Volgens mij ziet Van Gaal het wel zitten in Klaassen. Met die centrale verdedigers die wij hebben weet je het ook maar nooit, kan Veltman zomaar meegaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen? Zou me toch wel verrassen, Veltman ook maar Vermeer nog meer
Dat is waarquote:Op maandag 5 mei 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ziet Van Gaal het wel zitten in Klaassen. Met die centrale verdedigers die wij hebben weet je het ook maar nooit, kan Veltman zomaar meegaan.
Volgens mij maakt Van Gaal zijn eerste selectie bekend om 1 uur, dus we zullen het zienquote:
Zitten dus al die Feyenoordertjes met een stijf piemeltje VI te F5'en zodadelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Van Gaal zijn eerste selectie bekend om 1 uur, dus we zullen het zien
We zijn waarschijnlijk toch na 3 potjes weer klaar, dus kunnen we lekker met een complete groep gaan voorbereiden
Voor Polen doet hij het toch meer dan primaquote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.
Heeft dan ook nauwelijks gespeeld in Duitsland. Voornamelijk als invaller. Bij Polen -21 (dacht ik) schijnt ie wel aardig wat goals te hebben gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.
Zie Bayern. Bakken er ook geen klote meer van na 't kampioenschap.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef Tyron het volgende:
ben het met dven eens, als je al kampioen bent speel je gewoon op 50%
afschrijven niet, maar bij Van der Hoorn bijvoorbeeld kon je al weten dat het niks ging worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso potentiële aankopen al afschrijven voor ze ooit een stap binnen Ajax hebben gezet.
Die zagen we wekelijks spelen en kon er al niets van bij de Oranje jeugd. Bij Milik ligt dat wat anders.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
afschrijven niet, maar bij Van der Hoorn bijvoorbeeld kon je al weten dat het niks ging worden.
Klopt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zagen we wekelijks spelen en kon er al niets van bij de Oranje jeugd. Bij Milik ligt dat wat anders.
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 05-05-2014 om 13:44:27Van #Ajax zijn Cillessen, Vermeer, Blind, Veltman en Klaassen opgeroepen voor trainingsstage #Oranje #WK reageer retweet
Daar wil ik hem ook het liefst zien of op de plek van Moisander al zou Frank dat niet snel doenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sympathieke gozer maar echt nodig heb je hem niet, cvm kan hij wel spelen
Als hij Veltman niet meeneemt begrijpt hij echt niks van voetballenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Wie van onze selectie zouden er allemaal naar het WK gaan?
Cillessen, Blind en Klaassen sowieso wel denk ik, en Veltman en Vermeer misschien nog. Mooie complete selectie bij de voorbereiding
Maar Nederland gaat niet aan opbouwen toekomen dit WK, alleen tegen Australië en dan is het alweer einde WK.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als hij Veltman niet meeneemt begrijpt hij echt niks van voetballenVeltman is veruit de beste verdediger van NL en kan ook nog eens opbouwen wat Louis graag wil.
Cillessen, Blind, Veltman gaan sowieso mee en mss Klaassen/Vermeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |