Toen ik las dat hij naar Twente ging omdat dat makkelijker zou zijn dacht ik ook van gelukkig maar dan. (voor zover dat waar is)quote:Op zondag 4 mei 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Is inderdaad wat lui. Mist ook wat snelheid. Technisch natuurlijk wel goed, slimme voetballer ook. Daarbij een echte winnaar.
Maar goed, heeft ajax allang afgezegd. Daarom is ie dan ook naar twente gegaan. Veel mensen zijn dat schijnbaar vergeten
quote:''Ik kon ook naar Ajax, maar ik hou van rust. Ik ga wel vaak uit eten. In Hengelo en Borne zitten twee goede restaurants. Meer heb ik niet nodig.''
Volgens mij zag hij het vooral niet zitten wegens de manier waarop hij moest spelen bij Ajax. Hij wilde persee op nr 10 staan.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik las dat hij naar Twente ging omdat dat makkelijker zou zijn dacht ik ook van gelukkig maar dan. (voor zover dat waar is)
[..]
Dat speelt hij nu toch ook niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij zag hij het vooral niet zitten wegens de manier waarop hij moest spelen bij Ajax. Hij wilde persee op nr 10 staan.
Ah, haalde het door elkaar met djuricicquote:
Voor Ajax wel. Maar komt sowieso niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n bijzondere speler.
het is natuurlijk schandalig dat Ajax haar sportieve plicht niet gedaan heeft. Als Cillessen gekeept had ipv Vermeer was nec gedegradeerd ipv rodaquote:Op zondag 4 mei 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.rodajcfans.nl/(...)-roda-laten-afdalen-"hij-kan-vergeten-dat-wij-daar-aan-meewerken"&nieuws[action]=showItem&nieuws[itemID]=13692&reactie[action]=listItem&reactie[itemOffset]=10&
Roda JC-fans zijn nogal boos op Ajax![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 04-05-2014 om 11:31:21R: straks even lunchen bij Frank. Tafel is gedekt. #Ajax
reageer retweet
Dit was het nummer wat er onder staat.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kent iemand hier dat filmpje van Evander Sno nog waarin zijn "hoogtepunten" op een rij gezet waren.
Stond nog een leuk muziekje onder ook.
Hoop dat iemand hier het nog weet te vinden.
Hey elfjaar lang niet gezienquote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
het is natuurlijk schandalig dat Ajax haar sportieve plicht niet gedaan heeft. Als Cillessen gekeept had ipv Vermeer was nec gedegradeerd ipv roda
Die beschadigde schaalquote:Op zondag 4 mei 2014 11:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 04-05-2014 om 11:31:21R: straks even lunchen bij Frank. Tafel is gedekt. #Ajax [ afbeelding ] reageer retweet
Met Cillessen speelden we thuis ook gelijk tegen RKC en Cambuur. Dit is gewoon het ware Ajax.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
het is natuurlijk schandalig dat Ajax haar sportieve plicht niet gedaan heeft. Als Cillessen gekeept had ipv Vermeer was nec gedegradeerd ipv roda
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 04-05-2014 om 11:31:21R: straks even lunchen bij Frank. Tafel is gedekt. #Ajax [ afbeelding ] reageer retweet
quote:
Dat Roda degradeert ligt toch echt aan Rodaquote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alleen al dat ze met 2 man meer, bijna de hele wedstrijd, gelijkspeelden tegen AZ 2-2.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Roda degradeert ligt toch echt aan Roda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |