of zijn het weer van die 13 in een dozijn voetballers zoals Fischer en Andersen die niets toevoegen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk deze week wel meer duidelijkheid over die talenten waar Frank het over had.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 08:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit keer wel toptoptalenten of zijn het weer van die 13 in een dozijn voetballers zoals Fischer en Andersen die niets toevoegen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is een serieuze vraag. Fischer, Andersen en ook Meleg zouden echte toppers moeten worden. Bij Fischer is zelfs de naam Barcelona al wel eens gevallen. Maar tot op heden voegen ze alle 3 niets toe aan Ajax. Dus ik ben benieuwd of de 2 talenten die ze aan gaan trekken van een hoger niveau zijn dan deze jongens.quote:![]()
Dit seizoen was inderdaad wel heel erg matigquote:Op zondag 4 mei 2014 01:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele Nederlandse competitie bereikte een dieptepunt dit seizoen![]()
Het kan best een serieuze vraag voor jou zijn maar dat betekent nog niet dat andere mensen die vraag ook serieus moeten nemenquote:Op zondag 4 mei 2014 08:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag. Fischer, Andersen en ook Meleg zouden echte toppers moeten worden. Bij Fischer is zelfs de naam Barcelona al wel eens gevallen. Maar tot op heden voegen ze alle 3 niets toe aan Ajax. Dus ik ben benieuwd of de 2 talenten die ze aan gaan trekken van een hoger niveau zijn dan deze jongens.
Het zijn jochies van 19. Die mag je best even de tijd geven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet de beste spits die we ooit gehad hebben, maar had met belangrijke treffers toch een heel groot aandeel in dit kampioenschap.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja hopelijk nooit meer Sigthorsson in een Ajax shirt![]()
![]()
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?quote:Op zondag 4 mei 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan best een serieuze vraag voor jou zijn maar dat betekent nog niet dat andere mensen die vraag ook serieus moeten nemen
Het zijn jochies van 19. Die mag je best even de tijd geven.![]()
Siggie heeft dit jaar idd laten zien dat hij misschien niet de beste Ajax-spits is, maar dat hij wel degelijk een hele waardevolle spits kan zijn. Echt belangrijke goals onder druk.Life is what you make it.![]()
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 04-05-2014 om 07:26:38Milik en Hupperts zijn wellicht de 2 nieuwe aankopen van Ajax deze transferperiode. #AJAX reageer retweet
![]()
Iedereen hier noemt die Andersen een toptalent, terwijl hij alleen nog maar gefaald heeft itt tot Fischer die wel goede wedstrijden gespeeld heeft. Toch hoop ik dat die jongen volgend jaar doorbreekt.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?![]()
Fischer is wel een speciale voetballer hoor, dat we daar wel wat meer van hadden mogen zien inmiddels ben ik wel met je eens maar hem afdoen als middelmaat is ook onzin.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?![]()
Ach ja, welbekend fenomeen. Vroeger was alles beter. Dit is omdat je dikwijls enkel het goed blijft onthouden.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?
Overigens maakte sneijder pas zijn debuut op de leeftijd die Fischer nu heeft. Van der vaart was vroeger maar ook niet altijd gelijk geweldig. In zijn eerste jaar als basisspeler werd ajax namelijk 3e, met zo'n 20 punten achterstand op PSV.
Het was echt niet allemaal gelijk fantastisch. Houd jezelf dat dan ook niet voor want dan houd je jezelf alleen maar voor de gek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat mensen van een ventje van 19 al zoveel verwachten geeft wel aan dat het een bijzonder voetballertje moet zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is wel een speciale voetballer hoor, dat we daar wel wat meer van hadden mogen zien inmiddels ben ik wel met je eens maar hem afdoen als middelmaat is ook onzin."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 04-05-2014 om 07:26:38Milik en Hupperts zijn wellicht de 2 nieuwe aankopen van Ajax deze transferperiode. #AJAX reageer retweet
Lijkt me hiervan overgenomen, beetje natte vinger werk dusquote:"Hij staat prominent op onze lijst, maar we hebben nog geen akkoord met hem", zei Overmars zaterdag over de interesse in Milik, die in principe op huurbasis, met optie tot koop, naar Ajax moet komen. Het is aannemelijk dat Ajax ook de naam van Guus Hupperts niet heeft doorgestreept. De vleugelaanvaller degradeerde zaterdagavond met Roda JC Kerkrade en is al geruime tijd bij Ajax in beeld. De club uit Amsterdam hoopt Jody Lukoki in de komende maanden van de hand te doen.![]()
OK, we kunnen dus nog op wat beters hopenquote:Op zondag 4 mei 2014 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me hiervan overgenomen, beetje natte vinger werk dus![]()
![]()
Hupperts zou wel een afgang zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, we kunnen dus nog op wat beters hopen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blijkt dus wel uit dat Ajax 'm wel wil hebben. Geen topspeler maar kan wel wat toevoegen bij Ajax.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me hiervan overgenomen, beetje natte vinger werk dus
En is vast voor een prikje op te pikken.
Overigens is geen enkele speler uit de vijver waaruit Ajax moet vissen een zekerheidje dat ie het gaat redden, ook bv een Tadic niet waar je een vermogen voor moet uittrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat kan ie toevoegen dan? Laat hem lekker in de provincie op de counter draven.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blijkt dus wel uit dat Ajax 'm wel wil hebben. Geen topspeler maar kan wel wat toevoegen bij Ajax.
Overigens is geen enkele speler uit de vijver waaruit Ajax moet vissen een zekerheidje dat ie het gaat redden, ook een bv een Tadic niet waar je een vermogen voor moet uittrekken.![]()
Snel, behoud het overzicht voor het doel, scorend vermogen, veel assists, nog jong en kan dus nog groeien. En belangrijk voor Marc Netto, goedkoop.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kan ie toevoegen dan? Laat hem lekker in de provincie op de counter draven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarom noemen mensen de naam Tadic nog? Die gaat sowieso noooooit komen.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blijkt dus wel uit dat Ajax 'm wel wil hebben. Geen topspeler maar kan wel wat toevoegen bij Ajax.
Overigens is geen enkele speler uit de vijver waaruit Ajax moet vissen een zekerheidje dat ie het gaat redden, ook bv een Tadic niet waar je een vermogen voor moet uittrekken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
http://www.rodajcfans.nl/(...)-roda-laten-afdalen-"hij-kan-vergeten-dat-wij-daar-aan-meewerken"&nieuws[action]=showItem&nieuws[itemID]=13692&reactie[action]=listItem&reactie[itemOffset]=10&
Roda JC-fans zijn nogal boos op Ajax![]()
![]()
![]()
Het is ook niet zo'n bijzondere speler.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom noemen mensen de naam Tadic nog? Die gaat sowieso noooooit komen.![]()
Godverdomme.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rodajcfans.nl/(...)-roda-laten-afdalen-"hij-kan-vergeten-dat-wij-daar-aan-meewerken"&nieuws[action]=showItem&nieuws[itemID]=13692&reactie[action]=listItem&reactie[itemOffset]=10&
![]()
Voor NL begrippen wel hoor maar hij is gewoon wat lui, is te makkelijk de beste bij Twentequote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n bijzondere speler.![]()
Klopt maar ik zie zijn naam wel is voorbij komen.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom noemen mensen de naam Tadic nog? Die gaat sowieso noooooit komen.
Was ook maar een voorbeeld dat ook dit soort spelers geen enkele garantie geeft dat ze wel slagen bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is inderdaad wat lui. Mist ook wat snelheid. Technisch natuurlijk wel goed, slimme voetballer ook. Daarbij een echte winnaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor NL begrippen wel hoor maar hij is gewoon wat lui, is te makkelijk de beste bij Twente
Maar goed, heeft ajax allang afgezegd. Daarom is ie dan ook naar twente gegaan. Veel mensen zijn dat schijnbaar vergeten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toen ik las dat hij naar Twente ging omdat dat makkelijker zou zijn dacht ik ook van gelukkig maar dan. (voor zover dat waar is)quote:Op zondag 4 mei 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Is inderdaad wat lui. Mist ook wat snelheid. Technisch natuurlijk wel goed, slimme voetballer ook. Daarbij een echte winnaar.
Maar goed, heeft ajax allang afgezegd. Daarom is ie dan ook naar twente gegaan. Veel mensen zijn dat schijnbaar vergetenquote:''Ik kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust. Ik ga wel vaak uit eten. In Hengelo en Borne zitten twee goede restaurants. Meer heb ik niet nodig.''![]()
Kent iemand hier dat filmpje van Evander Sno nog waarin zijn "hoogtepunten" op een rij gezet waren.
Stond nog een leuk muziekje onder ook.
Hoop dat iemand hier het nog weet te vinden.#FreeHat![]()
Volgens mij zag hij het vooral niet zitten wegens de manier waarop hij moest spelen bij Ajax. Hij wilde persee op nr 10 staan.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik las dat hij naar Twente ging omdat dat makkelijker zou zijn dacht ik ook van gelukkig maar dan. (voor zover dat waar is)
[..]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat speelt hij nu toch ook niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij zag hij het vooral niet zitten wegens de manier waarop hij moest spelen bij Ajax. Hij wilde persee op nr 10 staan.![]()
Ah, haalde het door elkaar met djuricicquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voor Ajax wel. Maar komt sowieso niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n bijzondere speler.![]()
het is natuurlijk schandalig dat Ajax haar sportieve plicht niet gedaan heeft. Als Cillessen gekeept had ipv Vermeer was nec gedegradeerd ipv rodaquote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 04-05-2014 om 11:31:21R: straks even lunchen bij Frank. Tafel is gedekt. #Ajax
reageer retweet
![]()
Dit was het nummer wat er onder staat.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kent iemand hier dat filmpje van Evander Sno nog waarin zijn "hoogtepunten" op een rij gezet waren.
Stond nog een leuk muziekje onder ook.
Hoop dat iemand hier het nog weet te vinden.
Kan het nog steeds niet vinden
#FreeHat![]()
Hey elfjaar lang niet gezienquote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
het is natuurlijk schandalig dat Ajax haar sportieve plicht niet gedaan heeft. Als Cillessen gekeept had ipv Vermeer was nec gedegradeerd ipv roda"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die beschadigde schaalquote:Op zondag 4 mei 2014 11:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 04-05-2014 om 11:31:21R: straks even lunchen bij Frank. Tafel is gedekt. #Ajax [ afbeelding ] reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met Cillessen speelden we thuis ook gelijk tegen RKC en Cambuur. Dit is gewoon het ware Ajax.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
het is natuurlijk schandalig dat Ajax haar sportieve plicht niet gedaan heeft. Als Cillessen gekeept had ipv Vermeer was nec gedegradeerd ipv roda![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 04-05-2014 om 11:31:21R: straks even lunchen bij Frank. Tafel is gedekt. #Ajax [ afbeelding ] reageer retweet
quote:![]()
Ik dacht dat we wel klaar waren met provinciale netnietclubvoetballertjes aan te trekkenkap daar nou eens mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat Roda degradeert ligt toch echt aan Rodaquote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
het is natuurlijk schandalig dat Ajax haar sportieve plicht niet gedaan heeft. Als Cillessen gekeept had ipv Vermeer was nec gedegradeerd ipv roda![]()
Alleen al dat ze met 2 man meer, bijna de hele wedstrijd, gelijkspeelden tegen AZ 2-2.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Roda degradeert ligt toch echt aan Roda![]()
Hupperts is meer een speler voor een subtopper als PSV.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Seam het volgende:
Hupperts is meer een speler voor een subtopper als PSV.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Seam het volgende:
Hupperts is meer een speler voor een subtopper als PSV.![]()
![]()
Higdon is een baas. Met z'n bierbakkes.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Nieuwe spits is zeker die Johansson of Higdon![]()
Kan wel een cultheldje worden jaquote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Higdon is een baas. Met z'n bierbakkes.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toivonen aantrekken. Dit elftal heeft een beetje pit nodig.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Nieuwe spits is zeker die Johansson of Higdon![]()
quote:John Heitinga is binnenkort transfervrij, maar de stopper heeft nog geen idee waar hij zijn loopbaan voortzet. Een terugkeer naar Ajax behoort wat hem betreft tot de opties, zo vertelt hij in een interview met de NOS. De 87-voudig international acht de kans daarop echter zeer klein.
De dertigjarige Heitinga volgt zijn eerste profclub namelijk nog altijd op de voet en weet dat het beleid in Amsterdam de laatste jaren is gewijzigd. "Ze mikken op de jeugd. Ik ben een echte Ajacied, zou het wel willen, maar ik kan er nu niks over zeggen. Ik moet het rustig bekijken wat ik volgend jaar ga doen", zegt hij.
De afgelopen maanden speelde Heitinga voor Fulham, dat hem huurde van Everton. Met de Londenaren degradeerde hij zaterdag na een 4-1 nederlaag bij Stoke City definitief uit de Premier League. Voor the Cottagers speelde Heitinga sinds begin februari dertien wedstrijden, waarin hij één keer wist te scoren.![]()
Een 6-quote:Wat moeten we eens vinden van het seizoen dat Ricardo van Rhijn achter de rug heeft? Misschien kunnen we het maar het beste aan hemzelf vragen. “Ik geef mezelf een 6- als cijfer,” luidt het antwoord van de rechtsback.
De Ajacied maakt al ruim twee seizoenen deel uit van het eerste elftal, maar het frisse en fruitige is er wel een beetje af de laatste tijd. Hij is zelf de eerste om dat te beamen. “Het team geef ik een 7, mezelf een 6-. Dat is inderdaad ruim een punt lager,” rekent de 22-jarige Van Rhijn voor in gesprek met AT5.
“Dat zegt genoeg, denk ik. Ik ben niet tevreden over mijn prestaties. Het was te wisselvallig. Na de winterstop was het wel iets stabieler en meer wedstrijden wel voldoende dan niet, maar daarbij ben ik mijn optredens van voor de winterstop niet gelijk vergeten.”
Over het algemeen gaat Ajax na de winterstop beter foebele dan in het eerste deel van het seizoen, maar dat bleef dit keer uit. “De wedstrijd tegen FC Barcelona steekt er met kop en schouders bovenuit. Dat niveau willen we altijd bereiken, maar dat lukt niet altijd.”
Waarom niet? Wellicht omdat de selectie van Ajax heel veel jonge spelers heeft, van wie het voor een groot deel zelfs nieuw is om 34 wedstrijden lang goed te spelen. Dit heeft alles te maken met grote namen die vertrekken en jonge talenten die het gat moeten vullen.
“Ik denk wel dat een bepaalde vermoeidheid een rol speelt in het niveau dat we op de mat leggen,” antwoordt Van Rhijn op de vraag van Ajax Life of het seizoen te lang heeft geduurd. “Misschien is dat de reden, maar je moet het altijd kunnen opbrengen om een wedstrijd goed uit te spelen.”
“Ik ben al langer bij het eerste en in die zin wel wat gewend, maar ook ik voel een bepaalde vermoeidheid tijdens een wedstrijd of aan het einde van het seizoen. Ik ben wel toe aan een kleine vakantie,” vervolgt Van Rhijn, die van Ajax niet mee hoeft naar Indonesië. “Misschien krijg ik eerder vakantie. Spannend? Nee, niet echt. Ik ga absoluut nergens vanuit.”
Wat nu nog voor weg lijkt, is komende zomer de start van een nieuw seizoen. Van Rhijn heeft al een idee van wat hij wil neerzetten. “De opmars van Daley Blind is absoluut een voorbeeld. Daley heeft dieptepunten gekend, daar ben ik getuige van geweest. Hij heeft zich knap teruggeknokt. Of ik dat ook ga doen? Ja!”
Het is overigens nog altijd de bedoeling dat Van Rhijn zijn huidige contract – met een looptijd tot medio 2015 – binnenkort openbreekt en verlengt.!
![]()
Dan is hij snel van gedachten veranderd. Paar maanden geleden vond hij het nog veel te vroeg voor een terugkeer naar Nederland.quote:![]()
Wat dacht jij dan? Vind het wel een realistisch cijfer wat overeenkomt met mijn gedachten zo over het hele seizoen gekeken.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik geef hem een 3 voor de moeitequote:Op zondag 4 mei 2014 17:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Vind het wel een realistisch cijfer wat overeenkomt met mijn gedachten zo over het hele seizoen gekeken.![]()
Hij is zich er in ieder geval goed van bewust dat het beter moet.quote:
Ik denk dat daar vooral een groot verschil zit met de concurrentie. De spelers van Ajax zijn net zo goed of slecht zoals je wil als die van Twente, Feyenoord, PSV, Vitesse maar bij Ajax is men zich er goed van bewust dat ze nog veel moeten leren en keihard moeten werken#FreeHat![]()
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is zich er in ieder geval goed van bewust dat het beter moet.
Ik denk dat daar vooral een groot verschil zit met de concurrentie. De spelers van Ajax zijn net zo goed of slecht zoals je wil als die van Twente, Feyenoord, PSV, Vitesse maar bij Ajax is men zich er goed van bewust dat ze nog veel moeten leren en keihard moeten werken![]()
![]()
Alsjeblieft niet Heitinga als ervaren speler..quote:Met Fulham speelt Heitinga nog één wedstrijd. Waar hij na dit seizoen onder contract staat, weet hij nog niet. Zijn contract bij Everton loopt na dit seizoen af. "Of ik nu terugkeer bij Ajax? Ik verwacht het niet. Een paar jaar geleden zijn ze bij Ajax een andere weg ingeslagen. Ze mikken op de jeugd. Ik ben een echte Ajacied, zou het wel willen, maar ik kan er nu niks over zeggen. Ik moet het rustig bekijken wat ik volgend jaar ga doen."
http://nos.nl/artikel/643820-heitinga-wachten-op-van-gaal.html![]()
ach loop vooral lekker te zeiken, hij is kritisch op zichzelf en dat is goed. Of hij zichzelf nou een 3 of een 6 geeft boeit geen fuck want hij wil zelf ook veel beter gaan spelenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoen![]()
als vervanger van moisander (mocht hij vertrekken) en deels poulsen waarom niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:13 schreef Olep het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213527
Heitinga. Tja.![]()
Heitinga mag van mij best terugkomen. Verdedigend is hij niet super maar niet slechter dan Denswil of Van der Hoorn. Bovendien brengt hij ervaring met zich mee en is hij opbouwend best goed.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heitinga zou leuk zijn, wel op een manier zoals Poulsen het heeft ingevuld en niet zoals Van Bommel. Dus niet alle wedstrijdjes spelen en proberen belangrijkste man te zijn, dan gaat het niks worden.![]()
Jij geeft hem voor dit seizoen een voldoende?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Realistisch commentaar. Siert hem wel![]()
Een 6- zo ongeveer. Goed dat hij dat zelf ook inziet.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij geeft hem voor dit seizoen een voldoende?![]()
Als Moisander blijft moeten we dit zeker niet gaan doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet Heitinga als ervaren speler..![]()
Heitinga mag van mij best terugkeren, maar dan moet hij wel rekening houden met een reserverol..
Wel realistisch van Van Rhijn dat hij zichzelf een 6- geeft, het was gewoon geen goed seizoen voor hem. Al kende Van der Wiel ook een mooi seizoen na zijn waardeloze, dus hopelijk volgend seizoen.
![]()
Heb je Heitinga zien spelen de laatste tijd?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
als vervanger van moisander (mocht hij vertrekken) en deels poulsen waarom niet?
Is schrikbarend minder geworden de laatste twee jaar.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Nou een 6- is toch gewoon een realistisch cijfer. Maher zou zichzelf een 8 geven dit seizoen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoen#FreeHat![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet Heitinga als ervaren speler..
Zou hem er direct bij halen.![]()
Dat is de eredivisie ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Heb je Heitinga zien spelen de laatste tijd?
Is schrikbarend minder geworden de laatste twee jaar.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Als je daar Denswil en Veltman neerzet kun je er Heitinga zeker neerzettenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Ajax niet alleen eredivisie.![]()
Dan VdV nog even terughalen en Ziyech kopen en we kunnen weer even vooruit. Ow en nog een rechtsbuiten ergens vandaan halenquote:![]()
Ach het is maar hoe je zoiets opvat. Als je ergens een enquête over houdt dan gaat de schaal van meest ingevulde antwoorden ongeveer zo: 1-6-7-8-10. Wordt er voor iets een 6 gegeven dan geeft dat aan dat het gewoon slecht is.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Denk niet dat ie dat gaat doen, zal net als VDV wel weer terug willen op z'n 34ste ofzo. Dan hebben we er dus helemaal niets meer aan.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet Heitinga als ervaren speler..![]()
Ik heb denk ik wel liever Heitinga als backup dan vd hoorn. Maar vd hoorn is dan wel weggegooid geld... aan de andere kant.... dat is ie mss la"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Van der Hoorn is Ajax-onwaardig en zal niet veel beter worden. Gewoon te weinig talent. Maar niet uit, soms moet je je verlies gewoon pakken. Helaas 4.5 miljoen euro verloren, maar ja in de CL verdien je al 4 keer zo veelquote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Stiggie het volgende:
Ik heb denk ik wel liever Heitinga als backup dan vd hoorn. Maar vd hoorn is dan wel weggegooid geld... aan de andere kant.... dat is ie mss la
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer proberen te verkopen voor 1m+ om een beetje verlies op te vangen.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van der Hoorn is Ajax-onwaardig en zal niet veel beter worden. Gewoon te weinig talent. Maar niet uit, soms moet je je verlies gewoon pakken. Helaas 4.5 miljoen euro verloren, maar ja in de CL verdien je al 4 keer zo veel![]()
Het is niet zo dat de clubs voor hem in de rij staan hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 01:44 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Weer proberen te verkopen voor 1m+ om een beetje verlies op te vangen.
Indrukwekkend, Immers, Van der Laan, wie is dat? Leeuwin, illuster rijtjequote:Op maandag 5 mei 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:
Blind Gouden Schoen, kakkies over de zeik, gras is groen![]()
Raar mannetje is dat inderdaad maar hij schijnt voor NAC te zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 08:59 schreef Devv het volgende:
Die van Nijnatten is weer lekker aan het haten op het kampioenschap van Ajax.
![]()
Ik ben wel weer in voor een lach, ik ga even zoeken.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:59 schreef Devv het volgende:
Die van Nijnatten is weer lekker aan het haten op het kampioenschap van Ajax.
![]()
Het zuur klotst er aan de zijkanten overheenquote:Roda JC is niet gegradeerd omdat NEC op de slotdag van de competitie een punt wegsleepte uit de Arena. De Limburgse Traditionsverein is terecht onderuitgegaan, omdat ze daar slecht zijn omgegaan met het gedachtegoed van de mijnwerkers van weleer.
Er is geïnvesteerd in spelers, trainers en bestuurders die niets hebben met de bodem waarop ze nu hun stappen zetten. Die zijn allemaal ontmaskerd als voorbijgangers en beklagen zich nu nog over fouten van Björn Kuipers in de wedstrijd tegen RKC. Die zouden bepalend zijn geweest voor Roda's lot. Wat een zwaktebod, wat een gebrek aan zelfreflectie. Met zo'n houding blijf je nog jaren in de eerste divisie ronddobberen.
Maar die 2-2 van NEC in Amsterdam, toch schuurt die. Op de laatste dag van de reguliere competitie slaagt Ajax erin om in de slotminuten nóg een modderklodder op de eigen kampioensschaal te schieten. Tegen NEC thuis, 2-2, het broodnodige punt voor de tegenstander, behaald tegen een zelfingenomen landskampioen. Het smaakt walgelijk.
Het is dat Ajax in de publiciteit, op het trainingsveld en in de dug-out aangevoerd wordt door Frank de Boer. Hij alleen, een sieraad voor zijn hele beroepsgroep, houdt enige glans intact. Van bijna al het overige waar de Ajaxfamilie dit seizoen voor stond, gaat niet alleen Kerkrade vandaag over zijn nek. Hoewel in stijl met het hele seizoen, was de laatste wedstrijd een landskampioen onwaardig.heerlijk dit.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 09:04:59 ]![]()
Mijn god, de frustratie loopt wel heel erg hoog op daar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Iedereen bij Ajax weet dondersgoed dat het dit seizoen kut was. Totaal geen sprake van zelfingenomenheid. Deze ploeg kán gewoon niet beter. En het dan 'walgelijk' en een 'landskampioen onwaardig' noemen dat Ajax gelijkspeelde.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zuur klotst er aan de zijkanten overheenheerlijk dit
Wat een sneue debiel, die van Nijnatten.![]()
Gelukkig is de Telegraaf wel heel objectief vandaag. Kan het AD nog wat van leren.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het AD verbergt haar kleur niet. Wat een enge vent die Van Nijnatten, bah.![]()
WZAWZDBquote:Op maandag 5 mei 2014 09:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Iedereen bij Ajax weet dondersgoed dat het dit seizoen kut was. Totaal geen sprake van zelfingenomenheid. Deze ploeg kán gewoon niet beter. En het dan 'walgelijk' en een 'landskampioen onwaardig' noemen dat Ajax gelijkspeelde.
Wat een sneue debiel, die van Nijnatten.![]()
![]()
Ik weet helaas niet welke ezels de rapporteurs waren bij Ajax v NEC en AZ v Feyenoord.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig is de Telegraaf wel heel objectief vandaag. Kan het AD nog wat van leren.![]()
Het trieste is eigenlijk dat de 2-2 tegen de nummer 17 niet zozeer competitievervalsing is, maar gewoon een kwestie van niet beter kunnen.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het trieste is eigenlijk dat de 2-2 tegen de nummer 17 niet zozeer competitievervalsing is, maar gewoon een kwestie van niet beter kunnen willen.![]()
Het trieste is dat mensen als jij dat daadwerkelijk zo zien. Kom op man. Niemand had er zin in. Zelfs het publiek nietquote:Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het trieste is eigenlijk dat de 2-2 tegen de nummer 17 niet zozeer competitievervalsing is, maar gewoon een kwestie van niet beter kunnen.
We speelden ook zeker gelijk tegen Cambuur en RKC omdat niemand er zin in hadquote:Op maandag 5 mei 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Het trieste is dat mensen als jij dat daadwerkelijk zo zien. Kom op man. Niemand had er zin in. Zelfs het publiek niet![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof dit een incident was, kom op zeg. Past volledig in het beeld van het seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Het trieste is dat mensen als jij dat daadwerkelijk zo zien. Kom op man. Niemand had er zin in. Zelfs het publiek niet![]()
Heitinga komt de boel redden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfde als met Milan, Rkc, Salzburg en de rest zeker? Is gewoon kwaliteit, Ajax dat geen zin heeft moet ook kunnen winnen van necquote:Op maandag 5 mei 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
ja maar bij Ajax moet je toch altijd 100% kunnen brengon enzovoortsquote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef Tyron het volgende:
ben het met dven eens, als je al kampioen bent speel je gewoon op 50%Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Klopt, maar als je al kampioen bent waarom dan nog... Nieuw seizoen nieuwe kansen, o naar 5 op een rij!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja maar bij Ajax moet je toch altijd 100% kunnen brengon enzovoorts![]()
![]()
met deze spelers nietquote:Op maandag 5 mei 2014 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax dat geen zin heeft moet ook kunnen winnen van nec![]()
Ik hoorde dat qua punten ajaks een zwakke kampioen is?Eredivisie
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
je bent zelf een zwakkequote:Op maandag 5 mei 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoorde dat qua punten ajaks een zwakke kampioen is?Eredivisie
![]()
Dat hebben ze dit seizoen bijna nooit gedaan ook helaas niet hoeven doen, het is al vanaf de winterstop op 80-90% gemiddeld, ook in de toppers was het vaak 1 helft 60% de andere 100 - 110, kom je nog steeds op dat uit, waren ze meer uitgedaagd hadden ze meer progressie geboekt.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja maar bij Ajax moet je toch altijd 100% kunnen brengon enzovoorts![]()
Waarom? Misschien voor de supporters die daar zitten?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar als je al kampioen bent waarom dan nog... Nieuw seizoen nieuwe kansen, o naar 5 op een rij!![]()
Ja, daar heb je een punt maar ze hebben hard genoeg gestreden het seizoen, het is hun vergeven.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Misschien voor de supporters die daar zitten?![]()
![]()
Mwa, als je Blind in een interview ziet zeggen dat ze in de competitie niet altijd even scherp waren omdat de tegenstand op de training hoger is kan je dat toch wel betwijfelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt maar ze hebben hard genoeg gestreden het seizoen, het is hun vergeven.![]()
Klopt echt geen flikker vanquote:
Jordy Clasie en Immers zouden NOOIT, maar dan ook NOOIT in de top 20 van beste spelers in de Eredivisie (horen te) staan. En wie de fuck is nienhuisCillessen > de rest.
![]()
Don`t shoot the messenger!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt echt geen flikker van
Jordy Clasie en Immers zouden NOOIT, maar dan ook NOOIT in de top 20 van beste spelers in de Eredivisie (horen te) staan. En wie de fuck is nienhuisCillessen > de rest.
![]()
Kijk eerlijk waar eens wat meer naar de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt echt geen flikker van
![]()
Wat de neuk doet Finnbogason op de plaats van Pellequote:
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Meer goals makenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:35 schreef eight het volgende:
[..]
Wat de neuk doet Finnbogason op de plaats van Pelle![]()
Denk omdat Pelle aantal wedstrijden geschorst is en Finnbo meer punten heeft binnengehaald en 29x scoorde (waarvan een groot aantal pingels).quote:Op maandag 5 mei 2014 11:35 schreef eight het volgende:
[..]
Wat de neuk doet Finnbogason op de plaats van Pelle![]()
Wie van onze selectie zouden er allemaal naar het WK gaan?
Cillessen, Blind en Klaassen sowieso wel denk ik, en Veltman en Vermeer misschien nog. Mooie complete selectie bij de voorbereiding![]()
![]()
Klaassen? Zou me toch wel verrassen, Veltman ook maar Vermeer nog meerquote:Op maandag 5 mei 2014 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen, Blind en Klaassen sowieso wel denk ik, en Veltman en Vermeer misschien nog. Mooie complete selectie bij de voorbereiding![]()
Volgens mij ziet Van Gaal het wel zitten in Klaassen. Met die centrale verdedigers die wij hebben weet je het ook maar nooit, kan Veltman zomaar meegaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen? Zou me toch wel verrassen, Veltman ook maar Vermeer nog meer![]()
Dat is waarquote:Op maandag 5 mei 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ziet Van Gaal het wel zitten in Klaassen. Met die centrale verdedigers die wij hebben weet je het ook maar nooit, kan Veltman zomaar meegaan.![]()
Volgens mij maakt Van Gaal zijn eerste selectie bekend om 1 uur, dus we zullen het zienquote:
We zijn waarschijnlijk toch na 3 potjes weer klaar, dus kunnen we lekker met een complete groep gaan voorbereiden![]()
Zitten dus al die Feyenoordertjes met een stijf piemeltje VI te F5'en zodadelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Van Gaal zijn eerste selectie bekend om 1 uur, dus we zullen het zien
We zijn waarschijnlijk toch na 3 potjes weer klaar, dus kunnen we lekker met een complete groep gaan voorbereiden![]()
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.![]()
Het liefst zie ik alle Ajax verdedigers meegaan en geen enkele van Feyenoord, dan krijgen we daar weer een gigantisch gejank van te horen wat mijn week weer goed maakt.![]()
Voor Polen doet hij het toch meer dan primaquote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.![]()
Heeft dan ook nauwelijks gespeeld in Duitsland. Voornamelijk als invaller. Bij Polen -21 (dacht ik) schijnt ie wel aardig wat goals te hebben gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.
Verder is er weinig te zeggen over hem. Misschien past hij niet in het spel in Duitsland. Dat kan hier zomaar anders zijn. Is ook wel bewezen de laatste jaren. Ik vond hem in filmpjes vrij aardig overkomen.![]()
Zie Bayern. Bakken er ook geen klote meer van na 't kampioenschap.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef Tyron het volgende:
ben het met dven eens, als je al kampioen bent speel je gewoon op 50%Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
afschrijven niet, maar bij Van der Hoorn bijvoorbeeld kon je al weten dat het niks ging worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso potentiële aankopen al afschrijven voor ze ooit een stap binnen Ajax hebben gezet.
![]()
Die zagen we wekelijks spelen en kon er al niets van bij de Oranje jeugd. Bij Milik ligt dat wat anders.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
afschrijven niet, maar bij Van der Hoorn bijvoorbeeld kon je al weten dat het niks ging worden.![]()
Klopt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zagen we wekelijks spelen en kon er al niets van bij de Oranje jeugd. Bij Milik ligt dat wat anders.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 05-05-2014 om 13:44:27Van #Ajax zijn Cillessen, Vermeer, Blind, Veltman en Klaassen opgeroepen voor trainingsstage #Oranje #WK reageer retweet
![]()
Heitinga baalt van degradatie Fulham: "Zwarte bladzijde"
John Heitinga verruilde in de winterstop Everton voor Fulham, maar heeft weinig plezier beleefd aan die overstap. Met Fulham degradeerde de international afgelopen weekend uit de Premier League na een 4-1 nederlaag bij Stoke City.
Heitinga zegt in gesprek met De Telegraaf teleurgesteld te zijn over de degradatie. "Een enorme domper. Dit had ik nog nooit meegemaakt en hoop ik ook niet meer mee te maken. Dit is een zwarte bladzijde in de clubgeschiedenis."
De kans is overigens groot dat Heitinga niet met de club meegaat naar de Championship. "Mijn contract loopt 30 juni af en daarna ben ik transfervrij. Maar het gaat nu om de club en niet om mij."![]()
We hebben wel weer wat ervaring nodig volgend seizoen nu Poulsen stopt en Moisander en De Jong misschien vertrekken.. Heitinga en VDV mogen dan wel komen..![]()
Daar wil ik hem ook het liefst zien of op de plek van Moisander al zou Frank dat niet snel doenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sympathieke gozer maar echt nodig heb je hem niet, cvm kan hij wel spelen![]()
Als hij Veltman niet meeneemt begrijpt hij echt niks van voetballenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen, Blind en Klaassen sowieso wel denk ik, en Veltman en Vermeer misschien nog. Mooie complete selectie bij de voorbereidingVeltman is veruit de beste verdediger van NL en kan ook nog eens opbouwen wat Louis graag wil.
Cillessen, Blind, Veltman gaan sowieso mee en mss Klaassen/Vermeer![]()
Maar Nederland gaat niet aan opbouwen toekomen dit WK, alleen tegen Australië en dan is het alweer einde WK.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als hij Veltman niet meeneemt begrijpt hij echt niks van voetballenVeltman is veruit de beste verdediger van NL en kan ook nog eens opbouwen wat Louis graag wil.
Cillessen, Blind, Veltman gaan sowieso mee en mss Klaassen/Vermeer![]()
Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bojan en Hoesenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En slechter dan Siggy, Bojan en Hoesen is toch vrijwel onmogelijkSiggy daarentegen
gvd wat een faal is die gast voor het Ajax-systeem
![]()
Ondanks alle onzin die je altijd uitkraamt stijg je nu toch weer een beetje in aanzienquote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bojan en HoesenSiggy daarentegen
Hou die lijn vast en je komt er wel![]()
![]()
Prima, dan bouwen we 1 keer op. Daarnaast wint Veltman ook nog eens het meeste 1 vs. 1 duels van iedereen in de eredivisie, dus alleen al op basis van dat moet je hem meenemen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Nederland gaat niet aan opbouwen toekomen dit WK, alleen tegen Australië en dan is het alweer einde WK.![]()
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
![]()
Ik snap serieus niet waarom Locadia wel op stage mag en Hoesen niet, die was die keren dat hij speelde bij Ajax echt niet slechter dan Locadia of zo hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 14:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ondanks alle onzin die je altijd uitkraamt stijg je nu toch weer een beetje in aanzien
Hou die lijn vast en je komt er wel![]()
![]()
Waarom je nu ineens weer onzin uitkraamt is mij een raadselquote:Op maandag 5 mei 2014 14:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom Locadia wel op stage mag en Hoesen niet, die was die keren dat hij speelde bij Ajax echt niet slechter dan Locadia of zo hoor![]()
![]()
Mooie balletje ja. Deed hij dat nou maar eens 15 keer per jaar dan hadden we wat aan hem.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat balletje van Serero op Bojan was toch niet slecht![]()
Doet die jongen alleen maar om jou te pestenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie balletje ja. Deed hij dat nou maar eens 15 keer per jaar dan hadden we wat aan hem.![]()
![]()
oké Stijn!quote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
DEZE SELECTIE IS ALLEEN VOOR SPELERS IN DE EREDIVISIE
Zo, is het nu duidelijk?#TeamSyntixquote:![]()
Ik denk het ook jaquote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet die jongen alleen maar om jou te pesten![]()
Ik verwacht deze week wel wat transfernieuws anders met wat fakkels naar Overmars toe.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit een tijdslot op de kluis, gaat alleen 29, 30 en 31/08 open
Oh.![]()
Wat moeten je vleugelspelers dan precies doen?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.
Het moet gewoon 50-50 zijn, anders krijg je enorm voorspelbaar voetbal zoals het nu is. 50% moet de back in een 1-2 of rush erlangs en een voorzet geven, de andere 50% van de voorzetten moet vanuit de vleugenspeler komen. Anders is je vleugelspeler er alleen maar om naar binnen te trekken en daarin te falen omdat het te verwachten is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Alleen kunnen onze backs geen voorzetten geven.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat moeten je vleugelspelers dan precies doen?
Het moet gewoon 50-50 zijn, anders krijg je enorm voorspelbaar voetbal zoals het nu is. 50% moet de back in een 1-2 of rush erlangs en een voorzet geven, de andere 50% van de voorzetten moet vanuit de vleugenspeler komen. Anders is je vleugelspeler er alleen maar om naar binnen te trekken en daarin te falen omdat het te verwachten is.Gewoon zoals Bayern, Robben en Ribery geven ook vaak geen voorzetten. Onze backs moeten de voorzetten vaker geven en dit is ook geen probleem als ze daar eens op gaan trainenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alleen kunnen onze backs geen voorzetten geven.![]()
![]()
Becker en Bazoerquote:Selectie Ajax Indonesia Tour:
Mickey van der Hart
Peter Leeuwenburgh
Lesly de Sa
Stefano Denswil
Niklas Moisander
Siem de Jong
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Sheraldo Becker
Bojan
Christian Poulsen
Lerin Duarte
Ricardo van Rhijn
Ruben Ligeon
Thulani Serero
Mike van der Hoorn
Jairo Riedewald
Riechedly Bazoer![]()
![]()
Het is de afsluiting van het seizoen, niks raars aan lijkt me. 30 juni is volgens mij altijd de einddatum van een contract?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Vermecelli het volgende:
Tot welke datum staat Poulsen officieel onder contract? Apart dat ie nog mee moet![]()
Volgens mij hoefde Sulejmani vorig jaar deze tijd al niet meer mee met deze tripjes. Maar bij Poulsen zal het wel als dank zijn voor z'n dienstenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is de afsluiting van het seizoen, niks raars aan lijkt me. 30 juni is volgens mij altijd de einddatum van een contract?![]()
Van Rhijn toch mee... Dacht dat hij zei dat hij vrij kreeg van Ajax daarvoor. Maar ja, nu hij toch niet bij het Nederlands elftal zit..![]()
Dikkebami en Poulsen zijn natuurlijk ook niet te vergelijkenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde Sulejmani vorig jaar deze tijd al niet meer mee met deze tripjes. Maar bij Poulsen zal het wel als dank zijn voor z'n diensten![]()
En wat is het nut van die stage? Kunnen de downies, die zijn opgeroepen, na afloop van deze stage opeens wel voetballen?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
DEZE SELECTIE IS ALLEEN VOOR SPELERS IN DE EREDIVISIE
Zo, is het nu duidelijk?![]()
Ja, Poulsen moet gewoon mee. Bojan ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is de afsluiting van het seizoen, niks raars aan lijkt me. 30 juni is volgens mij altijd de einddatum van een contract?![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat is het nut van die stage? Kunnen de downies, die zijn opgeroepen, na afloop van deze stage opeens wel voetballen?![]()
![]()
Uh ja natuurlijk. Ze mogen namelijk trainen onder de BESTE trainer van het universum.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat is het nut van die stage? Kunnen de downies, die zijn opgeroepen, na afloop van deze stage opeens wel voetballen?
Louis van God
Oh.![]()
Helder lichtquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat is het nut van die stage? Kunnen de downies, die zijn opgeroepen, na afloop van deze stage opeens wel voetballen?![]()
Ik zie het nut er ook niet van in, sowieso 2 jaar nodig hebben om een selectie samen te stellen, dat had op wat geblesseerden na allang rond moeten zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kunnen ze te weten komen dat Louis toch ook maar een mens is. Hij laat zijn broek midden in de groep zakken bij al die jonge gassies.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze te weten komen dat Louis toch ook maar een mens is. Hij laat zijn broek midden in de groep zakken bij al die jonge gassies.
RED ONS HENNIEGOD![]()
In dat geval moet Van Rhijn vervangen wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.Sightorsson heeft het slecht gedaan bij Ajax, laat dat duidelijk zijn. Maar hij was drie klasse beter dan Bojan. Misschien dat Bojan bij Roda JC potten kan breken volgend seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoesen mag nog wel een kans krijgen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in Bazoer, wat betreft Becker is het maar de vraag of hij door kan breken. Een rechtsbuiten bij Ajax heeft het vrij moeilijk omdat hij weinig ruimte krijgt. Maar ja, slechter dan De Sa en Bojan kan hij het niet doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson heeft het slecht gedaan bij Ajax, laat dat duidelijk zijn. Maar hij was drie klasse beter dan Bojan. Misschien dat Bojan bij Roda JC potten kan breken volgend seizoen.
Hoesen mag nog wel een kans krijgen.Volgens mij zou jij best goede vrienden kunnen worden met LitmanenAFCAquote:Op maandag 5 mei 2014 17:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb veel vertrouwen in Bazoer, wat betreft Becker is het maar de vraag of hij door kan breken. Een rechtsbuiten bij Ajax heeft het vrij moeilijk omdat hij weinig ruimte krijgt. Maar ja, slechter dan De Sa en Bojan kan hij het niet doen
Oh.![]()
Omdat we het er over eens zijn dat Bojan een heel matige speler is?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zou jij best goede vrienden kunnen worden met LitmanenAFCA![]()
Onder andere.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat we het er over eens zijn dat Bojan een heel matige speler is?Oh.![]()
Ik denk dat hij geen matige speler is, maar wel al bijna het hele jaar matig speelt. Barcelona uit en in nog een aantal wedstrijden heeft hij het gewoon goed gedaan, maar dat is wel te weinig en je verwacht meer van hem.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat we het er over eens zijn dat Bojan een heel matige speler is?![]()
Siem ook als spits...quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar Meleg niet, terwijl alleen Bojan meegaat als spits. Daar spreekt vertrouwen uit.![]()
Oh ik denk dat hij al 4 jaar matig speelt maar geen matige speler is.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen matige speler is, maar wel al bijna het hele jaar matig speelt. Barcelona uit en in nog een aantal wedstrijden heeft hij het gewoon goed gedaan, maar dat is wel te weinig en je verwacht meer van hem.![]()
Overheen gelezen ja. Maar dan nog, met Zivkovic en de berichtgeving dat ze op zoek zijn naar nog een spits lijkt die wel te zijn afgeschreven. Misschien dat hij naar Groningen gaat dan als onderdeel van die huurdeal. Had wel verwacht dat hij mee zou gaan omdat ie behoorlijk wat scoorde bij Jong Ajax.quote:![]()
En ik moest ontzettend hard lachenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar Meleg niet, terwijl alleen Bojan meegaat als spits. Daar spreekt vertrouwen uit.![]()
Maar hij heeft zoveel wedstrijden voor Barca gespeeld!!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik denk dat hij al 4 jaar matig speelt maar geen matige speler is.
(Omdat Rijkaard een matige trainer is , maar toch )RED ONS HENNIEGOD![]()
De Boer: "Bojan heeft het niet gebracht"quote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ik moest ontzettend hard lachen
Bojan kon het niet opbrengen tijdens de training.![]()
![]()
Maar het is niet Bojan zijn fout die kan gewoon goed voetballen alleen de voeten willen nietquote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij heeft zoveel wedstrijden voor Barca gespeeld!!!!
(Omdat Rijkaard een matige trainer is , maar toch )![]()
Het ligt gewoon aan zijn ploeggenoten joh , die kunnen zijn positiespel en snelheid van handelen gewoon niet volgenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het is niet Bojan zijn fout die kan gewoon goed voetballen alleen de voeten willen nietRED ONS HENNIEGOD![]()
De nieuwe Roger?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan zijn ploeggenoten joh , die kunnen zijn positiespel en snelheid van handelen gewoon niet volgen![]()
Heb vooral genoten van zijn geweldige schot. Gvd wat was dat vaak dramatisch.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het is niet Bojan zijn fout die kan gewoon goed voetballen alleen de voeten willen niet![]()
Als je nu nog durft te zeggen dat Bojan goed genoeg is voor Ajax heb je óf het hele seizoen niet opgelet, of je hebt oogkleppen op. Het feit dat hij bij Barcelona en Milan heeft gespeeld betekent niet dat je hem tot in den eeuwigheid het hand boven het hoofd hoeft te houden.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zou jij best goede vrienden kunnen worden met LitmanenAFCA
Het afgelopen seizoen heeft hij op 3 wedstrijden na louter gefaald en helemaal niets laten zien. Op basis van zijn spel zou hij niet misstaan bij een Jupiler League club. Hij heeft zoveel kansen gehad dat het bijna ongeloofwaardig werd, zelden heeft een speler die zo slecht presteerde zo vaak in de basis gestaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook niet zeggen dat hij het goed heeft gedaan, laten we het daar over eens zijn. Maar bij vlagen zag je echt wel dat hij kon voetballen hoor. Zeker in de spits was hij gewoon prima.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je nu nog durft te zeggen dat Bojan goed genoeg is voor Ajax heb je óf het hele seizoen niet opgelet, of je hebt oogkleppen op. Het feit dat hij bij Barcelona en Milan heeft gespeeld betekent niet dat je hem tot in den eeuwigheid het hand boven het hoofd hoeft te houden.
Het afgelopen seizoen heeft hij op 3 wedstrijden na louter gefaald en helemaal niets laten zien. Op basis van zijn spel zou hij niet misstaan bij een Jupiler League club. Hij heeft zoveel kansen gehad dat het bijna ongeloofwaardig werd, zelden heeft een speler die zo slecht presteerde zo vaak in de basis gestaan.
Hij kan nog altijd stukken beter voetballen dan onze aanvoerder.Oh.![]()
Wat heb je er aan als hij dat bij vlagen kan zien? Als hij niet elke wedstrijd zijn stinkende best wil doen bij Ajax en er met de pet naar gooit kan hij oprotten.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat hij het goed heeft gedaan, laten we het daar over eens zijn. Maar bij vlagen zag je echt wel dat hij kon voetballen hoor.Zeer slecht, alleen iets beter dan op rechtsbuitenquote:Zeker in de spits was hij gewoon prima.Wat heb je daar aan als hij het niet laat zien? Het gaat er niet om hoe goed Bojan in potentie is, het gaat er om hoe goed hij is op het veld. Het is een luie vlegel die én niet goed traint én niet 100% geeft op het veld én wel 1 miljoen per jaar opstrijkt. Ajax-onwaardig dus.quote:Hij kan nog altijd stukken beter voetballen dan onze aanvoerder.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het veld heeft die zich altijd ingezet. Rende van hot naar her om mee te helpen met de opbouw die altijd dramatisch verliep. Ja hij ging aan het begin van het seizoen vooral voor zichzelf maar dat is iets anders dan inzet. Over zijn trainingsinzet kan ik niet veel zeggen behalve dat De Boer vaak vasthoudt aan spelers die niet goed spelen en dan heeft harder trainer zelfs geen nut. Dat kan bij sommige spelers best demotiverend werken. Geen idee of dit ook op Bojan slaat.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als hij dat bij vlagen kan zien? Als hij niet elke wedstrijd zijn stinkende best wil doen bij Ajax en er met de pet naar gooit kan hij oprotten.
[..]
Zeer slecht, alleen iets beter dan op rechtsbuiten
[..]
Wat heb je daar aan als hij het niet laat zien? Het gaat er niet om hoe goed Bojan in potentie is, het gaat er om hoe goed hij is op het veld. Het is een luie vlegel die én niet goed traint én niet 100% geeft op het veld én wel 1 miljoen per jaar opstrijkt. Ajax-onwaardig dus.
En waren zijn vervangers op iedere positie nou zo goed. Misschien ligt het wel aan Ajax zelf dat we al jarenlang amper spelers hebben die structureel goed spelen. Bojan heeft zat techniek en voetbalintelligentie om te slagen in de Eredivisie.
Snap ook niet wat zijn salaris ermee te maken heeft, iedere speler moet gelijk behandeld worden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Je hebt het over Siem bedoel je?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je nu nog durft te zeggen dat Bojan goed genoeg is voor Ajax heb je óf het hele seizoen niet opgelet, of je hebt oogkleppen op. Het feit dat hij bij Barcelona en Milan heeft gespeeld betekent niet dat je hem tot in den eeuwigheid het hand boven het hoofd hoeft te houden.
Het afgelopen seizoen heeft hij op 3 wedstrijden na louter gefaald en helemaal niets laten zien. Op basis van zijn spel zou hij niet misstaan bij een Jupiler League club. Hij heeft zoveel kansen gehad dat het bijna ongeloofwaardig werd, zelden heeft een speler die zo slecht presteerde zo vaak in de basis gestaan.![]()
Had je inderdaad ook zo kunnen invullen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee want kampioen gemaakt vier jaar geleden, daarom is hij voor eeuwig een held.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mensen Siem de Jong een held vinden van Ajax is oprecht heel erg treurig![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee want kampioen gemaakt vier jaar geleden, daarom is hij voor eeuwig een held.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede beschrijvingtwitter:ajaxlife twitterde op maandag 05-05-2014 om 19:45:02RT @AndreVerheul: @ajaxlife Topduels 7, tegen kleintjes 5, resultaat 8, amusement 4, Eredivisie net wel, Europa net niet. Ajax = Sigthorsson reageer retweet
![]()
Sjokthorssonquote:Op maandag 5 mei 2014 20:37 schreef Heeinz het volgende:
Goede beschrijvingtwitter:ajaxlife twitterde op maandag 05-05-2014 om 19:45:02RT @AndreVerheul: @ajaxlife Topduels 7, tegen kleintjes 5, resultaat 8, amusement 4, Eredivisie net wel, Europa net niet. Ajax = Sigthorsson reageer retweet
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ajax kampioen met het laagste aantal punten ooit sinds de invoering van het 3 punten systeem...
kampioen van de armoede....
Het wordt niks met jullie volgend seizoen..
zwaai zwaaiik ga weer
![]()
Heldere analysequote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Xaxax het volgende:
Ajax kampioen met het laagste aantal punten ooit sinds de invoering van het 3 punten systeem...
zwaai zwaaiik ga weer
![]()
En dat pauperclubje van je is daar 4 punten onder geëindigdquote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Xaxax het volgende:
zwaai zwaaiik ga weer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Moet mogelijk zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het mogelijk om hier een Bingokaart van te maken?
Joden
KNJB
Competitievervalsing
Telegraaf
ProAjax![]()
Die verongelijkte kakkerlakken maken dit seizoen wel goed.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 22:51:01 ]![]()
Dat zeg je al 4 jaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Xaxax het volgende:
zwaai zwaaiik ga weer
![]()
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam-Zuid en je lacht je dood.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef Scorpie het volgende:
Die verongelijkte kakkerlakken maken dit seizoen wel goed.Oh.![]()
Heerlijk dit, daar doe je het voorquote:![]()
Ajax 4 keer op rij kampioen, voor het eerst sinds de invoering van de eredivisiequote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Xaxax het volgende:
Dat zegt dus meer over de rest dan over Ajaxquote:kampioen van de armoede....
Dat zeg je elk jaarquote:Het wordt niks met jullie volgend seizoen..Doeiquote:zwaai zwaaiik ga weer
Dat die supporters van Feyenoord ook geen schaamte kennen hè. Vijftien jaar op rij geen kampioen en nog kritiek hebben op Ajax, PSV of Twente. Triest gewoon.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam-Zuid en je lacht je dood.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In de spits was hij prima? Mijn god zegquote:Op maandag 5 mei 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat hij het goed heeft gedaan, laten we het daar over eens zijn. Maar bij vlagen zag je echt wel dat hij kon voetballen hoor. Zeker in de spits was hij gewoon prima.
Hij kan nog altijd stukken beter voetballen dan onze aanvoerder.Daar was hij niet totaal waardeloos dat bedoel je denk ik. Hij heeft er 2 misschien 3 wedstrijden gespeeld waarin hij niet door de ondergrens heen zakte.
![]()
Kritiek op de KNJB vooralquote:Op maandag 5 mei 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat die supporters van Feyenoord ook geen schaamte kennen hè. Vijftien jaar op rij geen kampioen en nog kritiek hebben op Ajax, PSV of Twente. Triest gewoon.domme lui.
![]()
Is je andere account al geblockt?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Xaxax het volgende:
zwaai zwaaiik ga weer
#FreeHat![]()
Die speelden dit jaar ook geen bijzonder voetbal. Lekker met z'n allen achterin hangen, balletjes wegrossen en kijken wat er van komt. Het is nu toch wel duidelijk dat je met zulk voetbal uiteindelijk niet gaat overleven.quote:![]()
Dat terwijl clubs als Roda, NAC en NEC volgens mij een hogere begroting hebben dan Go Ahead, Cambuur en PEC.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelden dit jaar ook geen bijzonder voetbal. Lekker met z'n allen achterin hangen, balletjes wegrossen en kijken wat er van komt. Het is nu toch wel duidelijk dat je met zulk voetbal uiteindelijk niet gaat overleven.Oh.![]()
Als je niets hebt dan moet je toch wat doen om je proberen nog staande te houden?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
Dat die supporters van Feyenoord ook geen schaamte kennen hè. Vijftien jaar op rij geen kampioen en nog kritiek hebben op Ajax, PSV of Twente. Triest gewoon.![]()
![]()
als je naar psv kijkt kun je dat over 6 spelers zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Shreyas het volgende:
zelden heeft een speler die zo slecht presteerde zo vaak in de basis gestaan.
het valt dus allemaal wel mee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dus...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je naar psv kijkt kun je dat over 6 spelers zeggen.
het valt dus allemaal wel mee![]()
Dus het valt allemaal wel mee. Dat zeg ik toch?quote:
Of is lezen niet je sterkste punt?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
NAC strikt transfervrije Ajacied De Kamps
Joeri de Kamps zal de komende drie seizoenen voor NAC Breda uitkomen. De defensieve middenvelder maakt de overstap van Ajax, waar hij niet in aanmerking kwam voor speelminuten. Komende zomer loopt zijn contract bij de kampioen van de Eredivisie af.
De 22-jarige De Kamps speelt dit seizoen op huurbasis voor sc Heerenveen. Onder trainer Marco van Basten reikte hij tot twaalf optredens in de hoofdmacht. De Friese club maakt op de eigen website melding van de transfer van de middenvelder.
De Kamps begon in 2000 in de jeugdopleiding van Ajax. Tot een officieel debuut in het eerste elftal van de Amsterdammers kwam het echter niet.![]()
Landskampioen Ajax is ook sportiefste ploeg
Ajax is ook dit seizoen de sportiefste club van de eredivisie. De Amsterdammers prolongeerden de Fair Play-prijs, die de KNVB op initiatief van de UEFA in het leven heeft geroepen.
Trainer Frank de Boer is blij met de prijs. "Ajax is nooit een schopploeg geweest en zal dat ook nooit worden", laat hij weten op de website van de KNVB. "Wij moeten het ook meer van balbezit hebben dan van de fysieke duels. Wij zijn kampioen geworden en winnende teams hebben doorgaans minder overtredingen nodig."
De voetbalbond beoordeelde alle competitiewedstrijden niet alleen op rode en gele kaarten. Er werd ook gekeken naar sportief gedrag ten opzichte van de scheidsrechter en tegenstander.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: