Zonder Cillessen en Schöne ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
Verder geen haat naar Ajax toe maar zonder Frank was Ajax nooit kampioen geworden.
Open deur van heb ik me jou daar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
Verder geen haat naar Ajax toe maar zonder Frank was Ajax nooit kampioen geworden.
sowieso is nl poverty tegenwoordigquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de slechtste kampioen
kampioen van de armoede xd
De hele Nederlandse competitie bereikte een dieptepunt dit seizoenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de slechtste kampioen
kampioen van de armoede xd
En jij gaf ze niet een paar klappen of wat?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:24 schreef Planga het volgende:
De tering zat op een vak met letterlijk 20 NEC-ers achter me. Juichen enz. kan blijkbaar gewoon.
Sigga wat ben je slecht.
Dit keer wel toptoptalenten of zijn het weer van die 13 in een dozijn voetballers zoals Fischer en Andersen die niets toevoegen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk deze week wel meer duidelijkheid over die talenten waar Frank het over had.
quote:Op zondag 4 mei 2014 08:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit keer wel toptoptalenten of zijn het weer van die 13 in een dozijn voetballers zoals Fischer en Andersen die niets toevoegen?
Dat is een serieuze vraag. Fischer, Andersen en ook Meleg zouden echte toppers moeten worden. Bij Fischer is zelfs de naam Barcelona al wel eens gevallen. Maar tot op heden voegen ze alle 3 niets toe aan Ajax. Dus ik ben benieuwd of de 2 talenten die ze aan gaan trekken van een hoger niveau zijn dan deze jongens.quote:
Dit seizoen was inderdaad wel heel erg matigquote:Op zondag 4 mei 2014 01:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele Nederlandse competitie bereikte een dieptepunt dit seizoen
Het kan best een serieuze vraag voor jou zijn maar dat betekent nog niet dat andere mensen die vraag ook serieus moeten nemenquote:Op zondag 4 mei 2014 08:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag. Fischer, Andersen en ook Meleg zouden echte toppers moeten worden. Bij Fischer is zelfs de naam Barcelona al wel eens gevallen. Maar tot op heden voegen ze alle 3 niets toe aan Ajax. Dus ik ben benieuwd of de 2 talenten die ze aan gaan trekken van een hoger niveau zijn dan deze jongens.
Niet de beste spits die we ooit gehad hebben, maar had met belangrijke treffers toch een heel groot aandeel in dit kampioenschap.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja hopelijk nooit meer Sigthorsson in een Ajax shirt![]()
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?quote:Op zondag 4 mei 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan best een serieuze vraag voor jou zijn maar dat betekent nog niet dat andere mensen die vraag ook serieus moeten nemen
Het zijn jochies van 19. Die mag je best even de tijd geven.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 04-05-2014 om 07:26:38Milik en Hupperts zijn wellicht de 2 nieuwe aankopen van Ajax deze transferperiode. #AJAX reageer retweet
Iedereen hier noemt die Andersen een toptalent, terwijl hij alleen nog maar gefaald heeft itt tot Fischer die wel goede wedstrijden gespeeld heeft. Toch hoop ik dat die jongen volgend jaar doorbreekt.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?
Fischer is wel een speciale voetballer hoor, dat we daar wel wat meer van hadden mogen zien inmiddels ben ik wel met je eens maar hem afdoen als middelmaat is ook onzin.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?
Ach ja, welbekend fenomeen. Vroeger was alles beter. Dit is omdat je dikwijls enkel het goed blijft onthouden.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat mensen van een ventje van 19 al zoveel verwachten geeft wel aan dat het een bijzonder voetballertje moet zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is wel een speciale voetballer hoor, dat we daar wel wat meer van hadden mogen zien inmiddels ben ik wel met je eens maar hem afdoen als middelmaat is ook onzin.
quote:Op zondag 4 mei 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 04-05-2014 om 07:26:38Milik en Hupperts zijn wellicht de 2 nieuwe aankopen van Ajax deze transferperiode. #AJAX reageer retweet
Lijkt me hiervan overgenomen, beetje natte vinger werk dusquote:"Hij staat prominent op onze lijst, maar we hebben nog geen akkoord met hem", zei Overmars zaterdag over de interesse in Milik, die in principe op huurbasis, met optie tot koop, naar Ajax moet komen. Het is aannemelijk dat Ajax ook de naam van Guus Hupperts niet heeft doorgestreept. De vleugelaanvaller degradeerde zaterdagavond met Roda JC Kerkrade en is al geruime tijd bij Ajax in beeld. De club uit Amsterdam hoopt Jody Lukoki in de komende maanden van de hand te doen.
OK, we kunnen dus nog op wat beters hopenquote:Op zondag 4 mei 2014 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me hiervan overgenomen, beetje natte vinger werk dus
Hupperts zou wel een afgang zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, we kunnen dus nog op wat beters hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |