Dikkebami en Poulsen zijn natuurlijk ook niet te vergelijkenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde Sulejmani vorig jaar deze tijd al niet meer mee met deze tripjes. Maar bij Poulsen zal het wel als dank zijn voor z'n diensten
En wat is het nut van die stage? Kunnen de downies, die zijn opgeroepen, na afloop van deze stage opeens wel voetballen?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
DEZE SELECTIE IS ALLEEN VOOR SPELERS IN DE EREDIVISIE
Zo, is het nu duidelijk?
Ja, Poulsen moet gewoon mee. Bojan ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is de afsluiting van het seizoen, niks raars aan lijkt me. 30 juni is volgens mij altijd de einddatum van een contract?
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat is het nut van die stage? Kunnen de downies, die zijn opgeroepen, na afloop van deze stage opeens wel voetballen?
Uh ja natuurlijk. Ze mogen namelijk trainen onder de BESTE trainer van het universum.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat is het nut van die stage? Kunnen de downies, die zijn opgeroepen, na afloop van deze stage opeens wel voetballen?
Helder lichtquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie het nut er ook niet van in, sowieso 2 jaar nodig hebben om een selectie samen te stellen, dat had op wat geblesseerden na allang rond moeten zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kunnen ze te weten komen dat Louis toch ook maar een mens is. Hij laat zijn broek midden in de groep zakken bij al die jonge gassies.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze te weten komen dat Louis toch ook maar een mens is. Hij laat zijn broek midden in de groep zakken bij al die jonge gassies.
In dat geval moet Van Rhijn vervangen wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.
Sightorsson heeft het slecht gedaan bij Ajax, laat dat duidelijk zijn. Maar hij was drie klasse beter dan Bojan. Misschien dat Bojan bij Roda JC potten kan breken volgend seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bojan en HoesenSiggy daarentegen
gvd wat een faal is die gast voor het Ajax-systeem
Ik heb veel vertrouwen in Bazoer, wat betreft Becker is het maar de vraag of hij door kan breken. Een rechtsbuiten bij Ajax heeft het vrij moeilijk omdat hij weinig ruimte krijgt. Maar ja, slechter dan De Sa en Bojan kan hij het niet doenquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson heeft het slecht gedaan bij Ajax, laat dat duidelijk zijn. Maar hij was drie klasse beter dan Bojan. Misschien dat Bojan bij Roda JC potten kan breken volgend seizoen.
Hoesen mag nog wel een kans krijgen.
Volgens mij zou jij best goede vrienden kunnen worden met LitmanenAFCAquote:Op maandag 5 mei 2014 17:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb veel vertrouwen in Bazoer, wat betreft Becker is het maar de vraag of hij door kan breken. Een rechtsbuiten bij Ajax heeft het vrij moeilijk omdat hij weinig ruimte krijgt. Maar ja, slechter dan De Sa en Bojan kan hij het niet doen
Omdat we het er over eens zijn dat Bojan een heel matige speler is?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zou jij best goede vrienden kunnen worden met LitmanenAFCA
Onder andere.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat we het er over eens zijn dat Bojan een heel matige speler is?
Ik denk dat hij geen matige speler is, maar wel al bijna het hele jaar matig speelt. Barcelona uit en in nog een aantal wedstrijden heeft hij het gewoon goed gedaan, maar dat is wel te weinig en je verwacht meer van hem.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat we het er over eens zijn dat Bojan een heel matige speler is?
Siem ook als spits...quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar Meleg niet, terwijl alleen Bojan meegaat als spits. Daar spreekt vertrouwen uit.
Oh ik denk dat hij al 4 jaar matig speelt maar geen matige speler is.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen matige speler is, maar wel al bijna het hele jaar matig speelt. Barcelona uit en in nog een aantal wedstrijden heeft hij het gewoon goed gedaan, maar dat is wel te weinig en je verwacht meer van hem.
Overheen gelezen ja. Maar dan nog, met Zivkovic en de berichtgeving dat ze op zoek zijn naar nog een spits lijkt die wel te zijn afgeschreven. Misschien dat hij naar Groningen gaat dan als onderdeel van die huurdeal. Had wel verwacht dat hij mee zou gaan omdat ie behoorlijk wat scoorde bij Jong Ajax.quote:
En ik moest ontzettend hard lachenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar Meleg niet, terwijl alleen Bojan meegaat als spits. Daar spreekt vertrouwen uit.
Maar hij heeft zoveel wedstrijden voor Barca gespeeld!!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik denk dat hij al 4 jaar matig speelt maar geen matige speler is.
De Boer: "Bojan heeft het niet gebracht"quote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ik moest ontzettend hard lachen
Maar het is niet Bojan zijn fout die kan gewoon goed voetballen alleen de voeten willen nietquote:Op maandag 5 mei 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij heeft zoveel wedstrijden voor Barca gespeeld!!!!
(Omdat Rijkaard een matige trainer is , maar toch )
Het ligt gewoon aan zijn ploeggenoten joh , die kunnen zijn positiespel en snelheid van handelen gewoon niet volgenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het is niet Bojan zijn fout die kan gewoon goed voetballen alleen de voeten willen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |