ninja-edit faler.quote:
Das een goeie, thnx!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vergeet geen zak over haar hoofd te trekken
Eigenlijk Kareltje, maar vond dat sneuer klinkenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Als je het een klacht vindt waarom doe je het dan?
Wimpie wilt neuken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Niet alleen om haar lelijk hoofd te bedekken, kan je nog wurgspelletjes spelenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wil je nu een koekjequote:
De klacht is dus dat je geen lekkere wijven kunt regelenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wimpie wilt neuken.
Wimpie is het zat dat rechterhand altijd weer aan de gang moet.
Neuj... is meer een sport.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef 2dope het volgende:
Je noemt haar hopeloos maar volgens mij ben jij de eckte wanhoopboy
Lees ff 2e of 3e zin andersquote:
Deadprez!!!quote:
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijkerquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De klacht is dus dat je geen lekkere wijven kunt regelen
Wat een baas ben jij zeg, hemeltjelief.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Neuj... is meer een sport.
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
Wat is dan precies de sense of achievement? Of moet je er ook nog moeite voor doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kansloos lelijke chick scoren, keer naaien en daarna nooit meer van je laten horen
'Pak je toch gewoon een lekker wijf met het IQ van blobvis?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
Je voelt je misbruikt hè.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is dan precies de sense of achievement? Of moet je er ook nog moeite voor doen?
Heb 't één keer gedaan in het kader van try before you die. Heb er spijt van
Ga er dan niet over lopen janken alsof iemand een gelade pistool tegen je hoofd houdt en je dwingt om corpulente zeugen te neukenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat lukt me wel, maar wil en heb geen tijd voor... kansloos dikkertje is makkelijker
ff avondje of 2-3 tijd om hier de boel te verpestenquote:
Dat zie je vooraf niet...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'Pak je toch gewoon een lekker wijf met het IQ van blobvis?
Heb 2 dagen in foetus-houding in een hoekje van de douche gelegen. Nakend.quote:
beide...quote:
En nu schrik je zo nu een dan nog eens wakker, ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb 2 dagen in foetus-houding in een hoekje van de douche gelegen. Nakend.
Daar heb je een pluspunt iddquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kort aanspreken is voldoende, en als ze goed vol is boeit het IQ ook niet meer.
Je doet alleen iets verkeerds... het is wel handig als dit knappe chicks zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe jij hem omhoog krijgt bij een wijf dat je niet enigszins aantrekkelijk vindt?quote:
Karel de Grote neem ik dan aan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Eigenlijk Kareltje, maar vond dat sneuer klinken
Wat drank, een een jointje...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe jij hem omhoog krijgt bij een wijf dat je niet enigszins aantrekkelijk vindt?
Uiteraardquote:
Lelijke wijven mag je als een vent behandelen. Duidelijk afsnauwen en als het moet een elleboog onder het neusbotje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je doet alleen iets verkeerds... het is wel handig als dit knappe chicks zijn.
Lelijke chicks scoren is geen sport, deze van je afhouden is een sport.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lelijke wijven mag je als een vent behandelen. Duidelijk afsnauwen en als het moet een elleboog onder het neusbotje.
Dan heb ik gelijk een ban te pakken.quote:
dms rondsturenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan heb ik gelijk een ban te pakken.
quote:
Begon met 06 iigquote:
Any how, gewoon licht uit en zo min mogelijk lichaamscontact, dan merk je er weinig van.quote:
Kijk maar uit. Ik heb dat ooit eens gedaan, vroeg ze me na twee dagen neuken of ik zin had om haar ouders te ontmoeten... nee dus. Nogal wat gezeik mee gehadquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
haha, das wel kut... maar heb het voordeel dat ze 20km verderop woont. Dus ik naai d'r hier iin het sportparkje en daarna mag ze weer naar huis fietsenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef Prospos het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ik heb dat ooit eens gedaan, vroeg ze me na twee dagen neuken of ik zin had om haar ouders te ontmoeten... nee dus. Nogal wat gezeik mee gehad
Ja heb geen zin om moeite te doen nu om mezelf een mail te sturen met de foto en dan weer op tehalen via de laptopquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef MultiBanaan het volgende:
DM met een pic van haar alsjeblieftbenieuwd of het er nog mee door kan
jij morgen:quote:
Net als in Prison Break... denken dat ie homo moet spelen, mag ie een kkr lekker wijf naaienquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef BozeHaas het volgende:
misschien is het een val en is ze eigenlijks fucking lekker en gaf ze je expres varkenfoto's zodat ze weet die jongen doet het voor mijn innerlijk
En terecht. Een zwakbegaafde vrouw misbruiken en pesten is nooit oke.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit wordt niet gewaardeerd door de mods.
jaja, al aangepast.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit wordt niet gewaardeerd door de mods.
Meteen in hokjes plaatsenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En terecht. Een zwakbegaafde vrouw misbruiken en pesten is nooit oke.
Whut? Ze willen allebei seks, waar is het misbruik?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En terecht. Een zwakbegaafde vrouw misbruiken en pesten is nooit oke.
quote:
Dit ja, ik ben op die manier eens verkracht door een dikke vrouw, geen pretje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:33 schreef sneakydesert het volgende:
Zolang je maar niet onderop komt te liggen
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit ja, ik ben op die manier eens verkracht door een dikke vrouw, geen pretje.
Het is misbruik maken van als je een zwakbegaafd iemand penetreert om haar te filmen en te fotograferen en landelijk voor lul zet. Niks anders.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Whut? Ze willen allebei seks, waar is het misbruik?
Misschien wilde ze het zelf? Ik heb geen idee zie die foto gelukkig voor het eerst.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:34 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is misbruik maken van als je een zwakbegaafd iemand penetreert om haar te filmen en te fotograferen en landelijk voor lul zet. Niks anders.
Oh is dat van het verhaal van die studenten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:34 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is misbruik maken van als je een zwakbegaafd iemand penetreert om haar te filmen en te fotograferen en landelijk voor lul zet. Niks anders.
Komt uit dit topic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Misschien wilde ze het zelf? Ik heb geen idee zie die foto gelukkig voor het eerst.
Ja geloof ik...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds trust issues van.
Het verhaal ging overal rond. Is van een jongen van een studentenvereniging en een wedstrijd wie de lelijkste vrouw ooit penetreerde (en filmde etc.)quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Misschien wilde ze het zelf? Ik heb geen idee zie die foto gelukkig voor het eerst.
owww.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Komt uit dit topic.
KLB / Mensen die intens laag gaan voor een weddenschap
ja gelezen net. triest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het verhaal ging overal rond. Is van een jongen van een studentenvereniging en een wedstrijd wie de lelijkste vrouw ooit penetreerde (en filmde etc.)
Maar dat is offtopic, paardlants baalt er juist van dat 'ie een lelijk wijf ballen moet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het verhaal ging overal rond. Is van een jongen van een studentenvereniging en een wedstrijd wie de lelijkste vrouw ooit penetreerde (en filmde etc.)
Ja. Het is echt walgelijk dat er figuren zijn die tot zoiets in staat zijn (hoe ziek ben je) en het daadwerkelijk lachwekkend vinden. Ook jammer dat die foto overal rondgaat, die vrouw heeft er ook niet om gevraagd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh is dat van het verhaal van die studenten?
Dat was inderdaad verwerpelijk.
volgens mij ben jij gewoon die vrouwquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja. Het is echt walgelijk dat er figuren zijn die tot zoiets in staat zijn (hoe ziek ben je) en het daadwerkelijk lachwekkend vinden. Ook jammer dat die foto overal rondgaat, die vrouw heeft er ook niet om gevraagd.
Wou ik ook zeggen, dacht laat maar... heb ik daluk weer die discussie aan mijn pik hangenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon die vrouw
We zullen zien of ze er zwanger van geworden is, zo ja dan genoot ze ervan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja. Het is echt walgelijk dat er figuren zijn die tot zoiets in staat zijn (hoe ziek ben je) en het daadwerkelijk lachwekkend vinden. Ook jammer dat die foto overal rondgaat, die vrouw heeft er ook niet om gevraagd.
Op Twoo, toch een aantal keren wel een leuk chickie ontmoet en leuke dingen meegedaan. Badoo is helemaal verkkrdquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:38 schreef skippy22 het volgende:
Zo´n moddervet mormel in het prinsessenbed nee.
En badoo/two 3x![]()
![]()
Ga dan naar de lokale breezertent.
Och... moet nog condooms halen nu je het zegtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We zullen zien of ze er zwanger van geworden is, zo ja dan genoot ze ervan.
Is het echt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar dat is offtopic, paardlants baalt er juist van dat 'ie een lelijk wijf ballen moet.
Ja, maar kan natuurlijk gewoon niet komen opdagenquote:
Gewoon op d'r rug rochelen en als ze zich om draait d'r gezicht sauzen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Och... moet nog condooms halen nu je het zegt
Weet nog wel bij mijn ex...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon op d'r rug rochelen en als ze zich om draait d'r gezicht sauzen.
Dan heb je geluk gehad op die rippoff site. De lat zal je wel niet al te hoog leggen verder als je al een dik mokkel pompt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Op Twoo, toch een aantal keren wel een leuk chickie ontmoet en leuke dingen meegedaan. Badoo is helemaal verkkrd
Ik weet niet of ik het moet geloven, maar je bent zelf dus ook onaantrekkelijk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, maar kan natuurlijk gewoon niet komen opdagen
Ik leg de lat niet hoog op die app nee...quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad op die rippoff site. De lat zal je wel niet al te hoog leggen verder als je al een dik mokkel pompt.
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:43 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het moet geloven, maar je bent zelf dus ook onaantrekkelijk?
Volgens mij ben je gewoon nog maagd (serieuze vraag). Klopt dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet nog wel bij mijn ex...
Nee niet in mijn gezicht spuiten hoor.... en toch elke keer weer een volle facial
Gezien je er vrijwillig overheen kan gaan en hem dus ook overeind kan krijgen zal het dus wel loslopen met haar overgewicht en lelijkheid of je bent echt een wanhopige faalhaas.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef Paardlants het volgende:
Op Twoo, toch een aantal keren wel een leuk chickie ontmoet en leuke dingen meegedaan. Badoo is helemaal verkkrd
Denken dat ik nog maagd benquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon nog maagd (serieuze vraag). Klopt dat?
Vijf jaar een relatie en nog geen seks hebben. Faalquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Denken dat ik nog maagd ben
ksst ga fietsen ofzo![]()
Kom net uit een relatie van ruim 5 jaar.
Dat nou ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vijf jaar een relatie en nog geen seks hebben. Faal
We hebben hier te doen met een miss piggyquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezien je er vrijwillig overheen kan gaan en hem dus ook overeind kan krijgen zal het dus wel loslopen met haar overgewicht en lelijkheid of je bent echt een wanhopige faalhaas.
Ik denk niet dat ik je geloof. Je probeert hier een beetje 'stoer' te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Denken dat ik nog maagd ben
ksst ga fietsen ofzo![]()
Kom net uit een relatie van ruim 5 jaar.
Ja dat doen wel meer fokkersquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je geloof. Je probeert hier een beetje 'stoer' te doen.
Wow, waar heb je last van?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Jij doet net zo goed stoer met die wederkerende neerbuigende houding in elk topic waarin jij aanwezig bent.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee nergens! Ik bedoel het (zeker) niet aanvallend of boos, maar hij wil wel erg graag laten weten dat hij seks heeft gehad/gaat hebben.quote:
Welke man wil dat niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee nergens! Ik bedoel het (zeker) niet aanvallend of boos, maar hij wil wel erg graag laten weten dat hij seks heeft gehad/gaat hebben.
Je verward t met een ander.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij doet net zo goed stoer met die wederkerende neerbuigende houding in elk topic waarin jij aanwezig bent.
Fokkers ketsen nooit en zo steekt hij ons de ogen uit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O nee nergens! Ik bedoel het (zeker) niet aanvallend of boos, maar hij wil wel erg graag laten weten dat hij seks heeft gehad/gaat hebben.
Ik denk dat je alles niet zo serieus moet nemen, ik doe dat ook niet, alleen de 5 vrouwen die ik dagelijks zie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dus dat hij fantaseert.
Wow, ben jij een van de 'grote zes'?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je alles niet zo serieus moet nemen, ik doe dat ook niet, alleen de 5 vrouwen die ik dagelijks zie.
Doe ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je alles niet zo serieus moet nemen, ik doe dat ook niet, alleen de 5 vrouwen die ik dagelijks zie.
Niet bewust in ieder geval.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wow, ben jij een van de 'grote zes'?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:07 schreef skippy22 het volgende:
Fiercietje liefje ik bezoek het viva forum ook wel eens. Ken ik je daar niet van =
thrust issues bedoel je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds trust issues van.
Misschien moet je een lieve, dikke, lelijke, zorgzame dame zoeken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het een het gevolg van een ander.
Ken jij ze?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:19 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Misschien moet je een lieve, dikke, lelijke, zorgzame dame zoeken.
Daar doe ik niet aan mee, zodrekt beland ik bij Paardlants in bed als gevolg van een hele nare miscommunicatie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:21 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, maar ga eens op de 'Twoo' app kijken.
Wellicht kan hij wat aan je t(h)rust issues doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, zodrekt beland ik bij Paardlants in bed als gevolg van een hele nare miscommunicatie.
Trio met een dik, lelijk wijf. Lekker toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, zodrekt beland ik bij Paardlants in bed als gevolg van een hele nare miscommunicatie.
Wellicht, we zullen er helaas niet achter komen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:22 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wellicht kan hij wat aan je t(h)rust issues doen.
Ik fantaseer er niet over als ik 's nachts m'n bedje opzoek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Trio met een dik, lelijk wijf. Lekker toch?
Suggereer jij hiermee dat ik dat wel doe?quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
Ik fantaseer er niet over als ik 's nachts m'n bedje opzoek.
Jouw puberbrein neemt je ongetwijfeld mee op de gekste avonturen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Suggereer jij hiermee dat ik dat wel doe?
Niet het neuken van dikke wijven i.i.g.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jouw puberbrein neemt je ongetwijfeld mee op de gekste avonturen.
Neuken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:21 schreef vera166 het volgende:
Ik heb echt een zieke hekel aan jochies zoals jij
Hee snoesje kom je vanavond nog langs ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:21 schreef vera166 het volgende:
Ik heb echt een zieke hekel aan jochies zoals jij
Je kan hoog of laag springen,maar de TS ketst morgenavond wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:04 schreef Pharkus het volgende:
Kijk dat je na een avond laven aan alcoholische versnaperingen in bed beland met iemand waarna de dagen van schaamte volgen, kan gebeuren. Maar om nou trots al van te voren te gaan verkondigen dat het eventueel zou kunnen gaan gebeuren is toch wel sneukneuzerij eerste klas.
Skippy verandert nooitquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hee snoesje kom je vanavond nog langs ?
Jij bent ook al zo'n gozertje met zeer lage eisen ... als er maar een gat in zit, he ....quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan hoog of laag springen,maar de TS ketst morgenavond wel.
FTFYquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:28 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n gozertje met zeer lage eisen ... als het maar ademt, he ....
Dank voor de aanvulling ... althans ik hoop dat hij op zijn minst die eis stelt .... dat het nog ademt.quote:
Nou, dat is ook echt een uitdaging ja, zeg maar vergelijkbaar met een lolly van een baby afpakken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Paardlants doelt volgens mij op "Wrakduiken". Gebeurt wel vaker, maar dat is inderdaad als je op het eind van de avond nog geen 5,5+ hebt gescoord en je kan écht écht niet nog een week zonder seks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, dat is ook echt een uitdaging ja, zeg maar vergelijkbaar met een lolly van een baby afpakken.
Ik geef er liever zelf een rukje aan dan het bed te delen met iemand waar je eigenlijk van walgt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:04 schreef Pharkus het volgende:
Kijk dat je na een avond laven aan alcoholische versnaperingen in bed beland met iemand waarna de dagen van schaamte volgen, kan gebeuren. Maar om nou trots al van te voren te gaan verkondigen dat het eventueel zou kunnen gaan gebeuren is toch wel sneukneuzerij eerste klas.
Ho ho wie zegt dat ? Ik ben nog maagdquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:28 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n gozertje met zeer lage eisen ... als er maar een gat in zit, he ....
More cushion for the pushing..quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Kneusquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hee snoesje kom je vanavond nog langs ?
Jij bent zelf kansloos, aangezien je geen betere dames kunt krijgen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef Paardlants het volgende:
Hallo allemaal,
ff een update van mijn kant.
Weekje druk bezig geweest en nu ff 2 weken thuis.. via de Twoo app (te vergelijken met Badoo en Tinder) effe gekeken of er nog een hopeloos geval online stond die wel te batsen valt tijdens de eerste date.
Omdat de Twoo app een kkr app is, hebben we maar telefoonnummers gewisseld om te kunnen Telegrammen. Wat foto's van chickvarken verzameld en uiteraard ook mijn beste foto's naar haar gestuurd. Nu is ze al zo hopeloos dat ze al 'hvj' en ' ik mis je' appt.
Ik zal niet te ver afdwalen...
Ze vroeg me vervolgens of het me leuk leek vrijdag wat af te spreken en samen wat te drinken (zij zou een fles Razz meenemenmaar goed)... Ik persoonlijk zal nee zeggen maar aangezien mijn Wimpie soms andere fantasieën erop na houd, ben ik er maar op ingegaan, maar wel met een directe mededeling dat ik wel retegeil word van Razz. Waarop zij weer antwoordde dat ze daar wel een oplossing voor had.
Klacht: Vrijdag een kansloos dik en lelijk wijf neuken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Je bent het helemaal zat om maagd te zijn dus gaat maar een zeug neuken?
Zeker van je vader geleerd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Sneue figuren zoals jij trouwen ermee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik trouw nooit. Hee hee dat was een eenmalig incident nerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sneue figuren zoals jij trouwen ermee.
Niet in je broek zeiken bij de 1e date met haar, skip. Het is geen FOK!meet
Eenmalig teveel! Wie pist er nu in zijn broek bij het zien van een verzameling nerds?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik trouw nooit. Hee hee dat was een eenmalig incident nerd
Dat was de drank en drugs combinatiequote:Op donderdag 1 mei 2014 14:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eenmalig teveel! Wie pist er nu in zijn broek bij het zien van een verzameling nerds?
Je bent en blijft eeuwig triest met je slechte trollpost. Zeg je internet op en ga kratten stapelen. Doe je nog wat nuttigs...
Gastquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker nooit een fatty gehad? Neuken beter dan die skinny bitches.
Dadelijk neuk je haar zwanger, zit je dan de rest van je leven met dat wijf opgescheept.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef Paardlants het volgende:
Hallo allemaal,
ff een update van mijn kant.
Weekje druk bezig geweest en nu ff 2 weken thuis.. via de Twoo app (te vergelijken met Badoo en Tinder) effe gekeken of er nog een hopeloos geval online stond die wel te batsen valt tijdens de eerste date.
Omdat de Twoo app een kkr app is, hebben we maar telefoonnummers gewisseld om te kunnen Telegrammen. Wat foto's van chickvarken verzameld en uiteraard ook mijn beste foto's naar haar gestuurd. Nu is ze al zo hopeloos dat ze al 'hvj' en ' ik mis je' appt.
Ik zal niet te ver afdwalen...
Ze vroeg me vervolgens of het me leuk leek vrijdag wat af te spreken en samen wat te drinken (zij zou een fles Razz meenemenmaar goed)... Ik persoonlijk zal nee zeggen maar aangezien mijn Wimpie soms andere fantasieën erop na houd, ben ik er maar op ingegaan, maar wel met een directe mededeling dat ik wel retegeil word van Razz. Waarop zij weer antwoordde dat ze daar wel een oplossing voor had.
Nee ik ken Paardlants niet, misgelopen met Carnaval.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent het lelijke, dikke wijf en hebt nu leedvermaak?
Niet sinds de brabandse beffer heb ik zo veel respect voor een man gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef Paardlants het volgende:
[kansloze boven de rivieren modus] Ahh, dus jij hebt wss met carnaval al 5 gasten afgewerkt in het steegje [/kansloze boven die rivieren modus]quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:28 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee ik ken Paardlants niet, misgelopen met Carnaval.
Denken dat FOK!sters seksuele handelingen verrichten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ahh, dus jij hebt wss met carnaval al 5 gasten afgewerkt in het steegje /kansloze boven die rivieren modus
Ook dat gaat alleen maar via PMquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Denken dat FOK!sters seksuele handelingen verrichten.
ja dat zou knap kut zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:25 schreef valek het volgende:
[..]
Dadelijk neuk je haar zwanger, zit je dan de rest van je leven met dat wijf opgescheept.
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker nooit een fatty gehad? Neuken beter dan die skinny bitches.
mijn ninja edit voor zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Denken dat FOK!sters seksuele handelingen verrichten.
Don't get your hopes up, het geldt natuurlijk lang niet voor alle fatty's.quote:
Dik is altijd lelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef Piye het volgende:
Is ze lelijk omdat ze dik is of is ze dik én lelijk? Want ik vind dat, zelfs wanneer je wanhopig bent, je de lat niet helemaal op de grond hoeft te leggen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heel soms zie ik een dikkerdje met een redelijk mooi koppie, best wel zonde denk ik dan.
ik heb toch weleens dikke wijven gezien die echt wel lekker zijn.quote:
ja gelukt, ze had boven verwachting toch een leuk koppie erop zittenquote:
ze bleek idd minder dik, een keer niet met je rechterhand tekeer te hoeven gaan is altijd lekker hequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:19 schreef MultiBanaan het volgende:
Bleek ze ook wat minder dik dan verwacht? En heb je nog lekker geneukt? Wilde ze nog pijpen? Waar mocht je je zaad deponeren?
Ik ben oprecht blij voor jequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ze bleek idd minder dik, een keer niet met je rechterhand tekeer te hoeven gaan is altijd lekker heja pijpen deed ze redelijk, en heb lekker die klamme dot volgeblaft
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:13 schreef Piye het volgende:
Is ze lelijk omdat ze dik is of is ze dik én lelijk? Want ik vind dat, zelfs wanneer je wanhopig bent, je de lat niet helemaal op de grond hoeft te leggen.
niemand gelooft jequote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ze bleek idd minder dik, een keer niet met je rechterhand tekeer te hoeven gaan is altijd lekker heja pijpen deed ze redelijk, en heb lekker die klamme dot volgeblaft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |