Jij geeft hem voor dit seizoen een voldoende?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Realistisch commentaar. Siert hem wel
Een 6- zo ongeveer. Goed dat hij dat zelf ook inziet.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij geeft hem voor dit seizoen een voldoende?
Als Moisander blijft moeten we dit zeker niet gaan doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet Heitinga als ervaren speler..
Heb je Heitinga zien spelen de laatste tijd?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
als vervanger van moisander (mocht hij vertrekken) en deels poulsen waarom niet?
Nou een 6- is toch gewoon een realistisch cijfer. Maher zou zichzelf een 8 geven dit seizoen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoen
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de eredivisie ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Heb je Heitinga zien spelen de laatste tijd?
Is schrikbarend minder geworden de laatste twee jaar.
Als je daar Denswil en Veltman neerzet kun je er Heitinga zeker neerzettenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Ajax niet alleen eredivisie.
Dan VdV nog even terughalen en Ziyech kopen en we kunnen weer even vooruit. Ow en nog een rechtsbuiten ergens vandaan halenquote:
Ach het is maar hoe je zoiets opvat. Als je ergens een enquęte over houdt dan gaat de schaal van meest ingevulde antwoorden ongeveer zo: 1-6-7-8-10. Wordt er voor iets een 6 gegeven dan geeft dat aan dat het gewoon slecht is.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoen
Denk niet dat ie dat gaat doen, zal net als VDV wel weer terug willen op z'n 34ste ofzo. Dan hebben we er dus helemaal niets meer aan.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Hoorn is Ajax-onwaardig en zal niet veel beter worden. Gewoon te weinig talent. Maar niet uit, soms moet je je verlies gewoon pakken. Helaas 4.5 miljoen euro verloren, maar ja in de CL verdien je al 4 keer zo veelquote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Stiggie het volgende:
Ik heb denk ik wel liever Heitinga als backup dan vd hoorn. Maar vd hoorn is dan wel weggegooid geld... aan de andere kant.... dat is ie mss la
Weer proberen te verkopen voor 1m+ om een beetje verlies op te vangen.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van der Hoorn is Ajax-onwaardig en zal niet veel beter worden. Gewoon te weinig talent. Maar niet uit, soms moet je je verlies gewoon pakken. Helaas 4.5 miljoen euro verloren, maar ja in de CL verdien je al 4 keer zo veel
Het is niet zo dat de clubs voor hem in de rij staan hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 01:44 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Weer proberen te verkopen voor 1m+ om een beetje verlies op te vangen.
Indrukwekkend, Immers, Van der Laan, wie is dat? Leeuwin, illuster rijtjequote:Op maandag 5 mei 2014 08:16 schreef Scorpie het volgende:
Blind Gouden Schoen, kakkies over de zeik, gras is groen
Raar mannetje is dat inderdaad maar hij schijnt voor NAC te zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 08:59 schreef Devv het volgende:
Die van Nijnatten is weer lekker aan het haten op het kampioenschap van Ajax.
Ik ben wel weer in voor een lach, ik ga even zoeken.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:59 schreef Devv het volgende:
Die van Nijnatten is weer lekker aan het haten op het kampioenschap van Ajax.
Het zuur klotst er aan de zijkanten overheenquote:Roda JC is niet gegradeerd omdat NEC op de slotdag van de competitie een punt wegsleepte uit de Arena. De Limburgse Traditionsverein is terecht onderuitgegaan, omdat ze daar slecht zijn omgegaan met het gedachtegoed van de mijnwerkers van weleer.
Er is geďnvesteerd in spelers, trainers en bestuurders die niets hebben met de bodem waarop ze nu hun stappen zetten. Die zijn allemaal ontmaskerd als voorbijgangers en beklagen zich nu nog over fouten van Björn Kuipers in de wedstrijd tegen RKC. Die zouden bepalend zijn geweest voor Roda's lot. Wat een zwaktebod, wat een gebrek aan zelfreflectie. Met zo'n houding blijf je nog jaren in de eerste divisie ronddobberen.
Maar die 2-2 van NEC in Amsterdam, toch schuurt die. Op de laatste dag van de reguliere competitie slaagt Ajax erin om in de slotminuten nóg een modderklodder op de eigen kampioensschaal te schieten. Tegen NEC thuis, 2-2, het broodnodige punt voor de tegenstander, behaald tegen een zelfingenomen landskampioen. Het smaakt walgelijk.
Het is dat Ajax in de publiciteit, op het trainingsveld en in de dug-out aangevoerd wordt door Frank de Boer. Hij alleen, een sieraad voor zijn hele beroepsgroep, houdt enige glans intact. Van bijna al het overige waar de Ajaxfamilie dit seizoen voor stond, gaat niet alleen Kerkrade vandaag over zijn nek. Hoewel in stijl met het hele seizoen, was de laatste wedstrijd een landskampioen onwaardig.
Iedereen bij Ajax weet dondersgoed dat het dit seizoen kut was. Totaal geen sprake van zelfingenomenheid. Deze ploeg kán gewoon niet beter. En het dan 'walgelijk' en een 'landskampioen onwaardig' noemen dat Ajax gelijkspeelde.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zuur klotst er aan de zijkanten overheenheerlijk dit
Gelukkig is de Telegraaf wel heel objectief vandaag. Kan het AD nog wat van leren.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het AD verbergt haar kleur niet. Wat een enge vent die Van Nijnatten, bah.
WZAWZDBquote:Op maandag 5 mei 2014 09:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Iedereen bij Ajax weet dondersgoed dat het dit seizoen kut was. Totaal geen sprake van zelfingenomenheid. Deze ploeg kán gewoon niet beter. En het dan 'walgelijk' en een 'landskampioen onwaardig' noemen dat Ajax gelijkspeelde.
Wat een sneue debiel, die van Nijnatten.
Ik weet helaas niet welke ezels de rapporteurs waren bij Ajax v NEC en AZ v Feyenoord.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig is de Telegraaf wel heel objectief vandaag. Kan het AD nog wat van leren.
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het trieste is eigenlijk dat de 2-2 tegen de nummer 17 niet zozeer competitievervalsing is, maar gewoon een kwestie van niet beter kunnen willen.
Het trieste is dat mensen als jij dat daadwerkelijk zo zien. Kom op man. Niemand had er zin in. Zelfs het publiek nietquote:Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het trieste is eigenlijk dat de 2-2 tegen de nummer 17 niet zozeer competitievervalsing is, maar gewoon een kwestie van niet beter kunnen.
We speelden ook zeker gelijk tegen Cambuur en RKC omdat niemand er zin in hadquote:Op maandag 5 mei 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Het trieste is dat mensen als jij dat daadwerkelijk zo zien. Kom op man. Niemand had er zin in. Zelfs het publiek niet
Alsof dit een incident was, kom op zeg. Past volledig in het beeld van het seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Het trieste is dat mensen als jij dat daadwerkelijk zo zien. Kom op man. Niemand had er zin in. Zelfs het publiek niet
Zelfde als met Milan, Rkc, Salzburg en de rest zeker? Is gewoon kwaliteit, Ajax dat geen zin heeft moet ook kunnen winnen van necquote:Op maandag 5 mei 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
ja maar bij Ajax moet je toch altijd 100% kunnen brengon enzovoortsquote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef Tyron het volgende:
ben het met dven eens, als je al kampioen bent speel je gewoon op 50%
Klopt, maar als je al kampioen bent waarom dan nog... Nieuw seizoen nieuwe kansen, o naar 5 op een rij!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja maar bij Ajax moet je toch altijd 100% kunnen brengon enzovoorts
met deze spelers nietquote:Op maandag 5 mei 2014 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax dat geen zin heeft moet ook kunnen winnen van nec
je bent zelf een zwakkequote:Op maandag 5 mei 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoorde dat qua punten ajaks een zwakke kampioen is?Eredivisie
Dat hebben ze dit seizoen bijna nooit gedaan ook helaas niet hoeven doen, het is al vanaf de winterstop op 80-90% gemiddeld, ook in de toppers was het vaak 1 helft 60% de andere 100 - 110, kom je nog steeds op dat uit, waren ze meer uitgedaagd hadden ze meer progressie geboekt.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja maar bij Ajax moet je toch altijd 100% kunnen brengon enzovoorts
Waarom? Misschien voor de supporters die daar zitten?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar als je al kampioen bent waarom dan nog... Nieuw seizoen nieuwe kansen, o naar 5 op een rij!
Ja, daar heb je een punt maar ze hebben hard genoeg gestreden het seizoen, het is hun vergeven.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Misschien voor de supporters die daar zitten?
Mwa, als je Blind in een interview ziet zeggen dat ze in de competitie niet altijd even scherp waren omdat de tegenstand op de training hoger is kan je dat toch wel betwijfelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt maar ze hebben hard genoeg gestreden het seizoen, het is hun vergeven.
Klopt echt geen flikker vanquote:
Don`t shoot the messenger!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt echt geen flikker van
Jordy Clasie en Immers zouden NOOIT, maar dan ook NOOIT in de top 20 van beste spelers in de Eredivisie (horen te) staan. En wie de fuck is nienhuisCillessen > de rest.
Kijk eerlijk waar eens wat meer naar de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt echt geen flikker van
Jordy Clasie en Immers zouden NOOIT, maar dan ook NOOIT in de top 20 van beste spelers in de Eredivisie (horen te) staan. En wie de fuck is nienhuisCillessen > de rest.
Wat de neuk doet Finnbogason op de plaats van Pellequote:
Meer goals makenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:35 schreef eight het volgende:
[..]
Wat de neuk doet Finnbogason op de plaats van Pelle
Denk omdat Pelle aantal wedstrijden geschorst is en Finnbo meer punten heeft binnengehaald en 29x scoorde (waarvan een groot aantal pingels).quote:Op maandag 5 mei 2014 11:35 schreef eight het volgende:
[..]
Wat de neuk doet Finnbogason op de plaats van Pelle
Klaassen? Zou me toch wel verrassen, Veltman ook maar Vermeer nog meerquote:Op maandag 5 mei 2014 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Wie van onze selectie zouden er allemaal naar het WK gaan?
Cillessen, Blind en Klaassen sowieso wel denk ik, en Veltman en Vermeer misschien nog. Mooie complete selectie bij de voorbereiding
Volgens mij ziet Van Gaal het wel zitten in Klaassen. Met die centrale verdedigers die wij hebben weet je het ook maar nooit, kan Veltman zomaar meegaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen? Zou me toch wel verrassen, Veltman ook maar Vermeer nog meer
Dat is waarquote:Op maandag 5 mei 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ziet Van Gaal het wel zitten in Klaassen. Met die centrale verdedigers die wij hebben weet je het ook maar nooit, kan Veltman zomaar meegaan.
Volgens mij maakt Van Gaal zijn eerste selectie bekend om 1 uur, dus we zullen het zienquote:
Zitten dus al die Feyenoordertjes met een stijf piemeltje VI te F5'en zodadelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Van Gaal zijn eerste selectie bekend om 1 uur, dus we zullen het zien
We zijn waarschijnlijk toch na 3 potjes weer klaar, dus kunnen we lekker met een complete groep gaan voorbereiden
Voor Polen doet hij het toch meer dan primaquote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.
Heeft dan ook nauwelijks gespeeld in Duitsland. Voornamelijk als invaller. Bij Polen -21 (dacht ik) schijnt ie wel aardig wat goals te hebben gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me af of Milik wel de gewenste versterking is... De beste man staat niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten, hij speelt dan wel in de Bundesliga, maar toch... Ik denk dat de nood aan betere vleugelspelers (lees: voorzetten) hoger is.
Zie Bayern. Bakken er ook geen klote meer van na 't kampioenschap.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef Tyron het volgende:
ben het met dven eens, als je al kampioen bent speel je gewoon op 50%
afschrijven niet, maar bij Van der Hoorn bijvoorbeeld kon je al weten dat het niks ging worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso potentiële aankopen al afschrijven voor ze ooit een stap binnen Ajax hebben gezet.
Die zagen we wekelijks spelen en kon er al niets van bij de Oranje jeugd. Bij Milik ligt dat wat anders.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
afschrijven niet, maar bij Van der Hoorn bijvoorbeeld kon je al weten dat het niks ging worden.
Klopt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zagen we wekelijks spelen en kon er al niets van bij de Oranje jeugd. Bij Milik ligt dat wat anders.
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 05-05-2014 om 13:44:27Van #Ajax zijn Cillessen, Vermeer, Blind, Veltman en Klaassen opgeroepen voor trainingsstage #Oranje #WK reageer retweet
Daar wil ik hem ook het liefst zien of op de plek van Moisander al zou Frank dat niet snel doenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sympathieke gozer maar echt nodig heb je hem niet, cvm kan hij wel spelen
Als hij Veltman niet meeneemt begrijpt hij echt niks van voetballenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:25 schreef Heeinz het volgende:
Wie van onze selectie zouden er allemaal naar het WK gaan?
Cillessen, Blind en Klaassen sowieso wel denk ik, en Veltman en Vermeer misschien nog. Mooie complete selectie bij de voorbereiding
Maar Nederland gaat niet aan opbouwen toekomen dit WK, alleen tegen Australië en dan is het alweer einde WK.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als hij Veltman niet meeneemt begrijpt hij echt niks van voetballenVeltman is veruit de beste verdediger van NL en kan ook nog eens opbouwen wat Louis graag wil.
Cillessen, Blind, Veltman gaan sowieso mee en mss Klaassen/Vermeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |