Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.
Bojan en Hoesenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En slechter dan Siggy, Bojan en Hoesen is toch vrijwel onmogelijk
Ondanks alle onzin die je altijd uitkraamt stijg je nu toch weer een beetje in aanzienquote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bojan en HoesenSiggy daarentegen
gvd wat een faal is die gast voor het Ajax-systeem
Prima, dan bouwen we 1 keer op. Daarnaast wint Veltman ook nog eens het meeste 1 vs. 1 duels van iedereen in de eredivisie, dus alleen al op basis van dat moet je hem meenemen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Nederland gaat niet aan opbouwen toekomen dit WK, alleen tegen Australië en dan is het alweer einde WK.
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bojan en HoesenSiggy daarentegen
gvd wat een faal is die gast voor het Ajax-systeem
Ik snap serieus niet waarom Locadia wel op stage mag en Hoesen niet, die was die keren dat hij speelde bij Ajax echt niet slechter dan Locadia of zo hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 14:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ondanks alle onzin die je altijd uitkraamt stijg je nu toch weer een beetje in aanzien
Hou die lijn vast en je komt er wel
Waarom je nu ineens weer onzin uitkraamt is mij een raadselquote:Op maandag 5 mei 2014 14:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom Locadia wel op stage mag en Hoesen niet, die was die keren dat hij speelde bij Ajax echt niet slechter dan Locadia of zo hoor
Mooie balletje ja. Deed hij dat nou maar eens 15 keer per jaar dan hadden we wat aan hem.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat balletje van Serero op Bojan was toch niet slecht
Doet die jongen alleen maar om jou te pestenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooie balletje ja. Deed hij dat nou maar eens 15 keer per jaar dan hadden we wat aan hem.
oké Stijn!quote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
DEZE SELECTIE IS ALLEEN VOOR SPELERS IN DE EREDIVISIE
Zo, is het nu duidelijk?
#TeamSyntixquote:
Ik denk het ook jaquote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet die jongen alleen maar om jou te pesten
Ik verwacht deze week wel wat transfernieuws anders met wat fakkels naar Overmars toe.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit een tijdslot op de kluis, gaat alleen 29, 30 en 31/08 open
Wat moeten je vleugelspelers dan precies doen?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.
Alleen kunnen onze backs geen voorzetten geven.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voorzetten moeten van backs komen, niet van vleugelspelers. Nogal een grote fout die door de media worden gemaakt. Ze denken nog steeds dat Ajax met klassieke buitenspelers wil spelen ipv combinatievoetballers op links- en rechtsbuiten.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat moeten je vleugelspelers dan precies doen?
Het moet gewoon 50-50 zijn, anders krijg je enorm voorspelbaar voetbal zoals het nu is. 50% moet de back in een 1-2 of rush erlangs en een voorzet geven, de andere 50% van de voorzetten moet vanuit de vleugenspeler komen. Anders is je vleugelspeler er alleen maar om naar binnen te trekken en daarin te falen omdat het te verwachten is.
Gewoon zoals Bayern, Robben en Ribery geven ook vaak geen voorzetten. Onze backs moeten de voorzetten vaker geven en dit is ook geen probleem als ze daar eens op gaan trainenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alleen kunnen onze backs geen voorzetten geven.
Becker en Bazoerquote:Selectie Ajax Indonesia Tour:
Mickey van der Hart
Peter Leeuwenburgh
Lesly de Sa
Stefano Denswil
Niklas Moisander
Siem de Jong
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Sheraldo Becker
Bojan
Christian Poulsen
Lerin Duarte
Ricardo van Rhijn
Ruben Ligeon
Thulani Serero
Mike van der Hoorn
Jairo Riedewald
Riechedly Bazoer
Het is de afsluiting van het seizoen, niks raars aan lijkt me. 30 juni is volgens mij altijd de einddatum van een contract?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Vermecelli het volgende:
Tot welke datum staat Poulsen officieel onder contract? Apart dat ie nog mee moet
Volgens mij hoefde Sulejmani vorig jaar deze tijd al niet meer mee met deze tripjes. Maar bij Poulsen zal het wel als dank zijn voor z'n dienstenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is de afsluiting van het seizoen, niks raars aan lijkt me. 30 juni is volgens mij altijd de einddatum van een contract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |