Dan is hij snel van gedachten veranderd. Paar maanden geleden vond hij het nog veel te vroeg voor een terugkeer naar Nederland.quote:
Wat dacht jij dan? Vind het wel een realistisch cijfer wat overeenkomt met mijn gedachten zo over het hele seizoen gekeken.quote:
Ik geef hem een 3 voor de moeitequote:Op zondag 4 mei 2014 17:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Vind het wel een realistisch cijfer wat overeenkomt met mijn gedachten zo over het hele seizoen gekeken.
Hij is zich er in ieder geval goed van bewust dat het beter moet.quote:
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is zich er in ieder geval goed van bewust dat het beter moet.
Ik denk dat daar vooral een groot verschil zit met de concurrentie. De spelers van Ajax zijn net zo goed of slecht zoals je wil als die van Twente, Feyenoord, PSV, Vitesse maar bij Ajax is men zich er goed van bewust dat ze nog veel moeten leren en keihard moeten werken
Alsjeblieft niet Heitinga als ervaren speler..quote:Met Fulham speelt Heitinga nog één wedstrijd. Waar hij na dit seizoen onder contract staat, weet hij nog niet. Zijn contract bij Everton loopt na dit seizoen af. "Of ik nu terugkeer bij Ajax? Ik verwacht het niet. Een paar jaar geleden zijn ze bij Ajax een andere weg ingeslagen. Ze mikken op de jeugd. Ik ben een echte Ajacied, zou het wel willen, maar ik kan er nu niks over zeggen. Ik moet het rustig bekijken wat ik volgend jaar ga doen."
http://nos.nl/artikel/643820-heitinga-wachten-op-van-gaal.html
ach loop vooral lekker te zeiken, hij is kritisch op zichzelf en dat is goed. Of hij zichzelf nou een 3 of een 6 geeft boeit geen fuck want hij wil zelf ook veel beter gaan spelenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoen
als vervanger van moisander (mocht hij vertrekken) en deels poulsen waarom niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:13 schreef Olep het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213527
Heitinga. Tja.
Jij geeft hem voor dit seizoen een voldoende?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Realistisch commentaar. Siert hem wel
Een 6- zo ongeveer. Goed dat hij dat zelf ook inziet.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij geeft hem voor dit seizoen een voldoende?
Als Moisander blijft moeten we dit zeker niet gaan doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet Heitinga als ervaren speler..
Heb je Heitinga zien spelen de laatste tijd?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
als vervanger van moisander (mocht hij vertrekken) en deels poulsen waarom niet?
Nou een 6- is toch gewoon een realistisch cijfer. Maher zou zichzelf een 8 geven dit seizoen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig hoor, maar hij geeft zichzelf een voldoende voor dit seizoen
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de eredivisie ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Heb je Heitinga zien spelen de laatste tijd?
Is schrikbarend minder geworden de laatste twee jaar.
Als je daar Denswil en Veltman neerzet kun je er Heitinga zeker neerzettenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Ajax niet alleen eredivisie.
Dan VdV nog even terughalen en Ziyech kopen en we kunnen weer even vooruit. Ow en nog een rechtsbuiten ergens vandaan halenquote:
Ach het is maar hoe je zoiets opvat. Als je ergens een enquête over houdt dan gaat de schaal van meest ingevulde antwoorden ongeveer zo: 1-6-7-8-10. Wordt er voor iets een 6 gegeven dan geeft dat aan dat het gewoon slecht is.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat gaat doen, zal net als VDV wel weer terug willen op z'n 34ste ofzo. Dan hebben we er dus helemaal niets meer aan.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |