SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanaf nu ga ik ook alleen nog zo denkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker kampioen, volgend jaar CL en nieuwe talenten in aantocht.
Kan slechter zo![]()
![]()
Op naar de Johan Cruijff Schaal tegen PEC.
Overigens, dit jaar kampioen geworden en de Cruijff Schaal gewonnen. Da's ook een unicum![]()
![]()
CL, 100 miljoen miljard op de bank, kampioen x4 en dat allemaal met kutvoetbal en matige elftallenPrima zo, nu nog ff beter voetbal realiseren en volgend jaar ben je in november al kampioen met al die G-elftallen om ons heen.
![]()
We moeten positief blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik ook alleen nog zo denken
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:
CL, 100 miljoen miljard op de bank, kampioen x4 en dat allemaal met kutvoetbal en matige elftallenPrima zo, nu nog ff beter voetbal realiseren en volgend jaar ben je in november al kampioen met al die G-elftallen om ons heen.
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja hopelijk nooit meer Sigthorsson in een Ajax shirt![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Enige jammere is de verloren bekerfinale. Het was PEC wel gegund hoor, die blijdschap enzo, maar de manier die finale werd gespeeld was echt Ajax-onwaardig.
Spelers die weg moeten bij Ajax: Sigthorsson, Bojan, Duarte, Van der Hoorn
Spelers die weg mogen bij Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Denswil, Fischer
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
Enige jammere is de verloren bekerfinale. Het was PEC wel gegund hoor, die blijdschap enzo, maar de manier die finale werd gespeeld was echt Ajax-onwaardig.
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.![]()
Krijgen talenten geen eens meer een kans als ze een dipje hebben?
Oh.![]()
Je moet meer dan 11 spelers hebben hè.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
Spelers die gehaald moeten worden: een centrale verdediger, een spits en een rechtervleugel aanvaller.
Van mij mogen Duarte, Van der Hoorn, Vermeer, Van Rhijn, Denswil en zeker Fischer blijven dus.![]()
Goed lezen, ze mogen weg, ze moeten niet weg. Ze mogen dus ook blijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Krijgen talenten geen eens meer een kans als ze een dipje hebben?Duarte en Van der Hoorn zijn niet genoeg voor Ajax en zullen dat nooit worden. Kansloos om die erbij te houden. Bij Duarte was het trouwens al te voorspellen toen hij bij Heracles speelde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Je moet meer dan 11 spelers hebben hè.
Van mij mogen Duarte, Van der Hoorn, Vermeer, Van Rhijn, Denswil en zeker Fischer blijven dus.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zal Tete volgend seizoen wel langzaam van Rhijn uit de basis spelen. Van der Hoorn vond ik vandaag best goed spelen.
Oh.![]()
Ik heb nooit gepretendeerd dat ik dat wel hebquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we hier nogmaals de bevestiging dat Shreyas geen verstand van voetbal heeft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja dan mag iedereen wel weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goed lezen, ze mogen weg, ze moeten niet weg. Ze mogen dus ook blijven.
Oh.![]()
Ja, tegen NECquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk zal Tete volgend seizoen wel langzaam van Rhijn uit de basis spelen. Van der Hoorn vond ik vandaag best goed spelen.
![]()
Trouwens Sana moet ook weg, die was ik vergeten in het lijstje.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg ook niet dat van der Hoorn perse moet blijven. Vind hem ook tekort komen voor Ajax, maar hij is wel nodig voor de breedte van de selectie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, tegen NEC![]()
Trouwens Sana moet ook weg, die was ik vergeten in het lijstje.
Sanaatje zal wel vertrekken ja. Misschien kan je er nog 5 ton voor krijgen.Oh.![]()
Nee, Cillessen, Moisander, Veltman, Serero, Klaassen, Blind, Kishna, de Jong, Schöne en Boilesen zijn belangrijk voor Ajax. De laatst genoemde mits hij fit kan blijven. Als hij zoals dit seizoen maar 10 wedstrijden kan spelen heb je er ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen eigen goal van Mikey trouwensToch een wereldprestatie afgeleverd door die prutser.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Van dat rijtje zullen er ook wel een paar vertrekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Cillessen, Moisander, Veltman, Serero, Klaassen, Blind, Kishna, de Jong, Schöne en Boilesen zijn belangrijk voor Ajax. De laatst genoemde mits hij fit kan blijven. Als hij zoals dit seizoen maar 10 wedstrijden kan spelen heb je er ook niet veel aan.Oh.![]()
Zonder Cillessen en Schöne ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
Verder geen haat naar Ajax toe maar zonder Frank was Ajax nooit kampioen geworden.
Maar ja zonder Pelle was Feyenoord geen tweede geworden.
Zonder Tadic was Twente geen derde geworden
Zonder Depay was PSV geen vierde geworden, zonder Cocu ook niet trouwens, dan zouden ze in de top 3 zijn geëindigd.
Zo kun je wel doorgaanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Open deur van heb ik me jou daar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
Verder geen haat naar Ajax toe maar zonder Frank was Ajax nooit kampioen geworden.Oh.![]()
De tering zat op een vak met letterlijk 20 NEC-ers achter me. Juichen enz. kan blijkbaar gewoon.
Sigga wat ben je slecht.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
sowieso is nl poverty tegenwoordigquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de slechtste kampioen
kampioen van de armoede xdRED ONS HENNIEGOD![]()
De hele Nederlandse competitie bereikte een dieptepunt dit seizoenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is de slechtste kampioen
kampioen van de armoede xdOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En jij gaf ze niet een paar klappen of wat?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:24 schreef Planga het volgende:
De tering zat op een vak met letterlijk 20 NEC-ers achter me. Juichen enz. kan blijkbaar gewoon.
Sigga wat ben je slecht.
2-2 boeide geen fuck trouwens...wij zaten echt te hopen dat de match snel afgelopen was..zo slecht was het.,![]()
Dit keer wel toptoptalenten of zijn het weer van die 13 in een dozijn voetballers zoals Fischer en Andersen die niets toevoegen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk deze week wel meer duidelijkheid over die talenten waar Frank het over had.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 08:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit keer wel toptoptalenten of zijn het weer van die 13 in een dozijn voetballers zoals Fischer en Andersen die niets toevoegen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is een serieuze vraag. Fischer, Andersen en ook Meleg zouden echte toppers moeten worden. Bij Fischer is zelfs de naam Barcelona al wel eens gevallen. Maar tot op heden voegen ze alle 3 niets toe aan Ajax. Dus ik ben benieuwd of de 2 talenten die ze aan gaan trekken van een hoger niveau zijn dan deze jongens.quote:![]()
Dit seizoen was inderdaad wel heel erg matigquote:Op zondag 4 mei 2014 01:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele Nederlandse competitie bereikte een dieptepunt dit seizoen![]()
Het kan best een serieuze vraag voor jou zijn maar dat betekent nog niet dat andere mensen die vraag ook serieus moeten nemenquote:Op zondag 4 mei 2014 08:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag. Fischer, Andersen en ook Meleg zouden echte toppers moeten worden. Bij Fischer is zelfs de naam Barcelona al wel eens gevallen. Maar tot op heden voegen ze alle 3 niets toe aan Ajax. Dus ik ben benieuwd of de 2 talenten die ze aan gaan trekken van een hoger niveau zijn dan deze jongens.
Het zijn jochies van 19. Die mag je best even de tijd geven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet de beste spits die we ooit gehad hebben, maar had met belangrijke treffers toch een heel groot aandeel in dit kampioenschap.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oohja hopelijk nooit meer Sigthorsson in een Ajax shirt![]()
![]()
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?quote:Op zondag 4 mei 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan best een serieuze vraag voor jou zijn maar dat betekent nog niet dat andere mensen die vraag ook serieus moeten nemen
Het zijn jochies van 19. Die mag je best even de tijd geven.![]()
Siggie heeft dit jaar idd laten zien dat hij misschien niet de beste Ajax-spits is, maar dat hij wel degelijk een hele waardevolle spits kan zijn. Echt belangrijke goals onder druk.Life is what you make it.![]()
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 04-05-2014 om 07:26:38Milik en Hupperts zijn wellicht de 2 nieuwe aankopen van Ajax deze transferperiode. #AJAX reageer retweet
![]()
Iedereen hier noemt die Andersen een toptalent, terwijl hij alleen nog maar gefaald heeft itt tot Fischer die wel goede wedstrijden gespeeld heeft. Toch hoop ik dat die jongen volgend jaar doorbreekt.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?![]()
Fischer is wel een speciale voetballer hoor, dat we daar wel wat meer van hadden mogen zien inmiddels ben ik wel met je eens maar hem afdoen als middelmaat is ook onzin.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?![]()
Ach ja, welbekend fenomeen. Vroeger was alles beter. Dit is omdat je dikwijls enkel het goed blijft onthouden.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn geen toptalenten want dan hadden ze wel wekelijks uitgeblonken zoals Vdv en Sneijder op die leeftijd deden. Mijn vraag blijft dus nog steeds hetzelfde. Zijn die 2 talenten die ze aan willen trekken wel TOP talenten of zijn het talenten van het niveau Fischer die je zelf ook gewoon in je jeugdopleiding hebt lopen?
Overigens maakte sneijder pas zijn debuut op de leeftijd die Fischer nu heeft. Van der vaart was vroeger maar ook niet altijd gelijk geweldig. In zijn eerste jaar als basisspeler werd ajax namelijk 3e, met zo'n 20 punten achterstand op PSV.
Het was echt niet allemaal gelijk fantastisch. Houd jezelf dat dan ook niet voor want dan houd je jezelf alleen maar voor de gek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat mensen van een ventje van 19 al zoveel verwachten geeft wel aan dat het een bijzonder voetballertje moet zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is wel een speciale voetballer hoor, dat we daar wel wat meer van hadden mogen zien inmiddels ben ik wel met je eens maar hem afdoen als middelmaat is ook onzin."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 04-05-2014 om 07:26:38Milik en Hupperts zijn wellicht de 2 nieuwe aankopen van Ajax deze transferperiode. #AJAX reageer retweet
Lijkt me hiervan overgenomen, beetje natte vinger werk dusquote:"Hij staat prominent op onze lijst, maar we hebben nog geen akkoord met hem", zei Overmars zaterdag over de interesse in Milik, die in principe op huurbasis, met optie tot koop, naar Ajax moet komen. Het is aannemelijk dat Ajax ook de naam van Guus Hupperts niet heeft doorgestreept. De vleugelaanvaller degradeerde zaterdagavond met Roda JC Kerkrade en is al geruime tijd bij Ajax in beeld. De club uit Amsterdam hoopt Jody Lukoki in de komende maanden van de hand te doen.![]()
OK, we kunnen dus nog op wat beters hopenquote:Op zondag 4 mei 2014 09:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me hiervan overgenomen, beetje natte vinger werk dus![]()
![]()
Hupperts zou wel een afgang zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, we kunnen dus nog op wat beters hopen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: